Ik wil net vooruit kijken met married at first sight. Maar ik krijg steeds de melding dat er problemen zijn met het ophalen ervan. Is iemand hiermee bekend?
Ik heb even gekeken op mijn iPad, als ik het programma van de startpagina aanklik doet hij het niet maar ga ik naar alle afleveringen en dan die van nu dan doet hij het wel.
Heb ik ook zo vaak bij Videoland, het werkt allemaal net niet zo soepel als bij Netflix.
Ik heb dat ook.
Snap niet dat ze niet gewoon een goed werkende app kunnen maken zoals Netflix
De zoekfunctie bij VL is ook zo slecht.
Ik ga het binnenkort opzeggen, teveel irritaties en teveel zooi programma's de laatste tijd ( MAFS is wel leuk trouwens)
Kijk je via de app op tv of op een iPad of tablet? Misschien moet je de cache of zo eens leegmaken. Ik heb dat op onze smart tv ook eens gedaan toen Netflix niet wilde opstarten.
Ik kijk op tv, zover volg ik je. Verder ken ik er echt niks van, dus cache zegt me niks. Maar ik ga het vanavond terugkoppelen aan mijn man, dank je wel.
Volgens mij is het ook vaak het gevolg van een storing, ik kijk altijd op deze site of er meer mensen last van hebben en als dat zo is, probeer ik het even later weer.
Videoland is hier een drama. Hij doet het op geen enkel apparaat goed. Heb al zoveel klachten ingediend en alles netjes opgevolgd wat de klantenservice zei, maar het blijft prut.
Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.