Nintendo Switch: kopen of niet?
vrijdag 28 februari 2020 om 15:46
Ik twijfel al een tijdje over een Nintendo Switch maarr ik ben niet echt een gamer. Heb vroeger wel veel de sims gespeeld wat ik uren kon doen. Later had een ex vriendje een Xbox maar vond alle games vooral gericht op actie, vechten etc. Er was een spel wat ik wel leuk vond, iets met tuinieren en planten maar volgens mij was de doelgroep een stukje jonger 
Nu ben ik vanwege mijn zwangerschap een stuk meer thuis en moet ik het wat rustiger aan doen, heb al geprobeerd te puzzelen maar daar heb ik te weinig geduld voor dus nu zoek ik wat anders. Heb nog een cadeaubon liggen van mijn werk van €100,00 die ik bij de Mediamarkt kan uitgeven dus dacht misschien is de switch een idee.
Mensen met ervaring met de switch en zo ja kun je games aanraden? Ik dacht misschien is Animal Crossing leuk.

Nu ben ik vanwege mijn zwangerschap een stuk meer thuis en moet ik het wat rustiger aan doen, heb al geprobeerd te puzzelen maar daar heb ik te weinig geduld voor dus nu zoek ik wat anders. Heb nog een cadeaubon liggen van mijn werk van €100,00 die ik bij de Mediamarkt kan uitgeven dus dacht misschien is de switch een idee.
Mensen met ervaring met de switch en zo ja kun je games aanraden? Ik dacht misschien is Animal Crossing leuk.
vrijdag 28 februari 2020 om 15:53
Ik heb een switch en ben er heel blij mee. De spellen die ik heb zijn niet zo gewelddadig. Ik heb Pokémon Lets go en Pokémon shield, mario party en mario kart. Heerlijke spellen om je dagen mee door te komen.
Als je animal crossing kent dan zeker kopen, komt eind maart uit. Ik heb hem al gepre-orderd. Heel rustgevend spelletje.
Als je animal crossing kent dan zeker kopen, komt eind maart uit. Ik heb hem al gepre-orderd. Heel rustgevend spelletje.
vrijdag 28 februari 2020 om 16:12
Hier twee gamers in huis , met een rijk console en handheld - " verleden "
XBoxOne is nu bij 1 van hun in gebruik maar tegenwoordig gebruiken ze meestal een game pc . De Switch wordt ook wel gebruikt ,ook fijn op reis of om mee te nemen natuurlijk . Zij spelen klassiekers zoals Zelda en Mario voornamelijk .

Verhuisd naar vloggers en influencers forum. Pb voor info.
vrijdag 28 februari 2020 om 16:27
DOEN! Ik heb superlang getwijfeld en uiteindelijk mijn ps4 ingeruild voor de switch. Geen seconde spijt van gehad, vooral omdat je er overal mee kan spelen (ook straks als je moet wachten in het ziekenhuis
en omdat je kan spelen zonder dat je de TV nodig hebt, wat fijn is met meer mensen in huis.
Op de ps4 speelde ik alleen survivalgames en de sims
:maar op de switch is ZOVEEL wat ik leuk vind.
Speel nu pokemon shield en Mario Odyssee, en overweeg two point hospital en luigis mansion aan te schaffen.
Maar ECHT DOEN. Zo leuk! Nul seconde spijt!

Op de ps4 speelde ik alleen survivalgames en de sims

Speel nu pokemon shield en Mario Odyssee, en overweeg two point hospital en luigis mansion aan te schaffen.
Maar ECHT DOEN. Zo leuk! Nul seconde spijt!
vrijdag 28 februari 2020 om 16:59
vrijdag 28 februari 2020 om 17:02
Ik heb erg veel plezier met mn switch! Ik speel op het moment this war of mine, dat is idd wel een geweldadig spel, maar ik speel ook mario maker, spyro en zelfs af en toe just dance. Zit ook te wachten op animal crossing, heb m al gepreorderd

In this world, it doesn't matter how hard you've worked on something
vrijdag 28 februari 2020 om 17:15
Houd er rekening mee dat veel spelletjes ook niet bepaald gratis (maar wel leuk

vrijdag 28 februari 2020 om 17:17
Haha goeie, maar op een of andere manier ben ik moeilijk in grote aankopen en koop ik zo een spelletje voor 40/50 euro.
Meteen nog een vraag, zit er echt verschil tussen die gereviseerde versie en de oudere?
vrijdag 28 februari 2020 om 17:20
Bedoel je met de gereviseerde de lite (die kan echt minder) of de gereviseerde ‘grote’ (daar is als ik het me goed herinner vooral de batterij beter.)
vrijdag 28 februari 2020 om 17:21
Haha ook over nagedacht, en paar jaar geleden gedaan maar toen bleek mijn laptop daar niet snel genoeg voor te zijn.
En misschien is het voor mijn kind over een jaar 4/5? ook leuk! Of alweer sterk verouderd, geen idee hoe snel dat gaat.
vrijdag 28 februari 2020 om 17:22
Ik zag bijvoorbeeld deze twee voorbij komen: Volgens mij is het inderdaad accuduur, qua prijs lijkt het trouwens sowieso niet veel te verschillen.
vrijdag 28 februari 2020 om 17:24
En nu toevallig interesse om layton door te verkopen?Zwartepiste schreef: ↑28-02-2020 16:59Ik heb ook een Switch. Heb onder andere Pokemon en crash Bandicoot uitgespeeld én ook weer doorverkocht. Ben nu net klaar met Professor Layton en ben begonnen aan Luigi’s Mansion.
Mario Odessey vind ik ook heel leuk!
Oftewel, ik ben er blij mee!!

vrijdag 28 februari 2020 om 17:26

vrijdag 28 februari 2020 om 17:26

vrijdag 28 februari 2020 om 17:40
Ik heb de lite want ik speel sowieso nooit op tv. En om de gewone als handheld te gebruiken, die vind ik wat zwaar. De lite is gemakkelijker mee te nemen, kleiner, en omdat hij geen losse onderdelen heeft.
Ik ben ook in afwachting van Animal Crossing en ik vermaak me nu met diverse demo’s. Zo probeer ik van alles uit.
Ik ben ook in afwachting van Animal Crossing en ik vermaak me nu met diverse demo’s. Zo probeer ik van alles uit.
vrijdag 28 februari 2020 om 18:55