Vriend wil alles weten...

20-02-2019 12:26 464 berichten
Alle reacties Link kopieren
moderatorviva wijzigde dit bericht op 13-11-2019 20:20
Reden: maatregelen genomen ivm leeghalen OP
0.00% gewijzigd
Love is like a fart.... If you have to force it, it's probably shit!
Wat een goed topic is dit geworden!

Eigenlijk zou iedereen dit eens moeten lezen. En informatie als dit is veel nuttiger dan het meeste dat op school wordt onderwezen.
Paarsebloem schreef:
17-07-2019 18:34
Wat een goed topic is dit geworden!

Eigenlijk zou iedereen dit eens moeten lezen. En informatie als dit is veel nuttiger dan het meeste dat op school wordt onderwezen.

Ik vind er anders weinig aan hoor...

Het eenzijdig verzoek tot echtscheiding is ingediend bij de rechtbank :yes:
Betekend dat ik nu financieel zelfstandig kom te staan, toeslagen kunnen worden aangevraagd en ik kan mijn urgentie aanvragen zodat ik straks mijn eigen woning heb met de kinderen.

Ondertussen blijft m'n ex vervelend op de app, hij gaat helemaal los.. De komende maand is hij nog in het buitenland en ik moet nadenken over omgang/ bezoek met de kinderen. Ouderschapsplan, de scheidingspapieren die straks in het huis op hem liggen te wachten, zijn gedrag op dat moment etc etc..

Met mij gaat het wel aardig, merk dat er veel gebeurd is wat ik altijd weggestopt heb en heb afgedaan als normaal. Ben soms echt compleet uitgeput terwijl ik eigenlijk niks heb gedaan. Wel aantal keer per week contact met hulpverlening, veel nadenken over hoe verder, wat als. Dus ook veel piekeren, weinig slapen. Maar ik kom steeds een stapje verder, elk stapje geeft me weer de bevestiging de juiste keuze te hebben gemaakt
Succes met alles cookie84, uiteindelijk kom je er helemaal uit.
Cookie, heel herkenbaar voor wat betreft dat beseffen wat je allemaal hebt gebagatelliseerd en weggestopt. Zelfs ik had gisteren nog weer een mini flashback vanuit 2002, kun je nagaan. Ik rook de brandstof in vermenging met het warme water toen ik langs een kanaal fietste. En opeens zat ik weer in het motorbootje met mijn ex, helemaal alleen in de weilanden en herinnerde ik me opeens dat hij zei: we zijn hier helemaal alleen. Niemand zou iets weten als ik hier iets zou doen.

Gisteren besefte ik mij pas wat hij er eigenlijk mee bedoelde. Toen deed ik het af als gewoon een opmerking. Gisteren sloeg de paniek toe vanwege de overweldigende dreiging die het eigenlijk met zich mee bracht. Misschien voor buitenstaanders niet te begrijpen, maar midden in zo'n relatie is de lading die op deze opmerking ligt heel bedreigend en ook reëel.

Gewoon 1 stap tegelijk hoor Cookie. Laat hem maar los gaan op de app. Hij verliest zijn macht en daar raakt hij van door het dolle. Dat kan hij niet hebben. Maar dat is niet jouw probleem.
God ja zeg, mijn ex heeft ook zulke opmerkingen gemaakt in de trant van 'grapjes' ook richting anderen. Nu ik weg ben dreigt hij sowieso meer, hij is idd de macht kwijt en maakt gekke sprongen.
Het kleineren wat hij doet, beloftes als ik weer in het huis ga wonen, de kinderen die niet in m'n kleine appartement kunnen wonen et al die buitenlanders/ zwervers en criminelen in de stad ect ect..

