Spotify Ergernissen.

22-12-2019 16:29 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds een maand heb ik gratis Spotify op mijn telefoon. Maar echt lekker werken doet het niet.

Sinds deze week speelt het maar 1 nummer per album af, geen idee waarom. Soms stopt een nummer een paar seconden om dan weer verder te gaan. Heel irritant allemaal. Ik weet niet of de premium versie beter is, maar ik heb geen zin om bijna 10 euro per maand te betalen voor deze app.

Geef mij maar liever een cd en mijn Ipod, die doen tenminste wel wat ik wil, afspelen.

Zijn er nog meer forummers die zich ergeren aan deze overhypte dienst?
Life is peachy, somethimes soft and sweet, somethimes hard and rotten
Ik kan ook niets met de gratis versie, echt hopeloos idd.
Dus ik ga dit ff volgen.
Hier wel Spotify Premium. Fantastisch, gebruik het uuuuuren per dag :heart:
Dat het anders had kunnen zijn, betekent niet dat het ook beter was geweest.
Zoals de gratis versie de eerste dagen was, zo is de premiumversie.
anoniem_305381 wijzigde dit bericht op 22-12-2019 16:52
13.11% gewijzigd
Zijn er nog meer forummers die zich ergeren aan deze overhypte dienst?
Nee, de premium versie is echt heel fijn.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Tickel schreef:
22-12-2019 16:41
Nee, de premium versie is echt heel fijn.
Dit. Ik vind het echt ideaal. Je betaalt ook niet voor de app, maar voor de eindeloze toegang tot muziek, podcasts, etc.
Ben al jaren helemaal blij met Spotify Premium!
Hier ook spotity premium, zou niet meer zonder willen.
mcsteamy schreef:
22-12-2019 16:35
Hier wel Spotify Premium. Fantastisch, gebruik het uuuuuren per dag :heart:

Dit dus.
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Wij hebben al jaren Spotify Premium en sinds kort een familieabonnement. Ik vind het elke cent waard. Ik luister op de fiets en in de auto (mobiel), op m’n werk (webplayer), in bed (ipad) en waar dan ook. Nooit problemen en alles wat ik maar wil luisteren is te vinden. Alle cd’s zijn de deur uit (sterker, we hebben geen werkende cdspeler meer..)
Daarom gebruik ik Tidal. Geluidskwaliteit is ook een stuk beter naar mijn mening. Met de gratis versie kun je niets, dus dan wordt het of Premium of een andere dienst.
Misschien een stomme vraag , maar speel je een nummer af of klik je op een nummer in een afspeellijst?

Want ik heb ook geen premium maar heb het zowel op mijn telefoon als pc en via de telefoon als je op een Nummer zoekt en dan speelt is het idd maar 10 sec ofzo :$
Relax we're all crazy, it's not a competition
Ik kan me een leven voor Spotify Premium bijna niet meer voorstellen. Een koopje als je kijkt wat je krijgt. Ik snap niet dat niet iedereen dat automatisch neemt. Vroeger gaven we veel meer uit aan CD's.
Ja, voor niets gaat de zon op.
De Spotify app zonder abonnement is inderdaad een drama! Premium is echt wel de moeite waard.
De gratis app is natuurlijk alleen bedoeld om mensen bekend te maken met spotify. Natuurlijk willen ze uiteindelijk dat je overstapt op de betaalde versie. Wat is anders het nut? Cd’s moet je toch ook voor betalen?
Nitflex schreef:
22-12-2019 17:43
De gratis app is natuurlijk alleen bedoeld om mensen bekend te maken met spotify. Natuurlijk willen ze uiteindelijk dat je overstapt op de betaalde versie. Wat is anders het nut? Cd’s moet je toch ook voor betalen?
Dit inderdaad, dacht je dat de gratis en premium versie ongeveer hetzelfde waren? Dat is gelukkig niet zo. Hier ook een heel tevreden gebruiker van de Premium versie.
Sara9876 schreef:
22-12-2019 17:33
Ik kan me een leven voor Spotify Premium bijna niet meer voorstellen. Een koopje als je kijkt wat je krijgt. Ik snap niet dat niet iedereen dat automatisch neemt. Vroeger gaven we veel meer uit aan CD's.
In mijn jaaroverzicht van Spotify stond dat ik dit jaar wel 2000 minuten Spotify geluisterd heb. Dat zijn nog geen 6 minuten per dag. Voor mij zou Spotify Premium dus echt weggegooid geld zijn. Evenals Netflix. Ooit een maandje een proefabbo genomen op Netflix, maar gewoon níet gebruikt.
Premium is zijn geld zoooo waard!
Almdudler schreef:
22-12-2019 17:56
In mijn jaaroverzicht van Spotify stond dat ik dit jaar wel 2000 minuten Spotify geluisterd heb. Dat zijn nog geen 6 minuten per dag. Voor mij zou Spotify Premium dus echt weggegooid geld zijn. Evenals Netflix. Ooit een maandje een proefabbo genomen op Netflix, maar gewoon níet gebruikt.
Ja, als je gewoon je eigen muziek luistert, dan is dat ook prima. Maar linksom of rechtsom zul je toch moeten betalen voor die muziek of voor je films of series als je die wil kijken.

