Niet lullen maar ruilen: de zooizone.
zondag 19 april 2009 om 19:41
Als je je ei kwijt wilt ofzo mag je me ook mailen he Sterretje, hoeft niet alleen over ruilen te gaan.
marels_@live.nl
Enne,
marels_@live.nl
Enne,
668, the neighbour of the Beast

zondag 19 april 2009 om 19:58
zondag 19 april 2009 om 20:14
zondag 19 april 2009 om 20:21
Zo mijn shopje is weer wat aangevuld.
Bekijk het hier.
Jolantje's spulletjes
jolandalina@hotmail.com
Bekijk het hier.
Jolantje's spulletjes
jolandalina@hotmail.com
zondag 19 april 2009 om 20:32
Dan is het tasje vrees ik te klein voor mij taartje. Ben niet zo van de kleine boekjes. Mijn harry potter ofzo moet echt mee kunnen als ik dat wil. Jammer hij is wel heel leuk.
Marels, dat is het probleem bij mij ook. Denk eerlijk gezegd idd dat jij hem ook niet zal passen. Balen hoor.
Marels, dat is het probleem bij mij ook. Denk eerlijk gezegd idd dat jij hem ook niet zal passen. Balen hoor.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
zondag 19 april 2009 om 20:35
quote:bambino schreef op 19 april 2009 @ 19:28:
[...]
Die had ik in mijn album staan voor je, maar heb je niet meer op geregaeerd ( ik was de nickname vergeten maar nu weet ik het weer), ze zijn helaas inmiddels weg!
sorry ik ben die tijd nogal ziek geweest dus kon niet meer reageren.
jammer maar helaas
[...]
Die had ik in mijn album staan voor je, maar heb je niet meer op geregaeerd ( ik was de nickname vergeten maar nu weet ik het weer), ze zijn helaas inmiddels weg!
sorry ik ben die tijd nogal ziek geweest dus kon niet meer reageren.
jammer maar helaas
zondag 19 april 2009 om 20:40
quote:Jacqie schreef op 19 april 2009 @ 20:24:
[...]
de open schoenen heb ik nog wel
Dat is toch maat 40? Ben bang dat ze dan wat groot zijn... al kan ik het toch wel proberen.....dub.....dub.....dub..... ach, lawehedamadoendan.....
Wat wil je er voor in ruil terug?
Hier zijn mijn
ruilspulletjes
Mail me maar op c_estelle_e@hotmail.com
En Bam, your welcome!
[...]
de open schoenen heb ik nog wel
Dat is toch maat 40? Ben bang dat ze dan wat groot zijn... al kan ik het toch wel proberen.....dub.....dub.....dub..... ach, lawehedamadoendan.....
Hier zijn mijn
ruilspulletjes
En Bam, your welcome!
zondag 19 april 2009 om 20:46
quote:c_estelle schreef op 19 april 2009 @ 20:40:
[...]
Hier zijn mijn
ruilspulletjes
En Bam, your welcome! u heeft mail.
[...]
Hier zijn mijn
ruilspulletjes
En Bam, your welcome! u heeft mail.
zondag 19 april 2009 om 20:46
Achter de schermen ben ik ook boeken aan het ruilen met pennelien!
Zwieber ik kwam ineens het roswell incident nog tegen. (lag op een plek waar het niet mocht liggen) Jij wilde die toen hebben wil je dat nog steeds?
En mochten er mensen van de week bij de kruitvat 2 actieartikelen kopen en niet naar duinrell willen zouden die mij dan willen mailen? Als je de bon hebt kun je namelijk gratis naar duinrell (hoewel ik denk dat er weinig mensen zijn die ze weg geven, maar ach vragen staat vrij toch?)
ikbenikhetisnietanders@hotmail.com
Zwieber ik kwam ineens het roswell incident nog tegen. (lag op een plek waar het niet mocht liggen) Jij wilde die toen hebben wil je dat nog steeds?
En mochten er mensen van de week bij de kruitvat 2 actieartikelen kopen en niet naar duinrell willen zouden die mij dan willen mailen? Als je de bon hebt kun je namelijk gratis naar duinrell (hoewel ik denk dat er weinig mensen zijn die ze weg geven, maar ach vragen staat vrij toch?)
ikbenikhetisnietanders@hotmail.com
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?

zondag 19 april 2009 om 20:49
quote:ikbenikhetisnietanders schreef op 19 april 2009 @ 20:46:
ikbenikhetisnietanders@hotmail.comIk moet van de week wel naar de Kruidvat, ga even kijken of er iets tussen zit wat ik nodig heb bij de actie artikelen. Dan is de bon voor jou.
ikbenikhetisnietanders@hotmail.comIk moet van de week wel naar de Kruidvat, ga even kijken of er iets tussen zit wat ik nodig heb bij de actie artikelen. Dan is de bon voor jou.
zondag 19 april 2009 om 20:51
Ow zo heel fijn zijn summer. Alvast bedankt voor de moeite!
zondag 19 april 2009 om 20:56
Hoi Allemaal,
Kom even binnen vallen... Ik hoop dat ik hier ook iets kwijt kan!
Ik heb hier een gourmet/steengrill. Incl. 8 pannetjes, half bakplaat/half steengrill. Ik heb hem hooguit 2x gebruikt. Wie weet kan ik er iemand blij mee maken. Hij is van Princess.
Verder heb ik nog eftelingzegels van de AH. Wie o wie?
Kom even binnen vallen... Ik hoop dat ik hier ook iets kwijt kan!
Ik heb hier een gourmet/steengrill. Incl. 8 pannetjes, half bakplaat/half steengrill. Ik heb hem hooguit 2x gebruikt. Wie weet kan ik er iemand blij mee maken. Hij is van Princess.
Verder heb ik nog eftelingzegels van de AH. Wie o wie?
anoniem_68377 wijzigde dit bericht op 19-04-2009 20:59
Reden: ahum, beetje te laat voor ciske
Reden: ahum, beetje te laat voor ciske
% gewijzigd
...
zondag 19 april 2009 om 20:57
Jolantje,
Het zou fijn zijn, maar beloven hoeft zeker niet hoor. Ik wacht rustig af.
Het zou fijn zijn, maar beloven hoeft zeker niet hoor. Ik wacht rustig af.
zondag 19 april 2009 om 21:00
quote:sallie68 schreef op 19 april 2009 @ 17:57:
Lisey,
je mag die Mama-bladen wel mijn kant opsturen hoor.
Zit er in mijn shoppie nog iets voor je bij?
Mail me op renealexdartmaar@hotmail.com
dat roze stoeltje, maar dat is een beetje moeilijk verzenden
Ik mail je even.
Lisey,
je mag die Mama-bladen wel mijn kant opsturen hoor.
Zit er in mijn shoppie nog iets voor je bij?
Mail me op renealexdartmaar@hotmail.com
dat roze stoeltje, maar dat is een beetje moeilijk verzenden
Ik mail je even.