GXR basic-fit streamen naar tv Chromecast van i phone
dinsdag 7 januari 2020 om 19:15
dinsdag 7 januari 2020 om 19:45
dinsdag 7 januari 2020 om 20:36
Dat zou automatisch moeten opkomen. Maar dat komt niet op als je telefoon (of de app) geen cast-apparaat kan vinden. Ik heb het weleens met Netflix gehad. Je kan nog proberen om de app Google Home te installeren op je telefoon. Daarmee kun je de Chromecast ook linken aan je telefoon. Ik kan dat nu even niet testen (om je verder te helpen) omdat mijn vriend al ligt te slapen en de Chromecast in onze tv op de slaapkamer zit
dinsdag 7 januari 2020 om 20:53
Dit is misschien ook nog een handig artikel: https://support.google.com/chromecast/a ... 1381?hl=nl
zaterdag 11 januari 2020 om 06:33
Inmiddels heb ik alles geprobeerd. Als ik via mijn basic-fit op Chromecast ( de app) zit dat gebeurt er niks. Ik moet dat cast icoontje hebben maar dat komt niet naar boven.
De klantenservice heb ik ook niks aan. Die kan je niet bellen. Als je mailt krijg je geen antwoord terug (4 dagen, maar dat is niet helemaal waar)
Alles eraf gehaald en opnieuw opgezet. Ik heb geen idee meer. Iemand anders wel een tip?
De klantenservice heb ik ook niks aan. Die kan je niet bellen. Als je mailt krijg je geen antwoord terug (4 dagen, maar dat is niet helemaal waar)
Alles eraf gehaald en opnieuw opgezet. Ik heb geen idee meer. Iemand anders wel een tip?