Zwanger worden met zorgen

13-03-2019 11:42 1177 berichten
Zijn er misschien meer meiden die op dit moment proberen zwanger te worden, maar waarbij het geen roze wolk is?
Om wat voor reden dan ook... Misschien een miskraam, zwangerschapsafbreking door een afwijking, vroeggeboorte, overleden kindje, lichamelijke/psychische problemen, wat dan ook...

Het lijkt me fijn om er dan samen over te kunnen praten en elkaar te kunnen steunen.

Als je mee wilt schrijven mag je zelf de tabel aanpassen.
[...]

Mocht je het lastig vinden om de tabel zelf aan te passen, zet dan even je gegevens dikgedrukt neer. Dan zal ik het voor je aanpassen!

[/td][/tr]
NaamLeeftijdKindjeNODBijzonderheden
Vanessakusje322e13 dec kindjes verloren met 13 en 18 wk zwangerschap LF van 8-9 dagen
Loes23262e* :heart: 2 miskramen, zoontje overleden 23+6 (afbreking omdat hij niet levensvatbaar was).
OkkiePetite312e 1-12 eerste zoontje overleden vroeggeboorte (20+5 dec 2018), ma (6+5, okt 2019), endometriose.
Omelette-du-fromage32?Jongste zoontje overleden
PinotGrigio3363e13 oktJongste kindje (2 jaar) overleden
Maikiex231e* :heart: 2 miskramen, verkorte cervix en vroeggeboorte 23 wk
Sunny-91273e :heart: Jongste zoontje is dag na de bevalling overleden door zuurstoftekort na gescheurde baarmoeder
Wolzijde34 :heart: zwangerschapsafbreking gehad
moderatorviva wijzigde dit bericht op 29-12-2020 14:38
Reden: misbruik algemeen account
61.15% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Baggal schreef:
18-12-2019 18:18
Susie: Sorry dat ik zo kom binnenvallen, maar las hier nog wel eens mee... Ook vanwege Vanessa met wie ik in een ander topic schreef. :redrose:

Wat een enorme bak verdriet heb jij de afgelopen jaren over je heen gekregen. Heel veel sterkte - de afgelopen weken van afscheid nemen en je tevens verwonderen over de schoonheid van jullie ongetwijfeld prachtige mannetje zullen er ongetwijfeld enorm inhakken. Sterkte meis. :hug:

En verder ook veel sterkte voor alle andere moedige, dappere sterke dames hier en voor wie kerst een moeilijke tijd is. :heart:

** ik breek weer uit **
Wat lief Baggal, het was zo'n mooi mannetje. Hij was gewoon helemaal af, mooie haartjes. Alles erop en eraan.
Hoop echt dat we snel duidelijkheid krijgen over wat er nu precies gebeurd is. Zo'n enorme rollercoaster afgelopen jaren.
C'est la vie
Ik heb ook een verzoek ingediend bij de facebookgroep :-)
SusieFlower schreef:
19-12-2019 21:37
Wat lief Baggal, het was zo'n mooi mannetje. Hij was gewoon helemaal af, mooie haartjes. Alles erop en eraan.
Hoop echt dat we snel duidelijkheid krijgen over wat er nu precies gebeurd is. Zo'n enorme rollercoaster afgelopen jaren.
Wat bizar hè Susie :hug: Ik vind het mooi om te horen hoeveel trots er ook spreekt <3
Slimme manier! Ook ingediend!
my too.
Hallo dames,

Ik heb bewust geen Facebook meer en zal me dus ook niet aanmelden. Kan me voorstellen dat het prettig is om wat minder publiek over alles te schrijven!

Vandaag het ik een terugplaatsing gehad van 2 blasto’s. Verder ook niks meer over. Vond het heel emotioneel, kreeg ineens zo’n gevoel dat we zonder onze jongste verder gaan en dat deed zeer. Dat doen we natuurlijk de hele tijd al, maar dit was wel een pijnlijk besef moment.

Ik hoop dat jullie allemaal goed de ‘feest’dagen doorkomen en dat we voor iedereen een paar mooie lichtpuntjes in 2020 komen
Wat spannend Pinot! Wanneer mag je nu testen? En ik snap dat het dubbel voelt... ik voel me soms ook schuldig naar L* toe dat ik nu weer opnieuw zwanger ben en daar blij mee ben, maar het is natuurlijk absoluut geen vervanging! Zo is het leven nu eenmaal gelopen... hoe vreemd het soms ook voelt.

