Zwanger worden vanaf juni/juli 2019

30-04-2019 09:32 1331 berichten
Op naar een vruchtbare zomer! :love:

Zuid87 , Maída, Pebbles01, Miekejansje, Zellithyia, Drenthsmeisje88, Ficusje gezien jullie je of zijn afgemeld of al een tijd niet hebben gereageerd hebben we jullie uit het tabel gehaald. Hopelijk komen jullie nog eens kletsen!

Naam Leeftijd N.O.D./ :cheer2: Uitgerekende datum J/M/O :heart: Bijzonderheden
Elmen 28 22 januari 2e kindje
Fietje_ 28 9 september 1e kindje
Koekiemonster26 29 :cheer2: 3 maart M :heart: 2e kindje
Vanishing twin
Sinnieee 28 :cheer2: 3 Maart :heart: 2e kindje
Veyi 28 :cheer2: 17 Maart :heart: 1e kindje
Sophielagirafe 33 :cheer2: 27 maart 2e kindje
Lisanne22 29 :cheer2: eind maart 1e kindje
SannevanS87 32 :cheer2: eind maart begin april 1e kindje
Supersmoothie 26 :cheer2: 1 april :heart: 1e kindje
Bumpersticker 28 :cheer2: begin april 2e kindje
mindsey 33 :cheer2: 17 april 1e kindje
17 juni vroege miskraam
Valkgezicht 30 :cheer2: april 2e kindje
Sunshine1992 26 :cheer2: juli 1ste kindje
VietjeH 26 :cheer2: 26 augustus 1e kindje, 10-9 miskraam gehad.
Prettymama 31 :cheer2: 29 augustus :heart: 3de kindje, vmk okt'19
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 10:58
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
94.50% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
@Prettymama, ah balen zeg! Stiekem hoop ik dat dit alsnog een innestelingsbloeding was, en dat het bloeden niet doorzet, maar anders snap ik zeker dat je de volgende ronde ovulatietesten gaat gebruiken. Dikke knuffel :hug:

@Koekie, lief dat je ‘t vraagt! Hier gaat ‘t wel goed eigenlijk. Vanochtend zowel een zwangerschapstest (voor m’n hcg) als ovulatietest gedaan. Er was nog maar een heeeel licht lijntje te zien op de zstest, dus dat is mooi, m’n hcg zakt nu flink. De ovulatietest was ook negatief, waar ik wel blij om ben. Want dat betekent dat ie vanaf nu niet meer aanslaat puur op hcg. We blijven dus de komende dagen met de ovutest testen, om te kijken of de eisprong op komt dagen. Toch aan ‘t testen dus, kan ‘t niet laten. :-P)

Verder voel ik me prima voor nu. Hoe gaat het met alle zwangere dames? Voelen jullie je al beter nu de zwangerschappen vorderen?
VietjeH nee het is helaas echt een menstruatie. Het is teveel om alleen van een innesteling te zijn. Ben vandaag ovulatie testen wezen kopen en ik denk dat ik daar op dag 10 mee ga beginnen. Ben heel benieuwd. Voelt alleen al fijner dat ik dan wel weet wanneer mijn eisprong zal zijn. Voor jou ook fijn dat de hcg nu bijna weg is!
@Prettymama, ah jammer! Die ovulatietesten geven mij ook een soort rust. Dan weet ik in ieder geval dat we de cyclus ‘goed’ benut hebben zeg maar.

Ik had zojuist ineens weer wat bloed aan het wcpapiertje zitten.... heel apart. Laatste keer dat ik bloedde was maandag 16 september... Weet niet zo goed wat ik hiermee moet. Maandag voor de zekerheid maar even de verloskundige bellen.
Jammer pretty mama! Ik wil je natuurlijk geen valse hoop geven, maar bij mij was er ook 3 dagen ongesteldheid. Toch was ik eigenwijs en deed een zwangerschapstest en die was positief. Maar wil je natuurlijk niet de hoop geven, maar bloed is niet altijd het tekenen dat je ongesteld bent geworden.

Vietjeh we missen je zeker in de app hoor!! wel heel fijn dat je hcg zo snel daalt!! Nu maar duimen dat we je weer lekker snel toe kunnen voegen!

Ik ben hierr veelste lang niet geweest!!! sorry daarvoor!! Ik was echt even twee weken veel te ziek om met schermen bezig te zijn. Ik ben ook niet super aanwezig op de app elke dag. Ik ben heel saai op dit moment voor mijn gezin haha. Ik lig of ziek op de bank of lig alweer te slapen in bed. Maar ik merk dat het zwaarder is omdat ik nu wel gewoon blijf werken. De vorige zwangerschap mocht ik een dag minder en de twee dagen die ik werkte, werkte in maar 3 dagen. Dat scheelde toch wel heel erg veel. Nu is het na het werk echt bijkomen! Het huis is dan ook echt te erg!! want mijn vriend doet natuurlijk zijn best, maarja hij werkt ook gewoon full time en zorgt ook nog eens super goed voor mij. Maarja dan blijven de huishoudelijke taken echt wel liggen.

Elmen ik hoop dat het allemaal nu lekker gaat verlopen!!

Zo spannend weer voor iedereen!! ik ga het hier zeker wat beter in de gaten houden nu!!
valkgezicht haha! Deed je dan een test tijdens het bloeden of toen het klaar was? Het is wel vreemd want normaal bloed ik echt enorm veel en wel 7 dagen. Zit nu op dag 3 en het is nog maar heel weinig. Maar bij beide zwangerschappen heb ik geen innestelingsbloeding gehad lijkt me dan vreemd als het dit keer wel het geval is.
Vietje, hoe gaat het nu met het bloedverlies? Zou het kunnen dat het toch iets van een menstruatie is nu het HCG ook minder is?
En Prettymama, jij wel zeker dat je echt ongesteld bent of toch nog maar een test gedaan voor de zekerheid?

Hier nu op dag 11 een eerste echo gehad en er zijn 3 eitjes te zien. Wel twee aan de rechterkant waar m'n eileider dicht is, dus hopelijk gaat links nog goed meegroeien. Donderdag terug, hopelijk zijn ze dan groot genoeg zodat ik pregnyl kan zetten voor een eisprong.

Hoe is het met de rest van de zwangere dames? Allemaal al richting de termijnecho's? Of gaat de tijd zo snel dat de meeste daar alweer voorbij zijn? :cheer2:
@Elmen, wauw! Dat lijkt me goed nieuws! Ik duim voor je linker eicel! :cheer2:
Het bloedverlies lijkt weer gestopt, maar ik wil vanmiddag nog wel even mijn vk bellen voor de zekerheid. Een menstruatie kan ik me niet voorstellen (is het ook wel echt te weinig voor, heeft niet doorgezet niks). Ik dacht eerst aan een innestelingsbloeding, maar dan zou die ook 3 dagen na de eisprong al opgetreden zijn, lijkt me stug.. Dus ik verwacht dat dit gewoon bij de miskraam hoort, maar wil het voor de zekerheid wel even doorgeven. Ben ook niet bekend met dit soort dingen en Google zegt zooooveeeel verschillende dingen.

@Valkgezicht, wat mega vervelend dat je je zo voelt! Hopelijk neemt dit snel af, zodat je meer kunt gaan genieten van de zwangerschap. Hoe ver ben je nu??

@Prettymama, toch maar getest??? :hyper:
elmen duim voor je dat het linker eitje goed groeit!!

Ik heb vanochtend idd toch nog even een testje gedaan voor de zekerheid omdat ik maar 3 dagen licht ongesteld ben geweest en dat normaal nooit zo is maar de test was negatief. Fijn om te weten in ieder geval want ik ben nu op cyclus dag 5 en ga vrijdag beginnen met ovulatie testen, dus niet dat die dan per ongeluk positief uit zouden slaan omdat ik zwanger zou zijn haha. Ik ben heel benieuwd en heb er zin in om mijn eitje te vinden :rofl:
Prettymama wat verwarrend zo’n halve ongesteldheid, goed dat je er even een testje tegenaan heb gegooid. Jammer natuurlijk dat hij niet toch stiekem positief was, maar je volgende eisprong staat al om de hoek :-D

Vietjeh ahhh wat kan Google verwarrend zijn! Fijn dat je testen (minder) positief zijn, zodat je weer verder kan. Hoe gaat het verder? Kunnen jij en je vriend de miskraam een plekje geven? Je klinkt in ieder geval heel optimistisch!

Elmen ik duim voor jouw ei! Spannend!

Hier een pretecho gehad om het geslacht te bepalen. We krijgen een meisje! :flirting: Grappig, want ik heb weken terug gedroomd dat we een dochtertje hadden en sindsdien dacht ik ook meisje.
Aaaah Veyi wat een leuk nieuws, een dochtertje! Dat maakt 't dan toch wel echt hè. Nu kun je losgaan met shoppen!! Superleuk. Hebben jullie al een naam in gedachten??

Vriend en ik hebben het idee dat we de miskraam een plekje hebben kunnen geven. We zijn er open over, kunnen er goed samen over praten en hebben soms ook wel verdriet, maar dat hoort erbij. Ik denk dat 't straks pas weer meer omhoog komt bij een volgende zwangerschap bijvoorbeeld. Maar dat zien we dan wel weer...

Prettymama, jammer dat ie niet positief was natuurlijk, maar op naar de volgende ronde zou ik zeggen! Kunnen we samen op zoek naar ons eitje haha.

Vanmiddag nog even de verloskundige gebeld. Het klonk alsof de lichte bloedinkjes inderdaad gewoon nog bij de miskraam horen. Ik zou gewoon een eisprong moeten krijgen etc. Alleen als ik nu een aantal dagen niet bloed, en dan ineens weer zo lichtjes, moet ik wel weer terugbellen want dat zou niet helemaal 'kloppen'. Eerlijk gezegd hoop ik gewoon dat ik volgende week ongesteld word, dat zou betekenen dat m'n cyclus nog 'werkt' en dan kan ik met een wat duidelijker beeld ook op zoek naar m'n eitje en er weer voor gaan. :)
Oh! Vanavond m’n ei gevonden met hulp van de ovulatietesten. Meteen ons best gedaan, dus ik durf nu eindelijk een NOD toe te voegen in de tabel.
Het welbekende wachtbankje... die had ik niet gemist. :nut:

Welterusten dames!
vietjeH Jeej wat fijn dat je je ei gevonden hebt! Je hebt hem in ieder geval goed benut haha.

veyi zo leuk een meisje gefeliciteerd :heart:
Elmen hup eitje aan de linkerkant! Doe je best :cheer2:

Vietje ohh dat wachtbankje... Die duurt altijd veel te lang! Ik zal duimen!

Hier keek ik vol ongeloof naar de agenda van volgende week en zag daar de 20 wekenecho staan, voelt echt een beetje onrealistisch of zo.. met een peuter erbij gaat het toch wel een stuk sneller!
Veyi wat een super leuk nieuws, een meisje!! Hoeveel weken ben je nu? En jij alweer de 20 weken echo koekiemonster, wat gaat dat snel zeg. Vind je de 20 weken echo spannend?

Vietje, was daar toch ineens je ei! :cheer: Wat super goed zeg. Succes op het wachtbankje, ik hoop over paar dagen bij je aan te sluiten
Het wordt hier nog vreemder.. Ik had vandaag rekbaar slijm. Dat betekend dat de vruchtbare dagen eraan komen. Wat ik nogal vreemd vind want zit pas op dag 6 :huh: ik heb aardig wat ovulatie testen ingeslagen dus dacht laat ik eens een testje doen en tot mijn verbazing staat er best wel een duidelijk lijntje. Niet zo donker als de controle lijn dus nog niet positief maar zou die rond deze periode niet gewoon wit moeten zijn? Voor degene die testen gebruikt hebben hadden jullie witte testen of ook altijd een lijntje erop?

