UD juli 2020
woensdag 13 november 2019 om 09:37
Wie is er uitgerekend in juli 2020 en wil gezellig meeschrijven?
Tabel kan worden bijgewerkt via:
Chan85
Tabel kan worden bijgewerkt via:
| Naam | Lftd | Kind | UD | J/M | Bijzonderheden | Afspraken |
|---|---|---|---|---|---|---|
| LindeV2 | 31 | 1e | 18 juli | Jongen | 3 miskramen | |
| aankleefsjaan | 34 | 2e | 21 juli | Jongen | ||
| loes23 | 26 | 3e* | 21 juli | Meisje | 2 miskramen, zoontje* overleden door genetische afwijking | |
| irish | 35 | 1e | half juli | | 1 miskraam juni 2019 (na 8 iui) nu 11e iui | |
| Snowy | 31 | 3e | 25 juli | Meisje | . | |
| kiekeboee11 | 29 | 1e | 24 juli | | ||
| Waffles | ? | 1e | 24 juli | ? | ||
| DA-PH-NE | 30 | 1e | 22 juli | ? | 2 eerdere miskramen | .. |
| ? |
anoniem_63ada6c2100f0 wijzigde dit bericht op 29-05-2020 12:13
82.39% gewijzigd
vrijdag 13 december 2019 om 16:37
vrijdag 13 december 2019 om 18:38
Ja, vanwege zwakke baarmoederhals.Loes23 schreef: ↑13-12-2019 14:54Had je al ooit verteld waarom je een medische indicatie hebt Snowy? Is dat vanwege de eerdere vroeggeboorte?
Vind je 't leuk, extra vaak baby kijken?Ik vond bij dochter elke echo heerlijk, maar sinds zoontje* is het doodeng. Maar goed, bij jou had de vroeggeboorte niks te maken met iets wat je op echo's kon zien toch?
Hier zijn de echo's wel echt genieten steeds! Bevestiging dat alles goed gaat en bij mij alles dicht blijft zitten.
Ook wel begrijpelijk bij jou dat het eng is, toch bang dat ze iets zien wat niet klopt natuurlijk!
Spannend voor jullie in het nieuwe jaar de vlokkentest! Lijken me slopende weken tot de uitslag!
anoniem_64515edf5c86c wijzigde dit bericht op 26-01-2020 13:47
4.48% gewijzigd
zondag 15 december 2019 om 21:52
Hoe reageerde iedereen aankleefzwaan? Aan wie hebben jullie het allemaal verteld? Wij gaan het morgen aan mijn schoonouders vertellen. Mijn vriend is niet van de poespas dus denk dat het iets van ooja ze is zwanger zal zijn. Bij mijn moeder had ik een kommetje geschreven toen ik voor werk op doorreis was (woont niet bij mij in de buurt) 1 vriendin weet het want met haar heb ik samen mijn testen geanalyseerd.
Heb deze week een etentje met een vriendin gepland die al 3 jaar bezig is met zwanger worden. Daar ben ik wel een beetje gespannen voor.
En er staat een kerstdiner gepland met 15 vrienden in eerste instantie zouden we het daar vertellen. Maar nu begin ik toch te twijfelen is dan 9 weken niet te vroeg voor zo veel mensen.. twijfels
Ik denk dat ik wil wachten tot januari na de termijn echo maarja dan komen we niet meer in zo een setting... wat zouden jullie doen?
Heb deze week een etentje met een vriendin gepland die al 3 jaar bezig is met zwanger worden. Daar ben ik wel een beetje gespannen voor.
En er staat een kerstdiner gepland met 15 vrienden in eerste instantie zouden we het daar vertellen. Maar nu begin ik toch te twijfelen is dan 9 weken niet te vroeg voor zo veel mensen.. twijfels
Ik denk dat ik wil wachten tot januari na de termijn echo maarja dan komen we niet meer in zo een setting... wat zouden jullie doen?
zondag 15 december 2019 om 22:09
@sleepingbeauty, gefeliciteerd met de goede echo!
@Loes, ingewikkeld traject voor jullie! Duim heel hard voor goede uitslagen.
@Nipt, wij hebben na gesprek met de vk besloten het niet te doen, eventueel later in de zwangerschap als er op de echo afwijkingen te zien zijn.
@kiekeboee, ik wacht echt tot de 12 weken maar dat is echt een persoonlijke keuze! Ben er nog veel te onzeker over en verwacht nog steeds geen goede termijnecho in januari. Dus ook de kerstdiners laten we voorbijgaan als optie.
Lastig he om het mensen te vertellen die zelf zo lang bezig zijn. Ik zie er ook wel tegenop om het tegen 1 familielid te vertellen omdat zij recent met 10 weken een missed abortion heeft gehad. Weet ook niet zo goed of ik haar persoonlijk moet bellen of dat het voor haar juist fijner is om het op de app te krijgen zodat ze niet direct hoeft te reageren.
@kwaaltjes, ik heb de indruk dat ik minder klachten heb dan de afgelopen weken, aan de ene kant fijn aan de andere kant STOM want nu word ik nog onzekerder.
Maagzuur en heel snel vol zitten blijft wel. Was t maar vast januari....
@gewicht, komen jullie aan? ik val juist wat af (-2 kg nu), komt misschien omdat k echt veel minder eet door het volzitten. Heb wel de indruk dat mn buik al wat dikker is maar misschien hou k mezelf wel voor de gek
@Loes, ingewikkeld traject voor jullie! Duim heel hard voor goede uitslagen.
@Nipt, wij hebben na gesprek met de vk besloten het niet te doen, eventueel later in de zwangerschap als er op de echo afwijkingen te zien zijn.
@kiekeboee, ik wacht echt tot de 12 weken maar dat is echt een persoonlijke keuze! Ben er nog veel te onzeker over en verwacht nog steeds geen goede termijnecho in januari. Dus ook de kerstdiners laten we voorbijgaan als optie.
Lastig he om het mensen te vertellen die zelf zo lang bezig zijn. Ik zie er ook wel tegenop om het tegen 1 familielid te vertellen omdat zij recent met 10 weken een missed abortion heeft gehad. Weet ook niet zo goed of ik haar persoonlijk moet bellen of dat het voor haar juist fijner is om het op de app te krijgen zodat ze niet direct hoeft te reageren.
@kwaaltjes, ik heb de indruk dat ik minder klachten heb dan de afgelopen weken, aan de ene kant fijn aan de andere kant STOM want nu word ik nog onzekerder.
Maagzuur en heel snel vol zitten blijft wel. Was t maar vast januari....
@gewicht, komen jullie aan? ik val juist wat af (-2 kg nu), komt misschien omdat k echt veel minder eet door het volzitten. Heb wel de indruk dat mn buik al wat dikker is maar misschien hou k mezelf wel voor de gek
maandag 16 december 2019 om 06:50
maandag 16 december 2019 om 08:29
Ah Loes, wat een spanning zeg!! (toevallig heb ik een droom gehad vannacht waarbij dat bij mij gebeurde
) Hopelijk valt het mee, en is het alleen een vaatje
Ik heb zelf ook erg last van m'n buik, en gister heel vaag wat lichtbruin bij afvegen... Ik heb dan ook niet echt een fijn gevoel, en ben ook best bang voor de termijnecho (die ik, dom genoeg, op 24 dec heb ingepland
Echt een handige dag, voor als het niet goed blijkt te zijn.....)
Afgelopen vrijdag heb ik gevraagd of ik deze vrijdag een extra keer mag kijken, maar dat wilde ze niet doen. Ik moest gewoon vertrouwen hebben, want als het bij 8 weken er goed uit zag, waren de kansen gewoon heel goed. Helaas heb ik te vaak gelezen dat dat dus helemaal niets zegt.... Ze hebben ook totaal geen plek meer, dus ik zit er aan te denken de dames van het ziekenhuis te bellen of ze een uitzondering willen maken en vrijdag even willen kijken....
Ik vind het zo apart dat professionals, met ervaringen zoals wij hebben gehad (ook jullie) daar zo makkelijk overheen lijken te stappen, over die onzekerheid. Het is best lastig vertrouwen te hebben na drie jaar proberen en een eerdere miskraam, kan ik je vertellen.....
Mocht de termijnecho wel goed zijn, denk ik wel dat we het, in ieder geval mijn ouders en broer en zus vertellen met kerst. Met de kant van mijn man wachten we dan nog heel even, tot het nieuwe jaar.
Ik heb zelf ook erg last van m'n buik, en gister heel vaag wat lichtbruin bij afvegen... Ik heb dan ook niet echt een fijn gevoel, en ben ook best bang voor de termijnecho (die ik, dom genoeg, op 24 dec heb ingepland
Afgelopen vrijdag heb ik gevraagd of ik deze vrijdag een extra keer mag kijken, maar dat wilde ze niet doen. Ik moest gewoon vertrouwen hebben, want als het bij 8 weken er goed uit zag, waren de kansen gewoon heel goed. Helaas heb ik te vaak gelezen dat dat dus helemaal niets zegt.... Ze hebben ook totaal geen plek meer, dus ik zit er aan te denken de dames van het ziekenhuis te bellen of ze een uitzondering willen maken en vrijdag even willen kijken....
Ik vind het zo apart dat professionals, met ervaringen zoals wij hebben gehad (ook jullie) daar zo makkelijk overheen lijken te stappen, over die onzekerheid. Het is best lastig vertrouwen te hebben na drie jaar proberen en een eerdere miskraam, kan ik je vertellen.....
Mocht de termijnecho wel goed zijn, denk ik wel dat we het, in ieder geval mijn ouders en broer en zus vertellen met kerst. Met de kant van mijn man wachten we dan nog heel even, tot het nieuwe jaar.
maandag 16 december 2019 om 08:57
Herkenbaar hoor Irish!! Ik heb m’n termijnecho 31 december, ook niet echt een topdag als het dan mis is. Vorige keer was dat de avond voor m’n verjaardag en dat werd inderdaad geen leuke verjaardag. Maar het is óók waar dat het er gewoon goed uitziet na een goede echo. Dat zei mijn verloskundige ook nog.
Ik mag door m’n voorgeschiedenis gelukkig zo vaak als ik maar wil, wat dat betreft zijn ze heel makkelijk en lief. Ben nu ook al op weg naar de praktijk, dus dan heb ik zo meteen al uitsluitsel
Ik mag door m’n voorgeschiedenis gelukkig zo vaak als ik maar wil, wat dat betreft zijn ze heel makkelijk en lief. Ben nu ook al op weg naar de praktijk, dus dan heb ik zo meteen al uitsluitsel
maandag 16 december 2019 om 19:30
Schrikken dames met rood/bruin verlies!
Loes gelukkig bij jou alles goed. Irish wat vervelend dat ze je niet laten komen, doen ze hier wel gewoon als je minder vertrouwen in een zwangerschap hebt.
Hier nog steeds weinig tot geen kwaaltjes, vooral wat moe af en toe.
@gewicht, hier ietswat aangekomen maar ook veel lekkers gegeten afgelopen week. En ook al een zichtbare buik die ik nog moet zien te verbergen komende weken. Maja 3e zwangerschap dus gaat allemaal sneller groeien.
Loes gelukkig bij jou alles goed. Irish wat vervelend dat ze je niet laten komen, doen ze hier wel gewoon als je minder vertrouwen in een zwangerschap hebt.
Hier nog steeds weinig tot geen kwaaltjes, vooral wat moe af en toe.
@gewicht, hier ietswat aangekomen maar ook veel lekkers gegeten afgelopen week. En ook al een zichtbare buik die ik nog moet zien te verbergen komende weken. Maja 3e zwangerschap dus gaat allemaal sneller groeien.
maandag 16 december 2019 om 23:00
Ik ben nog niet echt aangekomen en ook nog geen zichtbare buik. Ben er helemaal in m’n nopjes mee, want had dat bij n derde wel al wat verwacht.
Verder wel weer aan de medicatie voor de misselijkheid of vooral tegen t spugen. Hield toch weer een paar dagen nauwelijks wat binnen en dat is natuurlijk niet goed!
Fijn Daphne dat het er weer goed uitzag! Gaat goed hier in dit groepje zeg
Verder wel weer aan de medicatie voor de misselijkheid of vooral tegen t spugen. Hield toch weer een paar dagen nauwelijks wat binnen en dat is natuurlijk niet goed!
Fijn Daphne dat het er weer goed uitzag! Gaat goed hier in dit groepje zeg