Raar toetsenbord op telefoon - help

10-10-2019 21:19 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet hoe het komt, maar op mijn toetsenbord vd telefoon ineens twee letters op 1 toets. Ik krijg het niet terug naar normaal. Heb dit ook nog nooit gezien. Misschien 1 vd kinderen eraan gezeten? Maar het typt erg moeilijk. Iemand hier die me kan vertellen hoe ik het weer normaal krijg?

Ik heb trouwens een HTC telefoon.
kletskous11 wijzigde dit bericht op 10-10-2019 21:41
5.62% gewijzigd
Misschien is er een toetsenbord-app geïnstalleerd? Kijk even bij je instellingen welk toetsenbord er actief is.
Bij mij staat er boven het toetsenbord, na de embleempjes van smileys,gifs,microfoontje, een tandwieltje.als ik daarop druk kan ik instellingen van het toetsenbord aanpassen.
Ik heb op mijn telefoon meerdere toetsenborden en ik kan switchen tussen de toetsenborden door over de spatiebalk te wrijven naar links of rechts. Staat er iets in je spatiebalk wat aangeeft welk toetsenbord actief is is? Bij mij staat die standaard op <en/nl> maar als ik een andere wil staat er <de taal die ik wil>. Ik heb nu een Huawei maar op m'n Samsung werkte het hetzelfde dus wellicht voor HTC ook als die Android heeft.
Oh gelukkig. Opgelost. Maar weet nu al niet meer hoe. Bedankt voor de hulp.
Kletskous11 schreef:
10-10-2019 21:49
Oh gelukkig. Opgelost. Maar weet nu al niet meer hoe. Bedankt voor de hulp.
:biggrin:

Belangrijkste is dat het is opgelost.
I'm not lazy
I'm on energy saving mode
Heel fijn want ik ben ook geholpen met de antwoorden. Dank daarvoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven