Willing suspension of disbelief?

10-02-2020 15:44 60 berichten
Als je een topic leest met een heel dramaverhaal en allerlei smeuïge details en wendingen, en daar dan op reageert, maakt het dan uit of het echt waar is? Zou je je bedrogen voelen als uitkomt dat iemand die zich verveelt het allemaal bij elkaar loopt te verzinnen? Of is het als reality TV of GTST en weet je ergens dat het best fictie zou kunnen zijn of zeker fictie is en vind je het toch entertainend genoeg om erin mee te gaan?

Ik heb het vermoeden dat dit laatste bij veel mensen speelt als het om online forums gaat.

Maakt het uit of een online verhaal waar is of nep?

Totaal aantal stemmen: 46

Ik reageer alleen serieus als ik denk dat het echt is (50%)
Ik reageer gewoon op de casus en het boeit me niet wat (on)waar is (24%)
Ik ben supergoedgelovig (9%)
Ik reageer seauouiseau nooit sirieus (9%)
Ik kom de sfeer verzieken met lollige GIFjes (9%)
[.
anoniem_63a410da8207f wijzigde dit bericht op 11-02-2020 09:27
98.41% gewijzigd
*2020* schreef:
10-02-2020 16:05
er genoeg mensen die vaak van baan wisselen via uitzendbureaus om heerlijk te kunnen rellen en thuis op het eigen account poeslief doen.

Je alu hoedje is afgevallen.
Alle reacties Link kopieren
Ik wil een goede verhaallijn, veel ontwikkelingen (ik kom graag een paar keer per uur terug op het forum) en live-verslag. Als het kan ook de letterlijke tekst van pikante appjes. En een ontknoping alsjeblieft. Als dat er allemaal inzit, kan het me niet zoveel schelen of het nep is.
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
Eigenlijk zou een topic maar maximaal 300 postings mogen hebben. Want op een gegeven moment blijven mensen zich herhalen. Is het tenminste ook nog mogelijk om even bij te lezen.
Bulbul schreef:
10-02-2020 16:25
Ik wil een goede verhaallijn, veel ontwikkelingen (ik kom graag een paar keer per uur terug op het forum) en live-verslag. Als het kan ook de letterlijke tekst van pikante appjes. En een ontknoping alsjeblieft. Als dat er allemaal inzit, kan het me niet zoveel schelen of het nep is.
Ja! Appjes! Of sms'jes die steeds uitgesteld worden
PoesinBoots schreef:
10-02-2020 15:48
Ik reageer principieel niet op topics met Engelse titels.
Te laat 😉
Calypso- schreef:
10-02-2020 16:39
Te laat 😉

Altijd wel iemand die hapt.
PoesinBoots schreef:
10-02-2020 16:48
Altijd wel iemand die hapt.
Relax. Er staat niet voor niks een smiley achter.
Ik reageer alleen als er iets interessants gezegd wordt, niet per se door de TO.
Murrmurr schreef:
10-02-2020 16:20
Volgens mij denkt hij of zij dat je alleen kunt dubbelnicken als je meerdere IP-adressen tot je beschikking hebt
Ik wilde gaan dubbelnicken, maar het lukt mij niet om een nieuw account te maken.
Ben ik nou zo onhandig?

(ik word afgewezen omdat ik de Google-captcha niet invul, maar ik kan hem nergens vinden.)
Wat is de vraag die ik niet weet maar wel moet stellen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven