Zwanger worden vanaf juni/juli 2019

dinsdag 30 april 2019 om 09:32

Zuid87 , Maída, Pebbles01, Miekejansje, Zellithyia, Drenthsmeisje88, Ficusje gezien jullie je of zijn afgemeld of al een tijd niet hebben gereageerd hebben we jullie uit het tabel gehaald. Hopelijk komen jullie nog eens kletsen!
Naam | Leeftijd | N.O.D./ ![]() |
Uitgerekende datum | J/M/O | ![]() |
Bijzonderheden |
Elmen | 28 | 22 januari | 2e kindje | |||
Fietje_ | 28 | 9 september | 1e kindje | |||
Koekiemonster26 | 29 | ![]() |
3 maart | M | ![]() |
2e kindje Vanishing twin |
Sinnieee | 28 | ![]() |
3 Maart | ![]() |
2e kindje | |
Veyi | 28 | ![]() |
17 Maart | ![]() |
1e kindje | |
Sophielagirafe | 33 | ![]() |
27 maart | 2e kindje | ||
Lisanne22 | 29 | ![]() |
eind maart | 1e kindje | ||
SannevanS87 | 32 | ![]() |
eind maart begin april | 1e kindje | ||
Supersmoothie | 26 | ![]() |
1 april | ![]() |
1e kindje | |
Bumpersticker | 28 | ![]() |
begin april | 2e kindje | ||
mindsey | 33 | ![]() |
17 april | 1e kindje 17 juni vroege miskraam |
||
Valkgezicht | 30 | ![]() |
april | 2e kindje | ||
Sunshine1992 | 26 | ![]() |
juli | 1ste kindje | ||
VietjeH | 26 | ![]() |
26 augustus | 1e kindje, 10-9 miskraam gehad. | ||
Prettymama | 31 | ![]() |
29 augustus | ![]() |
3de kindje, vmk okt'19 |
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 10:58
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
94.50% gewijzigd
vrijdag 13 december 2019 om 20:34
Hi dames,
het is rustig hier.
Ik ben ook weer druk bezig geweest met ovu. testen. Ik gebruik de clearblue testen met knipperende en vaste smiley. Braaf begonnen op dag 10...helaas negatief tot dag 12. Op dag 13 eindelijk een knipperende smiley en toen waren de testen op!
Ben snel naar de action gegaan en daar had ik op dag 14 een knaltest. Dag 14 was op een maandag. We hebben iig zondag en dinsdagochtend seks gehad....
Dinsdagochtend wel na 15 min moeten douchen, want ik moest naar werk. Daar baal ik dan wel weer van....
het is rustig hier.
Ik ben ook weer druk bezig geweest met ovu. testen. Ik gebruik de clearblue testen met knipperende en vaste smiley. Braaf begonnen op dag 10...helaas negatief tot dag 12. Op dag 13 eindelijk een knipperende smiley en toen waren de testen op!
Ben snel naar de action gegaan en daar had ik op dag 14 een knaltest. Dag 14 was op een maandag. We hebben iig zondag en dinsdagochtend seks gehad....
Dinsdagochtend wel na 15 min moeten douchen, want ik moest naar werk. Daar baal ik dan wel weer van....
vrijdag 13 december 2019 om 20:42
@Carlijntje, goed om te horen dat je een knaller van een ovutest had! Ik heb dezelfde testen gehaald. Mocht het deze maand niet gelukt zijn wil ik ze volgende maand gebruiken.
Die zondag lijkt me goed genoeg!
Nu op ‘t wachtbankje dus. Spannend!
Hier is ‘t rustig... Nu 9 DPO en ik had net wat kramp in m’n onderbuik.. Dan ga je toch denken ‘Zou dat de innesteling zijn?’
Nog even geduld...
Hoe gaat het met de rest?
Die zondag lijkt me goed genoeg!
Nu op ‘t wachtbankje dus. Spannend!
Hier is ‘t rustig... Nu 9 DPO en ik had net wat kramp in m’n onderbuik.. Dan ga je toch denken ‘Zou dat de innesteling zijn?’
Nog even geduld...
Hoe gaat het met de rest?

vrijdag 13 december 2019 om 21:57
zaterdag 14 december 2019 om 09:28
Carlijn super dat je je eisprong hebt gevonden. Voor jou breken er dus weer spannende weken aan.
En prettymama en Vietje jullie zijn al mooi onderweg op het wachtbankje. Ik vind steekjes en krampjes zelf ook altijd wel ‘spannend’ in de zin van, zal het....? Hopelijk een knal test voor jullie beide over paar dagen.
Hier lijkt het erop dat we deze ronde geen kans hebben gehad doordat mijn vriend in het buitenland zat tijdens de eisprong. Erg balen, maar het is niet anders.
En prettymama en Vietje jullie zijn al mooi onderweg op het wachtbankje. Ik vind steekjes en krampjes zelf ook altijd wel ‘spannend’ in de zin van, zal het....? Hopelijk een knal test voor jullie beide over paar dagen.
Hier lijkt het erop dat we deze ronde geen kans hebben gehad doordat mijn vriend in het buitenland zat tijdens de eisprong. Erg balen, maar het is niet anders.
zondag 15 december 2019 om 21:33
@Elmen, ah balen dat jullie de eisprong hebben gemist! Hopelijk kun je de volgende wel goed benutten.
Hier is het nog rustig..
Alleen soms een raar gevoel in m’n onderbuik.. Kan ‘t niet helemaal plaatsen.
Mijn vriend zei gisteren ineens uit ‘t niets ‘Je ziet er zwanger uit, anders dan anders’
Haha nou hoop ik natuurlijk dat ie gelijk heeft, maar dat afwachten vind ik maar niks. Probeer mezelf niet gek te maken en nergens vanuit te gaan, maar kan ‘t niet uitschakelen. Geduld geduld geduld..
Hier is het nog rustig..
Alleen soms een raar gevoel in m’n onderbuik.. Kan ‘t niet helemaal plaatsen.
Mijn vriend zei gisteren ineens uit ‘t niets ‘Je ziet er zwanger uit, anders dan anders’
Haha nou hoop ik natuurlijk dat ie gelijk heeft, maar dat afwachten vind ik maar niks. Probeer mezelf niet gek te maken en nergens vanuit te gaan, maar kan ‘t niet uitschakelen. Geduld geduld geduld..

maandag 16 december 2019 om 09:05
vietjeh zo spannend ik duim zo hard!!
Hier vandaag 9 DPO en heb vanochtend een ultra vroege test gedaan omdat ik die kreeg bij mijn ovulatietesten en was wel nieuwsgierig. Binnen afleestijd leek ik wel iets van een waasje te zien maar dan moest ik echt knijpen met mijn ogen. Na afleestijd werd het lijntje iets duidelijker en nu zie ik hem gewoon staan. https://ibb.co/w7xJYWv Ik weet dat hij niet geldig is nu maar pff wel spannend hoor! Denk dat ik morgen ochtend gewoon weer test
Hier vandaag 9 DPO en heb vanochtend een ultra vroege test gedaan omdat ik die kreeg bij mijn ovulatietesten en was wel nieuwsgierig. Binnen afleestijd leek ik wel iets van een waasje te zien maar dan moest ik echt knijpen met mijn ogen. Na afleestijd werd het lijntje iets duidelijker en nu zie ik hem gewoon staan. https://ibb.co/w7xJYWv Ik weet dat hij niet geldig is nu maar pff wel spannend hoor! Denk dat ik morgen ochtend gewoon weer test

anoniem_648cd0d673d02 wijzigde dit bericht op 16-12-2019 10:01
2.36% gewijzigd
maandag 16 december 2019 om 09:54
Vietje & Prettymama wat spannend! Ik ga voor jullie duimen. In de wachtweken zit er echt een vergrootglas op ieder kriebeltje, krampje, steekje. Ik hoop dat het allemaal goede tekenen zijn!!!
Elmen wat balen dat jouw vriend in het buitenland zit tijdens jouw eisprong
kon je niet mee
Hier een groeiecho gehad en deze dame gaat haar grote zus achterna.. lang, groot kind. We wachten af wat de volgende echo's zeggen dat kunnen ze een lijn uitzetten. Ik baal ergens wel want de kans op inleiden wordt hiermee een stuk groter en ik hoop dit keer natuurlijk te mogen bevallen.
Elmen wat balen dat jouw vriend in het buitenland zit tijdens jouw eisprong

Hier een groeiecho gehad en deze dame gaat haar grote zus achterna.. lang, groot kind. We wachten af wat de volgende echo's zeggen dat kunnen ze een lijn uitzetten. Ik baal ergens wel want de kans op inleiden wordt hiermee een stuk groter en ik hoop dit keer natuurlijk te mogen bevallen.
maandag 16 december 2019 om 11:07
@Prettymama, ooooh wat spannend zeg! De komende dagen kunnen dan niet snel genoeg gaan. Ik zie ook een heeeeel licht lijntje! Ik hoop zooo dat deze oploopt de komende dagen!
Ik wil zelf dit keer ècht pas woensdagochtend op z'n vroegst testen. Anders maak ik mezelf gek.
@Koekie, jaa je hebt gelijk! Dat vergrootglas telkens weer. Al moet ik zeggen dat ik de vorige keer dat ik zwanger was, eigenlijk niet echt symptomen had. Alleen 1x (meer bij toeval) overgegeven en oké, wel veel moeten plassen. Maar ik ben dus verder niet echt gefocust op symptomen. Ik vind 't alleen irritant dat de tijd zo langzaam gaat haha. Ik wil 't gewoon weten!
Wat fijn dat 't nog steeds goed gaat bij jou! Hopelijk wordt ze niet al te groot, en kun je gewoon natuurlijk bevallen. Het is toch allemaal afwachten want over groeiecho's heb ik ook zoveel gehoord... Dat ze er uiteindelijk totaal naast blijken te zitten en zo. Ben benieuwd, keep us updated!

@Koekie, jaa je hebt gelijk! Dat vergrootglas telkens weer. Al moet ik zeggen dat ik de vorige keer dat ik zwanger was, eigenlijk niet echt symptomen had. Alleen 1x (meer bij toeval) overgegeven en oké, wel veel moeten plassen. Maar ik ben dus verder niet echt gefocust op symptomen. Ik vind 't alleen irritant dat de tijd zo langzaam gaat haha. Ik wil 't gewoon weten!

Wat fijn dat 't nog steeds goed gaat bij jou! Hopelijk wordt ze niet al te groot, en kun je gewoon natuurlijk bevallen. Het is toch allemaal afwachten want over groeiecho's heb ik ook zoveel gehoord... Dat ze er uiteindelijk totaal naast blijken te zitten en zo. Ben benieuwd, keep us updated!

maandag 16 december 2019 om 21:34
Oke ik ben momenteel in shock!
Ik voelde me sinds vanmiddag niet lekker... Kwam net bij toeval in de la een early pregnancy test tegen (wist nieteens dat ik die nog had), dus dacht, ach ik test gewoon! Met avondurine nog wel, dus had niet echt iets verwacht, maar de test is hartstikke positief!

De vorige keer in augustus was deze test pas 2 dagen na NOD zo positief. Nu al 1/2 dagen vóór NOD. Hopelijk betekent dat goed nieuws... Ik besef ‘t nog niet echt, maar hoop zo dat ‘t blijft plakken...
Ik voelde me sinds vanmiddag niet lekker... Kwam net bij toeval in de la een early pregnancy test tegen (wist nieteens dat ik die nog had), dus dacht, ach ik test gewoon! Met avondurine nog wel, dus had niet echt iets verwacht, maar de test is hartstikke positief!

De vorige keer in augustus was deze test pas 2 dagen na NOD zo positief. Nu al 1/2 dagen vóór NOD. Hopelijk betekent dat goed nieuws... Ik besef ‘t nog niet echt, maar hoop zo dat ‘t blijft plakken...

dinsdag 17 december 2019 om 08:14
Ik heb net weer getest en hij loopt op! Heb een collage ervan gemaak. https://ibb.co/DzQf2Jy Bovenste is van gisteren en de onderste van vandaag! Ik ben pas 10 DPO vandaag dus vind het best een mooie test
kan het nog niet geloven en vind het nog wel spannend na de VMK van oktober maar het begin is er! Hopelijk einde van de week een dikke knaller

dinsdag 17 december 2019 om 08:24
dinsdag 17 december 2019 om 11:52
Vietje!!!!VietjeH schreef: ↑16-12-2019 21:34Oke ik ben momenteel in shock!
De vorige keer in augustus was deze test pas 2 dagen na NOD zo positief. Nu al 1/2 dagen vóór NOD. Hopelijk betekent dat goed nieuws... Ik besef ‘t nog niet echt, maar hoop zo dat ‘t blijft plakken...![]()

dinsdag 17 december 2019 om 11:54

woensdag 18 december 2019 om 08:16
vietjeh hoe voel je je? Nieuws al geland?
Ik heb net weer getest en hij wordt nu toch wel echt duidelijk. https://ibb.co/x2k7HHZ Ik begin er nu wel echt vertrouwen in te krijgen!
Ik heb net weer getest en hij wordt nu toch wel echt duidelijk. https://ibb.co/x2k7HHZ Ik begin er nu wel echt vertrouwen in te krijgen!

woensdag 18 december 2019 om 11:29
Ook hier alweer een hele tijd niet meegeschreven maar Vietje wat een fijn nieuws!! Van harte gefeliciteerd!!!
En Prettymama ook geweldig nieuws en de test loopt mooi op! Van harte gefeliciteerd meiden, wat een super afsluiting van het oude jaar en een mooi begin van het nieuwe jaar!
Gaat het met de rest van de meiden ook goed?

En Prettymama ook geweldig nieuws en de test loopt mooi op! Van harte gefeliciteerd meiden, wat een super afsluiting van het oude jaar en een mooi begin van het nieuwe jaar!
Gaat het met de rest van de meiden ook goed?
vrijdag 20 december 2019 om 10:33

vrijdag 20 december 2019 om 11:38
Bedankt dames! Ben zo blij. En tegelijk ook nog zo onwerkelijk. Vandaag 13DPO en de testen zijn heel mooi opgelopen. De clear blue gaf vandaag 1-2 aan wat precies klopt met mijn termijn van 3+6 weken. Inmiddels ook een vroege echo en intake bij de verloskundige gepland staan op 14 januari.
sunshine wat fijn dat alles goed is! Lekker van genieten.
sunshine wat fijn dat alles goed is! Lekker van genieten.

zondag 22 december 2019 om 14:43
Sunshine wat super fijn dat jullie eerste trimester er al bijna op zit!Sunshine1992 schreef: ↑20-12-2019 10:33Oh een tijdje niet gelezen en wat een leuk nieuws! Gefeliciteerd VietjeH en prettymama!!! Wat een fantastisch nieuws voor de feestdagen!!
Hier vandaag de termijnecho gehad en was zo leuk! De kleine was heel bewegelijk! Ik ben nu 5-7 uitgerekend! Zo raar dat het 1ste trimester er nu bijna op zit.
Hier gaat het goed, dinsdag ben ik 30! Weken zwanger, echt weer een mijlpaal. Super fijn hier de positieve testen te zien verschijnen! Ik blijf duimen voor de dames die nog geen positieve test hebben!
We kletsen nog steeds gezellig in de appgroep, vandaar dat het hier wat stiller is. We lezen bijna allemaal nog mee en leven mee met jullie!!
zondag 22 december 2019 om 21:56
@ Prettymama en VietjeH: wat een prachtig nieuws vlak voor kerstmis.
2 dames weer zwnager! Heel fijn voor jullie.
Door jullie pos. berichten heb ik er vandaag zelf ook een test tegenaan gegooid....
Ik zit op 11/12 dpo. Maar hartstikke negatief. Zelfs geen tuurstreepje.
Inmiddels ook menstruatiekrampen dus laat het maar komen....
op naar ronde 9.
2 dames weer zwnager! Heel fijn voor jullie.
Door jullie pos. berichten heb ik er vandaag zelf ook een test tegenaan gegooid....
Ik zit op 11/12 dpo. Maar hartstikke negatief. Zelfs geen tuurstreepje.
Inmiddels ook menstruatiekrampen dus laat het maar komen....
op naar ronde 9.