Soms beangstigt het me, hoor en zie ik hem voor me met die intens boze blik in z'n ogen. Soms twijfel ik, heb ik het niet mis, zie ik het niet verkeerd.. Ik heb spijt dat ik het al die tijd voor me gehouden heb, nooit iemand écht in vertrouwen durven of kunnen nemen. Tuurlijk wist m'n familie wel dat er wat speelde, de echte waarheid weten ze pas net 2maanden. Schuldgevoel naar m'n ouders ook, volgens mij heeft m'n moeder hierdoor meer klachten. Schuldgevoel vooral naar de kinderen, wat heb ik ze aangedaan door te blijven, door hun deze vader te geven.
En natuurlijk weet ik wel dat het niet te laat is, dat het heus goed komt, dat ik de kinderen nog kan leren hoe het wel moet.
Ik heb ook genoeg plannen voor de toekomst, qua werk ligt er straks genoeg voor me. Ook hier in de regio. Ik zit niet meer op het platteland maar hartje stad en i love it. Wel jammer dat ik voorlopig niet terug kan naar m'n geboortestad, zou de kinderen graag hun familie binnen handbereik geven.

Pff zoveel gedachten die je kunnen bekruipen, compleet met kippenvel
Cookie ik lees het nu pas.
Goed gedaan lieve Cook!
:hug:
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Cookie, je hebt het niet mis.
Je hebt gedaan wat je deed. En nu doe je wat je doet.
En het is goed. Het is allemaal goed.

Laat je oren niet naar hem hangen, neem het heft in eigen hand en hou het daar.

Het gaat goed!
Cookie, jij doet niet je kinderen zo'n vader aan. Hij doet zo naar tegen de kinderen en jij trekt nu de grens.
Pff ik moet persoonlijke spullen ophalen in het oude huis, kan de kinderen niet meenemen maar heb niet echt oppas voor ze. Auto heb ik ook niet meer en met de bus is het ruim anderhalf uur.
Wachten tot m'n ex terug is gaat niet, hij wil me niet zien of spreken en als hij tegen me praat is het vol woede en verwijten, dreigementen..
Heb ook niemand die met me mee kan, het huis staat op z'n kop doordat er grklust wordt, alles zit in kratten dus ik ben echt wel ff zoet om alles uit te zoeken.. wat is slim?
Geen kennis die je een auto kan lenen? En anders zou ik er 1 huren.
die ik wilde bestaat al...
Nee niemand van wie ik een auto kan lenen, ben hier nogal alleen en in m'n vorige woonplaats had ik ook niemand. Familie woont allemaal ver weg. Auto huren heb ik gekeken maar daar heb ik geen geld voor :facepalm:
AeonOfWinter schreef:
20-02-2019 13:28
Raar? Dat je dit idiote gedrag van hem toe laat. Dat vind ik pas raar.
Dit keer 100 en vreemd dat je de mening van vreemde (forum) nodig hebt om in te kunnen zien dat dit een lul eerste klas is die jou alleen maar zit te manipuleren
Toch zou ik voor je eigen veiligheid iemand meenemen.
Blijenvrij schreef:
02-08-2019 20:48
Toch zou ik voor je eigen veiligheid iemand meenemen.

Ex zit nog in het buitenland, als het goed is zijn m'n schoonouders het weekend weer weg dus kan ik alleen. En anders laat ik ze een paar appjes lezen die hij me gestuurd heeft, zien ze die kant ook van hem.

Nee ik ga geen ruzie zoeken maar de tijd van zwijgen is wel voorbij nu.
Ik zit gewoon het meest met oppas voor de jongste, als ik zo lang weg ben en hij is ontroostbaar wat dan?.. hij laat zich niet troosten door een ander. Heb al eerder gehad dat hij ruim een uur blijft huilen :$
jongen jonge, als ik al die problemen heb, thank god dat ik single ben zonder kinderen en eigen appartement in deze rotte wereld
soms heb ik wel het gevoel dat ik iets mis maar geen man dat is duidelijk of geen gezin
Een hele dikke knuffel voor jou.
Die heb je nodig.
Weet verder ook niet wat ik moet zeggen.
Ben je normaal nooit eens weg zonder je kinderen dan? Nooit een oppas, crèche, vriendin, buurvrouw, een familielid die oppast?
cookie84 schreef:
24-07-2019 21:09
Ik vind er anders weinig aan hoor...
Goed topic in de zin van behulpzaam. Niet als entertaining.
cookie84 schreef:
02-08-2019 21:20
Ex zit nog in het buitenland, als het goed is zijn m'n schoonouders het weekend weer weg dus kan ik alleen. En anders laat ik ze een paar appjes lezen die hij me gestuurd heeft, zien ze die kant ook van hem.

Nee ik ga geen ruzie zoeken maar de tijd van zwijgen is wel voorbij nu.
Ik zit gewoon het meest met oppas voor de jongste, als ik zo lang weg ben en hij is ontroostbaar wat dan?.. hij laat zich niet troosten door een ander. Heb al eerder gehad dat hij ruim een uur blijft huilen :$
Ik weet niet waar je woont, maar wellicht kan iemand hier je helpen? Ik wil wel helpen als je in de buurt bent.
Tinkerbel1000 schreef:
02-08-2019 21:27
jongen jonge, als ik al die problemen heb, thank god dat ik single ben zonder kinderen en eigen appartement in deze rotte wereld
soms heb ik wel het gevoel dat ik iets mis maar geen man dat is duidelijk of geen gezin
En de prijs voor meest zinvolle bijdrage van de dag gaat naar...
Ladida1981 schreef:
03-08-2019 02:23
En de prijs voor meest zinvolle bijdrage van de dag gaat naar...

Deze kan je beter onder de negeer doen, scheelt een hoop ergernis ;-D
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Tinkerbel1000 schreef:
02-08-2019 21:27
Is het ook mogelijk dat je eens hoofdletters, komma's en punten typt? Je tekst is erg slecht leesbaar. Daarnaast is de inhoud weinig behulpzaam.
appelientjex schreef:
02-08-2019 22:30
Ben je normaal nooit eens weg zonder je kinderen dan? Nooit een oppas, crèche, vriendin, buurvrouw, een familielid die oppast?

Nope, sociaal isolement :facepalm:
Ex had het liefst gezien dat ik zou breken met m'n familie. Dat is hem gelukkig niet gelukt.

Het is gelukt om spullen op te halen, vanmiddag is een kennis mee gegaan met de auto. Heb niet alles natuurlijk maar de foto's en andere kleine maar belangrijke dingen die heb ik :lol:
cookie84 schreef:
04-08-2019 23:09
Nope, sociaal isolement :facepalm:
Ex had het liefst gezien dat ik zou breken met m'n familie. Dat is hem gelukkig niet gelukt.

Het is gelukt om spullen op te halen, vanmiddag is een kennis mee gegaan met de auto. Heb niet alles natuurlijk maar de foto's en andere kleine maar belangrijke dingen die heb ik :lol:
Wat goed! Is het okay om de rest van de spullen zo te laten? Want dat is dan een zorg minder en belangrijker nog: hij kan het dan niet meer gebruiken om jou te treiteren.

Wat betreft sociaal isolement kan ik je een hand geven maar ook dat komt goed met een beetje initiatief en geduld. Let er wel op dat je ook en vooral aan jezelf gaat werken want anders trek je straks opnieuw allemaal bloedzuigertjes aan in je omgeving.

Je doet het goed. Pas goed op jezelf, je bent het waard!
De andere spullen kon ik niet meenemen, heb wel wat dingen nog van opa's en oma's, m'n ouders daar zit natuurlijk wel emotionele waarde aan. Die spullen wil ik terug hebben en verder mag hij de boel houden. Zit soort van smet op ofzo :biggrin:

Ik zit volop in de hulpverlening en we gaan straks ook aan mij werken. Vind het zelf ook wel spannend om nieuwe contacten te leggen maar dat komt straks wel. Zijn tot nu bezig geweest om rust te creëren, de eerste stappen naar scheiding en andere zakelijke dingen regelen. Als m'n ex straks terug komt dan heb ik al het 1 en ander gedaan.
Morgen heb ik weer afspraak met de advocaat en moet dat nog even voorbereiden, maar waar moet ik overal aan denken, onbekend terrein voor me

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven