Retourtje Mallorca
zondag 4 augustus 2019 om 07:37
zondag 4 augustus 2019 om 07:42
zondag 4 augustus 2019 om 08:10
Skyscanner inderdaad. En dan in plaats van een bepaalde datum invullen Kun je kiezen voor “de gehele maand”. Dan zie je meteen op welke dag de goedkoopste tickets zijn.
Let op dat in ieder geval bij Ryan air ook een kleine trolley niet meer in de basisprijs zit. Die moet je los bijboeken.
Meestal vliegen wij vanaf Weeze. Maar dit jaar was ook eindhoven niet duur. Rotterdam en Brussel Kun je ook kijken als dat niet ver is.
Let op dat in ieder geval bij Ryan air ook een kleine trolley niet meer in de basisprijs zit. Die moet je los bijboeken.
Meestal vliegen wij vanaf Weeze. Maar dit jaar was ook eindhoven niet duur. Rotterdam en Brussel Kun je ook kijken als dat niet ver is.
The most exciting, challenging and significant relationship is the one with yourself. And if you can find someone to love the you you love that’s fabulous
zondag 4 augustus 2019 om 08:36
Ze is 18 hè... kan ze dat werkelijk zelf niet ff uitzoeken? Ik verbaas me soms ernstig over deze generatie ...als je niet eerder gevlogen hebt zou ik geen prijsvechter als Ryanair kiezen .. als er dan wat aan de hand is mag je het mooi zelf uitzoeken . Het is we hoogseizoen nu en kort vantevoren boeken is altijd duurder.
zondag 4 augustus 2019 om 09:25
dit jaVlaginvaas schreef: ↑04-08-2019 08:36Ze is 18 hè... kan ze dat werkelijk zelf niet ff uitzoeken? Ik verbaas me soms ernstig over deze generatie ...als je niet eerder gevlogen hebt zou ik geen prijsvechter als Ryanair kiezen .. als er dan wat aan de hand is mag je het mooi zelf uitzoeken . Het is we hoogseizoen nu en kort vantevoren boeken is altijd duurder.
een puber die niet kan googelen. nou ja moeder kan het blijkbaar ook niet
zondag 4 augustus 2019 om 09:28
Skyscanner is op zich prima, maar je komt er ook heel vaak op vage websites die dan voor een mooi prijsje adverteren, maar uiteindelijk blijken het via via via sites te zijn en ben je onderaan de streep 6 x zoveel kwijt. Als je dus totaal onbekend in ticketland bent dan zou ik via cheaptickets.nl of vliegwinkel.nl boeken.
En als je je dochter alleen laat reizen zou ik het haar ook alleen laten uitzoeken.
En als je je dochter alleen laat reizen zou ik het haar ook alleen laten uitzoeken.
zondag 4 augustus 2019 om 09:52
Nou zeg, ook als je "al" 18 bent, kun je nog wel voor het eerst zoiets moeten doen he, en twijfelen of je het wel goed doet.
Ik zou inderdaad via cheaptickets.nl kijken, en welke daar als beste/goedkoopste uitkomt, op de site van die maatschappij ook nog even kijken, dat wil nog wel eens uitmaken qua prijs.
Ik zou dit wel sámen met je dochter doen; jullie leren er allebei van, en kunnen ook samen kijken naar alle opties. En het is inderdaad wel háár reis, dus het jou laten doen zou ik ook niet willen, maar ik snap best dat zij dat niet "ff" in haar eentje fixed, als ze dat nog nooit gedaan heeft.
En let inderdaad ook even goed op de regels mbt koffers en handbagage! Zeker als je nog nooit gevlogen hebt. Ze zijn echt super strengt (en terecht hoor) maar als je voor het eerst gaat vliegen, kun je al heel zenuwachtig zijn, en dan wil je gewoon niet dat er zoiets stoms als een nét te grote fles shampoo in je handbagage zit, of iets anders wat niet mag.
Ik zou inderdaad via cheaptickets.nl kijken, en welke daar als beste/goedkoopste uitkomt, op de site van die maatschappij ook nog even kijken, dat wil nog wel eens uitmaken qua prijs.
Ik zou dit wel sámen met je dochter doen; jullie leren er allebei van, en kunnen ook samen kijken naar alle opties. En het is inderdaad wel háár reis, dus het jou laten doen zou ik ook niet willen, maar ik snap best dat zij dat niet "ff" in haar eentje fixed, als ze dat nog nooit gedaan heeft.
En let inderdaad ook even goed op de regels mbt koffers en handbagage! Zeker als je nog nooit gevlogen hebt. Ze zijn echt super strengt (en terecht hoor) maar als je voor het eerst gaat vliegen, kun je al heel zenuwachtig zijn, en dan wil je gewoon niet dat er zoiets stoms als een nét te grote fles shampoo in je handbagage zit, of iets anders wat niet mag.
zondag 4 augustus 2019 om 10:00
Gut gut zure pruimen. Geef gewoon antwoord.Vlaginvaas schreef: ↑04-08-2019 08:36Ze is 18 hè... kan ze dat werkelijk zelf niet ff uitzoeken? Ik verbaas me soms ernstig over deze generatie ...als je niet eerder gevlogen hebt zou ik geen prijsvechter als Ryanair kiezen .. als er dan wat aan de hand is mag je het mooi zelf uitzoeken . Het is we hoogseizoen nu en kort vantevoren boeken is altijd duurder.
ik geef mn bek ook maar een douw
zondag 4 augustus 2019 om 10:07
Precies dit. En daarbij zegt TO ook helemaal niet dat zij de hele reis gaat regelen. Ze vraagt tips omdat ze zelf ook nog nooit gevlogen heeft.Irish_Wasser_Woman schreef: ↑04-08-2019 09:52Nou zeg, ook als je "al" 18 bent, kun je nog wel voor het eerst zoiets moeten doen he, en twijfelen of je het wel goed doet.
TO, houdt er wel rekening mee dat het nu hoogseizoen is en dat het moeilijker is om echt goedkope tickets te vinden. Verder hangt het er ook vanaf van welk vliegveld je dochter wil vertrekken. Ik zou gewoon eens op de sites van Transavia en Easyjet kijken. Die vliegen rechtstreeks naar Palma. KLM ook maar die is over het algemeen een stuk duurder.
zondag 4 augustus 2019 om 10:21
Goede tip! Goedkoper zal TO het niet vindenredbulletje schreef: ↑04-08-2019 10:16Dinsdag 27 aug vanaf 19 euro heen en dinsdag 3 september 50 euro terug (Eindhoven-Palma). Daarbij komt nog je bagage en je stoelkeuze. Of ze moet alleen met 10 kilo handbagage willen reizen en stoel niet belangrijk vinden.
zondag 4 augustus 2019 om 11:28
Dat is voor bepaalde mensen echt heel moeilijk hier op dit forum. Ik heb altijd medelijden met die zuurpruimen, je zou maar zo negatief in het leven staan.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
zondag 4 augustus 2019 om 13:00
Dank je wel! En ook bedankt voor de andere reacties.redbulletje schreef: ↑04-08-2019 10:16Dinsdag 27 aug vanaf 19 euro heen en dinsdag 3 september 50 euro terug (Eindhoven-Palma). Daarbij komt nog je bagage en je stoelkeuze. Of ze moet alleen met 10 kilo handbagage willen reizen en stoel niet belangrijk vinden.
Jammer van de paar flauwe reacties. Mijn dochter had zelf ook al van alles uitgezocht. Ze weet niet eens dat ik het hier vraag. Ik dacht hier gewoon nog wat extra tips te krijgen om aan haar mee te geven. Ik begrijp echt niet waarom er zo gereageerd wordt, maar ach ... kennelijk was de azijn weer ergens in de aanbieding