Nintendo Switch: kopen of niet?

28-02-2020 15:46 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik twijfel al een tijdje over een Nintendo Switch maarr ik ben niet echt een gamer. Heb vroeger wel veel de sims gespeeld wat ik uren kon doen. Later had een ex vriendje een Xbox maar vond alle games vooral gericht op actie, vechten etc. Er was een spel wat ik wel leuk vond, iets met tuinieren en planten maar volgens mij was de doelgroep een stukje jonger ;)

Nu ben ik vanwege mijn zwangerschap een stuk meer thuis en moet ik het wat rustiger aan doen, heb al geprobeerd te puzzelen maar daar heb ik te weinig geduld voor dus nu zoek ik wat anders. Heb nog een cadeaubon liggen van mijn werk van €100,00 die ik bij de Mediamarkt kan uitgeven dus dacht misschien is de switch een idee.

Mensen met ervaring met de switch en zo ja kun je games aanraden? Ik dacht misschien is Animal Crossing leuk.
Ik heb een switch en ben er heel blij mee. De spellen die ik heb zijn niet zo gewelddadig. Ik heb Pokémon Lets go en Pokémon shield, mario party en mario kart. Heerlijke spellen om je dagen mee door te komen.

Als je animal crossing kent dan zeker kopen, komt eind maart uit. Ik heb hem al gepre-orderd. Heel rustgevend spelletje.
Mijn vriend speelt stardew ballet. Over rustgevend gesproken.

Ik vind Mario leuk (odyssy, party en cart). En ik wil Luigi s Marion gaan proberen. Ik zeg doen dus!
Ja doen!

Ik heb sinds 3 weken 1, en vind m echt leuk!

Mario Odyssey is een aanrader.
Ik ben nu bezig met luigi’s mansion, die is ook leuk.
Hmm klinkt goed! Animal crossing ken ik nog niet echt maar kwam een filmpje tegen en het zag er wel ''gezellig'' uit. Maar denk dat ik hem ga bestellen, toch best een aankoop namelijk. Maargoed anders na een halfjaar op marktplaats!
Hier twee gamers in huis , met een rijk console en handheld - " verleden " ;-) XBoxOne is nu bij 1 van hun in gebruik maar tegenwoordig gebruiken ze meestal een game pc . De Switch wordt ook wel gebruikt ,ook fijn op reis of om mee te nemen natuurlijk . Zij spelen klassiekers zoals Zelda en Mario voornamelijk .
Verhuisd naar vloggers en influencers forum. Pb voor info.
DOEN! Ik heb superlang getwijfeld en uiteindelijk mijn ps4 ingeruild voor de switch. Geen seconde spijt van gehad, vooral omdat je er overal mee kan spelen (ook straks als je moet wachten in het ziekenhuis ;-)) en omdat je kan spelen zonder dat je de TV nodig hebt, wat fijn is met meer mensen in huis.
Op de ps4 speelde ik alleen survivalgames en de sims :heart: :maar op de switch is ZOVEEL wat ik leuk vind.
Speel nu pokemon shield en Mario Odyssee, en overweeg two point hospital en luigis mansion aan te schaffen.

Maar ECHT DOEN. Zo leuk! Nul seconde spijt!
Als je van Sims houdt is Animal Crossing echt wat voor jou! Ik kan me hele dagen vermaken met dat spel en ga speciaal een Switch kopen om het te spelen. Ik had het op de DS en Wii en heb het op beiden helemaal kapot gespeeld.
Ik heb ook een Switch. Heb onder andere Pokemon en crash Bandicoot uitgespeeld én ook weer doorverkocht. Ben nu net klaar met Professor Layton en ben begonnen aan Luigi’s Mansion.
Mario Odessey vind ik ook heel leuk!
Oftewel, ik ben er blij mee!!
Ik heb erg veel plezier met mn switch! Ik speel op het moment this war of mine, dat is idd wel een geweldadig spel, maar ik speel ook mario maker, spyro en zelfs af en toe just dance. Zit ook te wachten op animal crossing, heb m al gepreorderd ;-D
In this world, it doesn't matter how hard you've worked on something
Je kunt ook de Sims voor PC kopen :biggrin:
Arequipa schreef:
28-02-2020 16:09
Hmm klinkt goed! Animal crossing ken ik nog niet echt maar kwam een filmpje tegen en het zag er wel ''gezellig'' uit. Maar denk dat ik hem ga bestellen, toch best een aankoop namelijk. Maargoed anders na een halfjaar op marktplaats!
Houd er rekening mee dat veel spelletjes ook niet bepaald gratis (maar wel leuk :) ) zijn.
Eze schreef:
28-02-2020 17:15
Houd er rekening mee dat veel spelletjes ook niet bepaald gratis (maar wel leuk :) ) zijn.
Haha goeie, maar op een of andere manier ben ik moeilijk in grote aankopen en koop ik zo een spelletje voor 40/50 euro.

Meteen nog een vraag, zit er echt verschil tussen die gereviseerde versie en de oudere?
Arequipa schreef:
28-02-2020 17:17
Haha goeie, maar op een of andere manier ben ik moeilijk in grote aankopen en koop ik zo een spelletje voor 40/50 euro.

Meteen nog een vraag, zit er echt verschil tussen die gereviseerde versie en de oudere?
Bedoel je met de gereviseerde de lite (die kan echt minder) of de gereviseerde ‘grote’ (daar is als ik het me goed herinner vooral de batterij beter.)
chocolol schreef:
28-02-2020 17:13
Je kunt ook de Sims voor PC kopen :biggrin:
Haha ook over nagedacht, en paar jaar geleden gedaan maar toen bleek mijn laptop daar niet snel genoeg voor te zijn.
En misschien is het voor mijn kind over een jaar 4/5? ook leuk! Of alweer sterk verouderd, geen idee hoe snel dat gaat.
Eze schreef:
28-02-2020 17:20
Bedoel je met de gereviseerde de lite (die kan echt minder) of de gereviseerde ‘grote’ (daar is als ik het me goed herinner vooral de batterij beter.)
Ik zag bijvoorbeeld deze twee voorbij komen: Volgens mij is het inderdaad accuduur, qua prijs lijkt het trouwens sowieso niet veel te verschillen.
Zwartepiste schreef:
28-02-2020 16:59
Ik heb ook een Switch. Heb onder andere Pokemon en crash Bandicoot uitgespeeld én ook weer doorverkocht. Ben nu net klaar met Professor Layton en ben begonnen aan Luigi’s Mansion.
Mario Odessey vind ik ook heel leuk!
Oftewel, ik ben er blij mee!!
En nu toevallig interesse om layton door te verkopen? :yum:
Sorry nog meer vragen!
Kun je ook online tegen andere mensen spelen of alleen tegen mensen in je fysieke ruimte?
Kopen! Let er ff op dat je het nieuwe model koopt, die accu is beter.

Ik heb hem nog geen 2 maanden. Ik heb Maria kart de luxe en Spyro.. super leuk en qua spellen is er keuze genoeg.
Aan het eind komt alles goed. Is het niet goed: dan is dat niet het eind.
Switch is echt leuk!

Ik ben een gamer en liefhebber van snoezige spelletjes. Wij hebben een PS, een Wii, een GameCube (zo leuk!) en een Switch in huis. Unaniem zijn mijn kinderen en ik het eens over de Switch. We vinden hem geweldig!

Ik zou hem kopen, maar dan niet de lite.
Ik heb de lite want ik speel sowieso nooit op tv. En om de gewone als handheld te gebruiken, die vind ik wat zwaar. De lite is gemakkelijker mee te nemen, kleiner, en omdat hij geen losse onderdelen heeft.

Ik ben ook in afwachting van Animal Crossing en ik vermaak me nu met diverse demo’s. Zo probeer ik van alles uit.
Jaaaaa Animal Crossing! :heart:
jaaaaa... zo leuk :-). Zoveel leuke spellen :-) ik ben ook niet echt een gamer maar die switch ;-)
Arequipa schreef:
28-02-2020 17:25
Sorry nog meer vragen!
Kun je ook online tegen andere mensen spelen of alleen tegen mensen in je fysieke ruimte?
Kan allebei! Online moet je wel een lidmaatschap voor hebben, maar dat is niet zo duur... 20 euro voor een jaar ofzo! :-]
Kuan_yin schreef:
28-02-2020 17:24
En nu toevallig interesse om layton door te verkopen? :yum:
Haha hij gaat helaas al door naar een vriendin!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven