Glasgow in de winter
zondag 6 oktober 2019 om 18:33
Hoi allemaal!
Met oud&nieuw ga ik 6 dagen naar Glasgow met een vriend. We zijn hier allebei nog niet geweest en ik vroeg mij af of hier mensen zijn die leuke dingen kunnen aanbevelen?
Bepaalde musea, must sees of leuke winkelstraatjes? Vind persoonlijke verhalen altijd leuker om inspiratie uit op te doen dan de standaard lijstjes die je op internet kan vinden.
Alvast bedankt!
Met oud&nieuw ga ik 6 dagen naar Glasgow met een vriend. We zijn hier allebei nog niet geweest en ik vroeg mij af of hier mensen zijn die leuke dingen kunnen aanbevelen?
Alvast bedankt!
zondag 6 oktober 2019 om 19:09
zondag 6 oktober 2019 om 19:41
Ik vond Glasgow echt veel leuker
zondag 6 oktober 2019 om 20:33
Als ik me niet vergis hebben de musea in Glasgow nog steeds gratis entree. Kelvingrove was altijd een favoriet van me.
En als je inderdaad een beetje klaar bent met de stad: o.a. Stirling, Edinburgh, Largs zijn leuke steden om te bezoeken. Braehead winkelcentrum in Paisley is leuk (wel druk), New Lanark is mooi om te bezoeken.
En als je inderdaad een beetje klaar bent met de stad: o.a. Stirling, Edinburgh, Largs zijn leuke steden om te bezoeken. Braehead winkelcentrum in Paisley is leuk (wel druk), New Lanark is mooi om te bezoeken.
Sjongejongejongejonge........
maandag 7 oktober 2019 om 12:18
De 6e dag is eigenlijk alleen de ochtend, in verband met de vlucht terug. Dus eerder 5 dagen.
Maar dat lijkt me ook wel leuk, nog een andere stad meepakken in de buurt!
maandag 7 oktober 2019 om 12:19
Wij zijn ook wel echt musea bezoekers, dus dat moet goed komen! Kelvingrove heb ik inderdaad al veel over gelezen dus die staat zeker op de lijst.ClassyLadeee schreef: ↑06-10-2019 20:33Als ik me niet vergis hebben de musea in Glasgow nog steeds gratis entree. Kelvingrove was altijd een favoriet van me.