Ik weet niet hoe ik een foto hier kan plaatsen.
Elmen schreef:
01-10-2019 19:03
Veyi wat een super leuk nieuws, een meisje!! Hoeveel weken ben je nu? En jij alweer de 20 weken echo koekiemonster, wat gaat dat snel zeg. Vind je de 20 weken echo spannend?
Ik vind het toch wel spannend, ondanks dat ik nog een echo tussendoor heb gehad waar alles er goed uit zag.. blijft toch een medische echo. Heb de echo volgende week met 19+1, gelukkig gaat mijn man mee :)

Ik ga morgen voor je duimen!! Hopelijk mag je dan snel op het wachtbankje
Elmen hoe was je afspraak vandaag?
@Prettymama, ik heb nu de ovulatietesten van clearblue gekocht via bol.com. Die geeft een smiley als je op je vruchtbaarst bent. Vond ik een stuk makkelijker.. maar ze zijn wel duur. Heb je gister en vandaag nog getest? Liep het op?

@Koekie, wooooh de 20 weken echo al! Het voelt zó kort geleden dat je erachter kwam dat je zwanger was. Time fucking flies! Spannend!! :hyper:

@Elmen, ik hoop ook dat we snel samen op ‘t wachtbankje zitten! Leuker dan alleen. Hoe was je afspraak?
Prettymama, welke ovulatietesten gebruik je? Ik heb die van action en daarmee heb je altijd een lijntje, maar zie je dat hij tijdens de ovulatie echt duidelijk oploopt tot hij even dik is als het controle lijntje. Heb je gisteren en vandaag nog getest om te kijken of het oploopt?
Vietje, jij je eisprong goed kunnen benutten? en zit je nu officieel op het wachtbankje?

Hier was de echo vanmorgen wat teleurstellend. Helaas in 4 dagen waren beide eitjes links maar 2 mm gegroeid en het eitje rechts helemaal verdwenen. Nu dus de medicatie opgehoogd en zaterdag weer terug. Ik was best wel even verdrietig, ik had al best wat krampen en vruchtbaar slijm, dus had eigenlijk verwacht dat ze wel groot genoeg zouden zijn. Maar goed, we gaan maar weer even door :roll:
Ik gebruik de ovulatietesten van de action. Bij beide zwangerschappen had ik die ook maar begon ik pas met testen op dag 10 ofzo. Toen had ik ook die lichte lijntjes maar ik dacht dat het dan al wat meer opgelopen was het LH,
maar blijkbaar is het altijd zo mijn hele cyclus. Behalve voor mijn eisprong dan knalt die er echt vanaf. Ik heb nu al 3 dagen getest en alle 3 hetzelfde lijntje. Ik blijf nu maar gewoon elke dag door testen maar gok dat mijn ei echt pas volgende week komt dus denk dat ik zo over 4a5 dagen een positieve ovulatietest kan verwachten. We shall see.

elmen wat balen dat het rechter eitje verdwenen is :( waar is hij heen? Is die niet toevallig al gesprongen dan?
Elmen schreef:
03-10-2019 20:41
Prettymama, welke ovulatietesten gebruik je? Ik heb die van action en daarmee heb je altijd een lijntje, maar zie je dat hij tijdens de ovulatie echt duidelijk oploopt tot hij even dik is als het controle lijntje. Heb je gisteren en vandaag nog getest om te kijken of het oploopt?
Vietje, jij je eisprong goed kunnen benutten? en zit je nu officieel op het wachtbankje?

Hier was de echo vanmorgen wat teleurstellend. Helaas in 4 dagen waren beide eitjes links maar 2 mm gegroeid en het eitje rechts helemaal verdwenen. Nu dus de medicatie opgehoogd en zaterdag weer terug. Ik was best wel even verdrietig, ik had al best wat krampen en vruchtbaar slijm, dus had eigenlijk verwacht dat ze wel groot genoeg zouden zijn. Maar goed, we gaan maar weer even door :roll:
Ohh wat verdrietig :hug: hopelijk helpt het ophogen van de medicatie en heb je zaterdag beter nieuws! Ik blijf duimen.
Vietje gaat snel hè!! Ik ben voor jullie aan het duimen :cheer2:
Succes vandaag Elmen!
Dankjewel. Vandaag was er 1 gelukkig wel 18mm. Morgen mag ik de pregnyl zetten wat betekent dat ik maandag de eisprong heb!
Zal blij zijn als ik op het wachtbankje zit :nut:
Elmen wat fijn, goed nieuws dus! Bijna op het wachtbankje!!!! Dan kun je bij Vietje gaan zitten :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven