Gevoel van uitgedroging

12-02-2020 21:09 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo Allemaal,

Iemand een herkenbaar gevoel gehad? Ik heb het gevoel dat ik continue dorst heb, terwijl ik wel goed drink. Daarnaast voel me al een tijdje niet lekker, maar dat komt waarschijnlijk door vitamine d tekort. Na 2 weken extra vitamines slikken, ben ik er niet beter op geworden.

Graag hoor ik wat..

Groetjes!
Verloskundige bellen.
Wat zegt je verloskundige of huisarts over je klachten?
Bel morgen even met de huisarts.
Je bent zwanger neem ik aan? Wat zegt je verloskundige?
huisarts
Met veel dorst moet je naar de huisarts gaan hoor.
Bel morgen je verloskundige.
Bellen...

Overigens duurt het wel even voor je ook werkelijk verschil van de vitamine D merkt.
Morgen even huisarts of verloskundige bellen..
Ik weet niet of je zwanger bent of niet. Maar even je glucose laten prikken
Hoe ver ben je? Ik heb tijden gehad dat ik vreselijk dorst had. Kon wel 5 grote glazen achter elkaar leegdrinken. Bij mij was het niks bijzonders, maar ik zou het ff laten checken. Het kan te maken hebben met zw diabetes en vast nog met andere dingen.
Vertrouwen - als je alles loslaat, heb je twee handen vrij
Heb ik de eerste 10 weken ook gehad, ik kon wel blijven drinken. Daarna was het ineens weer normaal.
Meestal is het onschuldig, maar inderdaad even na laten kijken is altijd een goed idee.
Even overleggen met de huisarts...morgen! Bloedonderzoek op glucose aanvragen...
Bedankt voor jullie reactie!

Ben zwanger, stom dat ik het niet in mijn berichtje had gezet..
Aanstaande vrijdag zie ik de vk voor de 20 weken echo, dus ik dacht dit kan nog wel even. Hopelijk niets ernstigs
mallebeppie schreef:
12-02-2020 21:40
Even overleggen met de huisarts...morgen! Bloedonderzoek op glucose aanvragen...
Nee, met de verloskundige. Dit soort dingen gaan allemaal via de verloskundige als je zwanger bent. Die weten precies wat er in je zwangerschap moet gebeuren, en als het nodig is, verwijzen ze je vanzelf door naar een arts. Die gaan niet alleen over direct baby- gerelateerde dingen.
Ik heb een galsteen koliek gehad in mijn zwangerschap, en zelfs daarvan zeiden ze dat ik de verloskundige moest bellen (zowel de huisartsenpost, als de verloskundige zelf als de gynaecoloog). Indien nodig zorgen die dan dat je op de juiste plek in het ziekenhuis terecht komt oid.
Ik drink ook meer, vooral omdat ik een grafsmaak in mijn mond heb wat ook snel droog aanvoelt. Maar hoeveel is meer bij jou? Ik vind zelf dat ik meer drink maar niet overmatig. Als je je zorgen maakt kun je altijd eerder Belle !
Verloskundige bellen en de klachten uitleggen en je glucose laten testen.
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Herkenbaar! Vooral in het begin. Wakker worden met een gort droge mond. Gelukkig werd het later minder.

Met 1 glas water naast mijn bed red ik het niet. Daarom staat er een karaf.
Wat zei de verloskundige?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven