Zwanger worden voorjaar 2019
vrijdag 4 januari 2019 om 11:49
Hoi dames, wie schrijft er mee in dit topic?
Tabel niet meer up to date
zwanger
bevallen!
Tabel niet meer up to date
naam | leeftijd | NOD | bijzonderheden |
---|---|---|---|
Maneschijn13 | 29 | ? | 1e kindje |
Girafjes | 26 | 26 apr | 1e kindje/lange cyclus |
Bailey26 | 28 | ? | |
Niesjuh88 | 31 | ? | 1e kindje |
Loes32 | 35 | ? | 3e kindje |
Sproetjespost | 27 | ? | 1e kindje |
zwanger
naam | leeftijd | uitgerekende datum | J/M/O | volgende echo | bijzonderheden |
---|---|---|---|---|---|
dnk | 28 | 20 april 2020 | |||
Rugzakje | 25 | ? | ? | ? | |
bevallen!
naam | leeftijd | geboortedatum | J/M/O |
---|---|---|---|
Nushy | 27 | 27 oktober 2019 | M |
Liss_ | 20 | 22 december 2019 | J |
Knotje | 20 | 7 februari 2020 | M |
Kato | 20 | 7 februari 2020 | J |
girafjes wijzigde dit bericht op 19-07-2020 16:29
90.25% gewijzigd
maandag 2 september 2019 om 14:14
[URL=https://imageshack.com/i/pln629xuj]
Hoop dat jullie het kunnen zien, is niet de meest duidelijke foto zag ik, is met tablet gemaakt.
Hoop dat jullie het kunnen zien, is niet de meest duidelijke foto zag ik, is met tablet gemaakt.
anoniem_180504 wijzigde dit bericht op 02-09-2019 14:15
Reden: Tekst was weg
Reden: Tekst was weg
55.06% gewijzigd
dinsdag 3 september 2019 om 09:51
Heb testen gekocht, ga ze niet doen vandaag. Morgen... maar ga bijna dood van nieuwsgierigheid.
Heb het vriend nog niet verteld, hij moet overdag werken en ik heb een avonddienst. Vind het leuker om het hem persoonlijk te vertellen. Niet via de telefoon. Ieder z’n ding trouwens....
Dus als de cb test zwanger aangeeft morgen, dan moet ik tot de avond wachten totdat hij thuis is. Heb ik nog tijd om te bedenken goeie het hem vertel, misschien druk ik de test wel voor zn neus.
Wordt vervolgd....

Heb het vriend nog niet verteld, hij moet overdag werken en ik heb een avonddienst. Vind het leuker om het hem persoonlijk te vertellen. Niet via de telefoon. Ieder z’n ding trouwens....

Dus als de cb test zwanger aangeeft morgen, dan moet ik tot de avond wachten totdat hij thuis is. Heb ik nog tijd om te bedenken goeie het hem vertel, misschien druk ik de test wel voor zn neus.

Wordt vervolgd....
dinsdag 3 september 2019 om 12:01
Ik snap er niks van.. Net op werk ineens allemaal roze slijm/bloed. Best wel veel. Alsof ik gewoon ongesteld ben. Ik ben 't nooit eerder dan m'n NOD. M'n LH piek had ik de 22e. Das pas 12 dagen geleden. Dus ben nu 11 of 10 DPO. Meestal word ik het 15 of 16 dagen na m'n LH piek. Maar 'n innestellingsbloeding is echt maar een veegje bloed toch? Ben benieuwd of 't zo stopt of doorgaat.
Sorry hoor, ego post...
Spannend Niesje
Sorry hoor, ego post...
Spannend Niesje
girafjes wijzigde dit bericht op 03-09-2019 16:26
Reden: Rekenfout en typfout, lekker bezig haha
Reden: Rekenfout en typfout, lekker bezig haha
5.59% gewijzigd
dinsdag 3 september 2019 om 13:35
woensdag 4 september 2019 om 08:30
woensdag 4 september 2019 om 08:37
woensdag 4 september 2019 om 18:40
woensdag 4 september 2019 om 21:13
Even een update
Heb een CB digitale test gedaan en volgens dat ding ben ik ongeveer 4 weken zwanger! Ook nog een KV test gedaan en er stond een +.
Dus ja ik ben zwanger!
M’n vriend was erg blij.... hij had het wel een beetje verwacht, mijn ongesteldheid liet wel lang op zich wachten, zei hij.
Afgelopen weekend kon ik eten en had ik steeds weer snel trek in iets. Nu 2 dagen met weinig eetlust en weeïg op de maag, opgeblazen gevoel. Kan mn broek niet eens dicht zonder dat het knelt.
Verder nog weinig ‘kwaaltjes’.
Heb een CB digitale test gedaan en volgens dat ding ben ik ongeveer 4 weken zwanger! Ook nog een KV test gedaan en er stond een +.
Dus ja ik ben zwanger!

M’n vriend was erg blij.... hij had het wel een beetje verwacht, mijn ongesteldheid liet wel lang op zich wachten, zei hij.
Afgelopen weekend kon ik eten en had ik steeds weer snel trek in iets. Nu 2 dagen met weinig eetlust en weeïg op de maag, opgeblazen gevoel. Kan mn broek niet eens dicht zonder dat het knelt.
Verder nog weinig ‘kwaaltjes’.