Hij geeft me geen orgasme

23-09-2019 10:59 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Alvast sorry voor het hele verhaal, probeer het een beetje uit te leggen.

Ik heb sinds een jaar een vriend en alles is erg leuk! Behalve in bed.. de penetratie voelt heel goed, alleen that’s it. Amper voorspel (ja een paar keer met ze vinger en in en eruit)

Ik denk dat hij onervaren is, want hij is nooit uit zichzelf met beffen/vingeren begonnen. Beffen heeft hij iets van 2x gedaan.. onder de douche. Veel
Voelde ik niet. Ik heb het idee dat hij het vies vind, omdat hij in het begin wel eens commentaar gaf over hoe het eronder uitziet. Volgens mij had hij heel weinig kutjes gezien haha. Daarin tegen wil meneer wel gepijpt worden maar ik moet zeggen dat ik daar een stuk minder zin in heb (wat ik jammer vind). Misschien fout gedacht, maar ik heb soms toch de frustratie van ja hallo en ik dan?

Tijdens de seks heeft tie welleens
Gezegd kom je al? Waarop ik zei je weet toch dat ik niet van penetratie alleen kom? (Mezelf een handje helpen gaat moeilijk omdat meneer vaak standjes wil dat ik er niet bij kan. Ik op me rug vind hij niet zo leuk) En ja.. al meerdere keren aangekaart, Dat ik het jammer vind dat ik nooit klaarkom, dat ik van vingeren wel klaar kan komen (hij weet denk niet dat ik een clitoris heb) hij vroeg zelfs een keer ja ik weet echt niet hoe ik jou kan laten
Komen hoor, toen ik zei dat vorige vriendjes me eerst lieten gaan door vingers te gebruiken. dan denk ik.. je kan toch wel eens op internet kijken ook? Een beetje onderzoek doen? Hij lijkt zo onwetend. Ik heb ook gezegd dat vrouwen niet altijd van penetratie komen en je je vingers of mond moet gebruiken.

Het hele punt is dat het lijkt alsof hij me niet wil plezieren. Als hij me vingert kijkt tie me een beetje suffig aan.. ja daar word ik ook niet bepaald opgewonden van. Vervolgens is meneer klaargekomen en dat was het. (Hij kan maar 1x, wat prima is) hij zei ook een keer was lekker he, waarop ik zei ja die 2 minuten waren
Ook weer super voor mij ja. Hij snapt het echt niet volgens mij. Je wil toch dat je vriendin ook is komt? Dan zoek je toch op internet.. staan hele handleidingen! En dan vervolgens toepassen en vragen of iemand het lekker vind (dat doe ik
Ook wel eens, ik weet ook niet alles!)

En tuurlijk.. ligt ook wel een stukje
Bij mezelf. Maar het voelt gewoon niet fijn als ik moet vragen aan hem om me
Lang te vingeren.. dat voelt als vragen om
Een kado’tje. Het zou helpen als hij zou zeggen van wat kan ik doen om je te laten komen? I.p.v. alleen zelf te komen.

Ik vind het echt lastig.. want ik hou wel van hem.. alleen ik snap gewoon niet dat hij zo weinig moeite doet in bed in de zin van totaal niet boeiend vinden dat ik niet kom. Hoeft niet altijd maar een beetje moeite ervoor doen zou leuk zijn..

Hebben jullie tips? Of ooit ook zoiets meegemaakt?
Bindt een touw om zijn ballen en hou dat uiteinde stevig vast.
Zeg hem dan dat hij je moet laten klaarkomen en dat bij elke minuut dat het langer duurt, je strakker en strakker aan dat touw gaat trekken.
Dan kan hij het ineens wel hoor, let maar op.
Chocolotje schreef:
24-09-2019 11:31
Bindt een touw om zijn ballen en hou dat uiteinde stevig vast.
Zeg hem dan dat hij je moet laten klaarkomen en dat bij elke minuut dat het langer duurt, je strakker en strakker aan dat touw gaat trekken.
Dan kan hij het ineens wel hoor, let maar op.
:whip: :loveit:
koekies zijn lekker
Als je net zo respectloos mèt hem praat, als je hier zo óver hem praat, dan kan je beter bij hem weggaan, want je seksleven wordt daar niet beter van!
jouw leven is een keuze
Hij klinkt een beetje alsof hij nog niet helemaal weet waar zijn favoriete sexuele voorkeur naar uit gaat. Als hij je van onder niet mooi vindt, geen zin hebt in hand en spandiensten en bij voorkeur doggystyle wil, zou ik me toch echt zorgen maken.

Een beetje man met fatsoen en libido, maakt het niet uit hoe een vrouw er van onder uit ziet.
pantoffel81 schreef:
24-09-2019 22:55
Een beetje man met fatsoen en libido, maakt het niet uit hoe een vrouw er van onder uit ziet.
Natuurlijk maakt het wel uit of een vrouw zich vanonder verzorgt om als man haar te beffen. Ik hou ook erg van doggystyle, maar zeker niet als enigste standje tijdens seks.
Emilia, nee dat is niet normaal vind ik

Hoe meer de vrouw geniet, hoe vaker en lekkerder de seks is (want als ze geniet vind ze het lekker als ze het lekker vind wil ze vaker is dus win win)

En als man kan ik er heerlijk van genieten als ik haar bef en ze licht te kronkelen en komt uiteindelijk klaar, heerlijk totaal geen probleem mee.

Slechte seks is nooit goed is
als het niet te verbeteren dan zal je het of moeten, accepteren (meestal gaat dat uiteindelijk opbreken)

iemand erbij zoeken voor goede seks
of uit elkaar gaan.

zo simpel
ikke606 schreef:
25-09-2019 07:47

Hoe meer de vrouw geniet, hoe vaker en lekkerder de seks is (want als ze geniet vind ze het lekker als ze het lekker vind wil ze vaker is dus win win)

En als man kan ik er heerlijk van genieten als ik haar bef en ze licht te kronkelen en komt uiteindelijk klaar, heerlijk totaal geen probleem mee.

als het niet te verbeteren dan zal je het of moeten, accepteren (meestal gaat dat uiteindelijk opbreken)

of uit elkaar gaan.

zo simpel
Ok......

ja seks is primair iets egoïstisch, maar je overdrijft nu wel een beetje.

Maar jouw motivatie om het iemand in bed naar zijn/haar zin te maken is dus feitelijk omdat je daar zelf beter van wordt. Ik waardeer je eerlijkheid.....

Gelukkig heb ik een partner die mij laat genieten, gewoon om het genieten omdat je dat de ander gunt. Dat heet "liefde" en is een symptoom van "houden van".....

En je advies; accepteren, uit elkaar gaan of vreemdgaan, is wel een echt 2019 advies. Problemen oplossen is zo 2018, nee negeren of afnokken.... tuurlijk joh!
jouw leven is een keuze
2 East, nee seks is niet primair Ego.
Seks is iets wat je samen met je partner heb (of ONS/scharrel of wat anders)

Klaar komen, Is wel iets waar een ander niks aan heeft
Buiten het genot wat je schenkt aan die gene die het mag ervaren.

Wat er in bovenstaande staat is en is net hoe je het leest:

Ik maak het graag mijn vrouw naar haar zin in bed of erbuiten (hoop dat he took echt zo is :))
En hoop dat ze zich daarover blij voelt gewaardeerd en lekker. (ik hoop ookd at ze zo andersom erover denkt (is mijn optiek is alles 2 way werkt 1 vnad e 2 kanten niet goed gaat andere ook minder werken?)

En ik kan me niet voorstellen dat als je (seks)partner, het je niet naar je zin maakt op sexueel gebeid, dat je er dan geen minder zin in zou krijgen?

Dus op dat gebeid lijkt het me logische dat het win-win is.

Maak je het je partner niet naar zijn/haar zin dat zullen er op den duur strubbelingen komen (lees het forum het staat er vol mee)

Dus het is niet eens zo gekke gedacht dat het een win-win situatie kan zijn?

Buiten dat vind ik mijn partner gewoon nog steeds lekker, En blijkbaar doen mijn mannelijke hormonen ook nog hun werk goed dus ja :)
ikke606 schreef:
25-09-2019 10:49

Ik maak het graag mijn vrouw naar haar zin in bed of erbuiten (hoop dat he took echt zo is :))
En hoop dat ze zich daarover blij voelt gewaardeerd en lekker. (ik hoop ookd at ze zo andersom erover denkt (is mijn optiek is alles 2 way werkt 1 vnad e 2 kanten niet goed gaat andere ook minder werken?)

Dus op dat gebeid lijkt het me logische dat het win-win is.

Maak je het je partner niet naar zijn/haar zin dat zullen er op den duur strubbelingen komen (lees het forum het staat er vol mee)

Dus het is niet eens zo gekke gedacht dat het een win-win situatie kan zijn?

Voor wat, hoort wat, dus....

En dáár staat het forum juist vol mee!

"Ik pijp hem wel, maar beffen, ho maar"
"Wel een MVV trio maar geen MMV"
"Hij voeltbalt 2x per week en ik zit maar alleen..."

Ik kan nog 3 pagina's vol schrijven.

Het gaat namelijk niet om voor-wat-hoort-wat, maar om gunnen. Het geheel belangeloos iets over hebben voor je partner, en accepteren dat je partner niet altijd alles gelijkwaardig 'terugbetaald'
jouw leven is een keuze
snoopylynn schreef:
24-09-2019 00:08
Jullie zijn duidelijk geen match.
Eens. Dit gaat hem niet en nooit worden zo. Helaas heb ik ervaring met een soortgelijke nitwit op seksgebied. Die voelde even of ik nat genoeg was en stak hem er dan gewoon in, zonder enige vorm van voorspel. Dan ging meneer tekeer als een duracel konijn en kwam klaar na 5 minuten ongeveer en dat was het dan weer. Ik ben iemand die wel kan klaarkomen van penetratie maar dan moet dat wel lang genoeg duren en harder gaan en in een bepaald standje. Hij heeft me één keer clitoraal bevredigd maar werd moe in zijn hand na tien minuten en wilde stoppen. Mooi dat hij met zijn andere hand het karwei heeft afgemaakt. Ik werd best wel een beetje boos toen hij het bijltje erbij neer wilde gooien. Maar de seks is dus altijd heel slecht geweest en beterde niet nadat ik had verteld hoe ik het anders wilde hebben. Gelukkig was hij niet mijn partner maar een fwb. De benefits heb ik toen maar stopgezet. Nu een minnaar die me helemaal weet te plezieren en lekker mannelijk dominant is in bed. Héérlijk. Ik wil nooit meer zo'n halve gare in mijn bed!
2east schreef:
25-09-2019 13:36
Het gaat namelijk niet om voor-wat-hoort-wat, maar om gunnen. Het geheel belangeloos iets over hebben voor je partner, en accepteren dat je partner niet altijd alles gelijkwaardig 'terugbetaald'
Aan de andere kant zijn vriend en ik natuurlijk geen Moeder Theresa, altruïsme is ons vreemd. Hij vindt het lekker om mij klaar te maken, natuurlijk gunt hij mij mijn orgasme maar hij is er zelf ook nogal trots op, zo'n kronkelend brok genot onder zijn tong en dat mag. Ik weet niet of seks belangeloos kan, ik denk dat je er altijd wat uithaalt. Het hoeft niet op een weegschaal maar ik zou het bijzonder jammer vinden als ik steeds alles uit de kast trek om hem te plezieren en er andersom weinig terugkomt.

Ik heb alles voor hem over, dat beslist maar of dat belangeloos is? Mwoah... ik vrees van niet.
.
Rooss4.0 schreef:
25-09-2019 15:36
Aan de andere kant zijn vriend en ik natuurlijk geen Moeder Theresa, altruïsme is ons vreemd. Hij vindt het lekker om mij klaar te maken, natuurlijk gunt hij mij mijn orgasme maar hij is er zelf ook nogal trots op, zo'n kronkelend brok genot onder zijn tong en dat mag. Ik weet niet of seks belangeloos kan, ik denk dat je er altijd wat uithaalt. Het hoeft niet op een weegschaal maar ik zou het bijzonder jammer vinden als ik steeds alles uit de kast trek om hem te plezieren en er andersom weinig terugkomt.

Ik heb alles voor hem over, dat beslist maar of dat belangeloos is? Mwoah... ik vrees van niet.
Natuurlijk niet geheel belangeloos maar af en toe....

Hoe vaak komt het nuet voor dat je als vrouw even geen zin hebt en manlief geërecteerd naast je in bed stapt.

Dan gun je hem z'n genot en trekt of likt er een keer aan. Zonder wederdiensten te verlangen of te verwachten....
jouw leven is een keuze
Hij zet me dan gewoon op mn knieën ;-D
En dat is stiekemomhethoekje eigenlijk gewoon best heel erg lekker. Ook als je slaapt :biggrin:
.
MisaMi schreef:
25-09-2019 15:09
Eens. Dit gaat hem niet en nooit worden zo. Helaas heb ik ervaring met een soortgelijke nitwit op seksgebied. Die voelde even of ik nat genoeg was en stak hem er dan gewoon in, zonder enige vorm van voorspel. Dan ging meneer tekeer als een duracel konijn en kwam klaar na 5 minuten ongeveer en dat was het dan weer. Ik ben iemand die wel kan klaarkomen van penetratie maar dan moet dat wel lang genoeg duren en harder gaan en in een bepaald standje. Hij heeft me één keer clitoraal bevredigd maar werd moe in zijn hand na tien minuten en wilde stoppen. Mooi dat hij met zijn andere hand het karwei heeft afgemaakt. Ik werd best wel een beetje boos toen hij het bijltje erbij neer wilde gooien. Maar de seks is dus altijd heel slecht geweest en beterde niet nadat ik had verteld hoe ik het anders wilde hebben. Gelukkig was hij niet mijn partner maar een fwb. De benefits heb ik toen maar stopgezet. Nu een minnaar die me helemaal weet te plezieren en lekker mannelijk dominant is in bed. Héérlijk. Ik wil nooit meer zo'n halve gare in mijn bed!
Ja ik heb ook wel eens anders gehad.. (dus ik weet wat ik kan missen). maar daar ben ik bang voor, valt dit te verbeteren of zit het er gewoon niet in? Want ergens denk ik.. als het erin had gezeten.. had hij toch allang is gevraagd van goh hoe werkt dat bij jou? Of iets in die trant haha.
Emilia-24 schreef:
25-09-2019 23:45
Ja ik heb ook wel eens anders gehad.. (dus ik weet wat ik kan missen). maar daar ben ik bang voor, valt dit te verbeteren of zit het er gewoon niet in? Want ergens denk ik.. als het erin had gezeten.. had hij toch allang is gevraagd van goh hoe werkt dat bij jou? Of iets in die trant haha.

Of hij vind het moeilijk om over te praten. Maar heb je inmiddels met hem er over gehad? Misschien word hij wel helemaal blij als jij zegt kom we gaan eens kijken hoe of wat.
Lieve Emilia, ik herken dit zo erg dat ik een account heb aangemaakt om hierop te kunnen reageren. Behalve de rare opmerking over hoe hij het er van onder uit vond zien en de wellicht weinige ervaring had ik dit haast zelf wel kunnen schrijven.
Ik heb dit zelf 3 jaar lang vol kunnen houden en heb er 3 weken geleden een eind aan gemaakt. In die 3 jaar tijd heeft hij me nooit klaar laten komen of er iets voor gedaan of überhaupt interesse voor gehad. Ja één keer de welbekende ruige vinger waar je het zelf ook over had maar na nog geen 3 minuten raggen was hij moe en ik beurs. Ik heb het er zo ontiegelijk vaak met hem over gehad (met heel veel tegenzin want het lijkt me dat je zoiets niet hoeft te vragen) en van alles geprobeerd (veel ook hier op het forum over gelezen) maar niks werkte. Op een gegeven moment kwam hij met het smoesje dat hij het niet deed want hij was onzeker en bang dat hij het niet goed zou doen (probeer het een keer zou je dan zeggen) maar had het wel over squirten en op een piemel zitten en meteen klaarkomen en andere van dat soort ongein. Dit betrof trouwens een man van 31.
Ik vraag me af of jouw vriend buiten de slaapkamer om ook zo egoïstisch is? Want dit was bij ons wel iets wat steeds meer naar boven kwam. Alles moest op zijn manier, precies hoe hij het wilde, ik moest mee naar familie als ik dat niet wilde en wat ik ergens van vond interesseerde hem niet, en ''nee'' zeggen op welke vraag dan ook nou dan kon ik me maar beter verbergen.
Ik hoop echt voor je dat dit beter wordt, maar ik hoop ook dat je het op tijd in gaat zien wanneer het niet beter wordt en/of zich dit ook in andere situaties voor gaat manifesteren maar vooral dat je daarnaar zult gaan handelen. Ik zag dit namelijk zelf al heel vroeg in de relatie maar hoopte dat met praten of dingen proberen dat het beter zou worden, maar dat is dus nooit gebeurd. Ik heb ruim 3 jaar weggegooid met trekken aan een dood paard. Helaas, zoals eerder beschreven, bleef dit niet alleen beperkt tot de slaapkamer maar begon zich overal te uitten met een hoop manipulatie vanuit zijn kant, want het moest en zou op zijn manier gaan zonder ook maar aan een ander te denken. Blijkbaar was de eerste ''red flag'' in de slaapkamer.
Only dead fish go with the flow
@karamelkoffie.
Wat goed dat je hier je verhaal doet.
Wat ik mij dan af vraag is hoe je ex reageerde als je het er over had. En hoe hij reageerde toen je er een punt achter zette.
de wereld wacht om ontdekt te worden
@karamelkoffie
Wat jij beschrijft, herken ik ook heel hard in mijn ex-relatie. Zo begon bij ons ook het patroon in de slaapkamer, verder uit te zetten naar de relatie buiten de slaapkamer.

Dus inderdaad TO, wees aandachtig en beslis op tijd voor jezelf of je nog gelukkig bent.
leeg
Karamelkoffie schreef:
26-09-2019 14:54
Lieve Emilia, ik herken dit zo erg dat ik een account heb aangemaakt om hierop te kunnen reageren. Behalve de rare opmerking over hoe hij het er van onder uit vond zien en de wellicht weinige ervaring had ik dit haast zelf wel kunnen schrijven.
Ik heb dit zelf 3 jaar lang vol kunnen houden en heb er 3 weken geleden een eind aan gemaakt. In die 3 jaar tijd heeft hij me nooit klaar laten komen of er iets voor gedaan of überhaupt interesse voor gehad. Ja één keer de welbekende ruige vinger waar je het zelf ook over had maar na nog geen 3 minuten raggen was hij moe en ik beurs. Ik heb het er zo ontiegelijk vaak met hem over gehad (met heel veel tegenzin want het lijkt me dat je zoiets niet hoeft te vragen) en van alles geprobeerd (veel ook hier op het forum over gelezen) maar niks werkte. Op een gegeven moment kwam hij met het smoesje dat hij het niet deed want hij was onzeker en bang dat hij het niet goed zou doen (probeer het een keer zou je dan zeggen) maar had het wel over squirten en op een piemel zitten en meteen klaarkomen en andere van dat soort ongein. Dit betrof trouwens een man van 31.
Ik vraag me af of jouw vriend buiten de slaapkamer om ook zo egoïstisch is? Want dit was bij ons wel iets wat steeds meer naar boven kwam. Alles moest op zijn manier, precies hoe hij het wilde, ik moest mee naar familie als ik dat niet wilde en wat ik ergens van vond interesseerde hem niet, en ''nee'' zeggen op welke vraag dan ook nou dan kon ik me maar beter verbergen.
Ik hoop echt voor je dat dit beter wordt, maar ik hoop ook dat je het op tijd in gaat zien wanneer het niet beter wordt en/of zich dit ook in andere situaties voor gaat manifesteren maar vooral dat je daarnaar zult gaan handelen. Ik zag dit namelijk zelf al heel vroeg in de relatie maar hoopte dat met praten of dingen proberen dat het beter zou worden, maar dat is dus nooit gebeurd. Ik heb ruim 3 jaar weggegooid met trekken aan een dood paard. Helaas, zoals eerder beschreven, bleef dit niet alleen beperkt tot de slaapkamer maar begon zich overal te uitten met een hoop manipulatie vanuit zijn kant, want het moest en zou op zijn manier gaan zonder ook maar aan een ander te denken. Blijkbaar was de eerste ''red flag'' in de slaapkamer.
Ah allereerst dankje voor t delen van je verhaal! Hoe stom zulke situaties ook zijn.. ben ik ergens wat geruster om te horen dat ik niet de enige ben die hier tegenaan loopt zeg maar (als ik het zo juist verwoord). En je hebt die jaren niet weggegooid hoor! Je hebt er alleen maar van geleerd en bent erdoor gegroeid als mens denk ik altijd!
Mijn vriend is buiten de slaapkamer om (zoals het nu gaat) niet bepaald egoïstisch of iets te noemen (hij trakteert vaak, doet moeite om me te zien etc.) Maar ik vind het soms lastig om objectief naar mijn eigen situatie te kijken. Want dat herken ik wel van naar familie gaan. Hij wil niet zo graag met mijn uitjes mee, maar verwacht wel dat ik overal mee naartoe ga en als ik niet kan is hij gepikeerd. Hij is thuis ook opgevoed in een huis waarin heel veel voor hem wordt gedaan. Dus misschien is hij het ook gewend om te denken dat als hij iets wil het ook gebeurd ofzo.. ik weet ‘t niet, maar nogmaals dank voor je verhaal. Zeker iets om in mijn achterhoofd te houden!
ikke606 schreef:
25-09-2019 07:47

of uit elkaar gaan.

zo simpel
Ja ik had ook ergens een beeld in me hoofd (wellicht ook door andere bedpartners gecreëerd) dat de man ook graag de vrouw laat komen (ervoor of erna kan allebei) of dat er in ieder geval moeite voor wordt gedaan. Kijk lukt het dan niet, dan kan je naar manieren zoeken hoe anders? Maar dan vraagt iemand ook wel aan jou neem ik dan weer aan van: wat kan ik doen? Als hij niet zou komen.. dan zou ik Toch echt alles (als in naar oplossingen zoeken) eraan willen doen om Dat wel te laten gebeuren. Maar hij lijkt dat in geen enkel opzicht te boeien. Hij vind de seks zo prima dat ik nooit kom. (Omdat hij altijd zegt dat het heel lekker was) Hij zei zelfs een keer ja voor vrouwen is het toch allemaal hetzelfde waarop ik zei: nou een vrouw kan ook komen hoor! 😂

dus ik vraag me inderdaad af kan je vanaf het punt dat iemand het niet boeit.. komen tot een man die jouw graag laat genieten..
thanx schreef:
26-09-2019 15:37
@karamelkoffie.
Wat goed dat je hier je verhaal doet.
Wat ik mij dan af vraag is hoe je ex reageerde als je het er over had. En hoe hij reageerde toen je er een punt achter zette.
Ben ik ook benieuwd naar😀
Ik heb er wel met hem over gepraat maar blijkbaar niet genoeg. Maar kom op, het was een intelligente man, had zat vriendinnen gehad en keek ook vaak naar porno zei hij zelf. Hij moet echt wel hebben geweten hoe het werkt om een vrouw een orgasme te geven. Hij was er alleen te lui voor. Waardeloos. En hij maar zeesterren en genieten van alles wat ik bij hem deed. Tot in afknapte en het niet meer kon. Dit nooit meer voor mij.
@thanks:
Dankje, doet me ook goed om het even van me af te schrijven moet ik zeggen!
Als we het er hadden dan kreeg ik meteen al schreeuwend en tierend de wind van voren over dingen die er totaal niet mee te maken hadden. Bijvoorbeeld ''ja maar jij wast niet meteen af na het eten'' (mijn huis overigens waar hij het grootste gedeelte van de week sliep, hij woont nog bij zijn ouders en was natuurlijk niet gewend zelf een keertje iets te doen) of ''maar jij deed pakje nr 2 van de Knorr-maaltijd doos als eerste in de pan met vlees''. Echt met modder gooien over zaken die er niks mee te maken hadden en nou ook niet bepaald een wereldramp waren, uiteindelijk gaan die pakjes poeder toch in één grote pan :facepalm:
Maar dit was dan nog niks, hij probeerde heel erg op mijn gevoel te spelen met bepaalde uitingen (ik ga bijv. weer naar school om alsnog een diploma te halen, dit vond hij zo goed van me maar zodra er ruzie was kon ik niks en had ik geen toekomst) en dit had wederom niks met het probleem in bed te maken. Dit was ook werkelijk elke keer zo, viel echt geen gesprek mee te voeren.
Hoe hij er op reageerde tsja, dat is een verhaal apart en ging ook het eea aan vooraf, doet hier denk ik ook niet echt ter zake want het is Emila haar ''post''... Maar helaas was het niet face to face, gezien hij ook niet kwam -no pun intended- dus dan wordt het lastig. Heb hem daarna ook meteen geblokkeerd en nummer verwijderd, we zijn namelijk vaker uit elkaar gegaan voor een paar dagen en ik wilde hem niet meer kunnen contacteren.

@Helena_z:
Gelukkig is het nu dan je ex :-D

@Emilia-24:
Bedankt voor je lieve woorden! Dat trakteren herken ik wel alleen vond ik dat wel het minste waar ik recht op had als ik in bed niks kreeg dus dat zag ik niet per sé als een goed iets, meer van ''at least buy me dinner before you f*ck me'' :biggrin: Moeite doen om me te zien mwah, hij kon vooral niet wachten om in een volwassen-mensen 2-persoonsbed te slapen denk ik, was ook altijd zogenaamd moe als hij bij mij was. Maar als 'ie zo is opgevoed als je zegt, zo was hij dus ook en ben ik helaas bang dat het er gewoon niet in zit of te krijgen is (moet je ook zo hard willen/moeten trekken), toevallig ook enig kind en strontverwend?
Only dead fish go with the flow
@karamelkoffie

Geen enig kind haha! Maar wel een beetje verwend denk. Iedereen is natuurlijk anders opgevoed, wat verder prima is :). Helaas begin ik door deze viva post wel meer te twijfelen haha. Ergens vind ik het ook gewoon zo jammer, dan denk ik heb ik een leuke vriend ontmoet, veel dingen gaan heel goed en dan loop je weer hier tegenaan. En waar ik eigenlijk achter wilde komen, was het feit dat het wellicht wel prima zo was, dat andere stellen of mensen hetzelfde hadden maar gewoon denken ach hier hou je wat en daar laat je wat, snap je? Maar toch word er ook wel gezegd van ‘dat is niet helemaal oké zoals het gaat’ en natuurlijk ‘praat erover’ (wat ik voor me gevoel al een aantal keer heb gedaan). Lastige situatie vind ik het. Maar ben blij dat iedereen zo reageert en behulpzaam is😀
Joh natuurlijk is dit niet acceptabel. Zoveel stellen zoveel vormen/voorkeuren qua seks. Er zijn vast dames die tevreden zijn met een vent die er nauwelijks en vinger naar uitsteekt en na 3 minuten raggen klaar is, dat kan heus. Maar zodra jij het niet fijn vindt en hij dat niet serieus neemt is er iets mis. Ik heb nog nooit met een man in bed gelegen die geen enkele moeite deed, wat een afknapper! Op zoek naar een leuker exemplaar lijkt mij.
Het leven is niet eerlijk

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven