Wie heeft er nog een vaste telefoon
maandag 16 december 2019 om 13:55

woensdag 18 december 2019 om 03:34
Haha! Daar moest ik ook om lachen. Bij mijn bedrijf (een grote internationale consultancy firm) heeft bijna niemand überhaupt nog een vaste lijn. Je kunt ‘m wel op je laptop aansluiten en een headset gebruiken, maar de nummers zijn allemaal mobiele nummers. Dus die associatie met professionaliteit is een beetje achterhaald.
woensdag 18 december 2019 om 04:30
Wij hebben nog een vaste telefoon. Voor bellen naar het buitenland, goedkoper. Maar wordt nooit meer ergens doorgegeven dus worden er nog weinig op gebeld (behalve door familie uit het buitenland dan). Die dan eerst appen of ik thuis ben want komen anders op de voicemail terecht en dan begint de geldteller al te lopen.

woensdag 18 december 2019 om 05:58
Ik kwam er overigens laatst pas achter dat mijn ouders geen vaste lijn meer hadden. Ik verontwaardigd want dat nummer ken ik uit mijn hoofd en zal ik mijn hele leven niet meer vergeten, dus handig. Zegt mijn moeder: schat, we hebben die al 3 jaar niet meer.
Ah. Ok. Dus kennelijk belde ik die vaste lijn met iets minder vaak dan ik dacht
Ah. Ok. Dus kennelijk belde ik die vaste lijn met iets minder vaak dan ik dacht

woensdag 18 december 2019 om 06:24
Hier sinds een paar jaar weer een vaste telefoon. Ik woon in een bos en via de mobiel zijn de gesprekken niet te verstaan. En inderdaad, meerdere toestellen verspreid door het huis, wat handig is. Bovendien is het vasthouden, of beter gezegd het vastklemmen van de telefoon tussen oor en schouder, fijner zodat je je handen vrij hebt.
woensdag 18 december 2019 om 06:36

woensdag 18 december 2019 om 07:08
Mijn buurvrouw heeft alleen ene vaste lijn, geen mobiel en geen computer. Toen vaste lijn het dus niet deed, was het paniek. Ze had nog brief gekregen van kpn hoe ze het moest fixen maar de modum aan en uit zetten was te ingewikkeld. Toen is ze komen vragen of mijn man thuis was en op mijn vraag of ik misschien kon helpen was het: Ik denk het niet meisje, daar heb ik echt je man voor nodig
. Dat is toch meer van technologie weet dan mijn echtgenoot was een verbazing en dat ik modum aan en uit kon zetten en hij hey toen weer deed ook.

woensdag 18 december 2019 om 09:40
woensdag 18 december 2019 om 16:01
Toen ik 5 jaar geleden begon bij mijn huidige baan kregen we allemaal nog een 'vaste lijn'. Gewoon een telefoonnummer dat doorverwijst naar je mobiel maar dat kon je dan op je visitekaartje zetten. Zijn ze een paar jaar geleden maar mee gestopt, ook met visitekaartjes trouwens (behalve voor Sales).Nitflex schreef: ↑18-12-2019 03:34Haha! Daar moest ik ook om lachen. Bij mijn bedrijf (een grote internationale consultancy firm) heeft bijna niemand überhaupt nog een vaste lijn. Je kunt ‘m wel op je laptop aansluiten en een headset gebruiken, maar de nummers zijn allemaal mobiele nummers. Dus die associatie met professionaliteit is een beetje achterhaald.
Sommige van onze buitenlandse kantoren hebben nog wel vaste nummers maar dat verschilt per land.
woensdag 18 december 2019 om 22:18
Ik heb eigenlijk wel een vaste lijn, maar tegen mijn vrienden, andere contacten en instanties zeg ik: "Gebruik mijn mobiele nummer, want dan ben ik het vaakst bereikbaar. Als je/u dan belt, is de kans het grootst dat ik opneem."
Ik ben alleen 's avonds op mijn vaste nummer bereikbaar, maar het is gewoon handiger - zowel voor mij als voor diegene die mij wil bellen - dat die mijn mobiele nummer gebruikt.
Ik ben alleen 's avonds op mijn vaste nummer bereikbaar, maar het is gewoon handiger - zowel voor mij als voor diegene die mij wil bellen - dat die mijn mobiele nummer gebruikt.
World of Warcraft: Legion