Jij ook fijne dagen :heart: hoop zo voor je dat je het jaar mooi kan afsluiten met een positieve test!

Hoop dat je ons hier op de hoogte blijft houden ook al wordt er wss niet zoveel meer geschreven hier.
sunny-91 wijzigde dit bericht op 21-12-2019 19:09
0.70% gewijzigd
Ik heb gister ook een rotdag gehad. Was intens verdrietig om L* en alles er omheen. Hele dag gehuild en blegh.

Susie pb komt eraan hoor :) zal ook even een verzoek indienen.
Dikke knuffel Maikiex :hug: hier zaten de tranen ook weer hoog vandaag... neefje werd 1 jaar, precies een week nadat ons zoontje eigenlijk ook 1 jaar had moeten worden... wel op verjaardag geweest en af en toe moeten slikken... :(

Tot in de facebookgroep! :bye:
@ Pinot, ga voor je duimen meis. Kan me voorstellen dat het zo dubbel voelt, dat is het ook hè.

@ Sunny, kinderfeestjes kan ik hier ook ontzettend moeilijk vinden.

Tot op FB dames.
C'est la vie
Pfff wat spannend pinot en in zoverre herkenbaar vh schuldig voelen . Duimen draaien!
Pinot wat dubbel he.
Het gemis wordt erger, maar ik hoop dat jullie t ooit een plek kunnen geven.
Ook hoop ik op goed nieuws voor deze 2 blasto's. Spannend.
al het goeds voor 2020!
hoe gaat het pinot?
Lieve mEiden, ik heb helemaal in het begin van dit topic mee geschreven, maar omdat manlief nog niet wilde ben ik gestopt met schrijven. Manlief is echter om én ik heb vanmorgen positief getest. Mag ik weer met jullie meeschrijven? Omdat ik zoveel gemist heb snap ik het ook als jullie het liever niet hebben, dan open ik zelf een topic. Liefs, Lotte
Hee Lotte,

Natuurlijk mag je nog meeschrijven! Welkom terug en voorzichtig gefeliciteerd :heart: wat een goed nieuws!

Wij schrijven hier alleen niet meer zo actief omdat we over zijn naar een facebookgroep, dus je bent van harte welkom om daar aan te sluiten!
Ik ben ook benieuwd hoe het bij jou is Pinot!? Hoop zo enorm dat je goed nieuws hebt!
Wat lief dat jullie aan mij denken! Helaas negatief getest, dus nu eerst een maand pauze en dan de laatste poging.
Wat ontzettend jammer Pinot :cry: hoe ben je eronder?
Pinot wat verdrietig. Ik hoop dat je laatste poging de beste is en t toch raak voor jullie mag zijn. Tijd zal t leren. Hou ons op de hoogte. En nogmaals sterkte.
De teleurstelling was wel groot, daarna vooral het verdriet en gemis van ons gezin zoals het was. En het besef dat we misschien moeten accepteren dat er geen kindje mee bij komt, daar heb ik ook veel moeite mee.
Al gaat het nu een paar dagen later wel weer wat beter, er is gelukkig nog een beetje hoop.
Knuffel voor jou Pinot.
C'est la vie
Ach Pinot, wat lastig en verdrietig. :hug: Ik duim voor je.

Misschien voor jou ook nog wel leuk om een klein beetje te weten hoe het met ons gaat? Ik heb in elk geval morgen de vlokkentest, superspannend. Maar de termijnecho was 'normaal' en dat voelde al als een wonder.
Lieve Pinot, wat verdrietig. Knuffel en sterkte. En heel hard duimen voor die laatste poging.

Ik heb vandaag veel teruggelezen, (zou ook wel op facebook erbij willen) en een hele dikke knuffel voor Susie, wat een bak ellende heb jij (jullie) mee moeten maken zeg. Ik heb er geen woorden voor.

Okkie en maikie, ik zag dat Julie ook niets bespaard is. Wat ee n hoop verdriet in dit groepje.
Wat spannend lottejoy ! Gefeliciteerd!

Ah nee pinot wat ontzettend k ... !
Loes hoe is de vlokkentest gegaan? En nu 2 weken wachten op de uitslag?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven