GXR basic-fit streamen naar tv Chromecast van i phone

07-01-2020 19:15 13 berichten
Wie kan mij helpen. Ik wil graag via de tv de videolessen volgen van de basic-fit. Het lukt mij niet om via mijn i phone xr te streamen via Chromecast.

Er zijn 3 opties die je kan kiezen.
Android of Apple TV of via smart tv

Ik hoop dat iemand de oplossing weet.

Alvast bedankt.
Kun je die video's ook via een browser kijken? Dan zou je Google Chrome op je iPhone kunnen installeren en van daaruit casten naar je Chromecast.
Zie je wel dit icoontje:

Afbeelding
Nee, dat zie ik dus niet. Ik snap niet dat het niet kan. Ik kan wel Netflix en you tube casten maar de lessen niet.

[quote=nerdopviva post_id=30824790 time=1578421775 user_id=199331]
Zie je wel dit icoontje:

Woman1 schreef:
07-01-2020 19:39
Nee, dat zie ik dus niet. Ik snap niet dat het niet kan. Ik kan wel Netflix en you tube casten maar de lessen niet.

Heb je dit al geprobeerd:
- app afsluiten en weer opnieuw openen
- telefoon uit en weer aan
- app verwijderen en weer opnieuw installeren
Ik heb de app verwijderd en afgesloten. Mob uit en aan gezet. Maar niks.

Hoe krijg jij dat icoontje dan op je mob Nerdopviva?
Heb je dan eerst wat geïnstalleerd?

Ik heb geen Android geen smart tv en geen Apple TV echt een digibeet ben ik.
Alle reacties Link kopieren
Je chromecast moet toch te zien zijn in je iphone ? Anders kan je niet casten
Poldervrouw, ik heb Chromecast op mijn i phone maar als ik dan naar de app van basic fit ga dan komt niet dat icoontje van casten
Alle reacties Link kopieren
misschien moet de ap geupdate worden ?
Woman1 schreef:
07-01-2020 20:17
Ik heb de app verwijderd en afgesloten. Mob uit en aan gezet. Maar niks.

Hoe krijg jij dat icoontje dan op je mob Nerdopviva?
Heb je dan eerst wat geïnstalleerd?

Ik heb geen Android geen smart tv en geen Apple TV echt een digibeet ben ik.

Dat zou automatisch moeten opkomen. Maar dat komt niet op als je telefoon (of de app) geen cast-apparaat kan vinden. Ik heb het weleens met Netflix gehad. Je kan nog proberen om de app Google Home te installeren op je telefoon. Daarmee kun je de Chromecast ook linken aan je telefoon. Ik kan dat nu even niet testen (om je verder te helpen) omdat mijn vriend al ligt te slapen en de Chromecast in onze tv op de slaapkamer zit ;-D
Dit is misschien ook nog een handig artikel: https://support.google.com/chromecast/a ... 1381?hl=nl
Inmiddels heb ik alles geprobeerd. Als ik via mijn basic-fit op Chromecast ( de app) zit dat gebeurt er niks. Ik moet dat cast icoontje hebben maar dat komt niet naar boven.

De klantenservice heb ik ook niks aan. Die kan je niet bellen. Als je mailt krijg je geen antwoord terug (4 dagen, maar dat is niet helemaal waar)

Alles eraf gehaald en opnieuw opgezet. Ik heb geen idee meer. Iemand anders wel een tip?
Ben je er ooit nog achtergekomen hoe het op te lossen is? Ik loop tegen precies het zelfde probleem aan...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven