Zwanger worden vanaf juni/juli 2019

30-04-2019 09:32 1331 berichten
Op naar een vruchtbare zomer! :love:

Zuid87 , Maída, Pebbles01, Miekejansje, Zellithyia, Drenthsmeisje88, Ficusje gezien jullie je of zijn afgemeld of al een tijd niet hebben gereageerd hebben we jullie uit het tabel gehaald. Hopelijk komen jullie nog eens kletsen!

Naam Leeftijd N.O.D./ :cheer2: Uitgerekende datum J/M/O :heart: Bijzonderheden
Elmen 28 22 januari 2e kindje
Fietje_ 28 9 september 1e kindje
Koekiemonster26 29 :cheer2: 3 maart M :heart: 2e kindje
Vanishing twin
Sinnieee 28 :cheer2: 3 Maart :heart: 2e kindje
Veyi 28 :cheer2: 17 Maart :heart: 1e kindje
Sophielagirafe 33 :cheer2: 27 maart 2e kindje
Lisanne22 29 :cheer2: eind maart 1e kindje
SannevanS87 32 :cheer2: eind maart begin april 1e kindje
Supersmoothie 26 :cheer2: 1 april :heart: 1e kindje
Bumpersticker 28 :cheer2: begin april 2e kindje
mindsey 33 :cheer2: 17 april 1e kindje
17 juni vroege miskraam
Valkgezicht 30 :cheer2: april 2e kindje
Sunshine1992 26 :cheer2: juli 1ste kindje
VietjeH 26 :cheer2: 26 augustus 1e kindje, 10-9 miskraam gehad.
Prettymama 31 :cheer2: 29 augustus :heart: 3de kindje, vmk okt'19
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 10:58
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
94.50% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Elmen ohh wat een verdrietig nieuws! Ik had het zo gehoopt! Knuffel jullie zoon nog maar extra! Benieuwd wat de kliniek zegt m.b.t. medicatie. Verwarrend ook met het bloedverlies, die je al helemaal niet verwacht in combinatie met de medicatie.

prettymama gefeliciteerd!

Vietje ik duim voor jullie!!!
Prettymama: Wat een goed nieuws. Hoe was je test vanmorgen?
En Vietje, kan me het goed voorstellen dat je het spannend vind. Maar je zorgt goed voor jezelf en je lichaam en je daar op focussen lijkt me al heel erg goed. De rest volgt dan hopelijk vanzelf weer. Ik ga voor je duimen!

En bedankt voor jullie lieve woorden. Deze week weer naar de kliniek, ik ben benieuwd.
De test is vandaag mooi opgelopen! Dus ga er langzaam in geloven dat ik echt weer zwanger ben. Echt bijzonder dat het dit keer weer in ronde 2 raak is.

Ik test nog even een paar dagen door voor een knaller en ga van het weekend nog een clear blue doen. En denk dat ik dan maandag naar de verloskundige bel.
Hoi allemaal! Een tijdje heb ik niet meer gereageerd, probeerde er wat minder mee bezig te zijn. Met goed resultaat want ik heb een positieve test in handen :-D
Gefeliciteerd Sunshine!! :cheer2:
Wauww! Wat een goed nieuws Sunshine en Prettymama :heart: Zo blij voor jullie!

@Elmen, ben jij al naar de kliniek geweest? En zo ja, hoe was het?

Hier lekker een bankhangavondje.
Fijne avond allemaal. :hug:
Helaas had ik vanochtend ineens een negatieve test. Ik denk dus dat het fout gaat helaas :cry: nu maar afwachten wanneer ik ongesteld ga worden
Oh wat jammer zeg Prettymama wat gek dat die test opliep en nu negatief is :(

Vietje hoe gaat het bij jou? Al symptomen :sherlock:
koekiemonster ja er was enkel nog een heel licht waasje te zien. Snap er niets van voel me nog zo zwanger. Maar goed het schijnt vaker te gebeuren. Hopelijk krijg ik snel duidelijkheid door of ongesteld te worden of alsnog een oplopende test maar ik lees niet veel positieve verhalen over aflopende testen. Afwachten maar :(
Hoi dames, ook ik wat minder gereageerd. Ook om er minder mee bezig te zijn. Deze week ovulatie, maar ik ben ziek, dus echt relaxed is het niet...

Ik denk dat ik het forummen over zwangerschap even laat voor wat het is, aangezien het nog steeds niet is gelukt en ik er teveel mee bezig ben en teleurstelling voel dat het steeds niet lukt.

Dames die in verwachting zijn, gefeliciteerd :heart: Heel veel geluk en succes!
Prettymama, oh nee! Wat een onzekerheid zeg! Afwachten en ik zou gewoon even blijven testen.. Ik hoop dat het aan de test ligt en alles verder goed gaat!! :heart:

@Maida, goed je weer even te horen! Kan me voorstellen dat het forum soms pijn doet, als het nog niet echt wil lukken. En mega balen dat je tijdens je ovulatie ziek bent zeg!! Wat een k*ttiming! :( Dikke knuffel!

Koekiemonster..... Nou..... ik zit nu op precies 9 DPO als ik het goed heb. En zojuist had ik een klein beetje roze bloed aan het wc papiertje zitten! Als dit de innestelingsbloeding is (nog nooit eerder gehad), dan hoooop ik dat 't vruchtje blijft zitten. Vind 't nu ineens heel erg spannend worden...

Fijn weekend meiden! :heart:
vietjeh ergens hoop ik stiekem dat het ook gewoon een test was die niet goed was maar acht de kans klein. Maar goed wil wel een klein beetje hoop blijven houden zolang ik nog niet ongesteld wordt. Twijfel of ik morgen ochtend nog eens zal testen gewoon om uit te sluiten. Mocht die dan helemaal wit zijn is het sowieso wel duidelijk dat het over is. Voel me wel echt super verdrietig. Ik weet dat de kans nog 50% is na innesteling dat het fout gaat, maar toch omdat ik 2 zwangerschappen gehad heb die direct gewoon goed zijn gegaan verwachtte ik dit toch ergens niet. Maar het is dus even afwachten nog. Ik hou jullie op de hoogte. En voor jou ook spannend!! Nog een paar daagjes geduld hoop dat het innesteling was en je over een dag of 5 een mooie positieve test hebt!
Ik voelde me vanochtend nog steeds zwanger en licht misselijk. Snap er niets van dus ik de test van gisteren uit de prullenbak gevist en blijkt er toch wel een streepje op te staan, hoefde niet eens te turen maar nog steeds enorm licht. Dus ik ben eigenlijk nog niets wijzer. Ik ga het nu maar gewoon afwachten een paar dagen als ik niet ga bloeden doe ik dan weer een nieuwe test.
Nou ik ben toch gaan bloeden. Helaas. Ben nog wel wat verdrietig maar niet meer zo erg als gisteren. Ik ben blij dat het snel doorgezet heeft en dat het zo vroeg is mis gegaan. Daardoor voelt het toch als een soort van menstruatie. Nieuwe NOD in het tabel gezet op naar de volgende ronde
@prettymama, ah jeetje wat balen zeg! Dit heb ik de eerste ronde ook gehad. De tweede ronde bleef hij iets langer plakken en hopelijk is 3x straks scheepsrecht. Het kan natuurlijk nog dat de bloeding van jou nog met de innesteling te maken heeft, maar ik wil je natuurlijk geen valse hoop geven. In ieder geval dikke knuffel! Want dat is toch ff een baalmoment. :| :hug:
Ahh prettymama wat jammer zeg!

Vietje ohh wat spannend, we duimen nog steeds op de app dat je snel terug komt :heart:

Maida Ben je een beetje goed hersteld na het ongeluk?
vietjeh nee het is best veel en heb aardige krampen dus tis echt over helaas. Duim dat jij over een paar dagen een mooie test in handen hebt!
Nouja hier zakte me vandaag de moed weer een beetje in de schoenen.. De bloeding (waarvan ik dacht dat het misschien een innestelingsbloeding was) is wat meer geworden. Er zit wat meer slijm bij maar tot nu toe lijkt het meer op een menstruatie dan een innestelingsbloeding hoe ik ‘m zou verwachten... Maar dat betekent dat ik dit keer een cyclus van maar 20 dagen heb gehad, wat ik nog nooit heb meegemaakt... Dus snap er even niks meer van.
Maandag even de verloskundige bellen met dit verhaal. Misschien toch nog naweeën van de miskraam? Geen idee :|
vietjeh een innestelingsbloeding kan ook langer dan een dag duren. Ik hou nog hoop voor jou!
Prettymama wat jammer dat het niet is blijven plakken :(

VietjeH verwarrend dat je bloed verliest.. hoe gaat het vandaag? Was het een menstruatie die heeft doorgezet of een korte bloeding? Want dan kan het inderdaad misschien nog een innestelingsbloeding zijn. Ik duim voor je!

Maida Leuk dat je weer even langs komt! Spannend dat je weer bent begonnen met zwanger worden, ben je er weer helemaal bovenop?

Sunshine Gefeliciteerd! :cheer: Hoe gaat het nu met je?
@Prettymama & @Veyi, yes nou ik weet 't nog steeds eigenlijk niet haha. Ik bloedde vrijdag een beetje, zaterdag/zondag een tampon vol en nu is het weer gestopt. Dus zeker minder dan een normale menstruatie van mij, maar weer meer dan je zou verwachten van een innestelingsbloeding. Dus het blijft verwarrend. Vanmiddag even de verloskundige bellen met dit verhaal. Als het namelijk toch mijn menstruatie was, dan wil ik graag een controle echo om zeker te weten dat alles wel echt 'schoon' is daarbinnen. Want een cyclus van 20 dagen betekent dat je geen vruchtbare dagen hebt gehad. Dus ik wil gewoon heel graag dat alles weer snel de oude is. Had dit ook niet aan zien komen, omdat ik exact 28 dagen na de miskraam weer netjes 4 dagen ongesteld was. Dus ging er misschien al te snel vanuit dat alles weer 'normaal' zou zijn, terwijl de miskraam eigenlijk pas 7 weken geleden was.

@Sunshine, hoe voel je je nu? :cheer2: Hoe reageerde je vriend?
vietjeh Een cyclus van 20 dagen ineens lijkt me wel heel vreemd ja. Ben benieuwd wat de verloskundige zegt.

Hier ben ik al zo goed als klaar met bloeden. Ik had me eigenlijk voorbereid op een week hevige menstruatie. Zaterdag avond heb ik wel enorme krampen gehad en bloeden en toen is ook het vruchtje eruit gekomen zo gek en daarna geen krampen meer gehad. Nu nog maar heel minimaal bloedverlies dus dat valt me allemaal enorm mee. Van de week maar weer langs de action voor ovulatie testen. Ik hoop dat mijn ei gewoon weer netjes op tijd komt.
Hmpf, even van me afschrijven.
Zojuist de assistente van de verloskundige aan de lijn gehad.
Ik begon over mijn plotselinge cyclus van 20 dagen, en kreeg direct als reactie: 'Oh ja dat zou heel goed kunnen, je lichaam heeft natuurlijk iets meegemaakt, en heeft echt wel een herstelperiode nodig'. Toen ik vroeg naar een controle-echo kreeg ik als reactie dat dat 'echt niet nodig was'.

Ik baal even heel erg dat ik niet van mijn 'cyclus' op aan kan, zoals dat eerder wel kon. Ik vond de miskraam op zichzelf al vreselijk, maar ik wil gewoon graag dóór, en niet maanden stilstaan omdat mijn lichaam nog moet herstellen. En helemaal met deze cyclus van ineens maar 20 dagen.. Dat betekent dat ik helemaal geen vruchtbare dagen heb gehad. Dus afgelopen maand hadden we niet eens een kans. Dat voelt gewoon zo oneerlijk. Ik weet dat ik gewoon geduld moet hebben, maar vind dat soms zo lastig.. Momenteel voel ik me na dit telefoontje gewoon even heel erg down.

@Prettymama, fijn dat jouw bloeding weer snel is gestopt! Hopelijk komt je ei op tijd en kun je door met de volgende ronde. :hug:
Hee Vietje, heel herkenbaar: ik had na mijn eerste miskraam ook na 3 weken een bloeding. De ronde erop was mijn cyclus weer in orde en was ik direct weer zwanger :). Geef je lichaam wat tijd, lief zijn voor jezelf :rose:.
vietjeh dat is niet de reactie waar je op gehoopt had idd. Balen zeg ik snap heel goed dat je gewoon graag snel verder wilt. :hug:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven