Uitgerekend 2e helft mei 2019
maandag 10 september 2018 om 09:42
Hoi dames,
Sinds afgelopen vrijdag een positieve test!
Het andere uitgerekende mei topic is al behoorlijk vol. Dus ik dacht ik maak een nieuwe aan voor de 2e helft van mei.
Hopelijk komen er snel meer zwangere bij!
Wijzigingen/toevoegen tabel svp dikgedrukt doorgeven
romy1982,
koetjesenkalfjes,
wennn,
Daantje,
starsuus
Sam-baby, Flowerfox en Floortjebest ik heb jullie uit de tabel gehaald i.v.m. langere tijd niet reageren. Mocht je weer aansluiten zet ik je weer in de tabel!
Sinds afgelopen vrijdag een positieve test!
Het andere uitgerekende mei topic is al behoorlijk vol. Dus ik dacht ik maak een nieuwe aan voor de 2e helft van mei.
Hopelijk komen er snel meer zwangere bij!
Wijzigingen/toevoegen tabel svp dikgedrukt doorgeven
Naam | Leeftijd | Kindje | J/m/v | Uitgerekend | Afspraken |
---|---|---|---|---|---|
gracey30 | 33 | 3e | 9 mei | ||
chip | 36 | 2e | 11 mei | 19-12 20 weken echo | |
Tess1981 | 37 | 4e | j | 12 mei | 18-12 20 wekenecho |
Sunne | 35 | 1e | m | 12 mei | 28-12 20 wekenecho |
OkkiePetite | 30 | 1e | 14 mei | 27-12 20 wekenecho | |
Mik | 30 | 1e | 15 mei | 27-12 20 weken echo | |
Sch0rpioen | 31 | 1e | v | 17 mei | 27-12 20 wekenecho |
Tiswa | 1e | j | 18 mei | 31-12 20 weken echo | |
Goudsie | 29 | 1e | m | 19 mei | 24-12 20 wekenecho |
Groenisgras | 27 | 2e | 19 mei | 28-12 20 wekenecho | |
mmm44 | 27 | 2e | j | 20 mei | 27-12 20 weken echo |
Vivaantje93 | 25 | 1e | m | 20 mei | |
Schuimblusser | 25 | 1e | V | 21 mei | 9-1 20 wekenecho |
Stephanie05 | 27 | 1e | m | 25 mei | 28-12 20 wekenecho |
Famke1993 | 25 | 1e | v | 25 mei | 9-1 20 wekenecho |
Globetrotter | 27 | 2e | v | 27 mei |

Sam-baby, Flowerfox en Floortjebest ik heb jullie uit de tabel gehaald i.v.m. langere tijd niet reageren. Mocht je weer aansluiten zet ik je weer in de tabel!
mmm44 wijzigde dit bericht op 06-12-2018 08:57
82.16% gewijzigd
zaterdag 3 augustus 2019 om 23:33
Heey meiden,
De schrik was inderdaad enorm. De rust komt nu wel weer een beetje, al niet de echte klap mss nog komen. Maar nadat hij vorige week een infectie had het het nu gelukkig weer goed en dat geeft veel rust. Met ons gaat het nu dus ook wel goed, wel heel moe maar dat hoort er denk ik een beetje bij.
Hoe is het met jullie?
De schrik was inderdaad enorm. De rust komt nu wel weer een beetje, al niet de echte klap mss nog komen. Maar nadat hij vorige week een infectie had het het nu gelukkig weer goed en dat geeft veel rust. Met ons gaat het nu dus ook wel goed, wel heel moe maar dat hoort er denk ik een beetje bij.
Hoe is het met jullie?
zondag 8 september 2019 om 09:00
FloraZon hoe gaat het inmiddels met jou en de kleine?
Lieve mei 2019 dames, met blijdschap en angst kan ik jullie vertellen dat ik zwanger ben, een broertje of zusje voor zoon! Heel pril bijna 4 weken.
Donderdagmiddag, vrijdagochtend en vandaag getest, allemaal positief! En vandaag een jaar geleden stond ik met positieve test van zoonlief in handen. Dat heeft nu iets magisch maar ook ingewikkeld, exact zelfde tijdspad. Volgens app UD 18-5-2020, met zoon 14-5-2019. Elke dag is er 1, blij en opgelucht dat er niet iets definitiefs kapot is in m’n lijf , zwanger worden kan. Nu nog 36 (lange) weken....hoop dat alles goed mag gaan, kan niet wachten
Lieve mei 2019 dames, met blijdschap en angst kan ik jullie vertellen dat ik zwanger ben, een broertje of zusje voor zoon! Heel pril bijna 4 weken.
Donderdagmiddag, vrijdagochtend en vandaag getest, allemaal positief! En vandaag een jaar geleden stond ik met positieve test van zoonlief in handen. Dat heeft nu iets magisch maar ook ingewikkeld, exact zelfde tijdspad. Volgens app UD 18-5-2020, met zoon 14-5-2019. Elke dag is er 1, blij en opgelucht dat er niet iets definitiefs kapot is in m’n lijf , zwanger worden kan. Nu nog 36 (lange) weken....hoop dat alles goed mag gaan, kan niet wachten

zondag 8 september 2019 om 09:58
Lieve Okkie, ik heb het hele weekend al aan je moeten denken. Van harte gefeliciteerd meid
Wat zal het een spannende tijd worden. Ik wens je een hele mooie zwangerschap en een prachtige gezonde baby over 8 maanden. En ik hoop dat je er ondanks alle spanning ook echt van kan genieten! Ik hoop af en toe te lezen hoe het met je gaat.
Flora, ben ook benieuwd hoe het nu met jullie gaat!

Flora, ben ook benieuwd hoe het nu met jullie gaat!
zondag 8 september 2019 om 13:05
Lieve Okkie!
Gefeliciteerd!! Wat een goed nieuws! Fijn dat je angst ongegrond was en je toch nog behoorlijk snel zwanger bent geworden.
Wat bijzonder dat je precies een jaar na de positieve test van zoonlief er weer een in je handen hebt. Een lief broertje of zusje in aantocht!
Het gaan zeker 36 spannende weken worden. Onbezorgd gaat het meer niet zijn, dat is ok. Maar ik gun je een zwangerschap waarbij je geen enkele reden krijgt om bezorgd te zijn!
Flora, hoe is het met jullie zoon? En met jou?
Gefeliciteerd!! Wat een goed nieuws! Fijn dat je angst ongegrond was en je toch nog behoorlijk snel zwanger bent geworden.
Wat bijzonder dat je precies een jaar na de positieve test van zoonlief er weer een in je handen hebt. Een lief broertje of zusje in aantocht!

Het gaan zeker 36 spannende weken worden. Onbezorgd gaat het meer niet zijn, dat is ok. Maar ik gun je een zwangerschap waarbij je geen enkele reden krijgt om bezorgd te zijn!

Flora, hoe is het met jullie zoon? En met jou?
zondag 8 september 2019 om 19:02
Wat een geweldig nieuws!! En idd wat bijzonder om zo een jaar na de positieve test van je zoon weer een mooie streep te krijgen.
Ik hoop dat je ondanks de spanningen ook kunt genieten van deze zwangerschap, en dat alles heel voorspoedig verloopt!
Wil je hier af en toe laten weten hoe het met jullie gaat?

Ik hoop dat je ondanks de spanningen ook kunt genieten van deze zwangerschap, en dat alles heel voorspoedig verloopt!
Wil je hier af en toe laten weten hoe het met jullie gaat?
zaterdag 14 september 2019 om 14:59
Okkie wat goed! Ben super blij voor je! Hopelijk verloopt alles rustig en heb je over een paar maanden een heel mooi kindje on te knuffelen!
Bij ons gaat het met ups en downs, twee stappen vooruit en eentje terug. Daar waren we vanaf dag 1 al voor gewaarschuwd maar toch blijft het af en toe even slikken. Maar de kleine man wordt nu echt een baby'tje en we hebben er alle vertrouwen in dat het goed gaat komen. Maar naar huis gaat nog wel even duren denk ik...
Hoe gaat het met de rest?
Bij ons gaat het met ups en downs, twee stappen vooruit en eentje terug. Daar waren we vanaf dag 1 al voor gewaarschuwd maar toch blijft het af en toe even slikken. Maar de kleine man wordt nu echt een baby'tje en we hebben er alle vertrouwen in dat het goed gaat komen. Maar naar huis gaat nog wel even duren denk ik...
Hoe gaat het met de rest?
maandag 16 september 2019 om 21:39
Hallo,
Ik ben inmiddels al weer bijna 4 maand mama en ik dacht opeens aan dit forum.
Wat leuk om te zien dat het nog steeds actief is.
Ik ben 24 mei ( 1 dag voor UD ) bevallen van een prachtige dochter met een prachtige grote bos donker haar.
Ik heb destijds weinig gereageerd, maar veel gelezen van jullie verhalen, en heb nu ook alle verhalen gelezen.
Ik ken jullie niet, maar voel me toch een beetje gelijk met jullie.
Ik wens iedereen veel geluk met alle mooie wondertjes die er al zijn en die nog op komst zijn.
Ik ben inmiddels al weer bijna 4 maand mama en ik dacht opeens aan dit forum.
Wat leuk om te zien dat het nog steeds actief is.
Ik ben 24 mei ( 1 dag voor UD ) bevallen van een prachtige dochter met een prachtige grote bos donker haar.
Ik heb destijds weinig gereageerd, maar veel gelezen van jullie verhalen, en heb nu ook alle verhalen gelezen.
Ik ken jullie niet, maar voel me toch een beetje gelijk met jullie.
Ik wens iedereen veel geluk met alle mooie wondertjes die er al zijn en die nog op komst zijn.
zaterdag 5 oktober 2019 om 08:36
Wat leuk Famke dat je reageert en gefeliciteerd met de kleine meid!
FloraZon zo begrijpelijk! Hoe is het inmiddels bij jullie?
Hoe gaat het met een ieder?
Hier steeds heel kalm geweest totdat wat vage klachten had en urine had ingeleverd en hele lichte ontstekingswaarden had, mini lichtroze bloedverlies en m’n typische zwangerschapskwaaltjes verdwenen. Dus mochten eerder naar echo en alles ziet er goed uit! Volgens hun berekening nu 7+3 volgens mij 7+5. Uiteraard inmiddels weer kwaaltjes. Over anderhalve week nog keer kijken
vertrouwen is er weer. Al kan ik me echt niet voorstellen dat we in mei een levende baby in onze armen mogen sluiten.... maar stap voor stap
FloraZon zo begrijpelijk! Hoe is het inmiddels bij jullie?
Hoe gaat het met een ieder?
Hier steeds heel kalm geweest totdat wat vage klachten had en urine had ingeleverd en hele lichte ontstekingswaarden had, mini lichtroze bloedverlies en m’n typische zwangerschapskwaaltjes verdwenen. Dus mochten eerder naar echo en alles ziet er goed uit! Volgens hun berekening nu 7+3 volgens mij 7+5. Uiteraard inmiddels weer kwaaltjes. Over anderhalve week nog keer kijken

zaterdag 5 oktober 2019 om 18:47
zondag 6 oktober 2019 om 12:13
Famke nog van harte gefeliciteerd met je dochter!
Flora wat fijn dat jullie weer thuis zijn. Wat een spannende tijd zal het zijn geweest. Hopelijk nu genieten!
Okkie, wat een goed nieuws! Inderdaad stap voor stap, maar dit is al een hele mooie stap. Fijn dat jullie nu regelmatig mogen spieken (en natuurlijk goed in gaten worden gehouden). Hou dat vertrouwen vast!
Flora wat fijn dat jullie weer thuis zijn. Wat een spannende tijd zal het zijn geweest. Hopelijk nu genieten!
Okkie, wat een goed nieuws! Inderdaad stap voor stap, maar dit is al een hele mooie stap. Fijn dat jullie nu regelmatig mogen spieken (en natuurlijk goed in gaten worden gehouden). Hou dat vertrouwen vast!
woensdag 16 oktober 2019 om 09:12
dinsdag 26 mei 2020 om 18:57
Lieve dames, geen idee of jullie dit nog lezen, maar 1 van jullie heeft al gezien op Facebook dus het gaat jullie ongetwijfeld bereiken maarrrrrr.....
Wat een opluchting, wat een overwinning om de 20 weken echo te halen (en niet er langs heen moeten lopen omdat je vliezen zijn gebroken). Ons dochtertje is gezond en placenta, cervix ook allemaal goed.
En ademhalen
Wat een opluchting, wat een overwinning om de 20 weken echo te halen (en niet er langs heen moeten lopen omdat je vliezen zijn gebroken). Ons dochtertje is gezond en placenta, cervix ook allemaal goed.

En ademhalen