Sim only voor kind
maandag 9 december 2019 om 21:53
Ik ben voor mijn 12 jarige op zoek naar een goedkoop sim only abonnement.
Na wat gegoogle kwam ik al snel op Simpel. Bijna had ik een 2 jaar contract voor 6 euro per maand.... toch maar even de reviews lezen. Die zijn een partij negatief! Meestal wordt er teveel afgeschreven en is de klantenservice niet aanwezig. Eigenlijk zijn alle reviews negatief: Lebara, Youfone etc. De grotere providers ( Vodafone, Kpn, Tele2) komen er beter vanaf. Maar die zijn veel duurder: +- 13 euro per maand.
Welke kunnen jullie aanraden? Ik neig naar een goedkope provider maar ik wacht het nog even af.
Na wat gegoogle kwam ik al snel op Simpel. Bijna had ik een 2 jaar contract voor 6 euro per maand.... toch maar even de reviews lezen. Die zijn een partij negatief! Meestal wordt er teveel afgeschreven en is de klantenservice niet aanwezig. Eigenlijk zijn alle reviews negatief: Lebara, Youfone etc. De grotere providers ( Vodafone, Kpn, Tele2) komen er beter vanaf. Maar die zijn veel duurder: +- 13 euro per maand.
Welke kunnen jullie aanraden? Ik neig naar een goedkope provider maar ik wacht het nog even af.
tadelief wijzigde dit bericht op 09-12-2019 22:01
Reden: Spelfout
Reden: Spelfout
0.17% gewijzigd
maandag 9 december 2019 om 21:55
Al jaren sim only bij Simpel. Man nog langer.
Nog nooit klachten gehad. We houden zelf erg goed onze data in de gaten en schakelen over op alleen wifi wanneer het op is.
Je kunt een plafond instellen voor je 12jarige, dan heb je zeker geen onverwachte kosten.
Nog nooit klachten gehad. We houden zelf erg goed onze data in de gaten en schakelen over op alleen wifi wanneer het op is.
Je kunt een plafond instellen voor je 12jarige, dan heb je zeker geen onverwachte kosten.
jessmariano_1986 wijzigde dit bericht op 09-12-2019 21:56
Reden: Toevoeging
Reden: Toevoeging
21.11% gewijzigd

maandag 9 december 2019 om 21:58
Jij bent volwassen. Een kinderbrein werkt niet zo. Die beseft echt niet wanneer ze over haar data zit. Die denkt alleen “hij doet t nog”.JessMariano_1986 schreef: ↑09-12-2019 21:55Al jaren sim only bij Simpel. Man nog langer.
Je kan ook bij Hollands Nieuwe een abonnement nemen en op = op. Alleen de belangrijke telefoonnummer zijn dan nog bereikbaar.
maandag 9 december 2019 om 22:01
Gewoon prepaid doen.
Mijn puber krijgt een tientje Vodafone in het jaar niet op.
Hij kan overal op de wifi en anders maar even geen internet. In de zomervakantie krijgt hij 2GB internet van ons, maar die krijgt hij amper op, hij gaat gewoon de hele dag bij het zwembad (wifi) hangen met zijn telefoon.
Bellen doen ze ook via Whatsapp.
Man en ik hebben beiden ook prepaid.
Mijn puber krijgt een tientje Vodafone in het jaar niet op.
Hij kan overal op de wifi en anders maar even geen internet. In de zomervakantie krijgt hij 2GB internet van ons, maar die krijgt hij amper op, hij gaat gewoon de hele dag bij het zwembad (wifi) hangen met zijn telefoon.
Bellen doen ze ook via Whatsapp.
Man en ik hebben beiden ook prepaid.
snoesje666 wijzigde dit bericht op 09-12-2019 22:08
6.06% gewijzigd
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
maandag 9 december 2019 om 22:17
Ik heb ook simpel, vooralsnog nog geen problemen gehad, heb iets meer dan drie jaar een abonnement. Voor € 0,50 stel je een plafond in. Je kunt drie nummers instellen die altijd gebeld kunnen worden, ook als het plafond bereikt is.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin

dinsdag 10 december 2019 om 05:56
dinsdag 10 december 2019 om 06:07
Vandaar mijn toevoeging over het in te stellen plafond. Bedacht me later dat een 12 jarige daar echt niet kritisch naar gaat kijken.Gatekeeper* schreef: ↑09-12-2019 21:58Jij bent volwassen. Een kinderbrein werkt niet zo. Die beseft echt niet wanneer ze over haar data zit. Die denkt alleen “hij doet t nog”.
Je kan ook bij Hollands Nieuwe een abonnement nemen en op = op. Alleen de belangrijke telefoonnummer zijn dan nog bereikbaar.
dinsdag 10 december 2019 om 09:37
Ik heb voor mijzelf en mijn kinderen ook sim-only van Hollands Nieuwe. Kinderen hebben een abonnement van 7 euro p/maand. Meer dan genoeg. Ikzelf heb iets meer. Prima ervaringen, fijne klantenservice en inderdaad op=op, je krijgt op tijd een waarschuwing dat het bijna op is, ook wel fijn!Gatinmijnsok schreef: ↑09-12-2019 22:35Hollands Nieuwe vind ik erg fijn, op is op, nooit onverwachte kosten.

woensdag 11 december 2019 om 06:14
Ja hoor. Mijn kinderen (10en12) weten dat ze zoveel mogelijk op WiFi moeten en dat buiten de bundel geld kost. Ze zijn allebei koning in t vinden van WiFi en checken uit zichzelf in de app hoe ze met hun data zitten als ze ergens zonder WiFi zijn. De jeugd van tegenwoordig is echt veel verder wat dat betreft. Beiden hebben simpel. Prima service. Geen problemen.JessMariano_1986 schreef: ↑10-12-2019 06:07Vandaar mijn toevoeging over het in te stellen plafond. Bedacht me later dat een 12 jarige daar echt niet kritisch naar gaat kijken.

zaterdag 1 februari 2020 om 22:52
Ik heb zelf ook Simpel, en ben er alleen maar tevreden over.
Let wel op met het instellen van een plafond, volgens mij (weet het niet zeker) moet je daar extra voor betalen.