Zwanger worden vanaf juni/juli 2019

dinsdag 30 april 2019 om 09:32

Zuid87 , Maída, Pebbles01, Miekejansje, Zellithyia, Drenthsmeisje88, Ficusje gezien jullie je of zijn afgemeld of al een tijd niet hebben gereageerd hebben we jullie uit het tabel gehaald. Hopelijk komen jullie nog eens kletsen!
Naam | Leeftijd | N.O.D./ ![]() |
Uitgerekende datum | J/M/O | ![]() |
Bijzonderheden |
Elmen | 28 | 22 januari | 2e kindje | |||
Fietje_ | 28 | 9 september | 1e kindje | |||
Koekiemonster26 | 29 | ![]() |
3 maart | M | ![]() |
2e kindje Vanishing twin |
Sinnieee | 28 | ![]() |
3 Maart | ![]() |
2e kindje | |
Veyi | 28 | ![]() |
17 Maart | ![]() |
1e kindje | |
Sophielagirafe | 33 | ![]() |
27 maart | 2e kindje | ||
Lisanne22 | 29 | ![]() |
eind maart | 1e kindje | ||
SannevanS87 | 32 | ![]() |
eind maart begin april | 1e kindje | ||
Supersmoothie | 26 | ![]() |
1 april | ![]() |
1e kindje | |
Bumpersticker | 28 | ![]() |
begin april | 2e kindje | ||
mindsey | 33 | ![]() |
17 april | 1e kindje 17 juni vroege miskraam |
||
Valkgezicht | 30 | ![]() |
april | 2e kindje | ||
Sunshine1992 | 26 | ![]() |
juli | 1ste kindje | ||
VietjeH | 26 | ![]() |
26 augustus | 1e kindje, 10-9 miskraam gehad. | ||
Prettymama | 31 | ![]() |
29 augustus | ![]() |
3de kindje, vmk okt'19 |
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 10:58
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
94.50% gewijzigd
zondag 4 augustus 2019 om 12:34
Vietje fijne vakantie!! Ik hoop dat het heeft geholpen dat jouw vriend nog graag van de eisprong gebruik wilde maken.
Mijn man werd er ook altijd enthousiast van haha.
Hmm een uithoek in midden Nederland dan woon je eerder bij mij in de buurt
Wie weet gaan we er allemaal achter komen als we een Whatsappgroep starten

Mijn man werd er ook altijd enthousiast van haha.
Hmm een uithoek in midden Nederland dan woon je eerder bij mij in de buurt

Wie weet gaan we er allemaal achter komen als we een Whatsappgroep starten

zondag 4 augustus 2019 om 14:05
Jammer valk van de negatieve test!
Vietje, fijne vakantie!
Een WhatsApp groep zie ik persoonlijk niet zo zitten. De anonimiteit hier vind ik fijn (al mogen jullie best mijn woonplaats ed weten, maar het is een openbaar forum).
Plus ik heb een hekel aan groepsgesprekken haha. Voor mijn werkplekken heb ik er al meerdere helaas blehg.
Oké klaagmodus uit.
Ik wil het zo graag gaan vertellen aan mijn ouders dat ik zwanger ben!! Maar vriend vind het nog te vroeg. Jammer!
Vietje, fijne vakantie!
Een WhatsApp groep zie ik persoonlijk niet zo zitten. De anonimiteit hier vind ik fijn (al mogen jullie best mijn woonplaats ed weten, maar het is een openbaar forum).
Plus ik heb een hekel aan groepsgesprekken haha. Voor mijn werkplekken heb ik er al meerdere helaas blehg.
Oké klaagmodus uit.
Ik wil het zo graag gaan vertellen aan mijn ouders dat ik zwanger ben!! Maar vriend vind het nog te vroeg. Jammer!

zondag 4 augustus 2019 om 20:26
@Lisanne, wat bijzonder zeg dat je na dat nieuws ineens een positieve test in je handen hebt. Heel erg gefeliciteerd voor jullie!
En voor iedereen die afgelopen week een hartje heeft gehoord, ook echt super fijn!!
Over een whats-app groep. Ik heb een tijd lang een whats-app groep gehad, vond het wel beter bij te houden dan het forum eerlijk gezegd, ook omdat ik dan de personen wat beter uit elkaar kon houden. Wel had ik soms na een werkdag heel wat gemiste berichtjes haha
@bumpersticker: Ik woon ook echt redelijk in een uithoek, dus wie weet
En voor iedereen die afgelopen week een hartje heeft gehoord, ook echt super fijn!!

Over een whats-app groep. Ik heb een tijd lang een whats-app groep gehad, vond het wel beter bij te houden dan het forum eerlijk gezegd, ook omdat ik dan de personen wat beter uit elkaar kon houden. Wel had ik soms na een werkdag heel wat gemiste berichtjes haha

@bumpersticker: Ik woon ook echt redelijk in een uithoek, dus wie weet

zondag 4 augustus 2019 om 22:16
Dankjulliewel!
Gaat zeker goedkomen, heerlijk relax hier.
Een Whatsapp groep lijkt mij leuk, maar wel natuurlijk pas als je in een verder stadium zit. Dan is dat ‘anonieme’ er in principe wel af. So we will see
@Valkgezicht, hoe gaat het daar? Nog geen menstruatie te zien?
@Fietje, en bij jou? Al last van symptomen of iets?
Gaat zeker goedkomen, heerlijk relax hier.
Een Whatsapp groep lijkt mij leuk, maar wel natuurlijk pas als je in een verder stadium zit. Dan is dat ‘anonieme’ er in principe wel af. So we will see

@Valkgezicht, hoe gaat het daar? Nog geen menstruatie te zien?

@Fietje, en bij jou? Al last van symptomen of iets?
maandag 5 augustus 2019 om 00:11
En is er al getest? Valkgezicht? Kun jij je inhouden, fietje?
Wanneer gaan jullie het vertellen, bumpersticker? Volgens mij is het voor mannen zoveel makkelijker om niets te vertellen. Zeker als je close bent met je ouders is het wel lastig om het geheim te houden. Kan me niet voorstellen dat ze niks aan je merken. En dan moet jij zeggen, nee hoor niks aan de hand, alles gaat gewoon zijn gangetje. Oh ik ga nog even een keer plassen hoor...
Wanneer gaan jullie het vertellen, bumpersticker? Volgens mij is het voor mannen zoveel makkelijker om niets te vertellen. Zeker als je close bent met je ouders is het wel lastig om het geheim te houden. Kan me niet voorstellen dat ze niks aan je merken. En dan moet jij zeggen, nee hoor niks aan de hand, alles gaat gewoon zijn gangetje. Oh ik ga nog even een keer plassen hoor...

Kerel, kerel, kerel, kerel! Ik sta paf!
maandag 5 augustus 2019 om 08:12
Bumpersticker jeetje wat lijkt me dat moeilijk stil te houden voor je ouders. Heb je met hem al wel even doorgesproken wat hij een goed moment vindt? Misschien vinden jullie een compromis.
Elmen dat herken ik wel, het beter uit elkaar houden in een whatsappgroep. Iets meer beeld van met wie je praat helpt misschien?
Sophie mijn man wilde het nog eerder aan iedereen vertellen dan ik hoor
ik wilde juist heel graag face to face mijn ouders bijvoorbeeld inlichten, wij waren 2 weken op vakantie dus dat moest 2 weken wachten. Dat vond ik echt super moeilijk, het voelt inderdaad alsof je aan het liegen bent. Je verzwijgt ook wel iets heeeel groots natuurlijk.
Elmen dat herken ik wel, het beter uit elkaar houden in een whatsappgroep. Iets meer beeld van met wie je praat helpt misschien?
Sophie mijn man wilde het nog eerder aan iedereen vertellen dan ik hoor

maandag 5 augustus 2019 om 09:21
Vietje fijne vakantie!
Hier heb ik kunnen wachten tot vanochtend, werd wel midden in de nacht wakker dus heb om half vijf die test gedaan haha. Helaas nog geen streepje te zien. Maar ook nog niets anders, dus we houden hoop. Nu weet ik niet of ik het ga redden om tot woensdag te wachten of gewoon morgen weer een test doe, zo spannend allemaal!!
Bumpersticker ik vond het ook wel iets hebben dat niemand behalve wij tweeën iets wisten. Af en toe van die geheimzinnige blikken naar elkaar in gezelschap! Maar het is ook fantastisch om het te vertellen!
Ik ga vandaag maar eens klussen om mijn aandacht af te leiden!
Hier heb ik kunnen wachten tot vanochtend, werd wel midden in de nacht wakker dus heb om half vijf die test gedaan haha. Helaas nog geen streepje te zien. Maar ook nog niets anders, dus we houden hoop. Nu weet ik niet of ik het ga redden om tot woensdag te wachten of gewoon morgen weer een test doe, zo spannend allemaal!!
Bumpersticker ik vond het ook wel iets hebben dat niemand behalve wij tweeën iets wisten. Af en toe van die geheimzinnige blikken naar elkaar in gezelschap! Maar het is ook fantastisch om het te vertellen!
Ik ga vandaag maar eens klussen om mijn aandacht af te leiden!
maandag 5 augustus 2019 om 11:07
Sanne Pfoe, wat fijn en wat een opluchting dat de zwangerschap goed is! Lijkt me dan toch wel heel fijn om weer thuis te zijn.
Mindsey Niet fijn, zo’n lage bloedsuiker. Ik weet precies wat je bedoelt, heb dat ook als ik te weinig eet. Ik zie dat je NOD al over drie dagen is, ga je donderdag testen? Zo spannend dat je al stiekem zo’n voorgevoel hebt..! Wel lastig om dan nog te wachten met testen haha.
Inderdaad echt heerlijk om het hartje te zien kloppen. Ik kreeg ‘m ook gratis, dat zei ze achteraf. Bedacht me later dat ik het wel al van te voren online had betaald, dus misschien krijg ik het dan terug van de zorgverzekeraar.
Valkgezicht Jammer dat de test negatief was, maar zolang er verder niks is kan het nog alle kanten op!
Vietje Fijne vakantie! Helemaal top dat je vriend zo lief is en juist rondom je eisprong seks wil haha! Ik had van te voren nog aan vriend gevraagd of hij wilde weten wanneer ik mijn eisprong heb, maar hij zei dat ik dat toch niet kon verbergen. Mijn libido is dan super hoog, dus hij heeft het toch wel door
Wij hebben het de afgelopen week tegen mijn vader en vriend zijn ouders verteld. Alleen mijn moeder is nog op vakantie, dus die (+stiefvader) zijn volgende week aan de beurt. Super leuk! Mijn vader, die ik nooit emotioneel zie, moest toch echt een traantje wegpinken. En schoonmoeder begon gelijk met de planning voor oppasdagen
Koekie Na jouw opmerking over bloedprikken heb ik toch maar even de verloskundige gebeld
Omdat ik mijn intake vrijdag heb, moet ik een andere keer bloedprikken. Dan mag ik gewoon zelf weten wanneer ik ga. Weet niet of dat nou beter is of niet, maar dan hoef ik in ieder geval voor de intake niet zenuwachtig te zijn haha.
Mindsey Niet fijn, zo’n lage bloedsuiker. Ik weet precies wat je bedoelt, heb dat ook als ik te weinig eet. Ik zie dat je NOD al over drie dagen is, ga je donderdag testen? Zo spannend dat je al stiekem zo’n voorgevoel hebt..! Wel lastig om dan nog te wachten met testen haha.
Inderdaad echt heerlijk om het hartje te zien kloppen. Ik kreeg ‘m ook gratis, dat zei ze achteraf. Bedacht me later dat ik het wel al van te voren online had betaald, dus misschien krijg ik het dan terug van de zorgverzekeraar.
Valkgezicht Jammer dat de test negatief was, maar zolang er verder niks is kan het nog alle kanten op!

Vietje Fijne vakantie! Helemaal top dat je vriend zo lief is en juist rondom je eisprong seks wil haha! Ik had van te voren nog aan vriend gevraagd of hij wilde weten wanneer ik mijn eisprong heb, maar hij zei dat ik dat toch niet kon verbergen. Mijn libido is dan super hoog, dus hij heeft het toch wel door

Wij hebben het de afgelopen week tegen mijn vader en vriend zijn ouders verteld. Alleen mijn moeder is nog op vakantie, dus die (+stiefvader) zijn volgende week aan de beurt. Super leuk! Mijn vader, die ik nooit emotioneel zie, moest toch echt een traantje wegpinken. En schoonmoeder begon gelijk met de planning voor oppasdagen

Koekie Na jouw opmerking over bloedprikken heb ik toch maar even de verloskundige gebeld

maandag 5 augustus 2019 om 14:01
Ohh Valkgezicht het blijft nog wel spannend even hè zo. Wat jammer dat je vanmorgen nog geen streep zag! Ook nog geen ongesteldheid dus? Fingers crossed!
Vietje moest zo lachen om jouw vriends reactie op je eisprong. Dan deel je het niet als vrouw omdat de druk een turn off kan zijn, blijkt het juist een enorme turn on
. En wat lief dat hij er ook zo mee bezig is in gedachten. Geniet samen in Turkijke!
Whatsappgroep heb ik gemengde gevoelens over
. Ben af een toe een beetje overwhelmed door mn whatsapp en van die groepsapps met 50 gemiste berichten opeens
.
Ik kon ook niet meer wachten haha.. ook al heb ik pas donderdag of vrijdag mijn NOD (denk dat de eisprong op een vrijdag was in ieder geval).
Maar, ik kan beter omgaan met een wit testje dan met wachten haha
, dat was mijn logica.
Alleen... er verscheen dus wel een heel dun lijntje
. Eerst nauwelijks waarneembaar als een soort schaduw, maar nu hij is opgedroogd (ik heb hem bij me, naar werk
) dun maar waarneembaar en roze.
Heb het nog niet tegen mijn vriend gezegd want vertrouw het nog niet (weleens eerder bij kruidvat een indroogstreepje gezien). Dus vandaag een fijn soort excited geheimpje in m'n gedachten
Vanochtend op weg naar werk liep ik over straat langs zo'n "bibliotheekje" waar mensen boeken kunnen ruilen. In het zicht stond "Raad eens hoeveel ik van je hou", de klassieker die ik altijd als eerste kinderboek wilde kopen. Dus die heb ik meegenomen, for good luck
.
Dus t blijft weer even spannend!
Vietje moest zo lachen om jouw vriends reactie op je eisprong. Dan deel je het niet als vrouw omdat de druk een turn off kan zijn, blijkt het juist een enorme turn on

Whatsappgroep heb ik gemengde gevoelens over

Ik kon ook niet meer wachten haha.. ook al heb ik pas donderdag of vrijdag mijn NOD (denk dat de eisprong op een vrijdag was in ieder geval).
Maar, ik kan beter omgaan met een wit testje dan met wachten haha

Alleen... er verscheen dus wel een heel dun lijntje

Heb het nog niet tegen mijn vriend gezegd want vertrouw het nog niet (weleens eerder bij kruidvat een indroogstreepje gezien). Dus vandaag een fijn soort excited geheimpje in m'n gedachten

Vanochtend op weg naar werk liep ik over straat langs zo'n "bibliotheekje" waar mensen boeken kunnen ruilen. In het zicht stond "Raad eens hoeveel ik van je hou", de klassieker die ik altijd als eerste kinderboek wilde kopen. Dus die heb ik meegenomen, for good luck

Dus t blijft weer even spannend!
maandag 5 augustus 2019 om 14:19
maandag 5 augustus 2019 om 17:25
Koekiemonster26 schreef: ↑05-08-2019 14:52Mindsey![]()
Een streepje hè... Dan ben je dus gewoon zwanger!!!!!![]()
wat geweldig!
Qua bloedprikken, dat ligt aan wat je zou laten testen bij de huisarts? Je verloskundige checkt lang niet alle waardes.
Haha zo lief jullie enthousiasme

Als het allemaal goed mag blijven gaan, wordt die streep vanzelf duidelijker!
Het idee alleen al maakt me weer heel blij!
maandag 5 augustus 2019 om 17:28
Hmm het was in verband met die flauwte, trillerig gevoel vorige week. Dus denk ijzer/bloedarmoede? Maar denk als het idd raak mag zijn, dat het dan sowieso met de zwangerschap te maken kan hebben. En mn emotionele dip vrijdag met de innestelingKoekiemonster26 schreef: ↑05-08-2019 14:52Mindsey
Qua bloedprikken, dat ligt aan wat je zou laten testen bij de huisarts? Je verloskundige checkt lang niet alle waardes.

Hoe gaat het met jou?
maandag 5 augustus 2019 om 23:46
dinsdag 6 augustus 2019 om 08:01
Hoe is het daar??valkgezicht schreef: ↑05-08-2019 21:47Woehoehoe mindsey!! Zo leuk!
Wat onwijs gaaf!!![]()
![]()
Hier ook nog steeds veel onzekerheid en hopen![]()

dinsdag 6 augustus 2019 om 08:07
Dankjewel

Slecht geslapen haha, heel onrustig! Om half 5 werd ik wakker omdat ik moest plassen, en heb toen meteen getest. En ja, weer een heel licht lijntje, wel iets duidelijker.. maar licht! Het is natuurlijk ook nog een paar dagen voor NOD

Toen geprobeerd weer te gaan slapen

Hij is ook heel blij! Wel een stuk rustiger erbij dan ik

Merk dat ik deze keer wel veel meer voel: we zullen even zien hoe het gaat. Ben me meer bewust van hoe kwetsbaar het allemaal is. Maar de angst overheerst niet, meer het spannende en blije gevoel

mindsey wijzigde dit bericht op 06-08-2019 08:08
0.69% gewijzigd
dinsdag 6 augustus 2019 om 11:34
Echt he!Koekiemonster26 schreef: ↑06-08-2019 10:47valkgezicht ik kom toch elke keer weer even spieken of jij ook al nieuws hebt![]()

dinsdag 6 augustus 2019 om 13:26
Wauwwww! Ik kom hier soms steeds even spieken voor meer goed nieuws. Mindsey, gefeliciteerd! Zo gegund ook! Wat spannend en wat goed dat het zo snel weer raak is.
Valkgezicht, jij ook spannend! Heb je al meer nieuws ?
Iedereen bedankt voor de felicitaties, super lief! Helaas komen de kwaaltjes al wel. Ontzettend misselijk en overgeven. Anderen hier ook al last van?
Valkgezicht, jij ook spannend! Heb je al meer nieuws ?
Iedereen bedankt voor de felicitaties, super lief! Helaas komen de kwaaltjes al wel. Ontzettend misselijk en overgeven. Anderen hier ook al last van?