Glasgow in de winter

06-10-2019 18:33 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal!

Met oud&nieuw ga ik 6 dagen naar Glasgow met een vriend. We zijn hier allebei nog niet geweest en ik vroeg mij af of hier mensen zijn die leuke dingen kunnen aanbevelen? :) Bepaalde musea, must sees of leuke winkelstraatjes? Vind persoonlijke verhalen altijd leuker om inspiratie uit op te doen dan de standaard lijstjes die je op internet kan vinden.

Alvast bedankt!
Heerlijke stad. Lekker dwalen, dan kom je van alles tegen.
zalig schotland met kerst, mijn idee is dan typisch cottage en open haard savonds met warme chocomelk!
Er is echt veel te doen in Glasgow. Zoek op lijstjes op internet de dingen uit die jij heel leuk vindt om te bekijken of te doen. Ik vond het riverside museum echt superleuk. Omdat we een kind hebben, hebben we ook het Science museum gedaan. Ik vond dat ook verrassend leuk.
Met 6 dagen heb je best veel tijd.
Ik zou een dagje met de trein naar Edingburgh gaan.
Weer een totaal andere, maar super leuke, stad.
Het is een rechtstreekse rit van een half uur ofzo.
crunchie schreef:
06-10-2019 19:39
Ik vond Glasgow echt veel leuker :) Zou het alleen doen als je klaar bent met Glasgow.
Als ik me niet vergis hebben de musea in Glasgow nog steeds gratis entree. Kelvingrove was altijd een favoriet van me.
En als je inderdaad een beetje klaar bent met de stad: o.a. Stirling, Edinburgh, Largs zijn leuke steden om te bezoeken. Braehead winkelcentrum in Paisley is leuk (wel druk), New Lanark is mooi om te bezoeken.
Sjongejongejongejonge........
crunchie schreef:
06-10-2019 19:39
De 6e dag is eigenlijk alleen de ochtend, in verband met de vlucht terug. Dus eerder 5 dagen.

Maar dat lijkt me ook wel leuk, nog een andere stad meepakken in de buurt! :)
ClassyLadeee schreef:
06-10-2019 20:33
Als ik me niet vergis hebben de musea in Glasgow nog steeds gratis entree. Kelvingrove was altijd een favoriet van me.
En als je inderdaad een beetje klaar bent met de stad: o.a. Stirling, Edinburgh, Largs zijn leuke steden om te bezoeken. Braehead winkelcentrum in Paisley is leuk (wel druk), New Lanark is mooi om te bezoeken.
Wij zijn ook wel echt musea bezoekers, dus dat moet goed komen! Kelvingrove heb ik inderdaad al veel over gelezen dus die staat zeker op de lijst.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven