Haat reacties Bridget Maasland op Instagram

zondag 10 november 2019 om 22:19

Vandaag las ik meerdere artikelen op nu.nl dat Bridget Maasland een relatie heeft met Andre Hazes.
Zojuist keek ik op haar Instagram en ze had op de eerste 6 foto’s zoiets de reacties uitgeschakeld.
Op de rest van de foto’s had ze wel nog reacties aan staan en ik schrok echt een beetje van de ontzettend harde haat reacties die ze daarop kreeg.
Ze werd voor van alles uitgemaakt o.a dat ze “ een lelijk oud wijf was “ en reacties als: “Monique is veel knapper “En “wat heb je toch een slecht karakter met je vieze lelijke rimpel kop” en zo door echt misselijkmakend makend dan ben je zelf
toch een slecht mens als dat je zo praat over iemand die je geen eens kent.
Daarom heeft ze wellicht de reacties op de eerste foto’s op Instagram uitgezet maar toch weten mensen haar nog te bereiken met enorme kwetsende en nare reacties op de overige oude foto’s op haar Instagram ..
Ik snap niet dat mensen zo hard kunnen zijn en zo bevooroordeeld als dat je de situatie geen eens kent.
Waarom??
                    Zojuist keek ik op haar Instagram en ze had op de eerste 6 foto’s zoiets de reacties uitgeschakeld.
Op de rest van de foto’s had ze wel nog reacties aan staan en ik schrok echt een beetje van de ontzettend harde haat reacties die ze daarop kreeg.
Ze werd voor van alles uitgemaakt o.a dat ze “ een lelijk oud wijf was “ en reacties als: “Monique is veel knapper “En “wat heb je toch een slecht karakter met je vieze lelijke rimpel kop” en zo door echt misselijkmakend makend dan ben je zelf
toch een slecht mens als dat je zo praat over iemand die je geen eens kent.
Daarom heeft ze wellicht de reacties op de eerste foto’s op Instagram uitgezet maar toch weten mensen haar nog te bereiken met enorme kwetsende en nare reacties op de overige oude foto’s op haar Instagram ..
Ik snap niet dat mensen zo hard kunnen zijn en zo bevooroordeeld als dat je de situatie geen eens kent.
Waarom??

vrijdag 28 februari 2020 om 08:38

Ken ziet er ondanks dat ie klein van formaat is stukken beter uit, tel daarbij op dat ie niet kan praten, schrijven en neuken en ook geen last van psychische peoblemen heeft.Lachattenoir schreef: ↑28-02-2020 08:22Wat een tafereel is dit toch. Twee veels te oude gekke tuthola's die allebei achter een 25 jarige Ken-pop aanzitten. En dan ook nog met elkaar lopen kiften op sociale media.
Welke psychische problemen heb je allemaal vraag ik me dan af.
![]()

vrijdag 28 februari 2020 om 08:41

Eigenlijk vind ik Rachel Hazes nog de grootste grap in dit hele gebeuren!
Man! wat heeft die vrouw zich voor schut gezet met dat gezwijmel en geposeer met haar nieuwe, 3 jaar jongere schoondochter. Alsof ze dolgraag wilde laten zien: "Kijk eens mo'tje, met deze kan ik het 'wel' goed vinden!" Hoe dom om de moeder van je kleinkind (de je al zelden/nooit ziet) eigenlijk zo te passeren.
Wat stoot ze nu haar neus zeg! En Monique lacht het laatst.
Domme Rachel.
                    Man! wat heeft die vrouw zich voor schut gezet met dat gezwijmel en geposeer met haar nieuwe, 3 jaar jongere schoondochter. Alsof ze dolgraag wilde laten zien: "Kijk eens mo'tje, met deze kan ik het 'wel' goed vinden!" Hoe dom om de moeder van je kleinkind (de je al zelden/nooit ziet) eigenlijk zo te passeren.
Domme Rachel.

vrijdag 28 februari 2020 om 08:53

Het was toch te verwachten dat Monique hem terug zou nemen?
Wat kan ze anders zonder Andre? Ze woont in een villa zonder ook maar 1 dag te hoeven werken, alle tijd voor reisjes, vakanties met de hele familie op kosten van Andre, creditcard op zak, aanzien etc etc. Dat gaat ze echt niet opgeven om haar eer en respect hoog te houden, daar koopt ze niks voor.
Heel haar familie lift mee op het succes van haar Andre. Als ze kiest voor haar eigen 'zelfrespect' dan is ze alles kwijt. Enkel alimentatie voor haar zoon zou haar echt niet alle voordelen en luxe bieden waar zij nu van geniet met haar familie.
Het is voor haar:
-zelfrespect inleveren maar wel alle luxe kunnen behouden voor zichzelf inclusief haar hele familie die meelift.
of
-zelfrespect behouden maar dan langzaam naar de achtergrond worden geschoven en uiteindelijk weer eindigen achter de oliebollenkraam en samenwonen met ene Henk in een kleine portiekwoning zonder creditcard.
De keuze is snel gemaakt.
                    Wat kan ze anders zonder Andre? Ze woont in een villa zonder ook maar 1 dag te hoeven werken, alle tijd voor reisjes, vakanties met de hele familie op kosten van Andre, creditcard op zak, aanzien etc etc. Dat gaat ze echt niet opgeven om haar eer en respect hoog te houden, daar koopt ze niks voor.
Heel haar familie lift mee op het succes van haar Andre. Als ze kiest voor haar eigen 'zelfrespect' dan is ze alles kwijt. Enkel alimentatie voor haar zoon zou haar echt niet alle voordelen en luxe bieden waar zij nu van geniet met haar familie.
Het is voor haar:
-zelfrespect inleveren maar wel alle luxe kunnen behouden voor zichzelf inclusief haar hele familie die meelift.
of
-zelfrespect behouden maar dan langzaam naar de achtergrond worden geschoven en uiteindelijk weer eindigen achter de oliebollenkraam en samenwonen met ene Henk in een kleine portiekwoning zonder creditcard.

vrijdag 28 februari 2020 om 08:55

Haar familie lift helemaal niet mee op zijn succes. Wat een onzin.Mabido schreef: ↑28-02-2020 08:53Het was toch te verwachten dat Monique hem terug zou nemen?
Het is voor haar:
of

vrijdag 28 februari 2020 om 08:57

Welnee is idd grote onzin . Die hadden het al goed voor Dré in beeld kwam .minnimouse schreef: ↑28-02-2020 08:55Haar familie lift helemaal niet mee op zijn succes. Wat een onzin.

vrijdag 28 februari 2020 om 08:58

minnimouse schreef: ↑28-02-2020 08:55Haar familie lift helemaal niet mee op zijn succes. Wat een onzin.
Dat denk ik ook niet. Die verdienen gewoon zelf hun boterham..
Monique heeft geen baan, toch?
Wat doet zij eigenlijk?

vrijdag 28 februari 2020 om 09:02

Ik vond het wel lachen hoe ze zich alweer voor schut zette, hoe sneu kan je zijn.Pindakaasjes schreef: ↑28-02-2020 08:41Eigenlijk vind ik Rachel Hazes nog de grootste grap in dit hele gebeuren!
Domme Rachel.

vrijdag 28 februari 2020 om 09:05

Nou ze liften absoluut mee op de bekendheid van Andre.minnimouse schreef: ↑28-02-2020 08:55Haar familie lift helemaal niet mee op zijn succes. Wat een onzin.
Ze zetten Andre ook in om achter de oliebollenkraam te staan (zie instagram).
                                    mabido wijzigde dit bericht op 28-02-2020 09:07

16.46% gewijzigd

vrijdag 28 februari 2020 om 09:13

Ken-popLachattenoir schreef: ↑28-02-2020 08:22Wat een tafereel is dit toch. Twee veels te oude gekke tuthola's die allebei achter een 25 jarige Ken-pop aanzitten. En dan ook nog met elkaar lopen kiften op sociale media.
Welke psychische problemen heb je allemaal vraag ik me dan af.
![]()
Wat zet die gozer zich voor lul zeg met zn music-man.
Bridget mag blij zijn dat ze er vanaf is. Die heeft de creditcard van music-man niet nodig.
Mocht je meelezen Bridget, hang de vlag uit na dit goede nieuws. Het leven is veel leuker zonder Ken-pop!

vrijdag 28 februari 2020 om 09:19

Ze zette haar kindje zelf continu op instagram. Haar kind is haar inkomstenbron. Hoe denk je anders dat ze aan zoveel volgers op instagram is gekomen? Stel dat ze nogmaals zou breken met Andre dan blijft ze van alles en nog wat posten over haar kind, wetende dat mensen altijd nieuwsgierig zullen blijven naar het kindje van Andre en haar 600.000 volgers haar zullen blijven volgen (kassa, kassa) want anders moet ze een echte baan gaan zoeken.
(los van daarvan, snap ik w waarom ze ervoor kiest om samen met Andre te blijven. Ze zal vast en zeker echt van hem houden, de vader van je kind blijft toch iemand waar je in eerste instantie voor vecht, maar ze heeft ook berekend wat het haar zou opleveren/of zou moeten inleveren moest ze definitief met hem breken)

vrijdag 28 februari 2020 om 09:37

ringaroundtherosie schreef: ↑27-02-2020 21:46
Is dat krachtig, zelfopoffering voor je gezin, wrokkigheid naar Bridget of gebrek aan eigenwaarde en zelfstandigheid?
Een grote nananananaaaa naar Bridget en naar Rachell.
Deze soap blijft heel 2020 nog wel lopen.
Bridget en Rachell blijven ws nog wel elkaars BFF, want een front tegen Monique. Dre en Mo gaan vast nog wel een keer uit elkaar dit jaar. Dan komt er nog een 3e neukertje voor Dre voorbij. Rachel ziet weer kansen voor de moeder zoon band en is happy de peppy met haar nieuwe schoondochter (al is het Bonny S. of Viola H. , dat is niet zo heel boeiend) want Mo is weer van de kaart geveegd.
Bridg had gerekend op de loyaliteit van haar BFF en voormalig schoonmoeder en niet op steun aan de relatie met neukertje 3. De teleurstelling is groot, dus zij laat via haar collega's van RTL B wat roddels los over Rachell. Het moddergooien tussen die 2 is dan begonnen.
Mo speelt het weer slim, geeft steken onder water, nog meer hartjes met André loves Monique (vond deze eigenlijk best geniaal
Heerlijk deze soap. En dat van eigen bodem.

vrijdag 28 februari 2020 om 09:39

minnimouse schreef: ↑28-02-2020 09:29Precies. Het is niet alsof die oliebollen pas begonnen te lopen nadat Hazes een keer achter de kraam stond.
Ze hebben nog meer kramen toch?
Ik vind dit die mensen echt tekort doen! Ik begreep dat de overleden Oma van Monique tot ver na haar 70e nog meewerkte.
Nu worden ze weggezet als profiteurs.. vind ik niet netjes.

vrijdag 28 februari 2020 om 09:39

Dat wordt altijd geroepen ook bv bij Yolanthe over Jan en Wesley , Leontien bij Borsato, Tatjana bij die worstenkoning. Eigenlijk bij elke knappe vrouw bij een minder aantrekkelijke maar goed bemiddelde man .Pindakaasjes schreef: ↑28-02-2020 09:34Maar laten we eerlijk zijn mensen!
Monique had Andre hoogst waarschijnlijk heus niet teruggenomen als hij pizza bezorger of postbode was met een 2 kamer flatje.. Zijn bezittingen, naam en inkomen maakt Mo'tje natuurlijk een heel stuk vergevingsgezinder.
Maar we weten het niet he het kan echte liefde zijn.

vrijdag 28 februari 2020 om 09:48

Ja, daar heb je gelijk in.

vrijdag 28 februari 2020 om 10:04

Wat veel mensen Bridget verweten kunnen we nu Monique verwijten. Na tietuh gate en André loves Monique nu die foto gister waar ze als een terriër om André hangt... Sneu gedrag van twee dames die leken te “vechten” om die troeftoeter. En wat zal Rachel balen...ze wilde zo graag een bruiloft organiseren  

A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.

vrijdag 28 februari 2020 om 10:07

Geen idee hoeveel kramen die mensen hebben, maar ik weet wel dat ze al gewoon een goede business hadden voordat Dreetje in de familie kwam.Pindakaasjes schreef: ↑28-02-2020 09:39Ze hebben nog meer kramen toch?
Ik vind dit die mensen echt tekort doen! Ik begreep dat de overleden Oma van Monique tot ver na haar 70e nog meewerkte.
Nu worden ze weggezet als profiteurs.. vind ik niet netjes.
Volgens mij zijn dit gewoon hardwerkende mensen en inderdaad geen profiteurs.