UD 2e helft oktober 2020

28-02-2020 12:21 648 berichten
Een nieuw groepje omdat de andere van oktober erg groot wordt.
Voor de dames die in de 2e helft (vanaf de 16e) zijn uitgerekend in oktober.

Inlog: UDokt2020
Wachtwoord: okto2020
NaamLeeftijdKindjeUDJ/MBijzonderheden
blo3mpj338tweede15 oktober:heart: klopt, MA gehad
Principessa338tweede16 oktoberjongen:heart: klopt
OkkiePetite32tweede16 oktober:heart: klopt
LiverpoolRain30tweede20 oktober:heart: klopt
Gudrun36eerste21 oktober:heart: klopt, NIPT goed
Daneli27eerste23 oktober:heart: klopt, NIPT goed, 7-5 geslachtsecho
Kumu9128eerste25 oktober
leolux28tweede27 oktober
lux-30tweede28 oktober:heart: klopt, NIPT goed. 10-6 20wk echo. Zwanger dmv ICSI na 2x vmk van cryo’s uit poging 1. Zoon van 2
appelgroen31tweede28 oktober
Zuid8732eerste29 oktober:heart: klopt, NIPT goed
Roos876derde30 oktober:heart: klopt, NIPT goed
ollie-olliebegin 30eersteeind oktober:heart: klopt
Lasvegas-8435tweede1 november :heart: klopt, combinatietest goed
mindsey34eerste1 november:heart: klopt, NIPT goed. MK en MA (windei) in 2019
Maisnon :redrose:
anoniem_636bd206a82f3 wijzigde dit bericht op 28-08-2020 12:58
73.74% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ok gister schreef ik nog dat ik niet zo misselijk was, maar boy it hits hard this morning dus ik neem het terug :P
Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.
Oh Lux, dat is rot!

Ik merk dat ik 's ochtends, maar ook 's nachts, misselijker wordt. Vannacht was dochter wakker, en vriend zat met haar op schoot om haar opnieuw in slaap te laten vallen. Ik was misselijk (zo'n lege maag misselijkheid), en kon alleen maar denken: kind, val nou toch in slaap, dan kan ik tenminste opstaan en iets te eten scoren zonder dat we weer helemaal opnieuw moeten beginnen :facepalm:
Ik heb nu vooral last van gekneusde borsten, of zo voelt het.
Misselijkheid echt met aanvallen en niet de hele dag. Tandenpoetsen wordt ook steeds moeilijker, dat gaat niet meer zonder te kokhalzen.
De misselijkheid is bij mij vandaag ook weer heftiger. Gister trok het snel weg, maar nu heb ik er nog steeds last van. Ik zit op mijn werk zo ver van de wc vandaan, moet eerst de hele verdieping door voor ik er ben. Vrij irritant, in geval van nood heb ik de wc toch liever dichtbij.
Heeft iemand hier ook al last van bandenpijn, of wel eens zo vroeg gehad? En hoe voelde dat? Bij mij voelt het dus als een zeurende, soms wat stekende pijn. Het voelt daarbij ook een beetje of ik mijn lies verrekt heb.
ollie-ollie wijzigde dit bericht op 03-11-2021 18:09
64.81% gewijzigd
Lux Zou het verschil met ivf en spontaan zwanger worden bij later niet zitten in verschil van kwaliteit? Ik denk ivf langer kwaliteit behoudt , Waardoor dan met ivf niet uitmaakt en bij spontaan wel. Geen idee of klopt hoor, meer gevoelsmatig iets.
Haha zo gaat dat vaak met die kwaaltjes “o nergens last, o grapje toch wel “
Maisnon oh ja heel irritant die misselijkheid, beetje jammer dat je dan geen kant uit kan. Ik heb nu van die droge biscuitjes in bakje op nachtkastje staan. Scheelt weer loopje naar beneden :)
Leolux Ik leef letterlijk met je mee, m’n borsten doen ook zo zeer...het kwaaltje waarvan ik steeds in afwachting was is daar jee!
Oohhh dat tandenpoetsen had ik bij zoon zo erg, vreselijk is dat.
Appelgroen oh dat is wel echt balen, moet je ook echt overgeven van misselijkheid?
Ollie
Ik herken het wel, die steken, halverwege week 5 had ik dat ongeveer . Toen had ik juist paar dagen geen kwaaltjes gehad, kwam dat opeens. Ik was er van overtuigd dat begin van het einde was, bleek inderdaad bandenpijn of groei van baarmoeder of ruimte creëren waardoor andere delen beetje aan de kant worden geduwd. Goed dat je vk hebt gebeld en wat fijn dat ze nauw contact met je houden !
Gaat plassen wel goed?
Hier zere borsten en zooooo moe, volgens mij hoe minder ik werk hoe meer moe
Oh ja hoor, veel last van bandenpijn. Herkende het direct, als ik nies of lach schiet het in m’n liezen :P heel herkenbaar van m’n vorige zwangerschap, echt het gevoel alsof iemand er een ruk aan geeft.

Toen had ik dat met week 5-6 nog niet zo duidelijk, maar inderdaad stekende pijnscheutjes vanaf die periode. Die heb ik nu ook, maar dat ben ik pas toen ik mijn vorige zwangerschap met een week of 15 ‘echte’ bandenpijn kreeg ermee gaan associeren. Was toen met die vroege pijn erg bang voor een BBZ weet ik nog wel. Nu dus al direct de ‘echte’ bandenpijn.

Heb zelfs het idee dat ik al een harde buik voel bij een orgasme. Is nu natuurlijk nog maar een heel klein baarmoedertje dus mijn buik zelf is niet hard nog, maar ik voel het hardebuikengevoel in m’n onderbuik na een orgasme :P
Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.
Appelgroen schreef:
04-03-2020 09:40
De misselijkheid is bij mij vandaag ook weer heftiger. Gister trok het snel weg, maar nu heb ik er nog steeds last van. Ik zit op mijn werk zo ver van de wc vandaan, moet eerst de hele verdieping door voor ik er ben. Vrij irritant, in geval van nood heb ik de wc toch liever dichtbij.
Herkenbaar dit :sick:
Gister in de pauze van die seabands gekocht tegen de misselijkheid. De vorige zwangerschap Wilde ik dat niet meer proberen, nadat ik al zoveel geprobeerd had. Nu de misselijkheid nog niet zo extreem is ga ik het maar eens proberen. Tot nu toe is de misselijkheid wat minder dan gister, dus ik ben benieuwd..
Lux wat interessant met orgasme ik herken dat wel van vorige zwangerschappen.
Deze niet, want man is doodsbenauwd dat door een orgasme de boel te vroeg op gang komt...en moet toegeven dat in deze weken ook echt geen behoefte eraan hebt. Wel in begin zwangerschap week4/5
Zodra behoefte weer komt ga ik weer bespreekbaar maken :)
Hoe is dat bij jullie mannen? En jullie eigen behoeftes aan orgasmes?
OkkiePetite schreef:
05-03-2020 07:59
Lux wat interessant met orgasme ik herken dat wel van vorige zwangerschappen.
Deze niet, want man is doodsbenauwd dat door een orgasme de boel te vroeg op gang komt...en moet toegeven dat in deze weken ook echt geen behoefte eraan hebt. Wel in begin zwangerschap week4/5
Zodra behoefte weer komt ga ik weer bespreekbaar maken :)
Hoe is dat bij jullie mannen? En jullie eigen behoeftes aan orgasmes?
Haha nou het klinkt heel spannend maar hier ook maar 2x seks gehad hoor. Meestal ben ik te moe/misselijk en inmiddels doen mijn borsten zo’n zeer dat niemand daar aan mag komen, dus dat helpt ook niet :P
Echt bandenpijn hier niet, maar herkende aan het 'oprekkende' gevoel van mijn baarmoeder dat ik misschien wel eens zwanger kon zijn. Datum vorige zwangerschap Datjes ik dat ook, en daar raakte ik toen best gestresst van, omdat het ook wat leek op menstruatiepijn. De pijn is even een weekje weg geweest, en is nu weer af en toe terug.

Seks: hier niet heel veel behoefte aan nu. Wordt ook steeds moeier, dat helpt ook niet mee natuurlijk. Dus ook geen hele hoge frequenties hier. Maar vriend is niet bang (meer). Hij bekende laatst dat hij tijdens mijn eerste zwangerschap wel even had googled of het allemaal geen kwaad kon aan het begin.
Pfff hier heeft de misselijkheid ook toegeslagen. :wtf: En toch ook wel een beetje de zenuwen, voor vanmiddag. Ik moet thuiswerken, maar er komt nog niet veel uit mijn handen. Gelukkig kan ik zelf een beetje schuiven met werk.

Qua seks: ik merk dat mijn zin heel erg verminderd is. Echt het gevoel dat alle energie ergens anders naartoe gaat. Aan een orgasme heb ik niet eens zin om te beginnen ;-D. Mijn vriend heeft nergens last van haha, die wil liefst nog steeds elke dag.
Mindsey, hoe laat heb je de echo? Succes straks!
Maisnon 15.30 uur.. Dankjewel! Kom sowieso even een update geven hier :).
Oh mindsey ik zag jouw naam hier staan en hoopte dat je de echo al hebt gehad. Spannend!
Succes Mindsey!!

Hier 1x seks gehad sinds de zwangerschap, maar dat heeft meer te maken met onze vakantie en dat dochter bij ons in bed slaapt.
Maar vind het niet heel erg, want heb er idd weinig energie voor!

Vervelend dat sommigen nu wel misselijk zijn! Ik merk wel dat ik ‘s ochtends echt graag snel even een cracker of iets eet, maar verder gaat het prima.
Lig wel elke avond om 21:00-21:30 te slapen, maar man ook, dus wellicht zijn we gewoon ons slaaptekort van het afgelopen jaar aan het wegwerken.
Wil iemand in de tabel zetten dat ik 17 maart mijn eerste echo heb? Heb hem net zelf geregeld en op eigen kosten dus, op de dag dat we terugkomen van vakantie :mrgreen:
Daar ben ik :D en ik ben officieel zwanger! Van een rijstkorrel :biggrin: .

https://imgur.com/a/QkEfx1N

De zwangerschapsduur kwam overeen met wat ik zelf dacht: 5 weken en 5 dagen.
De rijstkorrel is de dooierzak. Helaas kon ze nog geen embryo'tje zien, daarvoor mogen we over een week terugkomen. Op vrijdag de 13e ;-D.

Nog wel even spannend dus. Maar in ieder geval niet zo'n gemene lege vruchtzak als de vorige keer. Ik ga lekker proberen te ontspannen en weer afwachten..
Was toch wel heel zenuwachtig vandaag.
Fijn Mindsey! Ik heb de 13de ook een echo, dan ben ik 7+2 :)
Het mooiste rijstkorreltje wat ik ooit heb gezien Mindsey! :flirting:
lux- schreef:
05-03-2020 17:03
Fijn Mindsey! Ik heb de 13de ook een echo, dan ben ik 7+2 :)
Ah spannend! Kunnen we samen aftellen ;-D.
leolux schreef:
05-03-2020 17:09
Het mooiste rijstkorreltje wat ik ooit heb gezien Mindsey! :flirting:
Ahhhh zo lief! :heart: :heart:
Ahh heel fijn dat er dit keer wel wat te zien is, Mindsey!

Volgende week dan hopelijk helemaal geen onzekerheid meer!
Jeah mindsey lang leve de rijstkorrel!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven