UD April 2020
maandag 5 augustus 2019 om 14:29
We zijn zwanger - uitgerekend in april 2020, en schrijven hier over de zwangerschap en wat ons verder nog bezighoudt.
Ook is er een FB groep. Als je hier in wil, kun je Bjorg of Reflectione een berichtje sturen met je mailadres.
.
.
.
.
Snowy
Jasmijn1980
english.breakfast
Ook is er een FB groep. Als je hier in wil, kun je Bjorg of Reflectione een berichtje sturen met je mailadres.
.
.
Naam | Leeftijd | Kindje | UD | Geslacht | Bevallen | Bijzonderheden |
---|---|---|---|---|---|---|
Niekkie20 | 27 | 1 | 1 april | Meisje | ![]() | |
Bjorg | 34 | 2 | 1 april | Jongen | ![]() | ![]() |
Bo1988 | 31 | 1 | 1 april | Meisje | ![]() | |
zeelinde | 2 | 2 april | Meisje | ![]() | ||
Bumpersticker | 29 | 2 | 3 april | Jongen | ![]() | ![]() |
Supersmoothie | 1 | 4 april | Jongen | ![]() | ||
Reflectione | 29 | 2 | 5 april | Jongen | ![]() | ![]() |
jomata | 29 | 1 | 6 april | Meisje | ![]() | ![]() |
Vlinder009 | 30 | 2 | 7 april | Meisje | ![]() | |
Lin1206 | 30 | 2 | 8 april | Meisje | ![]() | rustmaand IUI, ![]() |
Pip_pip | 37 | 2 | 12 april | Jongen | ![]() | ![]() |
Karavaan | 30 | 2 | 12 april | Jongen | ![]() | ![]() |
Lisa89 | 29 | 2 | 15 april | Jongen | ![]() | ![]() |
Greys86 | 33 | 3 | 16 april | Jongen | ![]() | ![]() |
EVE1985 | 33 | 2 | 17 april | Jongen | ![]() | |
Flip-Flop | 27 | 1 | 18 april | Verrassing | ![]() | |
Whatifyoufly | 28 | 1 | 19 april | ![]() | ||
dnk | 29 | 2 | 20 april | Meisje | ![]() | ![]() |
gojibes | 32 | 1 | 24 april | ![]() |
.
Snowy

Jasmijn1980

english.breakfast

anoniem_388974 wijzigde dit bericht op 30-04-2020 14:27
61.65% gewijzigd
vrijdag 4 oktober 2019 om 11:33
vrijdag 4 oktober 2019 om 14:05

zaterdag 5 oktober 2019 om 20:43
Ik stuur je mijn mailadres ook nog even.Reflectione schreef: ↑05-10-2019 14:14Had ik op gereageerd maar is niet overkomen zie ik.. Ik heb je emailadres nodig om je toe te kunnen voegen![]()

zondag 6 oktober 2019 om 10:43
Bumper het kan dus wel? Ik dacht het af en toe ook, maar ik dacht dat is te vroeg nog.. maar tweede kindje en baarmoeder vooraan dus misschien is het toch zo dan. Is de stress op je werk nu minder? Niet fijn..
Pip goed uitbesteed toch! En ook wel eens lekker een weekend zonder kind! Geniet ervan.
Ik ben nog steeds wel veel moe.. pff. Ook omdat zoon de laatste tijd weer slecht slaapt en meerdere keren naast ons bed staat
ik ben hier nog niet klaar voor.. heb nog een half jaar slaap nodig!
Pip goed uitbesteed toch! En ook wel eens lekker een weekend zonder kind! Geniet ervan.
Ik ben nog steeds wel veel moe.. pff. Ook omdat zoon de laatste tijd weer slecht slaapt en meerdere keren naast ons bed staat

zondag 6 oktober 2019 om 22:09

maandag 7 oktober 2019 om 07:08
Karavaan top dat je de Op bijhoudt! Heel erg bedankt
ik wilde het proberen maar kon het wachtwoord niet meer bedenken. Dus heb niks gedaan. Hopelijk heb je een fijn weekend gehad!
Wat leuk dat het dan toch echt de baby is die ik heb gevoeld, mag nog wel duidelijker worden voor het echt geruststellend is.. :p.

Wat leuk dat het dan toch echt de baby is die ik heb gevoeld, mag nog wel duidelijker worden voor het echt geruststellend is.. :p.
maandag 7 oktober 2019 om 09:11
Wat heerlijk als mensen de baby al voelen! Hier ligt de placenta aan de voorkant.. Het kan dus nog wel even duren voordat ik wat voel.
Ik begin me eigenlijk steeds beter te voelen.. Voel me wat energieker en niet meer zo moe! Happy me!
nog 3 weekjes tot het geslacht.. Ben erg benieuwd! Ga vooralsnog uit van een meisje (via de NUB meende de VK dit te zien).

Ik begin me eigenlijk steeds beter te voelen.. Voel me wat energieker en niet meer zo moe! Happy me!

nog 3 weekjes tot het geslacht.. Ben erg benieuwd! Ga vooralsnog uit van een meisje (via de NUB meende de VK dit te zien).
maandag 7 oktober 2019 om 09:58
Wat heerlijk voor iedereen die de baby al
voelt! Ik voel soms wel iets maar schrijf het tot nu toe allemaal op m’n darmen. Ik voel me vooral heel erg niet zwanger maar gewoon dik. Het kost me ook echt moeite on tegen anderen te zeggen dat ik zwanger ben. En juist doordat ik me niet zwanger voel, word ik super onzeker want dit gevoel had ik ook bij de baby die bij 17 weken overleden bleek
ik heb een extra echo geregeld maar die is pas volgende week vrijdag, intake VK is zelfs daarna pas.
Kortom: het gaat niet zo best hier. Fysiek wel, mentaal niet.
voelt! Ik voel soms wel iets maar schrijf het tot nu toe allemaal op m’n darmen. Ik voel me vooral heel erg niet zwanger maar gewoon dik. Het kost me ook echt moeite on tegen anderen te zeggen dat ik zwanger ben. En juist doordat ik me niet zwanger voel, word ik super onzeker want dit gevoel had ik ook bij de baby die bij 17 weken overleden bleek
Kortom: het gaat niet zo best hier. Fysiek wel, mentaal niet.
maandag 7 oktober 2019 om 13:27
Hallo allemaal,
Hier weer eens een update van mij
. Ik lees nog wel mee, maar regelmatig posten ben ik niet zo'n held in.
Echt super leuk dat sommigen al weten wat het wordt en de baby al voelen! Dat lijkt me steeds weer zo'n bevestiging dat het goed gaat.
Met ons babytje gaat het allemaal goed. Wij weten over twee weken ongeveer wat het wordt. Daar heb ik echt zo'n zin in! Wij hadden ook de nipt gedaan en er zijn geen afwijkingen gevonden. Jeej! Met mij gaat het verder wel redelijk. Ik ben nog wel vaak erg moe. Wat jij beschrijft Bjorg, heb ik sinds vorige week ook! Opeens voel ik me helemaal niet meer zwanger, daar ging ik me ook druk over maken, maar ik denk dat het wel goed gaat, ik voel nu weer wel het trekken van de banden en af en toe van die steken in mijn borsten. Lastig he al die onzekerheden
Hier weer eens een update van mij

Echt super leuk dat sommigen al weten wat het wordt en de baby al voelen! Dat lijkt me steeds weer zo'n bevestiging dat het goed gaat.
Met ons babytje gaat het allemaal goed. Wij weten over twee weken ongeveer wat het wordt. Daar heb ik echt zo'n zin in! Wij hadden ook de nipt gedaan en er zijn geen afwijkingen gevonden. Jeej! Met mij gaat het verder wel redelijk. Ik ben nog wel vaak erg moe. Wat jij beschrijft Bjorg, heb ik sinds vorige week ook! Opeens voel ik me helemaal niet meer zwanger, daar ging ik me ook druk over maken, maar ik denk dat het wel goed gaat, ik voel nu weer wel het trekken van de banden en af en toe van die steken in mijn borsten. Lastig he al die onzekerheden

maandag 7 oktober 2019 om 18:41
Ik voel sinds twee weken ook al plopjes in me buik, herkende het gelijk van mijn eerste zwangerschap! Ik voel het wel alleen als ik savonds in rust op de bank lig. Blijft toch bijzonder!
We hebben vandaag een pretecho laten maken en we hebben te horen gekregen dat het een meisje is!!! Ik ben zoooooo in de wolken! Na een zoontje is een meisje toch wel de kers op de taart!
We hebben vandaag een pretecho laten maken en we hebben te horen gekregen dat het een meisje is!!! Ik ben zoooooo in de wolken! Na een zoontje is een meisje toch wel de kers op de taart!
maandag 7 oktober 2019 om 21:21
Wat speciaal dat een aantal de baby al kunnen voelen! Ik voel nog niks helaas en weet eigenlijk niet waar mijn placenta ligt. Vorige zwangerschap lag hij voor en toen voelde ik pas rond de 20 weken de baby. Hopelijk nu wel wat eerder!
Vlinder, wat leuk een meisje! Heb zelf ook al een zoontje en een meisje erbij lijkt me ook heel leuk! Al heb ik een voorgevoel voor een jongetje. Nog 3 weken wachten...
Ik ga de tabel zsm aanpassen. Weekendje weg was heel gezellig, maar mijn energie is helemaal op!
Vlinder, wat leuk een meisje! Heb zelf ook al een zoontje en een meisje erbij lijkt me ook heel leuk! Al heb ik een voorgevoel voor een jongetje. Nog 3 weken wachten...
Ik ga de tabel zsm aanpassen. Weekendje weg was heel gezellig, maar mijn energie is helemaal op!
dinsdag 8 oktober 2019 om 09:02
woensdag 9 oktober 2019 om 14:42
woensdag 9 oktober 2019 om 14:59
Mijn verloskundige zit sinds een maand in een moeder-kind centrum. Mooi nieuw pand. Daar zit ook kraamhulp. Heb me daar gelijk na de termijnecho maar ingeschreven! Ben tussen mijn zoontje (3) en deze baby verhuisd dus ken ze verder ook allemaal niet. Toch afwachten wie beschikbaar is als het moment daar is!
woensdag 9 oktober 2019 om 15:03
Bjorg veel sterkte! Lijkt me erg naar om zo in onzekerheid te zitten. Ik voel me zelf ook vooral heel dik en niet zwanger (behalve dat mijn borsten verdubbeld zijn). Maandag de 12 weken echo, ik ben héél benieuwd!
Wat fijn dat een aantal de baby al kunnen voelen, ik ben zooo benieuwd! Nu zie ik er nog niet zwanger uit (11,5 weken), behalve dat ik wat dikker ben. Maar, ook dat gaat niet lang meer duren denk Ik!
.
Wat fijn dat een aantal de baby al kunnen voelen, ik ben zooo benieuwd! Nu zie ik er nog niet zwanger uit (11,5 weken), behalve dat ik wat dikker ben. Maar, ook dat gaat niet lang meer duren denk Ik!