Luister je geen muziek, of kijk je geen films, dan moet je inderdaad geen dienst afnemen die dat biedt.
Ik heb even gekeken en zit zelf op 39.000 minuten in 2019... ik kan echt niet zonder en vind het ook elke cent waard. Ik ontdek ook zoveel nieuwe goede artiesten door die weekly discover enzo!
Rouge__ schreef:
22-12-2019 17:30
Misschien een stomme vraag , maar speel je een nummer af of klik je op een nummer in een afspeellijst?

Want ik heb ook geen premium maar heb het zowel op mijn telefoon als pc en via de telefoon als je op een Nummer zoekt en dan speelt is het idd maar 10 sec ofzo :$
Je kunt een nummer afspelen, maar ook speellijsten van andere mensen. Die hebben de lijst dan op openbaar gezet.
Je kunt ook zelf een speellijst maken.
Ik shazam veel en heb daar een aparte speellijst voor. En nog vele andere. Of je download er eentje, die kun je dan offline luisteren.
Rouge__ schreef:
22-12-2019 17:30

Ik druk op de shuffleknop van het album wat ik geselecteerd heb en dan zou hij die nummers moeten afspelen. Maar sinds deze week speelt die app maar 1 nummer van een album en gaat daarna verder met vergelijkbare artiesten of stopt ermee. Ook stopt de app midden in de nummers om daarna verder te gaan. Ik was thuis en de thuiswifi is goed.

Ik weet ook wel dat gratis minder is maar dit is wel heel triest.

Een cd kan ik tenminste nog op mijn cd speler vd radio ofspelen of op Itunes en de Ipod zetten en heb ik altijd in mijn bezit mocht een artiest Spotify de rug toekeren.

Zoveel cd's koop ik verder niet, hooguit 1x per twee jaar. Ik vind 10 euro pm gewoon teveel voor een app.
Life is peachy, somethimes soft and sweet, somethimes hard and rotten
Ja, ieder zijn afwegingen inderdaad. Ik heb ook geen spotify.

Overigens spelen mensen spotify ook op hun stereo (heet dat eigenlijk nog zo?) af hoor. Het is niet zo dat mensen thuis naar hun telefoon zitten te luisteren.

Artiesten die spotify de rug toekeren zijn waarschijnlijk levensmoe. Er zijn meer artiesten die geen cd’s meer maken, haha!
Nitflex schreef:
22-12-2019 23:38
Ja, ieder zijn afwegingen inderdaad. Ik heb ook geen spotify.

Overigens spelen mensen spotify ook op hun stereo (heet dat eigenlijk nog zo?) af hoor. Het is niet zo dat mensen thuis naar hun telefoon zitten te luisteren.

Artiesten die spotify de rug toekeren zijn waarschijnlijk levensmoe. Er zijn meer artiesten die geen cd’s meer maken, haha!
Wifi of bluetooth speakers.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven