Fuerteventura eind aug?
woensdag 29 januari 2020 om 17:05
Na Lanzarote, La Palma en La Gomera overweeg ik dit jaar eind aug 8-10 dagen naar Fuerteventura te gaan. Ik zou dan een auto huren en misschien wel op 2-3 plekken slapen.
Graag ontwijk ik de hele drukke plaatsen maar verblijf ik dan wel op plekken waar wel iets te doen is. Wat keuze in restaurantjes bijvoorbeeld.
Wat me doet twijfelen is dat ik vooral veel grotere appartementen complexen zie. Ik houd juist van kleinschalig. Hoeft niet luxe maar wel graag een klein zwembadje.
Wie heeft er ervaring met Fuerteventura en tips waar ik moet verblijven?
Graag ontwijk ik de hele drukke plaatsen maar verblijf ik dan wel op plekken waar wel iets te doen is. Wat keuze in restaurantjes bijvoorbeeld.
Wat me doet twijfelen is dat ik vooral veel grotere appartementen complexen zie. Ik houd juist van kleinschalig. Hoeft niet luxe maar wel graag een klein zwembadje.
Wie heeft er ervaring met Fuerteventura en tips waar ik moet verblijven?
Ik heb ook een killer body. Als ik maar lang genoeg op je hoofd blijf zitten ga je dood.
vrijdag 31 januari 2020 om 21:51
Dan denk ik toch dat ik voor Fuerteventura ga. Na La Palma en La Gomera weer eens wat anders. Ik houd erg van vergezichten en verlaten stranden. El Cotillo lijkt me prima ook. Niet te druk en te massaal maar ook wel wat te doen. Ik reis alleen en vond La Gomera prachtig maar ook wel erg eenzaam. Ik heb nauwelijks aanspraak gehad gedurende de hele week. Nou kan ik goed alleen zijn maar dit was wel erg alleen.
Ik heb ook een killer body. Als ik maar lang genoeg op je hoofd blijf zitten ga je dood.
vrijdag 31 januari 2020 om 21:59
In september lijkt me echt beter!boannan schreef: ↑31-01-2020 21:51Dan denk ik toch dat ik voor Fuerteventura ga. Na La Palma en La Gomera weer eens wat anders. Ik houd erg van vergezichten en verlaten stranden. El Cotillo lijkt me prima ook. Niet te druk en te massaal maar ook wel wat te doen. Ik reis alleen en vond La Gomera prachtig maar ook wel erg eenzaam. Ik heb nauwelijks aanspraak gehad gedurende de hele week. Nou kan ik goed alleen zijn maar dit was wel erg alleen.
Nog een optie, eventueel voor een volgende keer: opnieuw naar Lanzarote en dan een paar dagen op La Graciosa verblijven. Dat is een klein eiland bij Lanzarote (tegenwoordig het achtste Canarische eiland), waar geen auto´s rijden en geen grote hotels zijn etc. Schijnt erg mooi te zijn!
vrijdag 31 januari 2020 om 22:06
Dit is ook een goede tip!Rosalind schreef: ↑31-01-2020 21:59In september lijkt me echt beter!
Nog een optie, eventueel voor een volgende keer: opnieuw naar Lanzarote en dan een paar dagen op La Graciosa verblijven. Dat is een klein eiland bij Lanzarote (tegenwoordig het achtste Canarische eiland), waar geen auto´s rijden en geen grote hotels zijn etc. Schijnt erg mooi te zijn!
vrijdag 31 januari 2020 om 22:09
El Cotillo is heerlijk, ga ook zeker richting de vuurtoren. Hier vind je hele kleine baaitjes met kalme strandjes, echt een zen momentje! Qua eten kan ik daar La Vaca Azul en Azurro aanraden.boannan schreef: ↑31-01-2020 21:51Dan denk ik toch dat ik voor Fuerteventura ga. Na La Palma en La Gomera weer eens wat anders. Ik houd erg van vergezichten en verlaten stranden. El Cotillo lijkt me prima ook. Niet te druk en te massaal maar ook wel wat te doen. Ik reis alleen en vond La Gomera prachtig maar ook wel erg eenzaam. Ik heb nauwelijks aanspraak gehad gedurende de hele week. Nou kan ik goed alleen zijn maar dit was wel erg alleen.
Mocht je Corralejo in gaan dan zijn Tio Bernabe, Tapas Oscar en La Marquezina aanraders!
zaterdag 1 februari 2020 om 13:23
Ik heb geboekt. Een appartement in El Cotillo! Beetje aan de rand, rustig gelegen en met zwembad. Van 6-15 sept.
Ik heb El Hierro ook overwogen maar kon geen goede aansluiting vinden voor vlucht/boot. Heb ook andere niet canarische eilanden en plekken overwogen maar omdat ik alleen reis valt er zoveel af. Dan is bijvoorbeeld autohuur heel duur of kom je voor een redelijke prijs in zo'n mega hotel terecht. Op de canarische eilanden is accommodatie, autohuur (en brandstof) en eten/drinken voor een alleenreizende nog wel goed te doen.
Ik heb El Hierro ook overwogen maar kon geen goede aansluiting vinden voor vlucht/boot. Heb ook andere niet canarische eilanden en plekken overwogen maar omdat ik alleen reis valt er zoveel af. Dan is bijvoorbeeld autohuur heel duur of kom je voor een redelijke prijs in zo'n mega hotel terecht. Op de canarische eilanden is accommodatie, autohuur (en brandstof) en eten/drinken voor een alleenreizende nog wel goed te doen.
zaterdag 1 februari 2020 om 15:46
Hoe weet je of iemand die bloot op een strand loopt nudist of naturist is? Zul je toch eerst een gesprek met iemand moeten voeren.
zaterdag 1 februari 2020 om 16:15
Top! Duurt nog ffSabbieehhhh schreef: ↑01-02-2020 15:38Heerlijk, geniet ervan! Mocht je rond die tijd specifieke tips nodig hebben dan weet je me te vinden![]()
zaterdag 1 februari 2020 om 16:28
Heerlijk Boannan!boannan schreef: ↑01-02-2020 13:23Ik heb geboekt. Een appartement in El Cotillo! Beetje aan de rand, rustig gelegen en met zwembad. Van 6-15 sept.
El Hierro is inderdaad een stuk lastiger te bereiken. Ik neem aan dat je nu een rechtstreekse vlucht hebt?
En als je La Gomera al stil vond, dan is El Hierro nu misschien wat te eenzaam.