Je gênanste/grappigste autocorrect

23-01-2020 19:16 123 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wilde naar mijn collega sturen dat ik even mijn andere telefoon (werktelefoon) erbij pak om iets op te zoeken.
Maakt mijn autocorrect ervan, ik pak even mijn andere tepel erbij :O
Reactie van mijn collega: nou, dat lijkt me niet zo nodig...☺

Wat zijn jullie grappigste, gênanste autocorrect?
Erger je niet, verwonder slechts!
Het bellen dat beffen is geworden... :rofl:

Mijn enige misser: ik wilde ‘dikke kus’ sturen maar daar maakte de iPhone ‘dikke kut’ van. Gelukkig vond mijn vriendin dat ook nogal een rare reactie van mij op slecht nieuws van haar dus dat zorgde niet voor rare situaties.
Jaaaaren geleden dat ik naar mijn collega als antwoord wilde mailen 'is goed hoor', maar wat eruit kwam als 'is goed hoer'.
wij slapen nooit.
Ik had een tijdje een taak waarbij ik bij mbo studenten, voornamelijk jongens, een bepaald formulier moest laten invullen.
Zeg het RENIS formulier.
Ik bestookte ze met appjes en mailtjes en SMS-jes en dat ging gelukkig altijd goed.
Maar hoe vaak ik in eerste instantie zinnen had staan als:. ' Rowan, je had verteld dat je je PENIS op mijn bureau had gelegd maar helaas niets gevonden'
' Mustafa, wij hebben al herhaaldelijk contact gehad over je PENIS maar ik heb helaas niets gezien'
' Abdelkader, Je PENIS ligt klaar op mijn bureau, het is al de derde uitdraai dus ik hoop dat het nu wel goed gaat'
' Driss, je moeder belde dar je PENIS in haar tas zit, dus stop maar met zoeken en neem hem maandag mee'

Etc etc.
Het-groepje schreef:
23-01-2020 23:05
Ik had een tijdje een taak waarbij ik bij mbo studenten, voornamelijk jongens, een bepaald formulier moest laten invullen.
Zeg het RENIS formulier.
Ik bestookte ze met appjes en mailtjes en SMS-jes en dat ging gelukkig altijd goed.
Maar hoe vaak ik in eerste instantie zinnen had staan als:. ' Rowan, je had verteld dat je je PENIS op mijn bureau had gelegd maar helaas niets gevonden'
' Mustafa, wij hebben al herhaaldelijk contact gehad over je PENIS maar ik heb helaas niets gezien'
' Abdelkader, Je PENIS ligt klaar op mijn bureau, het is al de derde uitdraai dus ik hoop dat het nu wel goed gaat'
' Driss, je moeder belde dar je PENIS in haar tas zit, dus stop maar met zoeken en neem hem maandag mee'

Etc etc.
:-D :-D
Whahaha ik rol zowat mijn bed uit, heerlijk dit! Goede afsluiter voor mijn rotdag 👍
Wat een voorbeelden hier, zit ook te lachen. Die kanker ipv kanjer heeft mijn schoonvader ook gestuurd. Daarna kwam de tekst 'dat moet kanker zijn natuurlijk' en daarna pas 'kanjer'. Tot hilariteit van de kleinkinderen :rofl:
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Ik ga stuk hier. :applause:

Ik maak te veel domme en grappige fouten om ze te onthouden jammer genoeg. Hoer in plaats van hier en kut in plaats van kus is standaard hier haha.

Vandaag nog "lijkt me lastig, zo'n harde poep" in plaats van piep, "ik zie 2 mannen voor mijn raam" in plaats van manen. Vorige week "het strijkijzer muteert zelf" in plaats van het strijkijzer kiest zelf en "een rietje steken in die anus" in plaats van een rietje steken in die ananas...
Ik ging rond de kerst koken voor mijn ouders, en mams vroeg om een boodschappenlijstje. Ik wilde ongekruide rolllade sturen, maar mijn telefoon maakte er ongerolde rollade van. Toen is mijn moeder naar de slager gegaan en heeft vlees gehaald om zelf een rollade van te kunnen opbinden. Terwijl ik gewoon een kant en klare niet gekruide rollade van de supermarkt bedoelde. Vond ik best grappig:).
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
"Kind retards" in plaats van "Kind regards" naar m'n Engelse professor :facepalm:
Don't be scared. Falling is just like flying, except there's a more permanent destination.
hardop moeten lachen, vooral om die poep onder de schoen :rofl: en het bebloede shirt.
Kohaku schreef:
23-01-2020 22:05
Oh ik had ook een keer iets stoms met een smiley trouwens.

Ipv een huilende smiley deed ik ergens de hartjes-ogen smiley achter.

Het ging geloof ik over een pen. Heel verhaal, maar ik had die pen gekregen van oud-collega, waar ik eigenlijk verliefd op was, en dat toen echt een week ervoor heb durven zeggen (was toen al oud-collega) en ik had toen zoiets van 'ik ben je pen kwijt *hartjesogen smiley* Ik kon echt wel janken want ik gooide alle aandacht natuurlijk weer op die hartjes..
Ja smileys ook mee uitkijken :$
Voor iedereen een groene tuin
jamadi52 schreef:
23-01-2020 22:43
Ik lig helemaal in een deuk om jullie berichten.
Ik heb het 1 dag gebruikt en toen uitgezet ik ben nog van de generatie die zonder zoiets kan.
waarom die sneer? Die autocorrect is ook gewoon handig om niet het hele woord te hoeven typen en al zou iemand het gebruiken omdat hij of zij niet zo goed is in taal, wat dan nog? Dat heeft helemaal niets te maken met generatie hoor.

Deze reactie is overigens ook voor PJK
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
ik heb er nog eentje uit de sms-tijd van mijn moeder. Die smste me dat de bankbiljetjes lekker waren. Ik denken, denken, denken. De avond ervoor hadden we hapjes gemaakt, was veel van over, dus verdeeld over ons tweeën en ik begreep wel dat ze het over 1 van die hapjes had, maar welke????
Toch maar even gebeld en toen bleek ze het over baconrolletjes te hebben....
Dus sindsdien heten die dingen bij ons bankbiljetjes :proud:
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ik ben HOER! (Ipv hier)
Naar mijn toenmalige kersverse vriendje via MSN.
:facepalm:
Prrrr, mauw miawwwww.
Op mijn werkmail..
Maakte hij van lijden dus pijpen :facepalm:
Echt misser 1e klas , mail ging ook nog eens in cc over de afdeling .
Reactie leidinggevende
“Nou dat lijkt me niet de bedoeling “
Mijn mooiste en genantste vertyping kan ik hier niet delen ivm herkenbaarheid, maar daar reageerde de klant gelukkig heel gevat op.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Jane-Ice schreef:
24-01-2020 09:16
Ik ben HOER! (Ipv hier)
Naar mijn toenmalige kersverse vriendje via MSN.
:facepalm:
:rofl:
Voor iedereen een groene tuin
O ik ga stuk hier :HA: :HA: :rofl: :rofl:

Heb verschillende keren iets getypt dat ik dacht..oeps...maar is niet bijgebleven wat, dus zal niet heel erg zijn geweest.

En die bij blijft....Ik wilde vragen aan mijn man "hoe is het met 'naam zoon'? en toen stond er "hoe is het met Chlamydia? (ik had de telefoon net, dus naam van zoon werd nog niet herkend :facepalm:
apppie schreef:
23-01-2020 21:18
Niet een gewone autocorrect fout, maar ik heb dus sinds een paar maanden zó iets idioots aan de hand op WhatsApp en dat heeft me (bij te snel verzenden) wel een paar keer vraagtekens opgeleverd.

Van de één op de andere dag maakte mijn autocorrect van "ha ha" aan elkaar "er zit poep onder mn schoen".

Ik heb die zin echt nog nooit getypt in WhatsApp, dat weet ik 100% zeker - kan me niet eens herinneren wat de laatste keer was dat ik in een drol trapte. Ik snap er helemaal niets van, hij blijft stoïcijns verbeteren hoe vaak ik het ook corrigeer :'(

Nogal irritant.
Ik heb hier serieus keihard om zitten lachen :rofl:
Je kan ergens in je telefoon sneltoetsen oid aanpassen, ik zou daar eens gaan kijken. Bij mij maakt ie van omw standaard on my way! van.

Ik heb ooit in een pikante bui een heet mailtje naar mn vriendje gestuurd. Ik zat tijdens een studie-uur achter de pc, whatsappen bestond toen niet en een sms was te kort voor mijn boodschap.
Afijn. ik dacht dat ik hem naar mn vriendje had gestuurd tot ik een mailtje van mn beste vriendin kreeg... Had ik het per ongeluk naar haar gestuurd o_o
Mijn moeder noemde mijn dochter vroeger troeltje, maar toen ik wilde vragen hoe het met troeltje was maakte hij er tepeltje van. Om gegierd toen.
Herfstblaadje19 schreef:
23-01-2020 19:22
Ik stuurde eens een berichtje met als afsluiting: dikke kut, Herfstblaadje.
jamadi52 schreef:
23-01-2020 22:43
Ik lig helemaal in een deuk om jullie berichten.
Ik heb het 1 dag gebruikt en toen uitgezet ik ben nog van de generatie die zonder zoiets kan.
Pffffffffff. Alsjeblieft zeg. Ik ben 50+ maar swype op mijn mobiel en dan is autocorrect verdomd handig.
En op mijn PC op werk staat autocorrect automatisch aan.
Kezia schreef:
23-01-2020 19:56
Mijn moeder stuurde een keer naar mij: Je bent een kanker Ipv kanjer
Die heb ik ook gehad, duurde toen even voor het kwartje bij me viel :rofl:
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
apppie schreef:
23-01-2020 21:18
Niet een gewone autocorrect fout, maar ik heb dus sinds een paar maanden zó iets idioots aan de hand op WhatsApp en dat heeft me (bij te snel verzenden) wel een paar keer vraagtekens opgeleverd.

Van de één op de andere dag maakte mijn autocorrect van "ha ha" aan elkaar "er zit poep onder mn schoen".

Ik heb die zin echt nog nooit getypt in WhatsApp, dat weet ik 100% zeker - kan me niet eens herinneren wat de laatste keer was dat ik in een drol trapte. Ik snap er helemaal niets van, hij blijft stoïcijns verbeteren hoe vaak ik het ook corrigeer :'(

Nogal irritant.
Heb je geen kind of neefje/nichtje die stiekem een sneltoets heeft ingesteld?
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
miepje77 schreef:
24-01-2020 09:47
Op mijn werkmail..
Maakte hij van lijden dus pijpen :facepalm:
Echt misser 1e klas , mail ging ook nog eens in cc over de afdeling .
Reactie leidinggevende
“Nou dat lijkt me niet de bedoeling “

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven