Apps op oude iPad

22-11-2019 21:20 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik heb van iemand anders een oude iPad gekregen. Als ik me niet vergis een iPad 4. Nu wilde ik ermee aan de slag gaan, maar kan ik helaas geen apps downloaden omdat allemaal iOS 11 of 13 vereisen. Op dit moment kan ik die van mij maar updaten tot iOS 10. Is er een mogelijkheid om dit op te lossen? Ik heb al wat lopen googlen, maar nog niets gevonden wat geholpen heeft behalve dat sommige apps (lang niet alle) via een omweg te downloaden zijn.

Groetjes!
Oudere Apple apparaten worden inderdaad niet meer ondersteund. Daar valt ook niks aan te veranderen.
Is er ook niet een manier om een oudere versie van Netflix oid te downloaden? Want ik las wel dat dit kan, maar het is mij nog niet gelukt.
Karbonksel schreef:
22-11-2019 21:40
Is er ook niet een manier om een oudere versie van Netflix oid te downloaden? Want ik las wel dat dit kan, maar het is mij nog niet gelukt.
De app store biedt alleen de nieuwste versies aan.
Je kunt even googlen op een lijst van apps die nog wel werken op ios10, zijn er nog best wat.
Volgens mij, als het al lukt om een oudere versie van Netflix erop te zetten, krijg je toch de melding dat je de nieuwste versie moet hebben als je de app opent.
¡Apagando las luces!
Netflix kan via de browser

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven