Gevoel van uitgedroging
woensdag 12 februari 2020 om 21:09
Hallo Allemaal,
Iemand een herkenbaar gevoel gehad? Ik heb het gevoel dat ik continue dorst heb, terwijl ik wel goed drink. Daarnaast voel me al een tijdje niet lekker, maar dat komt waarschijnlijk door vitamine d tekort. Na 2 weken extra vitamines slikken, ben ik er niet beter op geworden.
Graag hoor ik wat..
Groetjes!
Iemand een herkenbaar gevoel gehad? Ik heb het gevoel dat ik continue dorst heb, terwijl ik wel goed drink. Daarnaast voel me al een tijdje niet lekker, maar dat komt waarschijnlijk door vitamine d tekort. Na 2 weken extra vitamines slikken, ben ik er niet beter op geworden.
Graag hoor ik wat..
Groetjes!
woensdag 12 februari 2020 om 21:26
Hoe ver ben je? Ik heb tijden gehad dat ik vreselijk dorst had. Kon wel 5 grote glazen achter elkaar leegdrinken. Bij mij was het niks bijzonders, maar ik zou het ff laten checken. Het kan te maken hebben met zw diabetes en vast nog met andere dingen.
Vertrouwen - als je alles loslaat, heb je twee handen vrij

woensdag 12 februari 2020 om 21:48
Nee, met de verloskundige. Dit soort dingen gaan allemaal via de verloskundige als je zwanger bent. Die weten precies wat er in je zwangerschap moet gebeuren, en als het nodig is, verwijzen ze je vanzelf door naar een arts. Die gaan niet alleen over direct baby- gerelateerde dingen.mallebeppie schreef: ↑12-02-2020 21:40Even overleggen met de huisarts...morgen! Bloedonderzoek op glucose aanvragen...
Ik heb een galsteen koliek gehad in mijn zwangerschap, en zelfs daarvan zeiden ze dat ik de verloskundige moest bellen (zowel de huisartsenpost, als de verloskundige zelf als de gynaecoloog). Indien nodig zorgen die dan dat je op de juiste plek in het ziekenhuis terecht komt oid.