Uitgerekend 2e helft mei 2019

10-09-2018 09:42 1313 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,

Sinds afgelopen vrijdag een positieve test!
Het andere uitgerekende mei topic is al behoorlijk vol. Dus ik dacht ik maak een nieuwe aan voor de 2e helft van mei.

Hopelijk komen er snel meer zwangere bij!
Wijzigingen/toevoegen tabel svp dikgedrukt doorgeven
NaamLeeftijdKindjeJ/m/vUitgerekendAfspraken
gracey30333e9 mei
chip362e11 mei19-12 20 weken echo
Tess1981374ej12 mei18-12 20 wekenecho
Sunne351em12 mei28-12 20 wekenecho
OkkiePetite301e14 mei27-12 20 wekenecho
Mik301e15 mei27-12 20 weken echo
Sch0rpioen311ev17 mei27-12 20 wekenecho
Tiswa1ej18 mei31-12 20 weken echo
Goudsie291em19 mei24-12 20 wekenecho
Groenisgras272e19 mei28-12 20 wekenecho
mmm44272ej20 mei27-12 20 weken echo
Vivaantje93251em20 mei
Schuimblusser251eV21 mei9-1 20 wekenecho
Stephanie05271em25 mei28-12 20 wekenecho
Famke1993251ev25 mei9-1 20 wekenecho
Globetrotter272ev27 mei
:hug: romy1982, :hug: koetjesenkalfjes, :hug: wennn, :hug: Daantje, :hug: starsuus

Sam-baby, Flowerfox en Floortjebest ik heb jullie uit de tabel gehaald i.v.m. langere tijd niet reageren. Mocht je weer aansluiten zet ik je weer in de tabel!
mmm44 wijzigde dit bericht op 06-12-2018 08:57
82.16% gewijzigd
Florazon gefeliciteerd met jullie zoon! Ohhh wat een schrik is dat hè! Hopelijk blijft jullie ventje lekker doorgroeien en goed doen, wat spannend zal het voor jullie zijn nu. Hoe gaat nu met zoon en met jou?
Heey meiden,

De schrik was inderdaad enorm. De rust komt nu wel weer een beetje, al niet de echte klap mss nog komen. Maar nadat hij vorige week een infectie had het het nu gelukkig weer goed en dat geeft veel rust. Met ons gaat het nu dus ook wel goed, wel heel moe maar dat hoort er denk ik een beetje bij.

Hoe is het met jullie?
FloraZon hoe gaat het inmiddels met jou en de kleine?

Lieve mei 2019 dames, met blijdschap en angst kan ik jullie vertellen dat ik zwanger ben, een broertje of zusje voor zoon! Heel pril bijna 4 weken.
Donderdagmiddag, vrijdagochtend en vandaag getest, allemaal positief! En vandaag een jaar geleden stond ik met positieve test van zoonlief in handen. Dat heeft nu iets magisch maar ook ingewikkeld, exact zelfde tijdspad. Volgens app UD 18-5-2020, met zoon 14-5-2019. Elke dag is er 1, blij en opgelucht dat er niet iets definitiefs kapot is in m’n lijf , zwanger worden kan. Nu nog 36 (lange) weken....hoop dat alles goed mag gaan, kan niet wachten :flirting:
Wat een super nieuws, het is jullie zo gegunt
Lieve Okkie, ik heb het hele weekend al aan je moeten denken. Van harte gefeliciteerd meid :heart: Wat zal het een spannende tijd worden. Ik wens je een hele mooie zwangerschap en een prachtige gezonde baby over 8 maanden. En ik hoop dat je er ondanks alle spanning ook echt van kan genieten! Ik hoop af en toe te lezen hoe het met je gaat.

Flora, ben ook benieuwd hoe het nu met jullie gaat!
Fantastisch nieuws Okkie!! Nog even spannend maar hopelijk mag het allemaal goed gaan! Gefeliciteerd!
Lieve Okkie!
Gefeliciteerd!! Wat een goed nieuws! Fijn dat je angst ongegrond was en je toch nog behoorlijk snel zwanger bent geworden.
Wat bijzonder dat je precies een jaar na de positieve test van zoonlief er weer een in je handen hebt. Een lief broertje of zusje in aantocht! :flirting:

Het gaan zeker 36 spannende weken worden. Onbezorgd gaat het meer niet zijn, dat is ok. Maar ik gun je een zwangerschap waarbij je geen enkele reden krijgt om bezorgd te zijn! :heart:

Flora, hoe is het met jullie zoon? En met jou?
Wat een geweldig nieuws!! En idd wat bijzonder om zo een jaar na de positieve test van je zoon weer een mooie streep te krijgen. :flirting:

Ik hoop dat je ondanks de spanningen ook kunt genieten van deze zwangerschap, en dat alles heel voorspoedig verloopt!

Wil je hier af en toe laten weten hoe het met jullie gaat?
Gefeliciteerd Okkie!
Okkie wat goed! Ben super blij voor je! Hopelijk verloopt alles rustig en heb je over een paar maanden een heel mooi kindje on te knuffelen!

Bij ons gaat het met ups en downs, twee stappen vooruit en eentje terug. Daar waren we vanaf dag 1 al voor gewaarschuwd maar toch blijft het af en toe even slikken. Maar de kleine man wordt nu echt een baby'tje en we hebben er alle vertrouwen in dat het goed gaat komen. Maar naar huis gaat nog wel even duren denk ik...

Hoe gaat het met de rest?
Hallo,

Ik ben inmiddels al weer bijna 4 maand mama en ik dacht opeens aan dit forum.
Wat leuk om te zien dat het nog steeds actief is.
Ik ben 24 mei ( 1 dag voor UD ) bevallen van een prachtige dochter met een prachtige grote bos donker haar.
Ik heb destijds weinig gereageerd, maar veel gelezen van jullie verhalen, en heb nu ook alle verhalen gelezen.
Ik ken jullie niet, maar voel me toch een beetje gelijk met jullie.
Ik wens iedereen veel geluk met alle mooie wondertjes die er al zijn en die nog op komst zijn.
Wat leuk Famke dat je reageert en gefeliciteerd met de kleine meid!

FloraZon zo begrijpelijk! Hoe is het inmiddels bij jullie?

Hoe gaat het met een ieder?

Hier steeds heel kalm geweest totdat wat vage klachten had en urine had ingeleverd en hele lichte ontstekingswaarden had, mini lichtroze bloedverlies en m’n typische zwangerschapskwaaltjes verdwenen. Dus mochten eerder naar echo en alles ziet er goed uit! Volgens hun berekening nu 7+3 volgens mij 7+5. Uiteraard inmiddels weer kwaaltjes. Over anderhalve week nog keer kijken :flirting: vertrouwen is er weer. Al kan ik me echt niet voorstellen dat we in mei een levende baby in onze armen mogen sluiten.... maar stap voor stap :)
Okkie wat spannend, maar fijn dat alles goed leek! Ik had bij m'n miskraam ben meer en constantere symptomen, bij de afgelopen zwangerschap heel wisselend. Dus dat zegt evt niks :heart:

Hier gaat het goed, weer zin inmiddels een weekje thuis en heerlijk aan het genieten!
Wat goed FloraZon! Fijn zeg!
En dat hou ik mezelf ook voor ogen, het zegt allemaal niets :)
Famke nog van harte gefeliciteerd met je dochter!

Flora wat fijn dat jullie weer thuis zijn. Wat een spannende tijd zal het zijn geweest. Hopelijk nu genieten!

Okkie, wat een goed nieuws! Inderdaad stap voor stap, maar dit is al een hele mooie stap. Fijn dat jullie nu regelmatig mogen spieken (en natuurlijk goed in gaten worden gehouden). Hou dat vertrouwen vast!
Oh wat zal je geschrokken zijn Okkie, maar wat fijn dat alles goed is. Fijn dat het vertrouwen er weer is.

Goed om te horen dat jullie thuis zijn. Geniet ervan!
Helaas het hartje is gestopt met kloppen vlak na vorige echo.
Oneerlijk, zo ontzettend cru. Alsof het universum een grote f*ck jullie geeft.
Als het moet dan maar in deze weken...uiteraard wel verdrietig
Ah jee wat verdrietig!
Lieve Okkie, ik heb je berichten in het andere topic gelezen en zit met tranen in mijn ogen. Wat ontzettend verdrietig! :cry: Ik kan je alleen maar heel veel sterkte wensen met dit verlies. Neem de tijd voor je verdriet, maar geef vooral ook de moed niet op :hug:
Wat ontzettend kut Okkie!
Heel veel sterkte :hug:
Och Okkie toch!! Ik weet niet wat ik moet zeggen, ik vind t zo naar voor jullie!! Waarom zoveel ellende? Ik weet niks anders te zeggen dan enorm veel sterkte gewenst..
Dank jullie lieve dames :hug:
Neee Okkie, dat is je zo niet gegund! Een hele dikke knuffel en ik blijf het heel hard voor je duimen :heart:
Lieve dames, geen idee of jullie dit nog lezen, maar 1 van jullie heeft al gezien op Facebook dus het gaat jullie ongetwijfeld bereiken maarrrrrr.....
Wat een opluchting, wat een overwinning om de 20 weken echo te halen (en niet er langs heen moeten lopen omdat je vliezen zijn gebroken). Ons dochtertje is gezond en placenta, cervix ook allemaal goed. :cheer: :cheer2:
En ademhalen :) :high5:
Okkie, ik keek net toevallig. Wat fijn dat je de 20 weken echo gehaald hebt en dat alles goed is met je dochtertje! :hello:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven