Willing suspension of disbelief?

maandag 10 februari 2020 om 15:44
Als je een topic leest met een heel dramaverhaal en allerlei smeuïge details en wendingen, en daar dan op reageert, maakt het dan uit of het echt waar is? Zou je je bedrogen voelen als uitkomt dat iemand die zich verveelt het allemaal bij elkaar loopt te verzinnen? Of is het als reality TV of GTST en weet je ergens dat het best fictie zou kunnen zijn of zeker fictie is en vind je het toch entertainend genoeg om erin mee te gaan?
Ik heb het vermoeden dat dit laatste bij veel mensen speelt als het om online forums gaat.
Ik heb het vermoeden dat dit laatste bij veel mensen speelt als het om online forums gaat.

maandag 10 februari 2020 om 16:25
Ik wil een goede verhaallijn, veel ontwikkelingen (ik kom graag een paar keer per uur terug op het forum) en live-verslag. Als het kan ook de letterlijke tekst van pikante appjes. En een ontknoping alsjeblieft. Als dat er allemaal inzit, kan het me niet zoveel schelen of het nep is.
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds

maandag 10 februari 2020 om 16:30
Ja! Appjes! Of sms'jes die steeds uitgesteld wordenBulbul schreef: ↑10-02-2020 16:25Ik wil een goede verhaallijn, veel ontwikkelingen (ik kom graag een paar keer per uur terug op het forum) en live-verslag. Als het kan ook de letterlijke tekst van pikante appjes. En een ontknoping alsjeblieft. Als dat er allemaal inzit, kan het me niet zoveel schelen of het nep is.

maandag 10 februari 2020 om 16:39
Te laat

maandag 10 februari 2020 om 16:57
Relax. Er staat niet voor niks een smiley achter.
dinsdag 11 februari 2020 om 12:20
Ik wilde gaan dubbelnicken, maar het lukt mij niet om een nieuw account te maken.
Ben ik nou zo onhandig?
(ik word afgewezen omdat ik de Google-captcha niet invul, maar ik kan hem nergens vinden.)
Wat is de vraag die ik niet weet maar wel moet stellen?