Napraattopic deel 118
vrijdag 4 oktober 2019 om 13:13
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zondag 20 oktober 2019 om 10:25
Is het niet toch verplaatst?
Had ik laatst, dat ik dacht dat een post van mij in het modtopic gewist was, maar bleek verplaatst, alleen was Napraat inmiddels al 2 blz verder ofzo, waardoor ik mijn post niet zag.
Sorry I hurt your feelings when I called you stupid. I thought you knew.
zondag 20 oktober 2019 om 10:32
Nee, meerdere postings zijn echt weg, van verschillende forummers.
Ik verbaas me erover dat de buitenkant van de dingen zoveel verbergt.
zondag 20 oktober 2019 om 10:39
Altijd o leuk als de partner van een TO ook even langs komt
Het boodschappen voor verjaardag topic
geld-recht/verjaardags-boodschappen-nie ... #p30516778

I like being a mess. It's who I am.

zondag 20 oktober 2019 om 10:41
er zijn altijd positieve uitzonderingen

zondag 20 oktober 2019 om 10:41

I like being a mess. It's who I am.

zondag 20 oktober 2019 om 10:42
zondag 20 oktober 2019 om 10:42
Mmmmm...... bij negeren denk ik toch niet aan erover posten.
zondag 20 oktober 2019 om 10:45
Dat er mensen zijn die daar serieus op ingaan.AllyMcBeal schreef: ↑20-10-2019 10:39Altijd o leuk als de partner van een TO ook even langs komt![]()
Ik verbaas me erover dat de buitenkant van de dingen zoveel verbergt.
zondag 20 oktober 2019 om 11:05
zondag 20 oktober 2019 om 11:06
zondag 20 oktober 2019 om 12:12
Ik hartje voorspelbaar.
zondag 20 oktober 2019 om 13:33

zondag 20 oktober 2019 om 13:56
En toch he, juist die mensen waaraan je je irriteert of die een bijzondere manier van discussiëren hebben maken dit forum interessant. Ik vind het heerlijk om me te verwonderen over uitspraken als 'na het eten van een sinaasappel ga je automatisch meer bewegen', of 'bij een botsing met 65 km/u heb je 85% kans dat je overlijdt'.
Het zou zo saai zijn als we het altijd allemaal met elkaar eens zouden zijn. Als er echt helemaal geen PJK's, Solo's, FV's, Moi's of Amands zouden posten...
Het zou zo saai zijn als we het altijd allemaal met elkaar eens zouden zijn. Als er echt helemaal geen PJK's, Solo's, FV's, Moi's of Amands zouden posten...
zondag 20 oktober 2019 om 13:58
Tot op zekere hoogte mee eens.Marana schreef: ↑20-10-2019 13:56En toch he, juist die mensen waaraan je je irriteert of die een bijzondere manier van discussiëren hebben maken dit forum interessant. Ik vind het heerlijk om me te verwonderen over uitspraken als 'na het eten van een sinaasappel ga je automatisch meer bewegen', of 'bij een botsing met 65 km/u heb je 85% kans dat je overlijdt'.
Tot welke hoogte precies, daar denk ik nog even over na.

zondag 20 oktober 2019 om 14:14
Er is iemand die loepen heel onbeleefd vind. Het is niet de bedoeling om hier op een forum zo maar privé-informatie van iemand te lezen. Daar is een forum en de privé informatie die je hier deelt natuurlijk niet voor bedoeld. En het wordt gebruikt om te pesten enzo. Verschrikkelijk. Je snapt niet dat het niet in de huisregels staat dat loepen slechts mag in uiterste nood en dat het niet de bedoeling is om zo maar een beetje te loepen. Aanzetten tot loepen zou verboden moeten worden.
Zal ik het even aankaarten in het mod-topic?
Zal ik het even aankaarten in het mod-topic?

zondag 20 oktober 2019 om 14:20
Oh dat hoeft niet eens. Vanzai vind al dat ik hem stalk omdat ik soms in hetzelfde topic reageer. Oh en ik reageer ook soms op hem .. als dat geen keihard bewijs is dan weet ik het ook niet meer. Terecht dat ie de mods vraagt om zijn veilige omgeving te waarborgen. Je kan ook te ver gaan natuurlijk.
zondag 20 oktober 2019 om 14:21
Jij stalkt iedereen.SHIFTY schreef: ↑20-10-2019 14:20Oh dat hoeft niet eens. Vanzai vind al dat ik hem stalk omdat ik soms in hetzelfde topic reageer. Oh en ik reageer ook soms op hem .. als dat geen keihard bewijs is dan weet ik het ook niet meer. Terecht dat ie de mods vraagt om zijn veilige omgeving te waarborgen. Je kan ook te ver gaan natuurlijk.