Romantische strasse
zondag 12 januari 2020 om 17:49
Wij willen +/- de eerste week van mei de romantische strasse route in Duitsland gaan 'doen' met eigen auto.
Welke route hebben jullie gedaan, noord-zuid of andersom?
En welke dorpen/steden hebben jullie bezocht?
We willen denk ik wel graag elke nacht ergens anders slapen of is dan een beetje overdreven? Mss beter 2 nachten en dan de omgeving bekijken?
Wij hebben een hond bij ons, meer mensen ervaring met hotels waar de hond welkom is?
Nou, graag hoor ik jullie ervaringen!
Welke route hebben jullie gedaan, noord-zuid of andersom?
En welke dorpen/steden hebben jullie bezocht?
We willen denk ik wel graag elke nacht ergens anders slapen of is dan een beetje overdreven? Mss beter 2 nachten en dan de omgeving bekijken?
Wij hebben een hond bij ons, meer mensen ervaring met hotels waar de hond welkom is?
Nou, graag hoor ik jullie ervaringen!
anoniem_63c7bd46b6f35 wijzigde dit bericht op 12-01-2020 19:04
0.31% gewijzigd
zondag 12 januari 2020 om 18:41
Leuk, doen! Wij hebben hem van noord naar zuid gereden, toen langs het Bodenmeer in westelijke richting en door het zwarte woud weer omhoog.
https://www.tripadvisor.de/Hotels-g4586 ... otels.html
liever een leuke hond in een restaurant dan zeurende kinderen
zondag 12 januari 2020 om 18:48
Bedankt!schorpioentje28 schreef: ↑12-01-2020 18:41Leuk, doen! Wij hebben hem van noord naar zuid gereden, toen langs het Bodenmeer in westelijke richting en door het zwarte woud weer omhoog.
Weet je nog bij welke plaatsen je geslapen hebt? En kan je in de dorpen/steden wel een beetje makkelijk in het centrum parkeren, onze hond kan niet echt superver wandelen meer.
zondag 12 januari 2020 om 19:54
Parkeren gaat over het algemeen goed. Zorg dat je in elk geval een parkeerschijf en muntjes bij je hebt, niet alle parkeerautomaten in Duitsland zijn even modernBosscheBol1984 schreef: ↑12-01-2020 18:48Bedankt!
Weet je nog bij welke plaatsen je geslapen hebt? En kan je in de dorpen/steden wel een beetje makkelijk in het centrum parkeren, onze hond kan niet echt superver wandelen meer.
Ik zal onze route nog eens nazoeken, kom erop terug!
liever een leuke hond in een restaurant dan zeurende kinderen
zondag 12 januari 2020 om 20:28
Wij hebben een stuk gedaan vanuit het zuiden omdat we daar vandaan kwamen:)
Het dal bij Neu schwanstein vonden we erg mooi daar had ik me wel meerdere dagen kunnen vermaken. Verder vond ik Rottenburg enorm leuk
.
Je hebt meerdere websites met zoets als de tien hoogtepunten.... kies wat je aanspreekt.
Het dal bij Neu schwanstein vonden we erg mooi daar had ik me wel meerdere dagen kunnen vermaken. Verder vond ik Rottenburg enorm leuk
Je hebt meerdere websites met zoets als de tien hoogtepunten.... kies wat je aanspreekt.
dinsdag 14 januari 2020 om 05:47
Hoi Schorpioentje, had je misschien nog gekeken?
woensdag 15 januari 2020 om 18:47
woensdag 15 januari 2020 om 19:10
Thanks, daar staan idd een hoop tips!hanke321 schreef: ↑15-01-2020 18:47Is al een topic over geweest laatst
reizen/romantische-strasse-5-dagen-in-a ... ges/444851
Ik heb inmiddels ook een boekje uit Duitsland besteld over de route, ben benieuwd.
woensdag 15 januari 2020 om 19:17