Wie heeft er nog een vaste telefoon
maandag 16 december 2019 om 13:55

maandag 16 december 2019 om 14:00
Ik had tot een paar jaar terug nog een oude schoonvader zonder mobiel. Die belde altijd op de vaste lijn. Hij is nu overleden en eigenlijk belt er bijna nooit iemand. Ik bel zelf echt nooit. Alles face-to-face of Whats-App.
maandag 16 december 2019 om 14:08
Wel nog vaste lijn. Kost niks extra bij internetabonnement. En wordt nog wel regelmatig gebruikt. Kinderen hebben nog geen mobiel en als ze alleen thuis zijn kunnen ze altijd bellen. En ben niet zo gehecht aan mijn mobiel, staat ook altijd op stil en met de vaste lijn kan man mij
bellen en neem ik meestal ook gelijk op
bellen en neem ik meestal ook gelijk op

maandag 16 december 2019 om 14:10
Ik ook. Het word er niet goedkoper van als we 'm weg doen, en het is een hele mooie retrolook telefoon:

Hij maakt zelfs dat ouderwetse rrrrrr geluid als je de nummers intypt. Als deze ermee ophoud, dan vervangen we 'm niet.
Word er door schoonouders en ouders nog wel eens op gebeld, verder door helemaal niemand

Hij maakt zelfs dat ouderwetse rrrrrr geluid als je de nummers intypt. Als deze ermee ophoud, dan vervangen we 'm niet.
Word er door schoonouders en ouders nog wel eens op gebeld, verder door helemaal niemand
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
maandag 16 december 2019 om 14:23
Hier ook nog een vaste aansluiting, wij gebruiken hem nooit, ik weet nog dat het toestel afgelopen zomer over ging, en dat mijn man en ik elkaar vragend aankeken omdat we niet wisten wat voor een geluid dat was, op termijn zullen we onze huistelefoon weg doen, want het heeft geen enkele toegevoegde waarde meer.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf

maandag 16 december 2019 om 14:42
De reden die ik lees is dat mensen hem dus aanhouden voor schoonmoeders of bejaarde ouders. Maar wat is de reden daarachter? Dat ze geen nieuw nummer kunnen onthouden?
Die kunnen ze dan toch in hun boekje schrijven? Naar een mobiel nummer bellen vergt geen extra handelingen op zich. Het zijn ook maar gewoon nummertjes die je intoetst toch?
Die kunnen ze dan toch in hun boekje schrijven? Naar een mobiel nummer bellen vergt geen extra handelingen op zich. Het zijn ook maar gewoon nummertjes die je intoetst toch?
maandag 16 december 2019 om 14:43
Dit vind ik dus de ALLER beste reden om een vaste telefoonlijn aan te houden hahahaha. Geweldig!! (zou ook echt iets voor mij zijn)
maandag 16 december 2019 om 14:43
Op mijn werk zie ik altijd klantgegevens en er zijn behoorlijk wat mensen die een vaste lijn hebben naast hun mobiel. Waarschijnlijk omdat dat toch (vrijwel) niets kost. Ik heb nu precies 20 jaar geen vaste lijn meer, ik belde toen al bijna nooit en het abonnement van de vaste lijn was toen best duur. Ik had meer aan prepaid.
Nu heb ik een mobiel abonnement met onbeperkt bellen, dus een vaste lijn vind ik ook echt overbodig.
Nu heb ik een mobiel abonnement met onbeperkt bellen, dus een vaste lijn vind ik ook echt overbodig.