UD juli 2020
woensdag 13 november 2019 om 09:37
Wie is er uitgerekend in juli 2020 en wil gezellig meeschrijven?
Tabel kan worden bijgewerkt via:
Chan85
Tabel kan worden bijgewerkt via:
| Naam | Lftd | Kind | UD | J/M | Bijzonderheden | Afspraken |
|---|---|---|---|---|---|---|
| LindeV2 | 31 | 1e | 18 juli | Jongen | 3 miskramen | |
| aankleefsjaan | 34 | 2e | 21 juli | Jongen | ||
| loes23 | 26 | 3e* | 21 juli | Meisje | 2 miskramen, zoontje* overleden door genetische afwijking | |
| irish | 35 | 1e | half juli | | 1 miskraam juni 2019 (na 8 iui) nu 11e iui | |
| Snowy | 31 | 3e | 25 juli | Meisje | . | |
| kiekeboee11 | 29 | 1e | 24 juli | | ||
| Waffles | ? | 1e | 24 juli | ? | ||
| DA-PH-NE | 30 | 1e | 22 juli | ? | 2 eerdere miskramen | .. |
| ? |
anoniem_63ada6c2100f0 wijzigde dit bericht op 29-05-2020 12:13
82.39% gewijzigd
zondag 23 februari 2020 om 19:44
Irish ik voel baby als goed is wel al een aantal weken. Maar twijfel soms wel hoor of het al echt zo is.
Ik snap het wel je gevoel van hopelijk gaat alles nog goed maar kan je zeggen dat als je baby straks goed voelt dat je je dan weer zorgen maakt als je het ineens minder voelt.
Vervelend loes dat je nog een keer terug moet voor de echo! Hopelijk lukt het ze in het UMC!
Gelukkig tot nu toe alles goed!
Bevallen: hier geen keuze want medisch maar wil ook niet thuis dus das fijn! En wil ook in bad bevallen, is me goed bevallen eerder!
Ik snap het wel je gevoel van hopelijk gaat alles nog goed maar kan je zeggen dat als je baby straks goed voelt dat je je dan weer zorgen maakt als je het ineens minder voelt.
Vervelend loes dat je nog een keer terug moet voor de echo! Hopelijk lukt het ze in het UMC!
Gelukkig tot nu toe alles goed!
Bevallen: hier geen keuze want medisch maar wil ook niet thuis dus das fijn! En wil ook in bad bevallen, is me goed bevallen eerder!
zondag 23 februari 2020 om 20:17
Voor mij wordt het wel op m'n rug denk ik, want ik heb als gevolg van wat operaties een niet al te beste knie. Hurk-achtige houdingen zijn niet zo aan mij besteed
Een bad trouwens ook niet, heerlijk idee, maar na 5 minuten heb ik het zo warm dat ik het echt niet meer te doen vind, helaas 
Beweging voel ik al sinds 11 weken, week 14-16 ongeveer helemaal niets, toen zal baby anders gelegen hebben. Maar ik heb m'n placenta achter liggen en ze ligt daar met haar rug tegenaan, waardoor die voeten inderdaad precies op de 'goede' plek liggen om te voelen. En ze ligt dus vrij constant in dezelfde positie, want anders was een van die 3 20-weken echo's wel gelukt!
Beweging voel ik al sinds 11 weken, week 14-16 ongeveer helemaal niets, toen zal baby anders gelegen hebben. Maar ik heb m'n placenta achter liggen en ze ligt daar met haar rug tegenaan, waardoor die voeten inderdaad precies op de 'goede' plek liggen om te voelen. En ze ligt dus vrij constant in dezelfde positie, want anders was een van die 3 20-weken echo's wel gelukt!
zondag 23 februari 2020 om 21:01
Vorige bevalling begon ik in het kraamhotel (zit hier in het ziekenhuis) en tijdens de persweeën overgedragen aan de gyn ivm niet vorderende uitdrijving.
Tijdens de bevalling is ergens binnenin de vaginawand een scheurtje ontstaan, op een niet-vaak-voorkomende plek. Ik verloor langzaam 3 liter bloed en moest dus ineens naar de ok toen dochter een paar uur oud was. Was dus blij dat ik in het zkh ben bevallen. De bevalling zelf was erg snel en verder kijk ik er positief op terug hoor. Baarkruk geprobeerd, maar ben vrij lang en voelde alsof ik op een kleuterwc zat
dus gewoon liggend in bed.
Vanwege die bloeding ben ik nu medisch en moet ik in het zkh bevallen. Helemaal prima en gewoon liggend in bed ook.
Ben alleen super bang dat het zo snel gaat. Bij dochter kreeg ik om 01.30u de eerste wee (die stelde toen nog echt weinig voor), om 04.00u braken thuis mijn vliezen, om 07.30u is ze geboren, waarvan het laatste uur en 20 min geperst
Ik voel beweging sinds wk 12, maar toen echt maar 1 of 2 keer per week. Toen ook een week of anderhalf niks en nu sinds een week wel ongeveer 20x per dag, maar heel zwakjes nog hoor, het is gewoon zo herkenbaar van de vorige keer. Nu ligt mijn placenta achter en toen ook aan de voorkant.
Poeh over 2 dagen de 20wk echo...! Spannend!
Ben ook zo nieuwsgierig naar het geslacht!
Tijdens de bevalling is ergens binnenin de vaginawand een scheurtje ontstaan, op een niet-vaak-voorkomende plek. Ik verloor langzaam 3 liter bloed en moest dus ineens naar de ok toen dochter een paar uur oud was. Was dus blij dat ik in het zkh ben bevallen. De bevalling zelf was erg snel en verder kijk ik er positief op terug hoor. Baarkruk geprobeerd, maar ben vrij lang en voelde alsof ik op een kleuterwc zat
Vanwege die bloeding ben ik nu medisch en moet ik in het zkh bevallen. Helemaal prima en gewoon liggend in bed ook.
Ben alleen super bang dat het zo snel gaat. Bij dochter kreeg ik om 01.30u de eerste wee (die stelde toen nog echt weinig voor), om 04.00u braken thuis mijn vliezen, om 07.30u is ze geboren, waarvan het laatste uur en 20 min geperst
Ik voel beweging sinds wk 12, maar toen echt maar 1 of 2 keer per week. Toen ook een week of anderhalf niks en nu sinds een week wel ongeveer 20x per dag, maar heel zwakjes nog hoor, het is gewoon zo herkenbaar van de vorige keer. Nu ligt mijn placenta achter en toen ook aan de voorkant.
Poeh over 2 dagen de 20wk echo...! Spannend!
Ben ook zo nieuwsgierig naar het geslacht!
maandag 24 februari 2020 om 11:33
@kiekeboe, succes met de echo vandaag!
@waar bevallen, voorkeur voor t ziekenhuis maar midden in de randstad in de zomer...afijn net zoiets als de kraamzorg
dus ik laat het nog maar open kan maar zo geen plek zijn en als er dan geen medische reden is dan blijven we maar thuis.
Ik denk dat ik op mn rug wat onnatuurlijk ga vinden en handen en knieën logischer. Maar dat kan natuurlijk ook maar zo anders zijn, we zien het wel.
@waar bevallen, voorkeur voor t ziekenhuis maar midden in de randstad in de zomer...afijn net zoiets als de kraamzorg
Ik denk dat ik op mn rug wat onnatuurlijk ga vinden en handen en knieën logischer. Maar dat kan natuurlijk ook maar zo anders zijn, we zien het wel.
maandag 24 februari 2020 om 12:27
Hi waffels fijn dat het goed gaat met jullie!
Net de echo gehad en alles is goedgekeurd. Het schattigste neusje ooit gezien en een lekker rond buikje ik ben zooo verliefd
Ik heb nog steeds niet echt een buik en pas ook nog al mijn broeken wel jammer omdat ik mijzelf al zag waggelen op de 9 maanden beurs maar je ziet nog steeds bijna niks.
Over bevallen heb ik mijzelf nog helemaal niet ingelezen. Ik neem aan thuis maar nog niet in welke positie.
Veel plezier met jullie echo morgen!
Net de echo gehad en alles is goedgekeurd. Het schattigste neusje ooit gezien en een lekker rond buikje ik ben zooo verliefd
Ik heb nog steeds niet echt een buik en pas ook nog al mijn broeken wel jammer omdat ik mijzelf al zag waggelen op de 9 maanden beurs maar je ziet nog steeds bijna niks.
Over bevallen heb ik mijzelf nog helemaal niet ingelezen. Ik neem aan thuis maar nog niet in welke positie.
Veel plezier met jullie echo morgen!
dinsdag 25 februari 2020 om 09:58
dinsdag 25 februari 2020 om 16:13
dinsdag 25 februari 2020 om 17:18
dinsdag 25 februari 2020 om 17:28
Ik speur ook al iets wat een streep gaat wordenkiekeboee11 schreef: ↑25-02-2020 17:18Leuk om te lezen dat het goed gaat!
Mijn moeder heeft het geslacht in een dichte envelop. Het is de bedoeling dat ie tot de geboorte dicht blijft.
Ik kwam vandaag tot de ontdekking dat ik een zwangerschapsstreep krijg over mijn buik. Hij is nu nog heel ver weg maar zit er al wel! Heel bijzonder.
dinsdag 25 februari 2020 om 18:06
Super Irish en Kiekeboe! Fijn dat alles goed was.
Hier was ook alles goed en we krijgen een zoontje!
Ik moet alleen a.s. Donderdag nog even terug want na 100x hupsen/plassen/inwendige echo/nog een keer hupsen was het niet gelukt een aantal orgaantjes te bekijken. Het hartje en iets van de niertjes geloof ik.
Niks ernstigs, maar ze willen dat gewoon wel afvinken van de controle lijst natuurlijk.
Hier waren de zussen in ieder geval super blij met hun blauwe helium ballon
Hier was ook alles goed en we krijgen een zoontje!
Ik moet alleen a.s. Donderdag nog even terug want na 100x hupsen/plassen/inwendige echo/nog een keer hupsen was het niet gelukt een aantal orgaantjes te bekijken. Het hartje en iets van de niertjes geloof ik.
Niks ernstigs, maar ze willen dat gewoon wel afvinken van de controle lijst natuurlijk.
Hier waren de zussen in ieder geval super blij met hun blauwe helium ballon
woensdag 26 februari 2020 om 16:18
Leuk Sjaan!!! Hopelijk kan morgen de rest ook van het controlelijstje af
Vandaag het kamertje zo goed als afgemaakt! Alleen nog de plint terug plakken van waar we de muur hebben geïsoleerd. Muur is geïsoleerd, behangen én geverfd
Best aan de vroege kant, maar nu heb ik vakantie én puf, haha. M'n man is er aanzienlijk minder handig in dan ik (en veul minder precies en miereneukerig, haha)
Zijn er blij mee!
Vandaag het kamertje zo goed als afgemaakt! Alleen nog de plint terug plakken van waar we de muur hebben geïsoleerd. Muur is geïsoleerd, behangen én geverfd
Best aan de vroege kant, maar nu heb ik vakantie én puf, haha. M'n man is er aanzienlijk minder handig in dan ik (en veul minder precies en miereneukerig, haha)
Zijn er blij mee!
donderdag 27 februari 2020 om 08:34
Succes vandaag Sjaan!
Ik word morgen in t UMC verwacht voor m’n herkansing. Denk dat baby nog t zelfde ligt, maar hopelijk kunnen nét iets handigere echoscopisten met betere apparatuur er toch wat van maken. Vind het moeilijk om terug te gaan naar een ziekenhuis waar nu zo veel herinneringen liggen. En natuurlijk eigenlijk geen goede, zeker aan de vele echo’s...
Ik word morgen in t UMC verwacht voor m’n herkansing. Denk dat baby nog t zelfde ligt, maar hopelijk kunnen nét iets handigere echoscopisten met betere apparatuur er toch wat van maken. Vind het moeilijk om terug te gaan naar een ziekenhuis waar nu zo veel herinneringen liggen. En natuurlijk eigenlijk geen goede, zeker aan de vele echo’s...
donderdag 27 februari 2020 om 09:36
Goed bezig geweest Irish! Kan maar af zijn toch!
Loes succes morgen, hopelijk alles goed te zien! Snap wel dat je liever niet naar het zkh gaat waar al de verdrietige herinneringen liggen! Had ik ook heel erg toen ik de eerste paar keren weer het UMC instapte. Maar nu zo blij met hun uitgebreide kennis en fijne artsen tov het gewone zkh hier in de buurt. Hopelijk kan het voor jou ook weer positief worden!
Loes succes morgen, hopelijk alles goed te zien! Snap wel dat je liever niet naar het zkh gaat waar al de verdrietige herinneringen liggen! Had ik ook heel erg toen ik de eerste paar keren weer het UMC instapte. Maar nu zo blij met hun uitgebreide kennis en fijne artsen tov het gewone zkh hier in de buurt. Hopelijk kan het voor jou ook weer positief worden!
donderdag 27 februari 2020 om 17:28
Gelukkig na 20 min was het eindelijk gelukt om alles te beoordelen en alles zag er keurig uit.
Succes morgen Loes! Nu hopelijk mooie herinneringen maken daar.
Irish wat goed bezig al!
Wij krijgen dinsdag de dakkapellen op zolder en kunnen vanaf dan pas alle kamers gaan herverdelen en klussen, maar heb er wel superveel zin in!
Succes morgen Loes! Nu hopelijk mooie herinneringen maken daar.
Irish wat goed bezig al!
Wij krijgen dinsdag de dakkapellen op zolder en kunnen vanaf dan pas alle kamers gaan herverdelen en klussen, maar heb er wel superveel zin in!
aankleefsjaan wijzigde dit bericht op 28-02-2020 09:22
0.30% gewijzigd
woensdag 4 maart 2020 om 19:26
Fijn om te lezen dat het nog steeds goed gaat met iedereen
Wij hebben vandaag de 20 weken echo gehad en ook hier gaat alles goed
Alles zit erop en eraan en we hebben een prachtige foto van het profiel waar ik mezelf in terug zie als baby, met zo'n klein schattig neusje. Helemaal verliefd en heb helemaal geen zin om nog eens 20 weken te moeten wachten haha!
Wij hebben vandaag de 20 weken echo gehad en ook hier gaat alles goed
woensdag 4 maart 2020 om 21:18
Yeah Loes en Waffles!!!
Wanneer is jullie bruiloft Loes? Ik hoef niet de exacte datum te weten hoor, ben alleen benieuwd of het binnen een week of zo is
Snowy; fijn dat de bloedingen weg blijven!!!
Hier gaat alles ook nog steeds z'n gangetje
Slapen is nog steeds kut, haha, dus ik ben de hele dag wel zo gaar als een klontje boter.....
Verder heb ik geen echte vakantie meer tot verlof, en dat is best nog een lange ruk.... Gelukkig is er her en der wel nog een vrije maandag als feestdag
En vijf mei dit jaar ook!
Snowy; fijn dat de bloedingen weg blijven!!!
Hier gaat alles ook nog steeds z'n gangetje
Verder heb ik geen echte vakantie meer tot verlof, en dat is best nog een lange ruk.... Gelukkig is er her en der wel nog een vrije maandag als feestdag
En vijf mei dit jaar ook!