Zwanger worden januari 2019
zaterdag 15 december 2018 om 23:26
Naam | Leeftijd | # kindje | Gestart | NOD | Bijzonderheden |
---|---|---|---|---|---|
Bessie2017 | 31 | 2e | Januari 2019 | ? | |
Smartie88 | ? | 1e | Januari 2019 | ? | |
Echteliefde | ? | 1e | |||
Muziekuiltje | 29 | 2e | jan/mrt 2019 | geen | |
Topegi | 28 | 1e | Januari 2019 | ? | |
Smartie88 | 30 | 1e | Januari 2019 | 10 januari | |
Borisdeporis | 22 | 1e | Januari 2019 | ? | |
Mellala | 28 | 2e | Januari 2019 | 13 januari | |
Kersenpitje87 | 32 | 1e | Januari 2019 | 26 januari | |
Echteliefde | 26 | 1e | Januari 2019 | ? | |
Sassefras | 34 | 1e | Januari 2019 | ? | Clomid (ovulatieinductie) |
Babydonthurtme | 27 | 2e | Januari 2019 | 24 januari | Baarmoederafwijking |
Bacon | 29 | 2e | Januari 2019 | ? | Clomid (ovulatieinductie) |
EvaDeWith | 36 | 3e | Januari 2019 | 30 januari | |
LittleMissBooks | 31 | 1e | Januari 2019 | ? | |
klein aapje | ? | 1e | Januari 2019 | ? | |
anoniem_335611 wijzigde dit bericht op 10-01-2019 23:56
97.17% gewijzigd

maandag 7 oktober 2019 om 19:22
Heb jij pijn bij je eisprong Doris? Wat voor soort pijn is dat, is het te omschrijven? Steken ofzo?
Hopelijk wacht het eitje even met springen en kun je deze ronde toch benutten!
Die puistjes van mij lijken juist minder tijdens de eisprong, raar toch.
Fijn dat jullie deze kans hebben kunnen benutten Fenne. Spannend nu!
Mijn nod zal rond 19-10 zijn denk ik.
Hopelijk wacht het eitje even met springen en kun je deze ronde toch benutten!
Die puistjes van mij lijken juist minder tijdens de eisprong, raar toch.
Fijn dat jullie deze kans hebben kunnen benutten Fenne. Spannend nu!
Mijn nod zal rond 19-10 zijn denk ik.
dinsdag 8 oktober 2019 om 22:25
Spannend Fenne! Klinkt als een goede timing. Hebben de echo’s je inmiddels wel een beetje gerustgesteld? Heeft de gyn verder nog iets gezegd wat van belang is? Ik duim voor jullie!
Echteliefde, ja ik heb echt wel last tijdens mijn eisprong. Eigenlijk niet tijdens maar daarvoor, door het uitzetten van de eierstok. T voelt als een opgeblazen zeurderig gevoel. Soms maar even, soms twee dagen af en aan wat last. Ik dacht eerst dat ik t me verbeelde maar mn ovulatietesten bevestigen soms het vermoeden.
Hier gisteren een bijna positieve en vandaag een goed positieve ovulatietest gehad. Ik ben inmiddels terug uit het buitenland, dus vanavond alsnog kunnen benutten, mazzel gehad. Hopelijk maken we nog een kans. Morgenochtend nog maar eens en morgenavond
. Better safe than sorry. Haha.
Echteliefde, ja ik heb echt wel last tijdens mijn eisprong. Eigenlijk niet tijdens maar daarvoor, door het uitzetten van de eierstok. T voelt als een opgeblazen zeurderig gevoel. Soms maar even, soms twee dagen af en aan wat last. Ik dacht eerst dat ik t me verbeelde maar mn ovulatietesten bevestigen soms het vermoeden.
Hier gisteren een bijna positieve en vandaag een goed positieve ovulatietest gehad. Ik ben inmiddels terug uit het buitenland, dus vanavond alsnog kunnen benutten, mazzel gehad. Hopelijk maken we nog een kans. Morgenochtend nog maar eens en morgenavond

woensdag 9 oktober 2019 om 14:58
Hahaha Doris, geef die vent van je ook een moment om wat bij te produceren!
Mijn NOD ligt inderdaad ergens rond 20 oktober. Spannend! Ik heb er wel vertrouwen in op de 1 of andere manier, want het is nergens op gebaseerd. De echo's hebben me op zich wel gerustgesteld. Er was ook al een mooi slijmvlies bedje zich aan het vormen, dus we houden gewoon hoop!
Gelukkig heb ik het kneiter druk, dus ik kan er niet zo mee bezig zijn. Dat was afgelopen zomer wel anders
Mijn NOD ligt inderdaad ergens rond 20 oktober. Spannend! Ik heb er wel vertrouwen in op de 1 of andere manier, want het is nergens op gebaseerd. De echo's hebben me op zich wel gerustgesteld. Er was ook al een mooi slijmvlies bedje zich aan het vormen, dus we houden gewoon hoop!
Gelukkig heb ik het kneiter druk, dus ik kan er niet zo mee bezig zijn. Dat was afgelopen zomer wel anders

donderdag 10 oktober 2019 om 22:33
Nou saai... Ik vind het juist zo vervelend dat ik ieder steekje/krampje probeer te verklaren... of bedenken wat het zou kunnen zijn. Ik vind die eerste paar weken juist vet relaxed en dus een beetje saai!
Maar het zou al heel vet zijn als 1 van ons zwanger is... Ik gun het jullie ook echt! Dus duimen maar!
Maar het zou al heel vet zijn als 1 van ons zwanger is... Ik gun het jullie ook echt! Dus duimen maar!
maandag 14 oktober 2019 om 12:02
Het gaat hier prima. Ik heb meer rust dan vorige maand. Dat was de eerste cyclus nadat ik HCG vrij was en mijn lichaam was compleet van slag. Ik had vanaf het moment van de eisprong al het gevoel elk moment ongesteld te kunnen worden. Nu heb ik dat niet, dus dat is fijn. Ik zit nu 4/5 dpo en ik voel zo goed als niks. Ik hoop natuurlijk wel, al hebben we de vruchtbare periode niet optimaal kunnen benutten door mn buitenland reisje, maar als het goed is op de dag van en na de ovulatie nog wel seks gehad. Fingers crossed.
Hoe is het bij jullie?
Hoe is het bij jullie?

maandag 14 oktober 2019 om 12:56
Oh nee, ik bedoel dat ik nu op 4/5 dpo niks voel vergeleken bij vorige maand. Toen had ik dus veel buikpijn, rare krampen, die dus te maken hadden met mijn lichaam wat weer een soort reset had na al die maanden in de halve zwangerstand gestaan te hebben. Ik doel niet op zwangerschapsgerelateerde zaken
.
De keer dat ik wel zwanger was had ik pas 2 dagen voor NOD een beetje dizzy gevoel, maar ik koppelde dat niet aan zwanger zijn toen. Ben wel vaker wat duizelig.
Hahaha, ik heb echt cup A qua borsten, dus mij valt het sowieso nooit op. De verhalen van dikke aderen etc die opspelen in die regio, nooit gezien, ook niet toen ik zwanger was. Hoeveel dpo zit je nu Fenne? Zeg nooit nooit he. Misschien helpt het ook wel dat je nu in het ziekenhuis bent geweest, wie weet heeft dat in je lichaam ongemerkt toch invloed...

De keer dat ik wel zwanger was had ik pas 2 dagen voor NOD een beetje dizzy gevoel, maar ik koppelde dat niet aan zwanger zijn toen. Ben wel vaker wat duizelig.
Hahaha, ik heb echt cup A qua borsten, dus mij valt het sowieso nooit op. De verhalen van dikke aderen etc die opspelen in die regio, nooit gezien, ook niet toen ik zwanger was. Hoeveel dpo zit je nu Fenne? Zeg nooit nooit he. Misschien helpt het ook wel dat je nu in het ziekenhuis bent geweest, wie weet heeft dat in je lichaam ongemerkt toch invloed...

maandag 14 oktober 2019 om 13:58
Oohh zo! Ik zit nu zo'n 7 / 8 dagen na de ovulatie. Als ik over een dag of 2 prikkelbaar wordt, dan weet ik genoeg 
Ik vind het nu we in het ziekenhuis zijn geweest en ik weet dat er een eitje zich ontwikkelde, het wel extra spannend! Er gebeuren ook allemaal dingen in mijn leven, leuke dingen hoor, maar een kindje wordt nog zo'n groot leuk ding erbij!

Ik vind het nu we in het ziekenhuis zijn geweest en ik weet dat er een eitje zich ontwikkelde, het wel extra spannend! Er gebeuren ook allemaal dingen in mijn leven, leuke dingen hoor, maar een kindje wordt nog zo'n groot leuk ding erbij!
maandag 14 oktober 2019 om 14:22

donderdag 17 oktober 2019 om 13:16

vrijdag 18 oktober 2019 om 11:59
Balen Fenne! Hier dezelfde vragen als die Doris stelt. Ik hoop zo dat je het mis hebt met de gedachte dat de menstruatie komt.
Doris, spannend hoor. Ook al verwacht je niks, hoop ik toch dat het raak is!
Hier wat heel lichte krampjes sinds vandaag maar verder geen tekenen van een menstruatie ofzo. Ik verwacht morgen ongesteld te worden maar hoop natuurlijk van niet. Deze maand niet zoveel seks gehad dus het zou echt een Lucky shot geweest moeten zijn, wil het raak zijn. We wachten maar even af. Als ik (voor) morgen niet ongesteld word dan ga ik zondag testen denk ik. Dan zijn we allebei thuis 's morgens dus dan kan ik de blijdschap of frustratie meteen delen.
Duimen draaien voor iedereen!!
Doris, spannend hoor. Ook al verwacht je niks, hoop ik toch dat het raak is!
Hier wat heel lichte krampjes sinds vandaag maar verder geen tekenen van een menstruatie ofzo. Ik verwacht morgen ongesteld te worden maar hoop natuurlijk van niet. Deze maand niet zoveel seks gehad dus het zou echt een Lucky shot geweest moeten zijn, wil het raak zijn. We wachten maar even af. Als ik (voor) morgen niet ongesteld word dan ga ik zondag testen denk ik. Dan zijn we allebei thuis 's morgens dus dan kan ik de blijdschap of frustratie meteen delen.
Duimen draaien voor iedereen!!

zaterdag 19 oktober 2019 om 19:11

zondag 20 oktober 2019 om 16:39
De enige test die ik in huis had doet het niet. Nog een dure Cleaurblue ook. Nu weet ik nog niks dus verplicht verder afwachten. Het controlelijntje doet het wel maar op het afleesvenster komt alleen een wazige blauwe vlaag onderaan het venster. Daar kunnen we dus helemaal niks mee. Baal hier echt van

zondag 20 oktober 2019 om 17:09
Hallo mensen, ik ben nieuw hier en ben voornamelijk ook veel aan het lezen wat de ervaringen zijn van anderen.
Mijn verhaal gaat als volgt: ik ben sinds vorig jaar december gestopt met de pil. Eerste paar maanden was echt zenuwslopend om elke maand een negatieve zwangerschapstest in je handen te hebben. Inmiddels test ik niet elke maand meer maar nog wel bezig met ovulatietesten(kom ik soms ook niet uit omdat ik elke keer tussen de 33 en 28 zat te schommelen en je ziet soms niet die twee dikke strepen maar goed.
Ik ben erg ongeduldig en mijn vriend ook redelijk en ik ben naar de huisarts gegaan en gezegd dat we al een jaar bezig zijn en graag verdere onderzoeken willen want het lukt maar niet.
2 weken geleden daar voor het eerst naar de gynaecoloog en echo onderzoek laten doen(kwam niks uit, behalve dat hij kon zien dat ik net mijn eisprong had gehad, en ik moest bloed laten prikken en mijn vriend moest zijn zaadjes laten controleren.
Mijn cyclus zit nu laatste 2 maanden op 28 dagen en we hebben het op de dag van ovulatie gedaan ,dat was op maandag 7 oktober.
Afgelopen vrijdag(25e dag van cyclus) had ik ineens bloedverlies(minder als menstruatie en andere kleur) en ik werd smiddags ineens misselijk,moe en duizelig(gevoel dat ik zwanger ben)gister was bloedverlies iets meer maar nog anders als mijn menstruatie, en vanmorgen was het ineens weg!
Ik kon natuurlijk niet laten om vanmorgen test te doen (morgen is mijn NOD) en helaas viel negatief uit.
Wie heeft verder nog meer ervaring hiermee of een keer gehad?
Het kan natuurlijk zijn dat mijn menstruatie eerder begonnen is maar voel me zo ontzettend zwanger!!
Ik hoop voor jullie ook goed nieuws, laten we het beste ervan maken!
Mijn verhaal gaat als volgt: ik ben sinds vorig jaar december gestopt met de pil. Eerste paar maanden was echt zenuwslopend om elke maand een negatieve zwangerschapstest in je handen te hebben. Inmiddels test ik niet elke maand meer maar nog wel bezig met ovulatietesten(kom ik soms ook niet uit omdat ik elke keer tussen de 33 en 28 zat te schommelen en je ziet soms niet die twee dikke strepen maar goed.
Ik ben erg ongeduldig en mijn vriend ook redelijk en ik ben naar de huisarts gegaan en gezegd dat we al een jaar bezig zijn en graag verdere onderzoeken willen want het lukt maar niet.
2 weken geleden daar voor het eerst naar de gynaecoloog en echo onderzoek laten doen(kwam niks uit, behalve dat hij kon zien dat ik net mijn eisprong had gehad, en ik moest bloed laten prikken en mijn vriend moest zijn zaadjes laten controleren.
Mijn cyclus zit nu laatste 2 maanden op 28 dagen en we hebben het op de dag van ovulatie gedaan ,dat was op maandag 7 oktober.
Afgelopen vrijdag(25e dag van cyclus) had ik ineens bloedverlies(minder als menstruatie en andere kleur) en ik werd smiddags ineens misselijk,moe en duizelig(gevoel dat ik zwanger ben)gister was bloedverlies iets meer maar nog anders als mijn menstruatie, en vanmorgen was het ineens weg!
Ik kon natuurlijk niet laten om vanmorgen test te doen (morgen is mijn NOD) en helaas viel negatief uit.
Wie heeft verder nog meer ervaring hiermee of een keer gehad?
Het kan natuurlijk zijn dat mijn menstruatie eerder begonnen is maar voel me zo ontzettend zwanger!!
Ik hoop voor jullie ook goed nieuws, laten we het beste ervan maken!