Nintendo Switch: kopen of niet?

28-02-2020 15:46 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik twijfel al een tijdje over een Nintendo Switch maarr ik ben niet echt een gamer. Heb vroeger wel veel de sims gespeeld wat ik uren kon doen. Later had een ex vriendje een Xbox maar vond alle games vooral gericht op actie, vechten etc. Er was een spel wat ik wel leuk vond, iets met tuinieren en planten maar volgens mij was de doelgroep een stukje jonger ;)

Nu ben ik vanwege mijn zwangerschap een stuk meer thuis en moet ik het wat rustiger aan doen, heb al geprobeerd te puzzelen maar daar heb ik te weinig geduld voor dus nu zoek ik wat anders. Heb nog een cadeaubon liggen van mijn werk van €100,00 die ik bij de Mediamarkt kan uitgeven dus dacht misschien is de switch een idee.

Mensen met ervaring met de switch en zo ja kun je games aanraden? Ik dacht misschien is Animal Crossing leuk.
Arequipa schreef:
28-02-2020 17:22
Ik zag bijvoorbeeld deze twee voorbij komen: Volgens mij is het inderdaad accuduur, qua prijs lijkt het trouwens sowieso niet veel te verschillen.

Die van de media markt, dat is de nieuwe versie met de verbeterde batterij
Arequipa schreef:
28-02-2020 17:21
Haha ook over nagedacht, en paar jaar geleden gedaan maar toen bleek mijn laptop daar niet snel genoeg voor te zijn.
En misschien is het voor mijn kind over een jaar 4/5? ook leuk! Of alweer sterk verouderd, geen idee hoe snel dat gaat.
Mijn 4 jarige begint Mario party te begrijpen en wil altijd racen en doet vervolgens niets maar ze vindt het wel heel leuk....
Arequipa schreef:
28-02-2020 17:25
Sorry nog meer vragen!
Kun je ook online tegen andere mensen spelen of alleen tegen mensen in je fysieke ruimte?
Zoals al gezegd: met een abonnement kan het allebei. Wij hebben extra controllers (Bij de ‘gewone’ switch, niet de lite) om met vier personen te kunnen Mario karten. Het zal alleen wel even duren voor jouw kind zo ver is :)
Nouu met de combinatie van aankomend verlof en corona eindelijk besteld! Hij komt morgen met Two point hospital (leek me wel toepasselijk) en animal crossing. Heel benieuwd!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven