Uitgerekend februari 2020

14-06-2019 06:56 330 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik was op zoek naar topic uitgerekend februari 2020, maar kon het niet vinden dus ik maak er eentje aan.

Wie is nog meer uitgerekend in februari 2020 en vindt het leuk om mee te kletsen in dit topic?
NaamLeeftijdHoeveelste kind?Uitgerekende datumGeslacht
Diadora262e21 februari
Kikii35251e8 februari
Asimov29 1e8 februari
ClaireSophie2emeisje
Kato1987312e30 jan
Doutzenpoes291e24 februari (?)
Gamekitten331e20 februari
Danoontjepower88301e28 februari
Domninoz303e25 februari (?)
Hjoy291e31 jan jongen
Stoffenenblik321e1 maart
Pasini311e 7 februari
HappyMind84353e24 februari
Arte-mis1e28 februari (?)
MisseD282e6 maart
XX92271e16 februari
diadora wijzigde dit bericht op 15-08-2019 12:17
77.11% gewijzigd
Hier gister ook een goeie echo! Ik ben nu uitgerekend op 1 maart, gevaarlijk dicht bij 29 februari :)

@ Hjoy; ik wist niet dat dat al zo snel kon? Hoe ver ben je nu dat je het geslacht al kunt zien?

Ik heb het gister ook gelijk verteld op het werk, ik zag er tegen op. Niet geheel onterecht bleek. Mijn baas zei: en moet ik je nu feliciteren? Beetje bijzonder. Gelukkig reageerde de rest van mn collega’s wel super leuk.
Ja hjoy ik ben ook benieuwd!!! 😀

Fijn nieuws stoffenenblik. Alleen wat minder van je baas.

Ik heb het ook aan mijn collega's verteld. Ze reageerden allemaal leuk. Ook aan mijn nieuwe collega's, het was geen probleem dat ik zwanger ben en ik mag daar gewoon werken volgens een collega. Vervolgens aan teamleider verteld, mag ik van hem niet meer op mijn huidige plek werken en ook niet op de nieuwe plek... hier baal Ik zo erg van. Ik wist dat ik dan niet meer op mijn huidige plek mag werken ivm escalaties die kan voorkomen, maar als er gezegd wordt door mijn nieuwe collega's dat het geen probleem is op de nieuwe plek, Maar dat de teamleider dan zegt dat het niet mag. Mijn teamleider heeft vandaag vergadering met andere teamleiders, daar wordt mijn situatie besproken en gekeken naar alternatieven. Ik ben benieuwd.
Het is een jongetje! Ik ben nu 14+6 dagen, vanaf 14 weken kunnen ze het zien.

Wat een gekke reactie van je baas Stoffenenblik! Fijn dat de rest van de collega's het wel leuk vonden :).

Een opluchting dat je het wel verteld hebt Diadora? Het zou wel zuur zijn als je op beide afdelingen niet meer mag werken..
Hjoy schreef:
08-08-2019 08:20
Het is een jongetje! Ik ben nu 14+6 dagen, vanaf 14 weken kunnen ze het zien.

Wat een gekke reactie van je baas Stoffenenblik! Fijn dat de rest van de collega's het wel leuk vonden :).

Een opluchting dat je het wel verteld hebt Diadora? Het zou wel zuur zijn als je op beide afdelingen niet meer mag werken..
Leuk!! Ik ben vandaag precies 14 weken en heb volgende week geslachtsecho! Vandaag en morgen hadden ze geen tijd meer!
Aah wat leuk Hjoy! Dacht je ook dat je een jongetje zou krijgen?
Nou ben ik erg nieuwsgierig naar het geslacht van ons kindje. Maar morgen ben ik 12 weken dus moet nog even wachten haha.

Jazeker een opluchting, want ik was me druk aan het maken de hele week. Ja ik moet de komende diensten nu op verschillendegroepen gaan werken, ik ken de cliënten niet..Voel me wel net zo'n flexer.. dus niet erg praktisch maar goed. Ik moet toch aan mijn uren komen.
Wat leuk Hjoy!
Ik ben nu 14 weken en 2 dagen, maar wij hebben de geslachtsecho pas op 28 augustus. Nog ook even wachten haha.

Wel de uitslag van de NIPT gehad. Deze was goed :-)
Leuk de geslachts echo’s! Ik heb morgen mijn termijn echo spannend! 😁 haha heb hier een bouwvakker met babykamer stress naast me 😂 wil de halve kamer gaan verbouwen geloof ik 😃
Wij hebben vanavond onze 3e echo, nu de officiële termijnecho. :-)
Succes dames met alle echo's op de planning!

Hier een tweede dochter in aantocht! Onzettend blij en stiekem ook erg op gehoopt! Straks in februari hebben we gewoon twee meisjes! :cheer2:

Twee grietjes die 13 maanden schelen!
What a blessing!

:heart:
Oh wat leuk, nog een meisje! Die groeien fijn samen op. Leuk hoor!
@Danoontje: Hoe was de termijnecho?

@Gamekitten: Veel plezier vanavond :)
Bij ons was de echo goed, kind lag te slapen dus moest een hoop moeite doen om het wakker te krijgen, maar gelukkig met resultaat. Zagen het mooi uitrekken. Datum nog steeds 20-02-2020. Gisterenochtend ook gelijk de NIPT laten doen, nu wachten.

Merken dat we moeite hebben om niet alles in te slaan. Zijn nu 13 weken, maar hebben al een kinderkamer, kinderwagen en tig boeken. We zijn in ieder geval op tijd zeg maar..
Ik heb gisteren termijnecho gehad en hoor hier officieel niet meer bij :P haha ik ben uitgerekend op 6 maart, al is de kans groot dat ik eerder ga bevallen maar goed.

Spannend zeg Hjoy!!
Super leuk ClaireSophie, 2 meiden! En 13 maanden verschil, die groeien (hopelijk) op als zo’n zussen-eenheid!
Hier was de echo ook goed op de valreep geen schrikkeldag 😂 28 februari! Termijn was beetje lastig te stellen, kleinte was ongelooflijk beweeglijk!
Wat fijn dat jullie zoveel mooie echo’s hebben gehad en dat een aantal het geslacht al weten.
Wauw, dames wat fijn al die goede echo's! ❤
Leuk al die goede echo's en geslachtsechos. Dinsdag weer controle, dus weer even spieken op de echo.
Wat leuk ClaireSophie, 2 meiden! Dat lijkt me echt super leuk 😄

Danoontje en MisseD; ik zit precies tussen jullie in! Op 1 maart. Voor jullie dus ook spannend of het niet op schrikkeldag geboren gaat worden...

Ik heb gister zelf met de echo geprobeerd te kijken. Je zag het lang niet zo mooi als wanneer getrainde mensen het doen, maar toch wel heel leuk

En ook gister de NIPT laten doen, hoe lang duurde de uitslag bij jullie?
Wat leuk Stoffenblik, heb je zo'n huur echo?

Even ter aanvulling op 't tabel, het is mijn 2e kind en ik ben 28 jaar.
Stoffenenblik, ik krijg soms wel eens reclame, is dat van b.abywatcher?
En is het de moeite waard?

Ik kreeg de uitslag van de NIPT na een weekje, vrij snel dus!
Nee we hebben een echo staan waar ik werk, die gebruiken we voor andere dingen, maar met de juiste instellingen kun je hem ook gebruiken voor de baby.

Ik heb wel eens gehoord van iemand anders die zo’n huurecho een week in huis had, zij was er wel enthousiast over.

Oh na een week al, dat is inderdaad snel!
Oh wat heerlijk, dat je zo nu en dan toch even kunt spieken op je werk haha!
Ik dacht inderdaad dat je zo'n apparaat had van BW. Lijkt mij stiekem best leuk :D
Hier de NIPT uitslag ook na een week al! Donderdag geprikt, vanochtend de uitslag al. Alles goed gelukkig!
Bloed werd overigens naar opgestuurd naar het Erasmus.
Jaa echt leuk! Komend weekend ga ik samen met mn vriend heen zodat we samen even kunnen kijken 😄

Bij mij werd de nipt opgestuurd naar vumc. Hoe kregen jullie de uitslag eigenlijk? Via de mail?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven