Zwanger worden vanaf juni/juli 2019

dinsdag 30 april 2019 om 09:32

Zuid87 , Maída, Pebbles01, Miekejansje, Zellithyia, Drenthsmeisje88, Ficusje gezien jullie je of zijn afgemeld of al een tijd niet hebben gereageerd hebben we jullie uit het tabel gehaald. Hopelijk komen jullie nog eens kletsen!
Naam | Leeftijd | N.O.D./ ![]() |
Uitgerekende datum | J/M/O | ![]() |
Bijzonderheden |
Elmen | 28 | 22 januari | 2e kindje | |||
Fietje_ | 28 | 9 september | 1e kindje | |||
Koekiemonster26 | 29 | ![]() |
3 maart | M | ![]() |
2e kindje Vanishing twin |
Sinnieee | 28 | ![]() |
3 Maart | ![]() |
2e kindje | |
Veyi | 28 | ![]() |
17 Maart | ![]() |
1e kindje | |
Sophielagirafe | 33 | ![]() |
27 maart | 2e kindje | ||
Lisanne22 | 29 | ![]() |
eind maart | 1e kindje | ||
SannevanS87 | 32 | ![]() |
eind maart begin april | 1e kindje | ||
Supersmoothie | 26 | ![]() |
1 april | ![]() |
1e kindje | |
Bumpersticker | 28 | ![]() |
begin april | 2e kindje | ||
mindsey | 33 | ![]() |
17 april | 1e kindje 17 juni vroege miskraam |
||
Valkgezicht | 30 | ![]() |
april | 2e kindje | ||
Sunshine1992 | 26 | ![]() |
juli | 1ste kindje | ||
VietjeH | 26 | ![]() |
26 augustus | 1e kindje, 10-9 miskraam gehad. | ||
Prettymama | 31 | ![]() |
29 augustus | ![]() |
3de kindje, vmk okt'19 |
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 10:58
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
94.50% gewijzigd
zondag 10 november 2019 om 09:38
Carlijntje je kunt prima in bad hoor! Heeft geen invloed op de innesteling.
Wat spannend dames! Eind november weer NOD's, ik heb niet altijd tijd kom te reageren maar ik volg jullie nog en blijf duimen.
Elmen heb je al weer een nieuwe echo gehad? Wat frustrerend lijkt het me dat je 2 mooie eitjes ziet en vervolgens niet meer.
Sanne wat fijn dat alles goed was op de 20 wekenecho!
Hopelijk snel meer mooie berichten! We kletsen nog steeds gezellig op de whatsappgroep dus ik wist gelukkig al dat Veji en Supersmoothie mooie echo's hebben gehad
Wat spannend dames! Eind november weer NOD's, ik heb niet altijd tijd kom te reageren maar ik volg jullie nog en blijf duimen.
Elmen heb je al weer een nieuwe echo gehad? Wat frustrerend lijkt het me dat je 2 mooie eitjes ziet en vervolgens niet meer.
Sanne wat fijn dat alles goed was op de 20 wekenecho!
Hopelijk snel meer mooie berichten! We kletsen nog steeds gezellig op de whatsappgroep dus ik wist gelukkig al dat Veji en Supersmoothie mooie echo's hebben gehad

zondag 10 november 2019 om 20:53

maandag 11 november 2019 om 14:41
@Carlijntje, wat betreft het badderen zou ik níet weten.... maar kan het me zo niet voorstellen eerlijk gezegd. Heb je inmiddels een positieve ovulatietest te pakken?
@Elmen, jeetje zeg! Ik hoop ook op een wonder... Moet je nu gewoon afwachten tot je NOD? Of krijg je tussendoor nog een echo? Kunnen ze íets zien überhaupt als het gaat om een innesteling of zo?
@Supersmoothie, hahaha! Kan ik me zo voorstellen. Meisjeskleren zijn ook veeeel schattiger vind ik
@Elmen, jeetje zeg! Ik hoop ook op een wonder... Moet je nu gewoon afwachten tot je NOD? Of krijg je tussendoor nog een echo? Kunnen ze íets zien überhaupt als het gaat om een innesteling of zo?
@Supersmoothie, hahaha! Kan ik me zo voorstellen. Meisjeskleren zijn ook veeeel schattiger vind ik

woensdag 13 november 2019 om 22:35
Hoi dames,
alles goed met iedereen?
Ditmaal had ik zondagochtend een knipperende smiley en maandagochtend een vaste smiley! Helemaal happy want manlief was dinsdagnacht niet huis.
We hebben het zaterdagavond en maandagavond gedaan...vanavond is manlief echt te moe, maar denk dat het ook geen zin meer heeft. Ofwel we hebben ons best gedaan
Ik wil het deze maand echt loslaten omdat ik vorige maand gek werd van mijzelf.
Ben iig blij dat ik op dag 12 een pos. ovulatietest had, want vorige maand was mijn cyclus ineens 30 dagen. Vooral die laatste dagen waren zenuwslopend...
Jeetje ik zit alweer in ronde 7...deze maand heb ik na de seks een kussen onder mn billen gedaan, onder het mom van: we doen het een keer anders, misschien werkt het.
alles goed met iedereen?
Ditmaal had ik zondagochtend een knipperende smiley en maandagochtend een vaste smiley! Helemaal happy want manlief was dinsdagnacht niet huis.
We hebben het zaterdagavond en maandagavond gedaan...vanavond is manlief echt te moe, maar denk dat het ook geen zin meer heeft. Ofwel we hebben ons best gedaan

Ik wil het deze maand echt loslaten omdat ik vorige maand gek werd van mijzelf.
Ben iig blij dat ik op dag 12 een pos. ovulatietest had, want vorige maand was mijn cyclus ineens 30 dagen. Vooral die laatste dagen waren zenuwslopend...
Jeetje ik zit alweer in ronde 7...deze maand heb ik na de seks een kussen onder mn billen gedaan, onder het mom van: we doen het een keer anders, misschien werkt het.
donderdag 14 november 2019 om 16:07
@Sunshine, jeeeej wat een topnieuws!! Hoe ver ben je nu? En hoe voel je je erbij? Ben zo blij voor je
@Carlijntjee. wat fijn dat je je ei hebt gevonden! Naar mijn idee hebben jullie goed genoeg je best gedaan. Nu afwachten... spannend!
Ik had 6 november m'n ei, dus wil 20 november testen.
Nog 6 dagen dus. Wil er ook niet te veel op hopen, maar ik kan 't niet helpen dat ik er toch mee bezig blijf. Gelukkig aankomend weekend een druk weekend voor de boeg, dus dat leidt waarschijnlijk wel wat af.
Ik had gisteren de hele dag een rare (soms doffe) steek in mijn buik. Rechts naast m'n navel.. Daarnaast ook de hele dag zeurderige pijn in m'n onderrug gehad. Dit heb ik normaal alleen tijdens de 1e dag van de menstruatie, dus vond dit zo raar. Maar vroeg in bed gaan liggen met een warme kruik. Bij dit soort dingen denk ik niet meer gelijk 'Oh misschien ben ik zwanger!'... Ik denk dan eerder: 'Zou dit nog met de miskraam te maken hebben??'
Afwachten en duimen de komende dagen.
@Fietje, hoe gaat het met jou???

@Carlijntjee. wat fijn dat je je ei hebt gevonden! Naar mijn idee hebben jullie goed genoeg je best gedaan. Nu afwachten... spannend!

Ik had 6 november m'n ei, dus wil 20 november testen.
Nog 6 dagen dus. Wil er ook niet te veel op hopen, maar ik kan 't niet helpen dat ik er toch mee bezig blijf. Gelukkig aankomend weekend een druk weekend voor de boeg, dus dat leidt waarschijnlijk wel wat af.
Ik had gisteren de hele dag een rare (soms doffe) steek in mijn buik. Rechts naast m'n navel.. Daarnaast ook de hele dag zeurderige pijn in m'n onderrug gehad. Dit heb ik normaal alleen tijdens de 1e dag van de menstruatie, dus vond dit zo raar. Maar vroeg in bed gaan liggen met een warme kruik. Bij dit soort dingen denk ik niet meer gelijk 'Oh misschien ben ik zwanger!'... Ik denk dan eerder: 'Zou dit nog met de miskraam te maken hebben??'
Afwachten en duimen de komende dagen.
@Fietje, hoe gaat het met jou???
maandag 18 november 2019 om 17:41
@Koekie, jaaaa ik vind 't al weer zo spannend! Ik heb nog niet echt symptomen, maar voel wel dat er wat 'gebeurt' daarbinnen. Soms wat plopjes, kleine steekjes, grote steken, gerommel.... Maar dat zou ook heel goed nog een nasleep van de miskraam kunnen zijn denk ik? Dus ik wacht af. Ben in ieder geval al blij dat ik niet ongesteld ben geworden... vorige maand had ik plots een cyclus van maar 20 dagen, daar kan ik helemaal niets mee. Dat lijkt nu in ieder geval niet te gebeuren gelukkig.
dinsdag 19 november 2019 om 06:04
Zojuist getest, maar de test was wit. Het enige wat ik kon zien was een wit streepje. Ik denk het voorgedrukte streepje wat dan roze zou moeten worden :’)
Ik denk dat morgen m’n NOD is, omdat ik 6-11 een positieve ovulatietest had, maar ik zit overmorgen precies op 28 dagen. Dus met mezelf afgesproken dat ik donderdagochtend weer test als ik niet ongesteld ben geworden.
Ik denk dat morgen m’n NOD is, omdat ik 6-11 een positieve ovulatietest had, maar ik zit overmorgen precies op 28 dagen. Dus met mezelf afgesproken dat ik donderdagochtend weer test als ik niet ongesteld ben geworden.

dinsdag 19 november 2019 om 08:28
dinsdag 19 november 2019 om 11:38
@Prettymama, ja je hebt gelijk denk ik! We gaan donderdagochtend weer opnieuw testen, dus zullen zien. Probeer er niet te veel op te hopen, maar dat is zó lastig.
Droomde vannacht over een positieve test. Het voelde zó echt, dat ik bijna niet kon geloven dat de echte test wit was haha. My brain is fucking with me.
Hoe gaat het dan bij jou? Jouw NOD duurt ook niet lang meer! Ga je zondag pas testen?

Droomde vannacht over een positieve test. Het voelde zó echt, dat ik bijna niet kon geloven dat de echte test wit was haha. My brain is fucking with me.
Hoe gaat het dan bij jou? Jouw NOD duurt ook niet lang meer! Ga je zondag pas testen?

dinsdag 19 november 2019 om 12:32
vietjeh ja ik droom dat ook vaak dat ik positieve testen heb. Je droomt vaak over dingen waar je veel mee bezig bent. Hier gaat het goed. Voor mij nog 5 dagen en weet van mezelf dat dit de dagen zijn dat ik enorme testdrang krijg. Het liefst wacht ik tot zondag maar weet niet of ik het kan. Normaal test ik altijd al vanaf 9 DPO en dat is vandaag en heb niet getest dus dat is al een stapje vooruit hahaha. Qua symptomen heb ik vrij weinig. Af en toe wat krampjes in mijn onderbuik en gevoelige borsten. Maar goed dat kan ook net zo goed zijn van een naderende menstruatie. Vind het wel spannend!!
dinsdag 19 november 2019 om 15:08
Sunsine Wat fijn! Heerlijk om het hartje te zien kloppen!
Vietje Jeetje wat spannend! Hoe gaat het nu? In ieder geval heel fijn dat je niet zo’n korte cyclus hebt als vorige maand, nu hopen dat alle plopjes en steekjes betekenen dat je snel een positieve test hebt.
Prettymama Bij jou ook spannend. Had je bij je vorige zwangerschappen ook zo vroeg al een positieve test dat je al vanaf 9dpo test? Die gevoelige borsten vond ik wel echt een gekmakend symptoom, want het kan alle kanten op en maakt je toch zo hoopvol.
Vietje Jeetje wat spannend! Hoe gaat het nu? In ieder geval heel fijn dat je niet zo’n korte cyclus hebt als vorige maand, nu hopen dat alle plopjes en steekjes betekenen dat je snel een positieve test hebt.
Prettymama Bij jou ook spannend. Had je bij je vorige zwangerschappen ook zo vroeg al een positieve test dat je al vanaf 9dpo test? Die gevoelige borsten vond ik wel echt een gekmakend symptoom, want het kan alle kanten op en maakt je toch zo hoopvol.
dinsdag 19 november 2019 om 17:27
@Prettymama, hahaha wat goed dat je nog niet hebt getest vandaag dan! Ik vind het vooral vanaf 2 dagen voor NOD moeilijk om me in te houden, maar bij mijn vorige zwangerschap had ik ook pas een tuurstreepje op NOD. Dus ik wil me morgen echt nog even inhouden, en dan donderdag pas weer testen. Ik hoooooop dat we allebei straks goed nieuws hebben.
@Veyi, yes ik ben echt al heel blij dat ik deze keer niet zo'n ontzettend korte cyclus had. Hoe voel jij je nu? Al een mooie babybump?
Hoe gaat het met alle zwangeren onder ons? Waar zijn jullie momenteel mee bezig? Het inrichten van de babykamer? Vertel! Vind het leuk om te horen en dan heb ik weer wat om naar uit te kijken ha ha.

@Veyi, yes ik ben echt al heel blij dat ik deze keer niet zo'n ontzettend korte cyclus had. Hoe voel jij je nu? Al een mooie babybump?

Hoe gaat het met alle zwangeren onder ons? Waar zijn jullie momenteel mee bezig? Het inrichten van de babykamer? Vertel! Vind het leuk om te horen en dan heb ik weer wat om naar uit te kijken ha ha.

dinsdag 19 november 2019 om 18:02
veyi ik had bij mijn dochter pas op 14 DPO een positieve test. Maar bij mijn zoontje op 9 DPO een positieve test. Het is niet zo dus dat ik dan perse een positieve test zal hebben alleen die drang is zo groot dat ik dan gewoon echt moet testen haha.
vietjeh ik hoop idd voor ons beide goed nieuws!! Zou toch geweldig zijn he
vietjeh ik hoop idd voor ons beide goed nieuws!! Zou toch geweldig zijn he

woensdag 20 november 2019 om 16:12
En @prettymama? Heb je het vol kunnen houden om vanochtend niet te testen haha?
Ik niet! Heb tóch getest vanmorgen, maar de test was wit helaas.
Ik had de vorige keer ook pas op NOD een tuurstreepje, maar ik hoopte toch al wel iets te zien en probeer me er nu wel mentaal op voor te bereiden dat ik morgen waarschijnlijk gewoon ongesteld ga worden.
Gelukkig heb ik dit weekend 3 baby's om me heen. Vrijdagavond pas ik op een zoontje van twee vrienden van mij, zaterdagochtend ga ik een stuk wandelen met mijn kleine nichtje van 10 maanden en zaterdagavond komt mijn baby neefje van een halfjaar bij ons logeren voor de eerste keer. Misschien wel net wat ik nodig ga hebben dit weekend. Lekker veel knuffelen.
Ik niet! Heb tóch getest vanmorgen, maar de test was wit helaas.

Ik had de vorige keer ook pas op NOD een tuurstreepje, maar ik hoopte toch al wel iets te zien en probeer me er nu wel mentaal op voor te bereiden dat ik morgen waarschijnlijk gewoon ongesteld ga worden.
Gelukkig heb ik dit weekend 3 baby's om me heen. Vrijdagavond pas ik op een zoontje van twee vrienden van mij, zaterdagochtend ga ik een stuk wandelen met mijn kleine nichtje van 10 maanden en zaterdagavond komt mijn baby neefje van een halfjaar bij ons logeren voor de eerste keer. Misschien wel net wat ik nodig ga hebben dit weekend. Lekker veel knuffelen.