iPhone Xr of Xs?
donderdag 7 november 2019 om 10:13
Hoi! Ik wil graag jullie advies.
Ik mag volgende maand verlengen bij KPN. Momenteel heb ik een iPhone 7 en ik wil upgraden naar een iPhone Xr of Xs. Wat zouden jullie doen?
Sinds een paar dagen heeft iemand die ik ken de iPhone Xr. Prachtige telefoon maar erg groot - máár de batterij is erg goed.
De iPhone Xs is eveneens een prachtige telefoon máár die is wel €300 duurder, maar wel kleiner dan de Xr.
Ik zit erg in dubio. Mijn eerste keuze was de Xr maar kan ik wennen aan de grootte? Moet ik niet alsnog die €300 meer uitgeven voor de Xs? Iemand die mij kan adviseren?
Ik mag volgende maand verlengen bij KPN. Momenteel heb ik een iPhone 7 en ik wil upgraden naar een iPhone Xr of Xs. Wat zouden jullie doen?
Sinds een paar dagen heeft iemand die ik ken de iPhone Xr. Prachtige telefoon maar erg groot - máár de batterij is erg goed.
De iPhone Xs is eveneens een prachtige telefoon máár die is wel €300 duurder, maar wel kleiner dan de Xr.
Ik zit erg in dubio. Mijn eerste keuze was de Xr maar kan ik wennen aan de grootte? Moet ik niet alsnog die €300 meer uitgeven voor de Xs? Iemand die mij kan adviseren?

donderdag 7 november 2019 om 21:56
Ik heb nu een 8plus en stap over op de XR
Ik heb de XR en de XS vergeleken en ik kon geen noemenswaardige toegevoegde waarde vinden in de XS. Het enige is dat ik heb zitten twijfelen of ik de XS-max zou nemen omdat het nog grotere scherm me wellicht nog wel het extra geld waard zou kunnen zijn.
Maar uiteindelijk is de XR gewoon groot genoeg (toestel is kleiner dan een 8plus maar heeft een groter scherm).
Mijn vriendin is overgestapt van een normale 6 (geen 6plus) naar een XR en vind het formaat erg fijn en niet te groot.
Dus wij zien beide geen bezwaar in de afmeting van de XR en zien geen noemenswaardige meerwaarde in de XS die de meerprijs zou verantwoorden.
Ik heb de XR en de XS vergeleken en ik kon geen noemenswaardige toegevoegde waarde vinden in de XS. Het enige is dat ik heb zitten twijfelen of ik de XS-max zou nemen omdat het nog grotere scherm me wellicht nog wel het extra geld waard zou kunnen zijn.
Maar uiteindelijk is de XR gewoon groot genoeg (toestel is kleiner dan een 8plus maar heeft een groter scherm).
Mijn vriendin is overgestapt van een normale 6 (geen 6plus) naar een XR en vind het formaat erg fijn en niet te groot.
Dus wij zien beide geen bezwaar in de afmeting van de XR en zien geen noemenswaardige meerwaarde in de XS die de meerprijs zou verantwoorden.
donderdag 7 november 2019 om 21:56
Qua formaat is de iPhone 11 evengroot als de Xrcrootje1980 schreef: ↑07-11-2019 21:48Ik mis de gewone iPhone 11. Die zit tussen de XR en Xs. Is nieuwer dan de XR, betere chip, camera en goede accuduur. Qua prijs gunstiger dan de Xs. Beste prijs/kwaliteit voor een iPhone momenteel.

Ik heb vandaag 2 hoesjes besteld omdat ik momenteel met mijn vele werkuren niet naar een winkel kan, om zo een keuze te kunnen maken. En anders op mijn eerstvolgende vrije dag even naar een winkel, maar dat duurt nog wel even haha.

vrijdag 8 november 2019 om 10:02
Toen apple nog een duidelijk kleiner model had dan de rest van de markt (de 5?) vond ik de overstap naar het nu gangbare formaat best wennen. Intussen ben ik daar volledig aan gewend, dus ik zou denken dat je bij jouw overstap ook wel gaat wennen. Die 300,- voel je even, een betere batterij voel je altijd. Dus als dat de keuze is, zou ik kiezen voor de betere batterij.
Ik heb zelf overigens voor de 11 Pro gekozen, na de X, dus jouw keuze overgeslagen. Als je het geld er voor over hebt, zou ik die optie ook overwegen.
Ik heb zelf overigens voor de 11 Pro gekozen, na de X, dus jouw keuze overgeslagen. Als je het geld er voor over hebt, zou ik die optie ook overwegen.
vrijdag 8 november 2019 om 18:22
In maart wordt volgens insiders de opvolger van de SE verwacht. De verwachting is dat dit (een voor Iphone begrippen) relatief goedkoop toestel wordt. Aan boord de A13 processor uit de XR/XS. Wordt vermoedelijk een 4,7" scherm, dus een redelijk hanteerbaar formaat. Omdat Micro$oft met de ondersteuning voor zijn windowphone's stopt was ik in de race voor een Iphone 8, maar wacht nu nog even.
De persoon die zegt dat het niet kan, moet de persoon die het aan het doen is niet voor de voeten lopen.

zaterdag 9 november 2019 om 10:58
zondag 10 november 2019 om 10:33
Dit dus. Ik ben destijds van de 5 via 6 plus naar 8 plus gegaan. Binnenkort ga ik ook voor de keuze komen, XR of 11 Pro. Ik zou nu niet meer met zo'n kleintje kunnen werken, je ziet er bijna niks meer op.Zeewater8669 schreef: ↑09-11-2019 10:58Ik heb de Xr en ben er heel tevreden over! Was ook bang dat hij te groot was, want ik had nog een iPhone 6 en die is best klein. Hij is wel groot, maar je kan gewoon nog alles met 1 hand doen. Na een dag was ik gewend. Als ik nu naar andere iPhones kijk, vind ik die heel klein aandoen haha.
zondag 10 november 2019 om 14:51
Hier iemand die eerst de 6s heeft gehad en nu over het algemeen blij is met de xr. Accu is top, prima camera en voor de rest doet alles ook wat ik wil. Sidenote is wel dat ik de telefoon erg regelmatig gebruik voor games en daardoor ook sneller last krijg van mijn polsen. Nooit gehad met vorige toestellen. Qua specs ben ik het wel eens met de mensen die zich afvragen of de iPhone 11 geen optie is.
Succes met de keuze!
Succes met de keuze!