Beste podcast app op android

17-12-2019 12:58 9 berichten
Hier een groot fan van podcasts. Al jaren gebruik ik player fm als app op mijn telefoon, maar ik kan geen downloadlocatie meer kiezen in de gratis versie, dus wil iets anders.

Wat gebruiken jullie om podcasts te luisteren en waarom?
Zelf heb ik graag een speler die nieuwe afleveringen download als ze beschikbaar komen. En waarbij je een behoorlijk aantal abonnementen kunt hebben, plus een favorieten lijst van afleveringen die je interessant vond.
Alle reacties Link kopieren
ik gebruik podbean. werkt wel goed maar gebruik 'm nog niet zo lang dus heb nog niet alle functies uitgeprobeerd.
het is wat het is
Ik gebruik Castbox, vind ik erg fijn!
Spotify. Ook leuk om te vermelden waar jullie naar luisteren?
Ik naar ´mijn vader is een afhaalchinees´, meditatie (Dolly), en natuurlijk ´De krokante leesmap´ ;-)
ik ben zoekende qua podcasts. Als straks wie is de mol weer begint luister ik elke week trouw naar de trust nobody podcast.
Ik heb nu 'de moord op patrick', de blankenburg tapes', de brand in het landhuis, 'jos' geluisterd. Af en toe NRC vandaag, als het een interessant onderwerp is.
Ik luister het liefst naar nederlandse podcasts merk ik (heel gek eigenlijk want engelse boeken lezen vind ik prima te doen).

De krokante leesmap heb ik al wel meer over gehoord, zal die ook eens opzoeken.
het is wat het is
Ik gebruik Google Podcasts. Mijn lievelingspodcast is By the Book. Echt hilarisch hoe die twee dames al die zelfhulpboeken uitproberen. Laura H. vond ik ook indrukwekkend
ruiva schreef:
17-12-2019 14:54
ik ben zoekende qua podcasts. Als straks wie is de mol weer begint luister ik elke week trouw naar de trust nobody podcast.
Ik heb nu 'de moord op patrick', de blankenburg tapes', de brand in het landhuis, 'jos' geluisterd. Af en toe NRC vandaag, als het een interessant onderwerp is.
Ik luister het liefst naar nederlandse podcasts merk ik (heel gek eigenlijk want engelse boeken lezen vind ik prima te doen).

De krokante leesmap heb ik al wel meer over gehoord, zal die ook eens opzoeken.
Ik ben zelf ook trouw fan van Trust nobody! De krokante leesmap vind ik ook heel lekker luisteren.
Andere podcasts die ik zelf heel leuk vind:
- Bob
- Laura H.
- Over haar
Leuk topic! Ik ga de krokante leesmap, by the book en over haar ook eens proberen.

Mijn tips:
Daders
Verstrikt (over zelfdoding zeg ik er maar even bij)
The Mysterious mr Epstein
El tarangu
En in de serie actualiteit: Argos, boekesteijn en de wijk, met het oog op morgen.
....
sallie68 wijzigde dit bericht op 10-01-2020 20:47
Reden: Heb t antwoord op mijn vraag zelf gevonden
98.25% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven