Samsung galaxy s10 of s10+
dinsdag 26 november 2019 om 13:10
Voor het eerst ga ik een nieuwe telefoon aanschaffen (altijd oudjes gehad) en ik wil het goed doen. Het gaat mij mn om de camera.
Ik kan niet kiezen tussen de samsung galaxy s10 en de s10+.
volgens mij is s10+ de beste qua camera maar die lijkt me zo groot in de hand als je met één hand wil typen.
Wat zijn jullie ervaringen/ tips?
Ik kan niet kiezen tussen de samsung galaxy s10 en de s10+.
volgens mij is s10+ de beste qua camera maar die lijkt me zo groot in de hand als je met één hand wil typen.
Wat zijn jullie ervaringen/ tips?

dinsdag 26 november 2019 om 13:52
Let er ook op dat praktische factoren ook belangrijk zijn. Doe je hem in je zak, dan past de kleinere variant beter gok ik. Ga je veel dingen gebruiken die een groot scherm vereisen? Zoals youtube filmpjes of hele episodes van een serie? Dat is de grotere variant wellicht aantrekkelijker.
Het is maar net wat je er mee gaat doen en wat praktisch ook handiger is, duur zijn ze toch allebei wel.
Het is maar net wat je er mee gaat doen en wat praktisch ook handiger is, duur zijn ze toch allebei wel.
dinsdag 26 november 2019 om 19:59
Volgens mij verschillen de camera's niet zoveel tussen die 2. De S10+ heeft 2 selfie camera's en de gewone S10 niet.
Verder is de S10+ echt wel groot. Zoals hiervoor al aangegeven is het handig om de modellen te bekijken in de winkel. Ook de prijzen liggen wat uit elkaar. De S10 kun je misschien met een leuke black friday deal scoren. Over het algemeen maken de Samsungs goede foto's. Weet niet van welk type je nu af komt? Misschien is de iPhone 11 ook nog het overwegen waard. Schijnt op fotogebied een van de betere te zijn. Succes met oriënteren! Kijk anders eens bij Tweakers op de site. Kun je reviews lezen en telefoons vergelijken.
Verder is de S10+ echt wel groot. Zoals hiervoor al aangegeven is het handig om de modellen te bekijken in de winkel. Ook de prijzen liggen wat uit elkaar. De S10 kun je misschien met een leuke black friday deal scoren. Over het algemeen maken de Samsungs goede foto's. Weet niet van welk type je nu af komt? Misschien is de iPhone 11 ook nog het overwegen waard. Schijnt op fotogebied een van de betere te zijn. Succes met oriënteren! Kijk anders eens bij Tweakers op de site. Kun je reviews lezen en telefoons vergelijken.