**Zwanger na Ovulatie Inductie**
woensdag 13 september 2017 om 08:53
Hier schrijven de zwangere dames verder!
De inloggegevens voor de tabel zijn:
Naam: clomid-viva
Wachtwoord: Wijwilleneenbaby
De zwangeren onder ons!
Inmiddels al bevallen

De inloggegevens voor de tabel zijn:
Naam: clomid-viva
Wachtwoord: Wijwilleneenbaby
De zwangeren onder ons!

Naam | Kindje | Uitgerekend | Bijzonderheden |
.. | .. | .. | .. |
.. | .. | .. | .. |

Naam | Leeftijd | Kindje | Bevallen |
Heytan | 29/30 | Eerste | 20 mei 2017 |
Sammie81 | 36/33 | Eerste | 12 februari 2018 |
Wiek88 | 29/34 | Eerste | 14 februari 2018 |
San_D | 29/29 | Eerste | Tweeling 12-2017 |
Myrre29 | 29/35 | Eerste | april/ mei 2018 |
Snowy89 | 28/31 | Tweede* | Mei 2018 |
Annejill | / | Derde | .. 2019 |
anoniem_260699 wijzigde dit bericht op 15-12-2019 13:17
41.30% gewijzigd
zaterdag 7 december 2019 om 19:52
Snap je helemaal heytan. Is echt wel rot nieuws na alle hoopvolle berichten. Maar zoals gezegd er is een hele goede teruggeplaatst en die heeft echt veel kans. Je bent al keer zwanger geweest, dus je lijf kan t. En hij hoeft “alleen maar” door te delen en in te nestelen. Dus probeer positief te blijven. En je kan nu niets meer doen behalve elke dag te denken dat het gaat lukken! Dus idd lekker aan manlief optrekken en heel lief zijn voor jezelf. Dikke knuffel.
Alles kan als jij het laat gebeuren
zondag 8 december 2019 om 08:42
zondag 8 december 2019 om 09:06
Wij zitten nu samen op het wachtbankje! Hopelijk beide over paar dagen een positieve test!heytan schreef: ↑08-12-2019 08:42Dankjullie dames! Ik begin gelukkig de ergste negativiteit wel weer los te laten. Een klein sprankeltje hoop begint weer te komengelukkig want ik was toch wel erg down. Maarja, hoort er natuurlijk ook af en toe bij. Hoe is het met de zwangere dames? Hoe ver zijn jullie inmiddels?

zondag 8 december 2019 om 11:56
Hoort er zeker even bij die negativiteit! Heb ik ook erg vaak gehad toen ik voor de eerste in de molen zat en het allemaal zo lang duurde.heytan schreef: ↑08-12-2019 08:42Dankjullie dames! Ik begin gelukkig de ergste negativiteit wel weer los te laten. Een klein sprankeltje hoop begint weer te komengelukkig want ik was toch wel erg down. Maarja, hoort er natuurlijk ook af en toe bij. Hoe is het met de zwangere dames? Hoe ver zijn jullie inmiddels?
Nu even in de positieve flow blijven Heytan!
Hier gaat het goed. Ben nu denk ik 6+5
dinsdag 10 december 2019 om 08:36
Snowy, wanneer heb je de eerste echo? Spannend?
Ooh Mango, dan schiet jij al lekker op. Voel ie je goed?
Ik mag volgende week vrijdag. Duurt lang! Ik voel me stukken beter, doe nog steeds rustig aan. Lichamelijk merk ik nog steeds wel dat er vanalles in de weg zit zeg maar. Maar dat is goed te doen. Nu de komende weken nog goed doorkomen. Spannend hoor!
Ooh Mango, dan schiet jij al lekker op. Voel ie je goed?
Ik mag volgende week vrijdag. Duurt lang! Ik voel me stukken beter, doe nog steeds rustig aan. Lichamelijk merk ik nog steeds wel dat er vanalles in de weg zit zeg maar. Maar dat is goed te doen. Nu de komende weken nog goed doorkomen. Spannend hoor!
dinsdag 10 december 2019 om 11:21

vrijdag 13 december 2019 om 11:05

vrijdag 13 december 2019 om 13:23
Balen! Hopelijk nu idd kortere cyclus!Mango_Smiley schreef: ↑13-12-2019 10:21Hoe is het met jullie en snowey hoe was de echo?
Ik ben vandaag, 11 dagen na ovulatie ongesteld geworden. Balen zeg. Maar ja nu kan ik door naar hogere dosis clomid!

dinsdag 17 december 2019 om 11:15
Ook hier een kloppend hartje. Volgens berekening nu 7+1 dus ook paar dagen terug gezet. Maar zag er verder goed uit.
En was vooral verrassend dat er nog een 2e vruchtzak zat. Die was wel veel kleiner en lijkt leeg. Over 2 weken weer een echo.
Hoop eigenlijk dat die tweede vruchtzak dan opgelost is, zonder al teveel problemen.
Heytan, hoe ga jij?
En was vooral verrassend dat er nog een 2e vruchtzak zat. Die was wel veel kleiner en lijkt leeg. Over 2 weken weer een echo.
Hoop eigenlijk dat die tweede vruchtzak dan opgelost is, zonder al teveel problemen.
Heytan, hoe ga jij?
Alles kan als jij het laat gebeuren

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in