Haat reacties Bridget Maasland op Instagram

10-11-2019 22:19 2971 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vandaag las ik meerdere artikelen op nu.nl dat Bridget Maasland een relatie heeft met Andre Hazes.

Zojuist keek ik op haar Instagram en ze had op de eerste 6 foto’s zoiets de reacties uitgeschakeld.

Op de rest van de foto’s had ze wel nog reacties aan staan en ik schrok echt een beetje van de ontzettend harde haat reacties die ze daarop kreeg.

Ze werd voor van alles uitgemaakt o.a dat ze “ een lelijk oud wijf was “ en reacties als: “Monique is veel knapper “En “wat heb je toch een slecht karakter met je vieze lelijke rimpel kop” en zo door echt misselijkmakend makend dan ben je zelf
toch een slecht mens als dat je zo praat over iemand die je geen eens kent.

Daarom heeft ze wellicht de reacties op de eerste foto’s op Instagram uitgezet maar toch weten mensen haar nog te bereiken met enorme kwetsende en nare reacties op de overige oude foto’s op haar Instagram ..

Ik snap niet dat mensen zo hard kunnen zijn en zo bevooroordeeld als dat je de situatie geen eens kent.

Waarom??
Julus schreef:
28-02-2020 10:07
Die kan haar eigen bruiloft organiseren
:rofl: Kan ze vast komen passen bij Mary Borsato...
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Baggal schreef:
28-02-2020 10:47
Ja leuk. Die heeft de leatherlook vast ook hangen
Baggal schreef:
28-02-2020 10:47
Eerst zullen de centjes nog wat veiliger moeten worden gesteld, dus ik verwacht als eerste een babyshower voor monique
CharlyAngel schreef:
27-02-2020 17:25
Ik vind Bridget.niet zo intelligent overkomen. Ordinair is meer het woord wat bij mij opkomt.
Dat heb ik bij o.a bij Monique en André
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Peertjes schreef:
28-02-2020 09:13
Mocht je meelezen Bridget, hang de vlag uit na dit goede nieuws. Het leven is veel leuker zonder Ken-pop!

Tuurlijk leest ze mee!
Pindakaasjes schreef:
28-02-2020 08:41
Eigenlijk vind ik Rachel Hazes nog de grootste grap in dit hele gebeuren!
Man! wat heeft die vrouw zich voor schut gezet met dat gezwijmel en geposeer met haar nieuwe, 3 jaar jongere schoondochter. Alsof ze dolgraag wilde laten zien: "Kijk eens mo'tje, met deze kan ik het 'wel' goed vinden!" Hoe dom om de moeder van je kleinkind (de je al zelden/nooit ziet) eigenlijk zo te passeren.
Wat stoot ze nu haar neus zeg! En Monique lacht het laatst.
Domme Rachel.
Nou indd.
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
Bridge heeft intussen ook haar foto’s met Dre verwijderd van insta.
It's 5 o'clock somewhere
poppetje2006 schreef:
28-02-2020 12:47
Alleen maar beter voor haar, met dat mannetje moet ze zo min mogelijk geassocieerd worden. Wat een reputatie schade heeft die vrouw geleden door die schuinsmarcheerder.
poppetje2006 schreef:
Ze is er 1 vergeten.
PotjePindakaas schreef:
28-02-2020 13:09
Alleen maar beter voor haar, met dat mannetje moet ze zo min mogelijk geassocieerd worden. Wat een reputatie schade heeft die vrouw geleden door die schuinsmarcheerder.
Daar is Bridget altijd zelf nog bij geweest.
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
Yasmeenah82 schreef:
28-02-2020 13:15
Daar is Bridget altijd zelf nog bij geweest.
Precies. Willens en wetens met al die foto’s.
Geen bijzonderheden
Ze was er natuurlijk zelf bij, maar uiteindelijk kijkt iedereen haar met de nek aan, andre is een doetje die "eindelijk het licht heeft gezien" en monique de moeder Theresa die haar gezin bij elkaar houdt. Wat een groot hart heeft ze, zo mooi :flirting:

Ik begin bridget steeds meer als slachtoffer te zien en die twee verdienen elkaar.
Bridget was gewoon bedoelt als scharreltje, voor de neuk, alleen zij dacht meteen dat ze een relatie hadden en heeft hem gezegd dat ie eerlijk tegen Monique moest zijn en haar moest vertellen dat hij met háár nu een relatie had. Terwijl het nog helemaal geen relatie was. Uiteraard moest heel Nederland en schoonmoeder op de hoogte zijn want het moet vooral duidelijk zijn dat zij een relatie hebben.
Totdat Monique toch weer dr hengel met aas uitgooide en het visje meteen beet.
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..
Vlinder1963 schreef:
28-02-2020 08:38
Ken ziet er ondanks dat ie klein van formaat is stukken beter uit, tel daarbij op dat ie niet kan praten, schrijven en neuken en ook geen last van psychische peoblemen heeft. :proud:
:biggrin:
PotjePindakaas schreef:

Niet 'door' die schuinmarcheerder,, maar dankzij en vooral door Bridget zelf.
Mevr. Bridget heeft toch echt zelf alle aandacht gezocht en gevoed.
"Dat doe je als je verliefd bent" is haar betoog..
Tjonge.. hou oud was ze ook alweer?,
Pindakaasjes schreef:
28-02-2020 15:03
Niet 'door' die schuinmarcheerder,, maar dankzij en vooral door Bridget zelf.
Mevr. Bridget heeft toch echt zelf alle aandacht gezocht en gevoed.
"Dat doe je als je verliefd bent" is haar betoog..
Tjonge.. hou oud was ze ook alweer?,
En als het waar is dan heeft ze zelfs een interview gegeven in de Telegraaf....ik weet serieus niet waarom ze haar waffel niet kan houden.
Uitmelken. In de schijnwerpers staan. Of even laten weten dat hij wel degelijk serieus met haar was, omdat ze het over kinderen hadden gehad. " zie je wel dat ik niet alleen een neukertje was".
"de jouwe, voor altijd, (zolang je 't niet erg vind dat ik m'n piemel in iedere griet stop die d'r benen spreid)" tja..
Julus schreef:
28-02-2020 15:14
Uitmelken. In de schijnwerpers staan. Of even laten weten dat hij wel degelijk serieus met haar was, omdat ze het over kinderen hadden gehad. " zie je wel dat ik niet alleen een neukertje was".
Ze mekkert gewoon al maanden om aandacht die vrouw!
Wat een zwakke schakel....
PotjePindakaas schreef:
Nou , echt ja. Goed dat ze het verwijderd heeft.
poppetje2006 schreef:
Heel verstandig. Eindelijk weer eens. Wat zal ze een spijt hebben.
.
Ja zelfs de selfie van haar op Schiphol, wachtend op haar vlucht (incl. dikke lip) heeft ze verwijderd. Echt alles van haar horror 3 daags tripje naar Curaçao is gewist en de rest van Dre ook.
It's 5 o'clock somewhere
Peertjes schreef:
28-02-2020 15:54
Nou , echt ja. Goed dat ze het verwijderd heeft.
Op 1 na, de beginfoto van Brazes.
We moeten nog wel te weten zien te komen wat er zich precies op dat ordinaire eiland heeft afgespeeld.

En ik ben zéér benieuwd wat Ras ervan vindt :proud:
Geen bijzonderheden
yasmijn schreef:
28-02-2020 16:25
We moeten nog wel te weten zien te komen wat er zich precies op dat ordinaire eiland heeft afgespeeld.

En ik ben zéér benieuwd wat Ras ervan vindt :proud:
Eens!
En eens! Het wordt tijd dat ze met een verklaring komt! ;-D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven