UD 2e helft oktober 2020

28-02-2020 12:21 648 berichten
Een nieuw groepje omdat de andere van oktober erg groot wordt.
Voor de dames die in de 2e helft (vanaf de 16e) zijn uitgerekend in oktober.

Inlog: UDokt2020
Wachtwoord: okto2020
NaamLeeftijdKindjeUDJ/MBijzonderheden
blo3mpj338tweede15 oktober:heart: klopt, MA gehad
Principessa338tweede16 oktoberjongen:heart: klopt
OkkiePetite32tweede16 oktober:heart: klopt
LiverpoolRain30tweede20 oktober:heart: klopt
Gudrun36eerste21 oktober:heart: klopt, NIPT goed
Daneli27eerste23 oktober:heart: klopt, NIPT goed, 7-5 geslachtsecho
Kumu9128eerste25 oktober
leolux28tweede27 oktober
lux-30tweede28 oktober:heart: klopt, NIPT goed. 10-6 20wk echo. Zwanger dmv ICSI na 2x vmk van cryo’s uit poging 1. Zoon van 2
appelgroen31tweede28 oktober
Zuid8732eerste29 oktober:heart: klopt, NIPT goed
Roos876derde30 oktober:heart: klopt, NIPT goed
ollie-olliebegin 30eersteeind oktober:heart: klopt
Lasvegas-8435tweede1 november :heart: klopt, combinatietest goed
mindsey34eerste1 november:heart: klopt, NIPT goed. MK en MA (windei) in 2019
Maisnon :redrose:
anoniem_636bd206a82f3 wijzigde dit bericht op 28-08-2020 12:58
73.74% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Jeej mindsey, dat is alvast weer een stapje vooruit! Spannend volgende week weer een echo, ik duim voor je! Lux ook veel succes/plezier met de echo volgende week! Hopelijk Worden het mooie plaatjes :)

Qua seks is het hier wisselend, al merk ik de laatste dagen dat ik vermoeider ben en daardoor ook minder zin heb, dat vind mijn vriend wel jammer.

Ik ben echt de dagen aan het aftellen naar de echo toe, wat gaat de tijd langzaam! Stiekem alvast aan het nadenken hoe ik het mijn ouders en mijn zusjes wil vertellen dat ze opa/oma en tantes gaan worden. Jullie nog leuke ideeën?
Jeej Mindsey, wat fijn! :cheer2:
Mindsey, wat fijn!!!

Vanochtend voor het eerst deze zwangerschap overgegeven. Ben vrij vandaag dus dat scheelt. Mijn dochtertje kwam echt zo verbaasd bij de badkamer kijken. Ze Is 15 maanden en snapt er helemaal niks van.
Gelukkig is de misselijkheid nu redelijk afgezakt. Wel blijf ik sinds dinsdag een soort futloos/misselijkachtig gevoel houden.
Oh appelgroen, wat vervelend! Ik ben ook zoo ontzettend misselijk. Ik voel me de hele dag alsof ik een dikke kater heb.

Heb ook nu ineens weer rare cravings. Bij zoon had ik de hele dag zin in aardappels, sinaasappels en melk, nou nu ga ik bij de gedachte aan 1 van die 3 al over m’n nek, maar kan nu geen genoeg krijgen van aardbeien, tomatensoep en ei.
lux- wijzigde dit bericht op 06-03-2020 19:14
0.42% gewijzigd
Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.
En nu ligt er een peuter die zichzelf te groot vond voor een middagdutje bovenop mij te slapen terwijl ik heel misselijk ben én super nodig moet plassen.

Pff dat eerste trimester was makkelijker toen ik nog geen kind had :P
Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.
Ik vind het nu ook best pittig met een peuter erbij. De mijne vond zich vandaag ook te groot voor een dutje en is vandaag een draak...
Ook steeds erg misselijk en een plakkende peuter die zijn vader stom vindt......

Heb vandaag een hele pijnlijke onderrug, dus ik hang vandaag lekker met een kruik op de bank.
Ach, wat vervelend dat jullie allemaal zo misselijk zijn! Hier wisselt het per dag, vanmorgen de eerste 2 uur vaag misselijk, maar echt niet te vergelijken met jullie.
Pfff dames ik voel letterlijk met jullie mee, ochtendje gewerkt en helemaal gesloopt en ook mega misselijk, ben echt aan het vechten tegen overgeven...
wel “gezellig” te lezen dat er meer zijn;)
Mindsey wat een fijn nieuws :heart: !

Ik was vorige week 6+6 dus bij mij was het een kikkervisje! Nog even geduld dus.

Mijn vriend en ik willen juist heel graag seksen maar ik heb hier een baby die dan net altijd wakker wordt :facepalm: . We hebben al 3 keer een poging gedaan en nog steeds niet afgemaakt :rofl:

Misselijk: vooral s’ochtends. En ook heel slap en futloos inderdaad..
Hier ook met name ‘s ochtends wat misselijk en minder eetlust. In de middag/avond is alles weer normaal, behalve dat ik sneller vol zit.

Superirritant: ik zou nu dus een moord doen voor een wijntje. Bij dochter vond ik het easy 9 maanden zonder alcohol, want ik had er juist 0 zin in en wilde alleen maar zoete dingen.

Nu mis ik vis en wijn en een broodje filet americain wel enorm.

Vind het wel heel grappig dat een zwangerschap zó kan verschillen qua kwaaltjes en zou echt extreem verbaasd zijn als ik toch weer een dochter krijg.
Principessa3 schreef:
06-03-2020 23:26
Mindsey wat een fijn nieuws :heart: !

Ik was vorige week 6+6 dus bij mij was het een kikkervisje! Nog even geduld dus.
Een kikkervisje :love: zag je ook al een hartje kloppen? Het geduld gaat wel aardig gelukkig :).

Hier vooral 's ochtends misselijk.. de rest van de dag kan ik het redelijk opvangen met kleine beetjes eten.

En gisteren mijn eerste middagdutje gedaan... :yes: was heerlijk!

Komen er nog echo's aan? :)
Ah Maisnon, morgen zie ik? :D Spannend!
mindsey schreef:
07-03-2020 08:14
Ah Maisnon, morgen zie ik? :D Spannend!
Straks ;-) 11 uur
Spannend Maisnon! Hopelijk al een hartje te zien :)

@LV: dat heeft mijn moeder de hele zwangerschap over mijn zusje gezegd; dit kán niet ook een meisje zijn ;)

Fijn dat er ook meiden zijn die niet zo beroerd zijn. Ik dacht eerst dat ik niet zo misselijk zou zijn als bij zoon maar heb gewoon te vroeg gejuicht want ik ben zo vreselijk misselijk nu. Man en zoon liggen nog te maffen maar ik ben al beneden, ik móést echt eten. Het vervelende is dat ik bij zoon crackers naast m’n bed kon leggen, maar deze zwangerschap krijg ik die crackers niet naar binnen. Enige dat ‘s ochtends gaat momenteel is witte bolletjes met ham en kan dat niet klaarleggen, want ik heb katten (en ham een hele nacht uit de koelkast, hoe lekker zou dat blijven?). Dus ‘t is ‘s ochtends echt naar beneden rennen voor eten en dan pas de rest :P
Spannend maisnon!

Ik heb net mijn kleding aangetrokken en zie daar ineens een buik. Die was er gisteren nog niet. Ik heb vreselijk last van mijn stoelgang en een opgeblazen gevoel. Dus het is echt een darmenbuik, maar het ziet eruit als een babybuik. Ik baal er een beetje van, want hoe verberg ik dit nog even. :'(
Ik heb ook een darmenbuik, maar heb al een mom pouch overgehouden aan mijn vorige zwangerschap, dus ik ben sowieso niet meer zo tevreden over mijn buik :P ik doe hoge taillebroeken en wijde tshirts aan :hihi:
Helaas geen goede echo. Wel een holte, maar verder niets te zien. De verloskundige houdt een slag om de arm, omdat ik na het verwijderen van mijn spiraal niet ongesteld ben geworden kunnen we ook niet met zekerheid zeggen wanneer de ovulatie ongeveer was. Maar ik geloof er niet in 19 februari had ik een behoorlijk positieve test, dus het lijkt me niet goed dat er dan niks te zien is.
Over 1,5 week (18 mei) nog een echo voor de zekerheid.
Ach nee maisnon, wat een domper. Ik hoop dat je alsnog minder ver bent dan dat je dacht.

Knuffel :hug:
Maisnon ach nee lieverd :hug: je zou nu 6 wkn moeten zijn? Dan kan natuurlijk best dat er nog niet echt wat te zien is? Pfff hoe voel je je erbij? Hoop of juist niet of wat anders?
Principessa Jeah voor kikkervisje!
Lux haha zeer herkenbaar eerste zwangerschap was biscuitje voor mij ook voldoende, nu moet echt eten!
Leolux ook herkenbaar! Gelukkig draag ik van mezelf al vrij wijde kleding omdat beetje buikje heb.
Hier gaat mijn buikvet nu echt wat omhoog staan en ook opgezette darmen! Ik zie er zonder kleding echt mega zwanger uit! Voel me ook echt zwanger, helemaal gesloopt. Volgens m’n app gaat frummel de komende 4 wkn van druif naar kiwi, dat is flinke groei. Dat worden veel dutjes
Wat naar Maisnon :( die kwam wel even binnen.. Hoe voel je je?
En die 11 dagen wachten.. weet nog dat ik dat zoo lang vond de vorige keer (zeker aan het begin), niet te doen. Maar wil niet voor jou invullen natuurlijk. In ieder geval een hele dikk3 knuffel :heart: niet wat je had gehoopt dit.
Okkie, technisch zou het misschien kunnen, maar met een duidelijk positieve test op 19 februari verwacht je nu in ieder geval ruim 6 weken zwanger te zijn. Dan zou er toch wel iets te zien moeten zijn.

Mindsey, ja, wachten duurt lang. Vond ik de vorige keer ook. Aan de ene kant had ik graag gewild dat het nu echt duidelijk was, dan kan je door. Maar aan de andere kant laat het de deur op een kier, en heb je toch nog ergens hoop. Maar ik ga er eigenlijk vanuit dat het dan alsnog niet goed is.
Ach Maisnon, dat is klote..
Ik duim toch nog voor de kans dat het nu te vroeg was!
Oh Maisnon, wat rot :hug: hoop dat je toch gewoon heel vroeg getest hebt. Sterkte met afwachten..
Ohnee maisnon, wat balen van de echo. De deur staat op een kier inderdaad, maar ik snap ook wel dat het voor jou gevoel niet goed is inderdaad. Ik duim wel heel hard dat ze op de volgende echo toch iets zien!

Qua kwaaltjes begint het bij mij ook wel te komen, ben een stuk vermoeider en afgelopen week heel veel trek in zoet! Heb savonds nog een banaan staan te bakken in caramel saus, mijn vriend keek wel een beetje vreemd.
Haha prachtig dat soort verlangens ineens!

Hier zit ik in Amerika en het ontbijt is overal bagger, maar zit wel vaak bij de hotels in, dus beetje zonde om dan buiten de deur te ontbijten.
Hier is dus alles zoet, inclusief het brood en ik haat zoet. Heb me tot nu toe gered met elke ochtend roerei, maar dat hadden ze niet in het hotel waar we nu zitten.

Heb dus net de buurt afgezocht naar een supermarktje en heb na lang zoeken ergens een pak ham gekocht, zodat ik een bagel met ham en creamcheese kon maken. Mensen keken me een beetje gek aan met m’n pak ham. :mrgreen:

Maar kan me niks schelen, voor morgen heb ik iig weer m’n ham. Maar mennn ik snak naar een Nederlandse boterham met kaas.

Ow en die moeheid idd, man man, sta al moe op elke ochtend...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven