UD juli 2020
woensdag 13 november 2019 om 09:37
Wie is er uitgerekend in juli 2020 en wil gezellig meeschrijven?
Tabel kan worden bijgewerkt via:
Chan85
Tabel kan worden bijgewerkt via:
| Naam | Lftd | Kind | UD | J/M | Bijzonderheden | Afspraken |
|---|---|---|---|---|---|---|
| LindeV2 | 31 | 1e | 18 juli | Jongen | 3 miskramen | |
| aankleefsjaan | 34 | 2e | 21 juli | Jongen | ||
| loes23 | 26 | 3e* | 21 juli | Meisje | 2 miskramen, zoontje* overleden door genetische afwijking | |
| irish | 35 | 1e | half juli | | 1 miskraam juni 2019 (na 8 iui) nu 11e iui | |
| Snowy | 31 | 3e | 25 juli | Meisje | . | |
| kiekeboee11 | 29 | 1e | 24 juli | | ||
| Waffles | ? | 1e | 24 juli | ? | ||
| DA-PH-NE | 30 | 1e | 22 juli | ? | 2 eerdere miskramen | .. |
| ? |
anoniem_63ada6c2100f0 wijzigde dit bericht op 29-05-2020 12:13
82.39% gewijzigd
woensdag 11 december 2019 om 22:01
Succes morgen aankleefsjaan, sleepingbeauty en kiekeboe!
Ga duimen voor mooi kloppende hartjes!
Hoe is het met jullie?
Ik blijf echt de hele dag aan het eten
steeds kleine beetjes want teveel werkt ook niet. Wordt steeds snachts wakker van de honger. Dus koekjes op m’n nachtkastje. Heb het twee collega’s verteld dat voelt een stuk relaxter.
Ga duimen voor mooi kloppende hartjes!
Hoe is het met jullie?
Ik blijf echt de hele dag aan het eten
donderdag 12 december 2019 om 07:33
@LindeV2
Hier hetzelfde! Zodra mijn maag leeg is word ik enorm misselijk, dus ik blijf de hele dag door kleine dingetjes eten. Elke dag een enorm voedselpakket mee naar het werk omdat ik niet zo goed weet wat goed gaat vallen maar zo kom ik de dag redelijk door
Fijn hè, dat wat mensen op het werk op de hoogte zijn? Ik vind het ook erg prettig dat er wat mensen op de hoogte zijn en in de gaten houden of alles wel goed gaat
En die dus niet zo raar opkijken dat ik ineens vaak thuis werk (thuis werken is helaas niet echt een ding bij ons dus dat valt meteen op).
Hier hetzelfde! Zodra mijn maag leeg is word ik enorm misselijk, dus ik blijf de hele dag door kleine dingetjes eten. Elke dag een enorm voedselpakket mee naar het werk omdat ik niet zo goed weet wat goed gaat vallen maar zo kom ik de dag redelijk door
Fijn hè, dat wat mensen op het werk op de hoogte zijn? Ik vind het ook erg prettig dat er wat mensen op de hoogte zijn en in de gaten houden of alles wel goed gaat
donderdag 12 december 2019 om 10:50
Oh, ik ga standaard om negen uur naar bed, haha. Maar mijn wekker gaat om 6.15, dus dat moet dan ook wel. Dat was dus al zo voor de zwangerschap.
Ik merk ook dat ik goed moet blijven eten, zodra m'n maag iets leger wordt, word ik misselijk. Gister was zo'n dag, maar ik had een etentje en ik zag er een beetje tegenop, want ik was bang dat ik er echt last van zou krijgen, maar gelukkig viel dat reuze mee
donderdag 12 december 2019 om 14:19
donderdag 12 december 2019 om 15:59
kiekeboee11 schreef: ↑12-12-2019 15:55Hier ook een kloppend hartje! 7.5 weken zelf berekende ik 7.4 weken. Helemaal happy![]()
vrijdag 13 december 2019 om 14:54
Had je al ooit verteld waarom je een medische indicatie hebt Snowy? Is dat vanwege de eerdere vroeggeboorte?
Vind je 't leuk, extra vaak baby kijken?
Ik vond bij dochter elke echo heerlijk, maar sinds zoontje* is het doodeng. Maar goed, bij jou had de vroeggeboorte niks te maken met iets wat je op echo's kon zien toch?
Vind je 't leuk, extra vaak baby kijken?