Zwanger worden voorjaar 2019

04-01-2019 11:49 2119 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames, wie schrijft er mee in dit topic?

Tabel niet meer up to date
naamleeftijdNODbijzonderheden
Maneschijn1329?1e kindje
Girafjes2626 apr1e kindje/lange cyclus
Bailey2628?
Niesjuh8831? 1e kindje
Loes3235?3e kindje
Sproetjespost27?1e kindje

zwanger
naamleeftijduitgerekende datumJ/M/Ovolgende echobijzonderheden
dnk2820 april 2020
Rugzakje25???

bevallen!
naamleeftijdgeboortedatumJ/M/O
Nushy2727 oktober 2019M
Liss_2022 december 2019J
Knotje207 februari 2020M
Kato207 februari 2020J
girafjes wijzigde dit bericht op 19-07-2020 16:29
90.25% gewijzigd
Ooooh Niesjuh, wat spannend! Heb je een foto? Dan kunnen we even meekijken en beoordelen ;-)
[URL=https://imageshack.com/i/pln629xuj]

Hoop dat jullie het kunnen zien, is niet de meest duidelijke foto zag ik, is met tablet gemaakt.
anoniem_180504 wijzigde dit bericht op 02-09-2019 14:15
Reden: Tekst was weg
55.06% gewijzigd
Ooooh wat spannend Niesjuh!
Ik zie ook een licht streepje :yes:

Zag hem direct bij openen, hoe langer je ernaar kijkt hoe meer ik altijd ga twijfelen. Maar elke keer dat ik m open zie ik hem echt.

(Voorzichtig) gefeliciteerd! :-D
Ja ik zie m ook! En hij kwam binnen de afleestijd?
Ik zou er morgenochtend nog even 1 doen, met ochtendurine. Spannend!
Spannend Niesjuh! Ik zie ook een streep.
Time doesn't hear if you ask it to wait. So own all your tears and just roll with the waves
Ik zie ook een streepje 😊 alvast voorzichtig gefeliciteerd!
Als ik snel kijk zie ik 'm ook Niesje. Jeetje wat spannend. Ik duim voor je. Hopelijk heb je morgenochtend een dikke vette streep!
Ja de streepjes waren binnen aflees tijd.

Ik heb helaas geen testen meer liggen thuis...
Ga ik morgen kopen en dan woensdag wel testen.

To be continued
Spannend! Knap dat je je kunt inhouden tot woensdag, wel verstandig. Dan zal ie vast opgelopen zijn.
Het ondertussen wel aan vriend vertelt?
Heel knap inderdaad niesjuh! Ik zou kapot gaan van nieuwschierigheid! Mocht je inderdaad zwanger zijn, dan is je test morgen wel een stuk duidelijker ja.

Succes!!
Heb testen gekocht, ga ze niet doen vandaag. Morgen... maar ga bijna dood van nieuwsgierigheid. :rofl:

Heb het vriend nog niet verteld, hij moet overdag werken en ik heb een avonddienst. Vind het leuker om het hem persoonlijk te vertellen. Niet via de telefoon. Ieder z’n ding trouwens.... ;)

Dus als de cb test zwanger aangeeft morgen, dan moet ik tot de avond wachten totdat hij thuis is. Heb ik nog tijd om te bedenken goeie het hem vertel, misschien druk ik de test wel voor zn neus. :-D

Wordt vervolgd....
Ik snap er niks van.. Net op werk ineens allemaal roze slijm/bloed. Best wel veel. Alsof ik gewoon ongesteld ben. Ik ben 't nooit eerder dan m'n NOD. M'n LH piek had ik de 22e. Das pas 12 dagen geleden. Dus ben nu 11 of 10 DPO. Meestal word ik het 15 of 16 dagen na m'n LH piek. Maar 'n innestellingsbloeding is echt maar een veegje bloed toch? Ben benieuwd of 't zo stopt of doorgaat.
Sorry hoor, ego post...

Spannend Niesje 😍😍
girafjes wijzigde dit bericht op 03-09-2019 16:26
Reden: Rekenfout en typfout, lekker bezig haha
5.59% gewijzigd
Oh wat spannend Niesjuh, snap dat het heel lastig is je in te houden!
Snap ik, zoiets zou ik zelf ook niet over de telefoon doen. Veel te mooi om dan bij elkaar te zijn.

Ook voor jou spannend Girafjes!
Geen ervaring met innestelingsbloeding dus geen idee wat daarin 'normaal' is...
Bloeding is weer gestopt. Heb dit 1x eerder gehad (de 1e ronde dat we bezig waren) en verder nooit bloedingen voor NOD of menstruatie die veel eerder begint.
Waaahh dit is zo rottig. Ben zo benieuwd of 't wat is of gewoon niks was🤔😅
@girafjes

Spannend! Ik heb ook 2 dagen (oud) bloed gehad, geen idee waarom. :rofl: Dit was 2 weken voordat ik ongesteld zou moeten worden.

Het vrouwenlichaam is een ingewikkeld ding... ;-)
Spannend girafje! Jouw nod zit er dus ook aan te komen zie ik. Zelf helaas geen ervaring met eventueel innestelingbloed maar je lichaam is inderdaad geen robot dus t kan zo maar elke maand een beetje andere zijn. Maar wie weet!

En jij Niesjuh? De test al gedaan? o_o
Wat een spannende berichten hier! Ben heel benieuwd hoe het met jou gaat, niesjuh! Die testen van maandag waren echt wel positief! Hopelijk heb je deze ochtend een duidelijkere test in handen! :De

Girafjes, spannend dat lichte bloedverlies/slijm! Ik duim voor je!
Lieve Niesje, ben benieuwd hoe 't met je gaat! Hoop dat je 'n dikke vette knaltest had vanmorgen en het mooie nieuws aan je vriend hebt mogen vertellen!

Ik ben deze maand braafjes op m'n NOD aan 't wachten. En kom dus hopelijk niet in de verleiding om te testen haha!
Niesjuh, ik ben ook benieuwd of je getest hebt en of je goed nieuws hebt van een duidelijke test.

Spannend Girafjes, succes met afwachten en de verleiding te weerstaan.
Even een update

Heb een CB digitale test gedaan en volgens dat ding ben ik ongeveer 4 weken zwanger! Ook nog een KV test gedaan en er stond een +.
Dus ja ik ben zwanger! :cheer:

M’n vriend was erg blij.... hij had het wel een beetje verwacht, mijn ongesteldheid liet wel lang op zich wachten, zei hij.

Afgelopen weekend kon ik eten en had ik steeds weer snel trek in iets. Nu 2 dagen met weinig eetlust en weeïg op de maag, opgeblazen gevoel. Kan mn broek niet eens dicht zonder dat het knelt.
Verder nog weinig ‘kwaaltjes’.
Nu dan echt gefeliciteerd Niesjuh :cheer2:
Wat een geweldig nieuws!
Jaaaa gefeliciteerd Niesje!!
Jaaaa gefeliciteerd!! :hello: :cheer2:
Gefeliciteerd Niesjuh!! Wat een fijn nieuws!!

(Lees nog steeds actief mee hoor, maar schrijf op dit moment minder)
Gefeliciteerd, niesjuh! :cheer2:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven