UD April 2020
maandag 5 augustus 2019 om 14:29
We zijn zwanger - uitgerekend in april 2020, en schrijven hier over de zwangerschap en wat ons verder nog bezighoudt.
Ook is er een FB groep. Als je hier in wil, kun je Bjorg of Reflectione een berichtje sturen met je mailadres.
.
.
.
.
Snowy
Jasmijn1980
english.breakfast
Ook is er een FB groep. Als je hier in wil, kun je Bjorg of Reflectione een berichtje sturen met je mailadres.
.
.
Naam | Leeftijd | Kindje | UD | Geslacht | Bevallen | Bijzonderheden |
---|---|---|---|---|---|---|
Niekkie20 | 27 | 1 | 1 april | Meisje | ![]() | |
Bjorg | 34 | 2 | 1 april | Jongen | ![]() | ![]() |
Bo1988 | 31 | 1 | 1 april | Meisje | ![]() | |
zeelinde | 2 | 2 april | Meisje | ![]() | ||
Bumpersticker | 29 | 2 | 3 april | Jongen | ![]() | ![]() |
Supersmoothie | 1 | 4 april | Jongen | ![]() | ||
Reflectione | 29 | 2 | 5 april | Jongen | ![]() | ![]() |
jomata | 29 | 1 | 6 april | Meisje | ![]() | ![]() |
Vlinder009 | 30 | 2 | 7 april | Meisje | ![]() | |
Lin1206 | 30 | 2 | 8 april | Meisje | ![]() | rustmaand IUI, ![]() |
Pip_pip | 37 | 2 | 12 april | Jongen | ![]() | ![]() |
Karavaan | 30 | 2 | 12 april | Jongen | ![]() | ![]() |
Lisa89 | 29 | 2 | 15 april | Jongen | ![]() | ![]() |
Greys86 | 33 | 3 | 16 april | Jongen | ![]() | ![]() |
EVE1985 | 33 | 2 | 17 april | Jongen | ![]() | |
Flip-Flop | 27 | 1 | 18 april | Verrassing | ![]() | |
Whatifyoufly | 28 | 1 | 19 april | ![]() | ||
dnk | 29 | 2 | 20 april | Meisje | ![]() | ![]() |
gojibes | 32 | 1 | 24 april | ![]() |
.
Snowy

Jasmijn1980

english.breakfast

anoniem_388974 wijzigde dit bericht op 30-04-2020 14:27
61.65% gewijzigd
woensdag 21 augustus 2019 om 22:49
Fijn niekkie. Veel plezier met het vertellen!
Hier pas ik mijn broeken nog, al blaast mijn buik in de avond wel op. Dus dan maar een makkelijke broek aan. Ben benieuwd hoe het volgende week gaat met de vermoeidheid als ik weer ga werken na mijn vakantie (al is het met 2 kleintjes thuis en we zijn daarbij ook nog ons huis aan het bouwen niet echt vakantie
)
Hier nog 2 weken en dan de 1e echo!
Hier pas ik mijn broeken nog, al blaast mijn buik in de avond wel op. Dus dan maar een makkelijke broek aan. Ben benieuwd hoe het volgende week gaat met de vermoeidheid als ik weer ga werken na mijn vakantie (al is het met 2 kleintjes thuis en we zijn daarbij ook nog ons huis aan het bouwen niet echt vakantie

Hier nog 2 weken en dan de 1e echo!

donderdag 22 augustus 2019 om 09:37
Wat fijn dat er een aantal al een kloppend hartje hebben gezien, zo fijn
Bumpersticker; hoe is het nu met jou?
Wij hebben gisteren de eerste echo gehad, mooi kloppend hartje gezien. Zo blij
! Alles zag er goed uit, dacht zelf dat ik 7.4 was maar vooruit gezet naar 8.1. Voor nu uitgerekend op 1 april, die grappenmaker.
Verder voel ik me eigenlijk vrij goed, alleen vermoeid omdat ik slecht slaap.
Wanneer vertellen jullie het op werk? Wij hebben nu een vacature geopend voor 24 uur, maar ik denk dat die aangepast moet worden omdat ik na mijn verlof minder ga werken. Vind het schijnheilig om nu gesprekken te gaan voeren voor 24 uur terwijl we misschien iemand nodig hebben voor 32 uur. Wat zouden jullie doen?

Bumpersticker; hoe is het nu met jou?
Wij hebben gisteren de eerste echo gehad, mooi kloppend hartje gezien. Zo blij

Verder voel ik me eigenlijk vrij goed, alleen vermoeid omdat ik slecht slaap.
Wanneer vertellen jullie het op werk? Wij hebben nu een vacature geopend voor 24 uur, maar ik denk dat die aangepast moet worden omdat ik na mijn verlof minder ga werken. Vind het schijnheilig om nu gesprekken te gaan voeren voor 24 uur terwijl we misschien iemand nodig hebben voor 32 uur. Wat zouden jullie doen?

donderdag 22 augustus 2019 om 12:46
donderdag 22 augustus 2019 om 14:41
Ahhh gefeliciteerd supersmoothie! Fijn dat je zo'n mooie echo had
en ook nog eens vooruit gezet, dat is altijd mooi meegenomen.
Ik ga het na mn (hopelijk goede) echo vertellen aan mijn managers op het werk. Wel met het verhaal dat ik het graag zelf aan mn collega's wil vertellen rond de 11/12 weken.
Ik ga het na mn (hopelijk goede) echo vertellen aan mijn managers op het werk. Wel met het verhaal dat ik het graag zelf aan mn collega's wil vertellen rond de 11/12 weken.

donderdag 22 augustus 2019 om 16:20
Onze beste vrienden weten het wel, wil het inderdaad de rest van mijn collega's het vertellen na de echo van 8 weken. Ik zit nu alleen op de afdeling dus er moet sowieso iemand bij, met 1 x 40 uur en 1 x 24 red je het prima. Maar als ik straks 3 of 4 dagen ga werken (weet ik nog niet) red je het niet met nog 1 x 24. Degene zou mij inderdaad ook moeten vervangen in mijn verlof. Dus weet bijna wel zeker dat ik het ga vertellen, we hebben dinsdag namelijk al gesprekken met recruiter bureau's.
donderdag 22 augustus 2019 om 16:48
Ik werk in een bedrijf met 5 werknemers en heb het mijn baas vrijwel direct verteld. Mijn werkgever en ik kunnen zijn 2 handen op mijn buik en aangezien het bij ons een medisch traject was met ziekenhuis in ziekenhuis uit wou ik het ook met mijn werkgever delen! Verder weten alleen onze ouders het en mijn beste vriendin. Als de echo goed is morgen zullen we het aan mijn oma vertellen en onze directe vrienden.
Echt 'openbaar' pas na de termijn echo.
@Supersmoothie Ik slaap ook echt onwijs slecht. Pieker ontzettend veel.. Ik weet dat het de hormonen zijn. Maar ik wordt er helemaal gek van. Overdag slapen heb ik totaal geen moeite mee.
Iemand nog meer last van onwijs gekke dromen/ nachtmerries? Ik herinner het me van mijn vorige zwangerschap.
Vannacht gedroomd dat mijn dochter was verdronken. Ik heb de hele nacht niet meer geslapen. Ik wordt er ook echt angstig van!
Echt 'openbaar' pas na de termijn echo.
@Supersmoothie Ik slaap ook echt onwijs slecht. Pieker ontzettend veel.. Ik weet dat het de hormonen zijn. Maar ik wordt er helemaal gek van. Overdag slapen heb ik totaal geen moeite mee.
Iemand nog meer last van onwijs gekke dromen/ nachtmerries? Ik herinner het me van mijn vorige zwangerschap.
Vannacht gedroomd dat mijn dochter was verdronken. Ik heb de hele nacht niet meer geslapen. Ik wordt er ook echt angstig van!

donderdag 22 augustus 2019 om 18:05
In zo'n geval als het om nieuwe vacature gaat zou ik het ook vertellen ipv later. Misschien idd alleen aan diegene vertellen die over de vacature gaan? Wij gaan het maandag ook vertellen op het werk waarschijnlijk, dan ben ik 8 a 8,5 week zwanger.
Ik slaap ook slecht. Veel wakker en rare dromen. Laatst over een overleden vriend en van de week dat onze hond kon praten haha.
Ik slaap ook slecht. Veel wakker en rare dromen. Laatst over een overleden vriend en van de week dat onze hond kon praten haha.

donderdag 22 augustus 2019 om 18:06
Wat fijn goede echo's! Ik mag morgen maar ben ontzettend bang
de vorige keer voelde ik me zwanger, geen bloed niks. Maar een slechte echo, dus daar moet ik overheen nu.
Met die dromen dat herken ik van de vorige keer. Echt superenge realistische dromen had ik. Nu slaap ik super goed en heel vast vanaf 20:00-21:00 tot 630 (met wel wcbezoekjes tussendoor). Ben alsnog moe!

Met die dromen dat herken ik van de vorige keer. Echt superenge realistische dromen had ik. Nu slaap ik super goed en heel vast vanaf 20:00-21:00 tot 630 (met wel wcbezoekjes tussendoor). Ben alsnog moe!
donderdag 22 augustus 2019 om 18:40
Gefeliciteerd met de mooie echo's Niekkie en Supersmoothie!
Hier geen rare dromen en ik slaap wel goed. Alleen wat vaker plassen 's nachts inderdaad..
Ik ben vanochtend flauwgevallen tijdens mijn werk. Ik heb echt het gevoel dat mijn lichaam aangeeft dat ik rustiger aan moet doen, ook met werk. Werk bezorgd me ook best wel veel stress. Ik zou het liefste minder uren werken, maar ik werk al part-time en voel me dan stom dat ik het niet red ofzo
Spannend voor jullie Reflectione! Ik ga keihard voor jullie duimen.

Hier geen rare dromen en ik slaap wel goed. Alleen wat vaker plassen 's nachts inderdaad..
Ik ben vanochtend flauwgevallen tijdens mijn werk. Ik heb echt het gevoel dat mijn lichaam aangeeft dat ik rustiger aan moet doen, ook met werk. Werk bezorgd me ook best wel veel stress. Ik zou het liefste minder uren werken, maar ik werk al part-time en voel me dan stom dat ik het niet red ofzo

Spannend voor jullie Reflectione! Ik ga keihard voor jullie duimen.

donderdag 22 augustus 2019 om 19:08
Herkenbaar van die rare dromen!
Kan me goed voorstellen dat je het al aan iemand op je werk vertelt hoor, als daardoor de nieuwe vacature veranderd. Je kunt toch afspreken dat het verder gewoon nog stil gehouden moet worden?
Leuk om te horen dat er weer goede echo’s zijn geweest! Kijk ook erg uit naar de onze, nog een dag of 10 en dan is het zover
Kan me goed voorstellen dat je het al aan iemand op je werk vertelt hoor, als daardoor de nieuwe vacature veranderd. Je kunt toch afspreken dat het verder gewoon nog stil gehouden moet worden?
Leuk om te horen dat er weer goede echo’s zijn geweest! Kijk ook erg uit naar de onze, nog een dag of 10 en dan is het zover
donderdag 22 augustus 2019 om 20:09
Toi toi toi Reflectione!
O peanut wat rot zeg, toch maar proberen wat meer pas op de plaats te maken.
Ik wil het volgende week vertellen op werk, manager is er dan weer en ze willen dat ik een opleiding ga doen maar het examen is in april en dat gaat niet lukken schat ik zo in.
Ik slaap ook erg slecht, moet vaak naar de wc ‘s nachts en dan lig ik weer een tijd wakker. En gisteren stond me het avond eten heel erg tegen, toen heb ik een boterham gesmeerd.
O peanut wat rot zeg, toch maar proberen wat meer pas op de plaats te maken.
Ik wil het volgende week vertellen op werk, manager is er dan weer en ze willen dat ik een opleiding ga doen maar het examen is in april en dat gaat niet lukken schat ik zo in.
Ik slaap ook erg slecht, moet vaak naar de wc ‘s nachts en dan lig ik weer een tijd wakker. En gisteren stond me het avond eten heel erg tegen, toen heb ik een boterham gesmeerd.
donderdag 22 augustus 2019 om 23:07
Wat fijn dat er weer mooie kloppende hartjes te zien zijn geweest.
Ik had vandaag met zeven weken weer een echo en deze was gelukkig weer goed, het hartje klopt nog steeds!
Ik heb het vandaag ook aan alle collega’s verteld omdat ze ook altijd erg medelevend zijn geweest met mijn miskramen. Wat een opluchting is dit! Heerlijk om er gewoon open en eerlijk over te praten.
Wat betreft de dromen dat herken ik ook direct. Ik droom over de gekste dingen! Soms zo heftig dat het gewoon net echt lijkt.
Sinds twee dagen heb ik ook lat van maagzuur. Na het avondeten is het het ergste.
Ik had vandaag met zeven weken weer een echo en deze was gelukkig weer goed, het hartje klopt nog steeds!
Wat betreft de dromen dat herken ik ook direct. Ik droom over de gekste dingen! Soms zo heftig dat het gewoon net echt lijkt.
Sinds twee dagen heb ik ook lat van maagzuur. Na het avondeten is het het ergste.

vrijdag 23 augustus 2019 om 13:44
Ik ga het inderdaad maar dinsdag vertellen, alleen aan mijn baas! Ben nu al zenuwachtig haha.
Inderdaad die dromen, ik droom de vreemdste dingen. Elke ochtend ook zo warrig wakker 'is het nu alweer ochtend'. Merk dat 40 uur pw werken me echt sloopt, vanmiddag intake bij de verloskundige dus ik mag bijna naar huis! Hopelijk kan ik na dinsdag met hem iets afspreken over iets soepelere werktijden/mogelijkheid tot thuiswerken.
Inderdaad die dromen, ik droom de vreemdste dingen. Elke ochtend ook zo warrig wakker 'is het nu alweer ochtend'. Merk dat 40 uur pw werken me echt sloopt, vanmiddag intake bij de verloskundige dus ik mag bijna naar huis! Hopelijk kan ik na dinsdag met hem iets afspreken over iets soepelere werktijden/mogelijkheid tot thuiswerken.

vrijdag 23 augustus 2019 om 16:01
Wauw gefeliciteerd! Lekker gevoel hé! Geniet ervan..Reflectione schreef: ↑23-08-2019 15:43Ik heb een hartje gezin op de echo!wel lage bloeddruk wat ook mijn vermoeidheid, kortademigheid en duizeligheid verklaart.
Maar ik ben opgelucht (tuurlijk blijft het spannend allemaal, maar ik ben nu verder dan de vorige keer)

vrijdag 23 augustus 2019 om 16:07
Wat een opluchting! Poe!