Wachten op bevalling; wie nog meer?

29-01-2020 18:46 293 berichten
Alle reacties Link kopieren
De titel spreekt eigenlijk wel voor zich...
Vandaag 40.3 weken zwanger en nog geen enkel teken van een naderende bevalling.
Bij de eerste waren er trouwens ook geen voortekenen.

Nog iemand in hetzelfde schuitje en zin om te kletsen?
Ik hoop voor je mee Knotje, dat het bij jou (en de andere dames) ook maar gauw mag beginnenn
Wahhhh Ennebar wat spannend! Succes meid, jij kunt dit!!!
Spannend Ennabar! Zet hem op!!

Hier precies dezelfde situatie als knotje! Nog geen baby en ook geen weeën!
Knotje, wij lijk op elkaar! Zelfde dag uitgerekend en nu verloopt het ook precies hetzelfde! Zullen we ook op dezelfde dag gaan bevallen?
Jaaa succes Ennebar! Lijkt me gek zo wachten op de eerste wee als je weet dat ze gaan komen. Geen seks meer voor jou 😂.

Grappig dat je daar zo hoogzwanger nog zin in hebt trouwens haha.. vorige zwangerschap had ik dat ook maar nu is het echt nooo way nog actie in bed.

Ik ben vandaag 39 wk en heb met mezelf (en mijn zus 😄) afgesproken dat ik niet ongeduldig ga zijn. Bij 40+4 ga ik pas praten over strippen en inleiden, en tot die tijd lekker veel aandacht geven aan mijn kids en me laten vertroetelen. Nog maar een massage geboekt en lekker veel in bad enzo.. baby komt er echt wel een keer uit toch :shame:
Het is nog steeds rustig... Misschien straks nog naar het ziekenhuis voor controle en dan morgen waarschijnlijk inleiden. Tenzij het voor die tijd opeens doorzet natuurlijk.
Spannend hoor!
Spannend Ennebar en Knotje.
Ik ben weer goedgekeurd voor een week! (Morgen 40 weken!)

Ze komen volgende week woensdag thuis voor controle (40+6 dan) en als ik het wil én mogelijk is dan strippen. Doet dan niks dan voor of na het weekend consult bij de gyn voor inleiden...

Zal mij benieuwen maar ik heb het gevoel dat ik de 41 weken gewoon ga aantikken...
Jeetje ClaireSophie 40 weken alweer!

Hier is al het gerommel gestopt. Ja elke ochtend word ik wakker met krampen en denk ik ja? Ja? Ja?
En dan na een half uur houdt t dus op.

Snipverkouden en vk denkt ook dat m’n lijf daarom de bevalling nog even uitstelt.
Vrijdag 39 weken. Volgende week afspraak gyn de dag voor UD, als hij er dan nog niet is kijken we wanneer we gaan strippen, inleiden etc...
Al 1 cm ontsluiting :cheer2:
Strippen was goed gelukt, nu afwachten en anders vlg week inleiden in het ziekenhuis..
Fiorghra schreef:
06-02-2020 10:48
Al 1 cm ontsluiting :cheer2:
Strippen was goed gelukt, nu afwachten en anders vlg week inleiden in het ziekenhuis..
Wahhh spannend meid!

Hier staat alles nog steeds stil...
Ik klink inmiddels als Katja Schuurman die zich drie dagen in de rondte heeft gezopen :rofl:
Spannend, Fioghra! Hopelijk zet het door!

Kato, zullen we vanavond samen bevallen? :P

Vandaag 41 weken! Ik word eind van de middag weer gestript. Verlies nu wel wat slijm en elke avond wel wat krampen. Dus hopelijk heb ik weer wat meer ontsluiting.
Oh dat klinkt alsof het een beetje rommelt Knotje!
Wie weet knotje! Hoop dat het doorzet!
Vandaag 41 weken en nog geen baby! Wil zo graag hem/haar ontmoeten.
Ik zou vandaag ook voor de tweede keer gestript worden, maar dit gaat helaas niet door.
Ik heb sinds gister veel slijmerig helderrood bloedverlies. Dit blijft maar aanhouden. Vk is langs gekomen en gaf aan dat dit goed kan komen van het strippen van afgelopen dinsdag, maar dat ze dit wel even goed in de gaten willen houden of het vandaag minder wordt. Als ze nu gaan strippen weet ze zeker dat ik weer bloed ga verliezen.
Morgen heb ik een ctg en echo in het ziekenhuis. Ze heeft dan liever dat ik mij daar laat strippen. Echt wel een domper voor mij vandaag. Had zo gehoopt dat ze vandaag het laatste zetje konden geven
Snap dat je daarvan baalt, Kato! Hopelijk heb je het zetje niet nodig en gaat het alsnog vanzelf aan de gang.
Oeh snap dat dat balen is, maar wel fijn dat ze voor de “veiligste” optie kiest als ze bang is dat je te erg gaat bloeden.
Maar je kijkt uit naar een bepaalde datum en dan gaat het niet door, dat valt tegen ja!
Naatje2000 schreef:
06-02-2020 11:45
Oeh snap dat dat balen is, maar wel fijn dat ze voor de “veiligste” optie kiest als ze bang is dat je te erg gaat bloeden.
Maar je kijkt uit naar een bepaalde datum en dan gaat het niet door, dat valt tegen ja!
Ja, ik wil ook gewoon dat mijn kindje veilig is dus dat er geen risico genomen wordt. Maar na 41 weken vind ik het weleens tijd worden. Ik werd vanmorgen echt wakker met ‘ik word gestript en hopelijk brengt dit het allemaal op gang vandaag’. Het kan nog steeds spontaan beginnen natuurlijk, maar dat extra zetje gaf me net iets meer hoop.
Vannacht is onze prachtige zoon geboren. Wij maken het beide goed!
Gefeliciteerd Kato wat een mooi nieuws!!!
Gefeliciteerd Kato!
Gefeliciteerd Kato! Wat fijn dat het goed gaat, geniet ervan ❤️ fijn dat hij toch is gekomen en het strippen dus niet eens nodig was
Jaaa! Weer een baby erbij! Van harte met jullie kleine ventje!
Gefeliciteerd Kato! Die had je even niet aan zien komen geloof ik hè? Fijn dat hij er is en het goed gaat. Hoe is de bevalling gegaan?
Boertje037 schreef:
05-02-2020 09:12
Jaaa succes Ennebar! Lijkt me gek zo wachten op de eerste wee als je weet dat ze gaan komen. Geen seks meer voor jou 😂.

Grappig dat je daar zo hoogzwanger nog zin in hebt trouwens haha.. vorige zwangerschap had ik dat ook maar nu is het echt nooo way nog actie in bed.

Ik ben vandaag 39 wk en heb met mezelf (en mijn zus 😄) afgesproken dat ik niet ongeduldig ga zijn. Bij 40+4 ga ik pas praten over strippen en inleiden, en tot die tijd lekker veel aandacht geven aan mijn kids en me laten vertroetelen. Nog maar een massage geboekt en lekker veel in bad enzo.. baby komt er echt wel een keer uit toch :shame:
Lekker Boertje, nog even een massage en zo. Lijkt me echt een prima voornemen zo, groot gelijk. Jaaa baby komt hoe dan ook!
@Ennebar jij bent denk ik ook bevallen inmidddels? Hoe is het met je/jullie?

@Fiorghra is de ontsluiting wat gevorderd? Of zit baby nog te lekker?

Hoe is het met de andere dames?
Hier vandaag 39 weken en elke ochtend begint de hele week al met weeen Die dan vervolgens weg trekken...
Zo gaat het wel lang duren hoor allemaal, als die weeen dan elke ochtend maar blijven komen. Ook gisteravond en die avond ervoor een harde buik gehad die maar niet over ging, beetje krampen onderin, maar met liggen in bed trekt alles dan toch weer weg en is er weer niets aan het handje.

Twee weken voorwerk heb ik zooooo geen zin....
Godzijdank wel minder verkouden!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven