Zwanger worden vanaf juni/juli 2019

dinsdag 30 april 2019 om 09:32

Zuid87 , Maída, Pebbles01, Miekejansje, Zellithyia, Drenthsmeisje88, Ficusje gezien jullie je of zijn afgemeld of al een tijd niet hebben gereageerd hebben we jullie uit het tabel gehaald. Hopelijk komen jullie nog eens kletsen!
Naam | Leeftijd | N.O.D./ ![]() |
Uitgerekende datum | J/M/O | ![]() |
Bijzonderheden |
Elmen | 28 | 22 januari | 2e kindje | |||
Fietje_ | 28 | 9 september | 1e kindje | |||
Koekiemonster26 | 29 | ![]() |
3 maart | M | ![]() |
2e kindje Vanishing twin |
Sinnieee | 28 | ![]() |
3 Maart | ![]() |
2e kindje | |
Veyi | 28 | ![]() |
17 Maart | ![]() |
1e kindje | |
Sophielagirafe | 33 | ![]() |
27 maart | 2e kindje | ||
Lisanne22 | 29 | ![]() |
eind maart | 1e kindje | ||
SannevanS87 | 32 | ![]() |
eind maart begin april | 1e kindje | ||
Supersmoothie | 26 | ![]() |
1 april | ![]() |
1e kindje | |
Bumpersticker | 28 | ![]() |
begin april | 2e kindje | ||
mindsey | 33 | ![]() |
17 april | 1e kindje 17 juni vroege miskraam |
||
Valkgezicht | 30 | ![]() |
april | 2e kindje | ||
Sunshine1992 | 26 | ![]() |
juli | 1ste kindje | ||
VietjeH | 26 | ![]() |
26 augustus | 1e kindje, 10-9 miskraam gehad. | ||
Prettymama | 31 | ![]() |
29 augustus | ![]() |
3de kindje, vmk okt'19 |
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 10:58
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
94.50% gewijzigd
donderdag 29 augustus 2019 om 08:45
donderdag 29 augustus 2019 om 17:15
@Mindsey, oh morgen je echo! Zo fijn!
@Veyi, wat fijn dat je een goede echo hebt gehad! Lijkt me ook zo geweldig om te zien dan. Bijna 12 weken alweer!!
@Elmen, hopelijk werkt dezelfde methode als de vorige keer, en hoeft dat niet meer verder onderzocht te worden, zodat 't hopelijk snel raak is!
@Bumpersticker, ook al een goede echo! Wat fijn zeg. Hopelijk zijn die goede echo's ook besmettelijk!! Wij willen sowieso de Nipt test wel gaan doen. Je hoopt natuurlijk dat de uitslag goed is, maar zo niet, dan willen we er ook op voorbereid zijn.
@Sanne, jezus zeg! Wat een onzekerheid... ik krijg er zelfs kriebels van. Ik zou het echt gewoon niet weten, je hoort zoveel verschillende verhalen. Wanneer mag je weer terugkomen voor controle? Ik hoop zo snel mogelijk..
Wanneer hebben/gaan jullie het op werk vertellen? Met hoeveel weken zwangerschap? De meesten doen 't hier rond de 13 weken, maar eerlijk gezegd lijkt het mij heel lastig om het zo lang voor me te houden in mijn team..
Oh en welke smoes gebruiken jullie voor de afspraken bij de verloskundige? Ik heb nu 'tandarts' in de agenda gezet, maar kan wel meer inspiratie gebruiken.
@Veyi, wat fijn dat je een goede echo hebt gehad! Lijkt me ook zo geweldig om te zien dan. Bijna 12 weken alweer!!
@Elmen, hopelijk werkt dezelfde methode als de vorige keer, en hoeft dat niet meer verder onderzocht te worden, zodat 't hopelijk snel raak is!
@Bumpersticker, ook al een goede echo! Wat fijn zeg. Hopelijk zijn die goede echo's ook besmettelijk!! Wij willen sowieso de Nipt test wel gaan doen. Je hoopt natuurlijk dat de uitslag goed is, maar zo niet, dan willen we er ook op voorbereid zijn.
@Sanne, jezus zeg! Wat een onzekerheid... ik krijg er zelfs kriebels van. Ik zou het echt gewoon niet weten, je hoort zoveel verschillende verhalen. Wanneer mag je weer terugkomen voor controle? Ik hoop zo snel mogelijk..

Wanneer hebben/gaan jullie het op werk vertellen? Met hoeveel weken zwangerschap? De meesten doen 't hier rond de 13 weken, maar eerlijk gezegd lijkt het mij heel lastig om het zo lang voor me te houden in mijn team..
Oh en welke smoes gebruiken jullie voor de afspraken bij de verloskundige? Ik heb nu 'tandarts' in de agenda gezet, maar kan wel meer inspiratie gebruiken.

vrijdag 30 augustus 2019 om 10:49
Ha lieve meiden, even een kort berichtje van mij. Vanochtend onze eerste echo, ik had er erg naar uitgekeken.
Helaas kon ze alleen een leeg vruchtzakje zien
. Wat niet zou kloppen met de verwachte zwangerschapsduur (7+1). Een grote teleurstelling dus.. zijn nu thuis en een beetje murw geslagen.
Ze hield nog een slag om de arm en online lees ik wisselende verhalen. Maar de hoop is erg klein.
Ik had zo gehoopt om hier goed nieuws te delen en lekker te gaan meekletsen in de Whatsapp!
Denk dat ik even wat afstand blijf/ga nemen. Het is zo'n rollercoaster geweest en nu ook weer.. moet er niet aan denken om opnieuw zwanger te zijn en weer die onzekerheid door te moeten. En tegelijkertijd willen we het nog steeds erg graag natuurlijk.
Gelukkig voelen we ons samen sterk en heel dicht bij elkaar.
Nu eerst maar eens afwachten wat er gaat gebeuren en wat mijn lichaam doet.
Heel veel liefs voor jullie allemaal!
Helaas kon ze alleen een leeg vruchtzakje zien

Ze hield nog een slag om de arm en online lees ik wisselende verhalen. Maar de hoop is erg klein.
Ik had zo gehoopt om hier goed nieuws te delen en lekker te gaan meekletsen in de Whatsapp!
Denk dat ik even wat afstand blijf/ga nemen. Het is zo'n rollercoaster geweest en nu ook weer.. moet er niet aan denken om opnieuw zwanger te zijn en weer die onzekerheid door te moeten. En tegelijkertijd willen we het nog steeds erg graag natuurlijk.
Gelukkig voelen we ons samen sterk en heel dicht bij elkaar.

Nu eerst maar eens afwachten wat er gaat gebeuren en wat mijn lichaam doet.
Heel veel liefs voor jullie allemaal!

vrijdag 30 augustus 2019 om 12:02
Jeeeeetje Mindsey wat een k*tnieuws! Zo'n ongelooflijke pech.
Daardoor besef ik maar weer eens hoe kwetsbaar en wonderlijk een (gezonde) zwangerschap eigenlijk is...
Ik hoop zó dat de wonderen de wereld nog niet uit zijn en dat je misschien toch minder lang zwanger bent dan je dacht, en er daardoor niet veel te zien was.
In ieder geval een hele dikke knuffel voor jou
Heb je volgende week weer een echo? Als er niks veranderd verder?
Daardoor besef ik maar weer eens hoe kwetsbaar en wonderlijk een (gezonde) zwangerschap eigenlijk is...
Ik hoop zó dat de wonderen de wereld nog niet uit zijn en dat je misschien toch minder lang zwanger bent dan je dacht, en er daardoor niet veel te zien was.
In ieder geval een hele dikke knuffel voor jou

Heb je volgende week weer een echo? Als er niks veranderd verder?
zaterdag 31 augustus 2019 om 13:05
Dankjewel lieve meiden
zo lief al jullie knuffels.
Ik weet niet precies hoe ik me voel, ga een beetje op en neer. Denk dat ik nog wat meer 'afstand' had gehouden deze zwangerschap. Maar ook weer veel teleurstelling en wat verdriet.. Wat gelatenheid, we moeten nu maar afwachten.
We moeten 10 (nu nog 9 dus) dagen wachten tot een nieuwe echo, tot maandag 9 september, om dan te kijken hoe alles eruit ziet.
De verloskundige had pas vrijdag de 13e (hoe verzin je het
) plek maar heb gezegd dat ik die extra dagen wachten niet trek. Bovendien gaat mijn vriend de dag erna voor een week op vakantie, en dat vond ik ook een rotidee. Uiteindelijk gevraagd of ik de echo dan niet ergens anders kan doen, en gelukkig kan ik die maandag de 9e in het ziekenhuis terecht.
Nu is er niets anders te doen dan afwachten. Als het echt mis is (en die kans is wel het grootst), is het het best als er snel een natuurlijke miskraam op gang komt. Anders moet ik het met pillen opwekken of een curettage laten doen, daar zie ik wel tegenop.
Maar lees online ook wel wat verhalen waar uiteindelijk toch een embryo'tje te zien was. De wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Dat ik misschien korter zwanger ben, denk ik echt niet. Omdat ik bijna 4 weken geleden al een positieve test had.
Verder maar afwachten dus
. Ik zal wel even 'inchecken' hier na de 9e, tot die tijd ga ik me even op andere dingen proberen te focussen
.
Ik wens jullie allemaal heeeel veel liefs en ook als het nu niet 'goed komt', zal ik zeker meeleven met jullie zwangerschappen
. Duimen voor een wonder hier is natuurlijk welkom
.

Ik weet niet precies hoe ik me voel, ga een beetje op en neer. Denk dat ik nog wat meer 'afstand' had gehouden deze zwangerschap. Maar ook weer veel teleurstelling en wat verdriet.. Wat gelatenheid, we moeten nu maar afwachten.
We moeten 10 (nu nog 9 dus) dagen wachten tot een nieuwe echo, tot maandag 9 september, om dan te kijken hoe alles eruit ziet.
De verloskundige had pas vrijdag de 13e (hoe verzin je het

Nu is er niets anders te doen dan afwachten. Als het echt mis is (en die kans is wel het grootst), is het het best als er snel een natuurlijke miskraam op gang komt. Anders moet ik het met pillen opwekken of een curettage laten doen, daar zie ik wel tegenop.
Maar lees online ook wel wat verhalen waar uiteindelijk toch een embryo'tje te zien was. De wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Dat ik misschien korter zwanger ben, denk ik echt niet. Omdat ik bijna 4 weken geleden al een positieve test had.
Verder maar afwachten dus

Ik wens jullie allemaal heeeel veel liefs en ook als het nu niet 'goed komt', zal ik zeker meeleven met jullie zwangerschappen

zaterdag 31 augustus 2019 om 18:12
Mindsey ik ga absoluut duimen voor een wonder!! Het is jullie zo gegund. Ik snap dat je iets meer afstand hebt genomen/neemt nu, want jeetje die onzekerheid dat is toch verschrikkelijk. Ik ga heel erg hopen dat je de 9e goed nieuws hebt 
Sanne wat fijn dat er een reden voor de bloeding gevonden, dat geeft toch hopelijk wat rust en wat fijn dat je zo snel geholpen kon worden. Ik hoop dat als je wat meer zekerheid hebt je komt meekletsen op de app, want het is daar zeker gezellig. Ook merk ik dat we daar ook veel steun hebben aan elkaar en snel vragen kunnen stellen en antwoorden kunnen geven.

Sanne wat fijn dat er een reden voor de bloeding gevonden, dat geeft toch hopelijk wat rust en wat fijn dat je zo snel geholpen kon worden. Ik hoop dat als je wat meer zekerheid hebt je komt meekletsen op de app, want het is daar zeker gezellig. Ook merk ik dat we daar ook veel steun hebben aan elkaar en snel vragen kunnen stellen en antwoorden kunnen geven.
zondag 1 september 2019 om 13:42
Aaah Koekie wat leuk om te horen! Nog een dochter, twee zusjes straks! Zo leuk. Ik ben zelf erg dankbaar voor mijn zusjes! Voor mijn broertjes ook, maar met mijn zusjes heb ik toch een andere band. Gefeliciteerd met je babymeisje.
@Sanne, ah jeetje! Wanneer ben je 12 weken zwanger? Kan me die onzekerheid echt voorstellen.. Gelukkig had de bloeding wel een andere oorzaak! Ik duim voor een rustige zwangerschap vanaf nu!!
En Mindsey, na jouw verhaal over je echo heb ik gewoon opnieuw een zwangerschapstest gedaan om te kijken of hij inmiddels knalde...Gelukkig wel.. Maar zo dom
Je weet dan natuurlijk nog niks. Ben nog nerveuzer voor de echo vrijdag, vooral omdat ik helemaal niet zo heel veel symptomen heb. Alleen af en toe een enorme energiedip of een vlaag van weeïgheid (nieteens misselijkheid). Oh oke, en vandaag stond ik op ‘t voetbalveld te janken, maar verder echt niks
Het blijft zo’n spannende rollercoaster... leef echt met je mee & begrijp helemaal dat je je een beetje afzijdig houdt van ‘t forum.

@Sanne, ah jeetje! Wanneer ben je 12 weken zwanger? Kan me die onzekerheid echt voorstellen.. Gelukkig had de bloeding wel een andere oorzaak! Ik duim voor een rustige zwangerschap vanaf nu!!
En Mindsey, na jouw verhaal over je echo heb ik gewoon opnieuw een zwangerschapstest gedaan om te kijken of hij inmiddels knalde...Gelukkig wel.. Maar zo dom

zondag 1 september 2019 om 13:52
#Stalk

@Alle andere zwangere (wat een hoop hier!!!) gefeliciteerd!
@Alle andere mooie dames, heel veel succes, sterkte, liefde en knuffels!
maandag 2 september 2019 om 15:13
Koekiemonster, een tweede dochter en een zusje, wat bijzonder!! Gefeliciteerd!
Vietje, jij ook van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! En dankjewel! Dat hopen wij ook van harte, zijn we best wel een beetje aan toe
.
Ik ben over 2 weken en 2 dagen 12 weken zwanger, wij krijgen de 12e weer een echo.
Wat zijn er trouwens inderdaad al veel zwangeren onder ons, wat mooi! Vruchtbare groep!!
Vietje, jij ook van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! En dankjewel! Dat hopen wij ook van harte, zijn we best wel een beetje aan toe

Ik ben over 2 weken en 2 dagen 12 weken zwanger, wij krijgen de 12e weer een echo.
Wat zijn er trouwens inderdaad al veel zwangeren onder ons, wat mooi! Vruchtbare groep!!

maandag 2 september 2019 om 15:33
@Koekie, yessss vrijdag vroege echo met 7+1 week dan. Zó blij dat ik die ingeboekt heb, kan echt niet langer meer wachten haha. Zo benieuwd...
@Sanne, ohhh bijna het eerste trimester achter de rug! Of ja.. ik zeg bijna, maar in werkelijkheid duren die dagen nu ineens een stuk langer.
Ik wil zo graag in de appgroep! Maar ik heb echt een te opvallende naam, dan ben ik direct alle anonimiteit kwijt en dat vind ik toch wel een beetje eng. Dus moet nog even geduld hebben. Welke naam hebben jullie de groepsapp gegeven Koekie?
Ik begin nu eindelijk een beetje concentratie te krijgen vandaag. Had zo'n energiedip! Gelukkig zit ik vandaag een dag alleen op kantoor, dan kun je af en toe je ogen een keer dichtknijpen achter de pc, heel fijn... Van mezelf mag het deze dagen.
@Sanne, ohhh bijna het eerste trimester achter de rug! Of ja.. ik zeg bijna, maar in werkelijkheid duren die dagen nu ineens een stuk langer.

Ik wil zo graag in de appgroep! Maar ik heb echt een te opvallende naam, dan ben ik direct alle anonimiteit kwijt en dat vind ik toch wel een beetje eng. Dus moet nog even geduld hebben. Welke naam hebben jullie de groepsapp gegeven Koekie?

Ik begin nu eindelijk een beetje concentratie te krijgen vandaag. Had zo'n energiedip! Gelukkig zit ik vandaag een dag alleen op kantoor, dan kun je af en toe je ogen een keer dichtknijpen achter de pc, heel fijn... Van mezelf mag het deze dagen.

maandag 2 september 2019 om 18:14
Vietje je mag best nog even als Vietje in de appgroep hoor
we hebben de appgroep tot nu toe een algemene naam gegeven. Er moet nog een betere naam komen, maar zolang nog niet iedereen aan de buitenwereld heeft laten weten dat ze zwanger zijn houden we het zo dat het niet duidelijk is als iemand je telefoon zou zien.
Tot nu toe nog geen twee mensen überhaupt uit dezelfde stad
Sanne dankjewel! Nog 2 weken en 2 dagen! Dat is af te tellen, die eerste 12 weken zijn ook zenuwslopend. Hopelijk is het snel de 12e en helpt een mooie echo je weer zekerder voelen over de zwangerschap

Tot nu toe nog geen twee mensen überhaupt uit dezelfde stad

Sanne dankjewel! Nog 2 weken en 2 dagen! Dat is af te tellen, die eerste 12 weken zijn ook zenuwslopend. Hopelijk is het snel de 12e en helpt een mooie echo je weer zekerder voelen over de zwangerschap
maandag 2 september 2019 om 20:58
Wat een naar bericht mindsey!!! Ik hoop ook echt op een mooi wonder voor jou!!!
Vietjuh spannend allemaal hè!! Het is nog allemaal zo onzeker!! Ik ken je gevoel ook helemaal!!
Koekie voor jou wel een super leuk nieuws!! Een heerlijk klein frummeltje! Wel lekker dat je al zo ver bent!
Sanne dat komt ook al echt snel!! Spannend hoor over twee weken!
Vietjuh spannend allemaal hè!! Het is nog allemaal zo onzeker!! Ik ken je gevoel ook helemaal!!
Koekie voor jou wel een super leuk nieuws!! Een heerlijk klein frummeltje! Wel lekker dat je al zo ver bent!
Sanne dat komt ook al echt snel!! Spannend hoor over twee weken!