Nintendo Switch: kopen of niet?
vrijdag 28 februari 2020 om 15:46
Ik twijfel al een tijdje over een Nintendo Switch maarr ik ben niet echt een gamer. Heb vroeger wel veel de sims gespeeld wat ik uren kon doen. Later had een ex vriendje een Xbox maar vond alle games vooral gericht op actie, vechten etc. Er was een spel wat ik wel leuk vond, iets met tuinieren en planten maar volgens mij was de doelgroep een stukje jonger 
Nu ben ik vanwege mijn zwangerschap een stuk meer thuis en moet ik het wat rustiger aan doen, heb al geprobeerd te puzzelen maar daar heb ik te weinig geduld voor dus nu zoek ik wat anders. Heb nog een cadeaubon liggen van mijn werk van €100,00 die ik bij de Mediamarkt kan uitgeven dus dacht misschien is de switch een idee.
Mensen met ervaring met de switch en zo ja kun je games aanraden? Ik dacht misschien is Animal Crossing leuk.

Nu ben ik vanwege mijn zwangerschap een stuk meer thuis en moet ik het wat rustiger aan doen, heb al geprobeerd te puzzelen maar daar heb ik te weinig geduld voor dus nu zoek ik wat anders. Heb nog een cadeaubon liggen van mijn werk van €100,00 die ik bij de Mediamarkt kan uitgeven dus dacht misschien is de switch een idee.
Mensen met ervaring met de switch en zo ja kun je games aanraden? Ik dacht misschien is Animal Crossing leuk.
vrijdag 28 februari 2020 om 20:19
Mijn 4 jarige begint Mario party te begrijpen en wil altijd racen en doet vervolgens niets maar ze vindt het wel heel leuk....
vrijdag 28 februari 2020 om 22:18
Zoals al gezegd: met een abonnement kan het allebei. Wij hebben extra controllers (Bij de ‘gewone’ switch, niet de lite) om met vier personen te kunnen Mario karten. Het zal alleen wel even duren voor jouw kind zo ver is