Geen wekker?!

01-12-2019 00:05 33 berichten
Hello,

Ik kom net terug van mijn dienst van 15.00 - 23.00 en zie dat ik mijn telefoonlader nog op werk heb laten liggen. Mijn telefoon is op het moment 8% (de ironie is dat ik m'n lader dus op werk niet gebruikt heb, maar wel uit mijn tas gehaald..) Uiteraard staat hij op vliegtuigstand en heb ik echt alles wat er uit te zetten valt uitgezet. Echter loopt hij de laatste tijd snel leeg. Als ik 'm van de lader haal op 100% en ik zit er de hele dag niet aan kan hij zo alsnog naar 70% zijn gegaan, ook op vliegtuigstand. Hij gaat dus sowieso leeglopen vannacht.

Normaal gesproken geen probleem, maar ik begin morgen om 07.30 weer en ik heb dus nergens in mijn huis een fysieke wekker om mij om 06.40 wakker te maken! Ook huisgenoten hebben geen iPhone lader of fysieke wekker voor mij.

Heb wekkers voor op mijn Macbook gedownload maar bij uittesten blijken die niet bestand tegen slaapstand. AlarmClock belooft van wel als je een applicatie erbij downloadt maar die werkt niet.

Ik durf niet te gaan slapen door erop te gokken. Later op werk komen is geen optie, ik heb afspraken met cliënten staan.

Wie heeft de gouden tip?
Alle reacties Link kopieren
Computer aan laten staan en instellen dat hij niet op slaapstand gaat maar enkel het scherm uit zet?
Huisgenoot je wakker laten maken?
Heb je een vaste telefoon? Kan je je daarop door een collega laten wakker bellen?
Op een vaste draadloze telefoon zit ook een wekker.
Een telefoon van je huisgenoot lenen?
Phineas schreef:
01-12-2019 00:12
Een telefoon van je huisgenoot lenen?
En anders aan huisgenoten vragen of ze je wakker maken.
Heb je nergens meer een oude mobiel (plus oplader liggen), ook zonder Simkaart kun je die voor alleen de wekker wel gebruiken.
Al mijn huisgenoten zijn dit weekend de deur uit voor Sinterklaasvieringen etc. Helaas heb ik geen vaste telefoon.

Ik heb net mijn schermbeveiliging en sluimeren uitgezet op mijn Mac en het alarm uitgetest maar somehow doet ie het niet, ook als ik 'm open geklapt laat staan.
Oplader van iemand lenen?

De lader ophalen op je werk??
Staat het geluid van je computer wel aan (stomme vraag, ik weet het, maar wie weet).
Heb je een tv met een klok-functie?
hertje89 schreef:
01-12-2019 00:22
Oplader van iemand lenen?

De lader ophalen op je werk??
Zoals in de OP staat hebben mijn huisgenoten helaas geen oplader voor mij.
Het laatste is geen optie.
Koffiepot schreef:
Staat het geluid van je computer wel aan (stomme vraag, ik weet het, maar wie weet).
Haha jazeker, maar helaas!
Female_40plus schreef:
Heb je een tv met een klok-functie?
Heb überhaupt geen tv op mijn kamer :lol:
Toevallig een oven of magnetron met een (lange) timer? of kookwekker die je evt elk uur opnieuw in kan stellen?
Heb je een kookwekker? Ik zou dan elk uur een kookwekker af laten gaan tot het tijd is om op te staan
O, mosterd. Net te laat
Oproepje op Facebook oid plaatsen, of iemand een oude telefoon of een gewone wekker te leen heeft.

Bij de buren die nog wakker zijn informeren of ze een telefoon of wekker te leen hebben.

Naar je werk gaan en de oplader halen

Nacht doorhalen en morgen op tijd naar bed met een volgeladen telefoon.
Bij een tankstation een oplader kopen
Kit_Kat schreef:
01-12-2019 00:26
Toevallig een oven of magnetron met een (lange) timer? of kookwekker die je evt elk uur opnieuw in kan stellen?
Dat eerste was een oplossing geweest, als onze keuken niet net in de verbouwing zou staan :rofl:
Ik ga zo maar eens kijken naar een kookwekker. Wordt een lang nachtje zo, maar het is een goede oplossing :hello:
Niet snel genoeg verder gelezen..
Celaena_Aelin schreef:
01-12-2019 00:27
Oproepje op Facebook oid plaatsen, of iemand een oude telefoon of een gewone wekker te leen heeft.

Bij de buren die nog wakker zijn informeren of ze een telefoon of wekker te leen hebben.

Naar je werk gaan en de oplader halen

Nacht doorhalen en morgen op tijd naar bed met een volgeladen telefoon.
Als student zou ik een ster moeten zijn in nachten doorhalen! Maar ik heb nu vier dagen achter elkaar gewerkt en drie diensten daarvan crisissituatie gehad. Ik vrees dat ik het niet ga volhouden, ik word te oud hiervoor :D

Maar de kookwekker optie is een goeie, dan pak ik steeds in ieder geval wat slaap tussen de wekkers door. Bedankt voor de reacties iedereen!
Lader halen bij benzinepomp is de beste optie die overblijft lijkt me dan
Nergens een los snoertje? Met een USB poort in je laptop kun je dan ook opladen
Haal morgen gelijk 2 nieuwe laders!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven